[bug] Enorme lag bij scrollen ter hoogte van comments

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guysp
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-09 07:29
Chrome: Version 59.0.3071.109 (Official Build) (64-bit) OS: Windows 10

Sinds de nieuwe layout live is heb ik enorm veel last van lag bij het scrollen van de comments, vooral als het een populair topic is met veel comments. Voorheen heb ik dit nooit gehad.
Nu heb ik een logitech muis die vrij kan scrollen, voorheen kon hier snel aan draaien, en stoppen met scrollen en stopte de pagina direct. Nu gaat de pagina een dikke 3-4 seconden vrolijk verder met scrollen.

Als ik kijk in de performance tab van Chrome zijn er extreem hoge painting tijden. Tevens springt hierbij mijn CPU usage van ~5% naar ~50%.

Ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar ik zie graag dat dit opgelost wordt. Ik mijd hierdoor gewoon de discussie onder artikelen.

Als er dingen zijn die ik moet testen, data die jullie nodig hebben, laat het weten.

// TODO: Schrijf een signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Exact dezelfde Chrome versie met hetzelfde OS, geen problemen.
Ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar ik zie graag dat dit opgelost wordt. Ik mijd hierdoor gewoon de discussie onder artikelen.
Wij zijn geen Supportdesk die jouw problemen oplossen, wij zijn er hier om jou te ondersteunen indien nodig.Wat heb je zelf al gedaan/getest?

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Heb je het al zonder extensies geprobeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:54
Ik heb dit ook, en het is vooral bij zoom, chrome zoom 200% (control + scroll) 3440x1440 anders zijn die lettertjes wel heel erg klein.

Na 110% zoom begint het bij mij.

(en alleen bij lange topic)

zoals deze

nieuws: Minder Nederlanders downloaden films en series illegaal dan vier jaar...

[ Voor 61% gewijzigd door rejer op 29-06-2017 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:39

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zie net wat lager in de bugs lijst Traag scrollen op bij zoomen met Google Chrome. staan. Zelfde verhaal. Zoom eens niet in en check dan nog. ;) Lijkt eerder een bug in Chrome dan van Tweakers zelf, aangezien in dat topic wordt aangegeven met FF geen problemen te ervaren. En er is ingezoomd, een scenario waar niet altijd rekening mee gehouden kan worden.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
Hero of Time schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 22:24:
Zie net wat lager in de bugs lijst Traag scrollen op bij zoomen met Google Chrome. staan. Zelfde verhaal. Zoom eens niet in en check dan nog. ;) Lijkt eerder een bug in Chrome dan van Tweakers zelf, aangezien in dat topic wordt aangegeven met FF geen problemen te ervaren. En er is ingezoomd, een scenario waar niet altijd rekening mee gehouden kan worden.
Geen last zonder zoom. Alleen op zo groot scherm moet ik de vergrootglas er bijna bijpakken zonder zoom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

rejer schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:49:
[...]

Geen last zonder zoom. Alleen op zo groot scherm moet ik de vergrootglas er bijna bijpakken zonder zoom ;)
Tijd om je DPI instellingen eens na te kijken. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rejer
Hero of Time schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:55:
[...]

Tijd om je DPI instellingen eens na te kijken. ;)
ah ja, met 150% is alles weer goed te lezen(zonder zoom) :) dat ik hier niet eerder aan dacht 8)7 bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenvZuijlen
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-08 21:12
Zelfde probleem, met Chrome DevTools gekeken, ongeveer 95% van de CPU tijd gaat naar 'Composite Layers'. Ik heb dit probleem zonder ingezoomd te zijn en alleen bij artikelen met meer dan +/-200 reacties. Persoonlijk vind ik het te makkelijk om het even af te doen als bug in Chrome, aangezien het grootste gedeelte van de internetgebruikers gebruik maakt van Chrome (ik ken de Tweakers.net specifieke gebruiksstatistieken niet). Misschien verstandig om toch pagination te gebruiken in de reacties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

KoenvZuijlen schreef op zondag 2 juli 2017 @ 02:40:
Persoonlijk vind ik het te makkelijk om het even af te doen als bug in Chrome, aangezien het grootste gedeelte van de internetgebruikers gebruik maakt van Chrome (ik ken de Tweakers.net specifieke gebruiksstatistieken niet).
Hoeveel mensen een browser gebruiken doet niet af aan het feit dat er een bug in kan zitten. En het nare van workarounds maken om bugs in browsers heen is dat je ofwel voor ofwel nadat je klaar bent met die workaround al je werk weer weg kan gooien omdat de browserbug in de tussentijd ook gefixt is.
Misschien verstandig om toch pagination te gebruiken in de reacties?
Die is er toch al? Verder: wie zegt dat het de hoeveelheid reacties is en niet de hoeveelheid nesting (bijvoorbeeld) of de aanwezigheid van een bepaalde user (met een specifiek user icon)?

[ Voor 10% gewijzigd door NMe op 02-07-2017 03:13 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenvZuijlen
NMe schreef op zondag 2 juli 2017 @ 03:13:
[...]

Hoeveel mensen een browser gebruiken doet niet af aan het feit dat er een bug in kan zitten. En het nare van workarounds maken om bugs in browsers heen is dat je ofwel voor ofwel nadat je klaar bent met die workaround al je werk weer weg kan gooien omdat de browserbug in de tussentijd ook gefixt is.
Hoeveel mensen er een browser gebruiken is wel een reden om een bug te laten zitten tot deze mogelijk (is nooit zeker) wordt opgelost door de maker van de browser of om deze zelf, al dan niet tijdelijk, op te lossen, aangezien het (mogelijk) een voor een groot deel van je publiek de gehele ervaring van je site ten nadele komt.
[...]

Die is er toch al?
Zou kunnen, maar in ieder geval niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:31
Dit heb ik ook een keer gehad met de oude touchpoint software van Logitech. Toen was het inderdaad een verouderde extensie die dit veroorzaakte. Alles extensies uitzetten endan 1 voor 1 aanzetten totdat het probleem terug kwam was bij mij de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:44

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
KoenvZuijlen schreef op zondag 2 juli 2017 @ 03:16:
Zou kunnen, maar in ieder geval niet bij mij.
Kijk op https://tweakers.net/instellingen/layout/ bij de warade voor 'Threadlimiet'. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenvZuijlen
Thx voor het aanwijzen!

Helaas lost dit de boel niet op. Wat me wel gelijk opvalt is dat deze optie niet werkt. De waarde stond eerst op 100, en heb deze veranderd naar 50. Vervolgens naar dit artikel gegaan: nieuws: Geheime dienst Oekraïne: Rusland waarschijnlijk verantwoordelijk voor NotPetya. Alle (nu) 258 reacties worden gewoon op 1 en dezelfde pagina allemaal onder elkaar getoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat klinkt als een andere bug. Meld je die nog even apart? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

KoenvZuijlen schreef op zondag 2 juli 2017 @ 13:27:
[...]

Thx voor het aanwijzen!

Helaas lost dit de boel niet op. Wat me wel gelijk opvalt is dat deze optie niet werkt. De waarde stond eerst op 100, en heb deze veranderd naar 50. Vervolgens naar dit artikel gegaan: nieuws: Geheime dienst Oekraïne: Rusland waarschijnlijk verantwoordelijk voor NotPetya. Alle (nu) 258 reacties worden gewoon op 1 en dezelfde pagina allemaal onder elkaar getoond.
Aantal threads != aantal reacties ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenvZuijlen
crisp schreef op zondag 2 juli 2017 @ 14:05:
[...]

Aantal threads != aantal reacties ;)
Scherp ;)

Nu op 10 threads gezet (waar 100 standaard was), helpt wel iets, maar de lag is nog steeds merkbaar.

[ Voor 23% gewijzigd door KoenvZuijlen op 02-07-2017 14:16 . Reden: Informatie toegevoegd ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:45

TMC

Ik heb dit probleem ook. Met name bij veel reacties is het scrollen onwerkbaar langzaam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbertre
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:14
Hetzelfde probleem hier maar dan gewoon op 100% zoom. Op 90% zoom werkt de pagina ineens wel vloeiend.
In Edge gaat het scrollen wel in alle gevallen normaal. Ook alleen bij de reacties op een nieuwsbericht, voor de rest op geen andere (lange) pagina tegengekomen.

Toevoeging:
Chrome Versie 59.0.3071.115 (Officiële build) (64-bits)

[ Voor 11% gewijzigd door robbertre op 06-07-2017 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
Ik heb 't nu ook inderdaad op 100% zoom. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Klinkt meer en meer als een bug in Chrome. Daar komt het immers voor, elke andere browser heeft er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Hero of Time schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 14:06:
Klinkt meer en meer als een bug in Chrome. Daar komt het immers voor, elke andere browser heeft er geen last van.
Absoluut, maar zou Tweakers er niet iets aan kunnen doen? Een tijdelijke fix? Het lijkt me onwenselijk dat een groot deel van de bezoekers geen reacties meer kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

TMC schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:30:
[...]
Absoluut, maar zou Tweakers er niet iets aan kunnen doen? Een tijdelijke fix? Het lijkt me onwenselijk dat een groot deel van de bezoekers geen reacties meer kan lezen.
Zolang we geen idee hebben wat precies de oorzaak is weten we ook niet hoe we het zouden kunnen fixen, als een fix/workaround vanuit onze kant ueberhaupt mogelijk is...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

crisp schreef op zondag 9 juli 2017 @ 15:18:
[...]

Zolang we geen idee hebben wat precies de oorzaak is weten we ook niet hoe we het zouden kunnen fixen, als een fix/workaround vanuit onze kant ueberhaupt mogelijk is...
Dat snap ik, maar zijn jullie überhaupt bezig met de oorzaak achterhalen? Je zou code kunnen uit commenten tot het wel werkt, bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

TMC schreef op zondag 9 juli 2017 @ 17:27:
[...]
Dat snap ik, maar zijn jullie überhaupt bezig met de oorzaak achterhalen? Je zou code kunnen uit commenten tot het wel werkt, bijvoorbeeld.
Dergelijke debug-methoden zijn zeer tijdsintensief, en de vraag is of het wel iets oplevert. Ik ga a.s. maandag in ieder geval even kijken of ik het kan reproduceren.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:25
crisp schreef op zondag 9 juli 2017 @ 17:42:
[...]

Dergelijke debug-methoden zijn zeer tijdsintensief, en de vraag is of het wel iets oplevert. Ik ga a.s. maandag in ieder geval even kijken of ik het kan reproduceren.
Kleine tip: kijk hoever je komt door hier twee uur aan te besteden (dat is niet erg arbeidsintensief). Daarna heb je ongetwijfeld een beter beeld om wél een zinnige afweging te kunnen maken :) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik mag hopen dat crisp na al zijn jaren developmentervaring echt wel weet hoe 'ie moet debuggen. Verandert er niks aan dat dit soort dingen vaak enorm random zijn en het niet per se de hoeveelheid comments hoeft te zijn die het triggert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb zojuist even wat monitoring gedaan op mijn werk pc; een quad core Xeon 2.8Ghz met windows 7 (niet een hele nieuwe config dus). Ik zie in Chrome wel pieken tot 25% CPU gebruik (verdeelt over de 4 cores) en zie ook dat zoomlevel zorgt voor verdere verhoging tot ongeveer 30%. Helaas lijkt er niet een eenduidige veroorzaker te zijn; het lijkt puur de combinatie 'lange pagina' en verschillende scrollhandlers en een aantal fixed elementen op de pagina (tracker, menu, en bij reviews de table-of-content).

De scrollhandler van de tracker lijkt redelijk veel bij te dragen, en daar zie ik ook wel mogelijkheden tot verbetering. Verder bleek bij een van mijn tests een scrollhandler van een banner ook voor de nodige (scroll)vertraging te zorgen.

Ik zie echter geen 'enorme' lag bij scrollen, dus wellicht dat er bij sommige mensen toch nog meer meespeelt...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me idd iets in de render-engine icm met een feature van de nieuwe layout. Opera 46 heeft dit probleem ook, en die gebruikt volgens mij dezelfde render-engine als Chrome.

Wat ik (in Opera) heb geconstateerd is dat er bij een zoomlevel van 100% of groter merkbaar vertraging optreedt in het scrollen bij meer dan ~60 comments. Deze vertraging verdwijnt compleet wanneer ik het zoomlevel op minder dan 100% instel.

edit: ff wat specs erbij is misschien handig :P Core i5-4210M@2.6 GHz, 16GB, Windows 10, Opera 46.0.2597.32

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2017 17:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ook met windows 10 te maken hebben: https://randomascii.wordp...and-i-cant-move-my-mouse/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yooo Kerol
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 22-02-2021
0

[ Voor 99% gewijzigd door Yooo Kerol op 06-02-2018 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:32
Ik heb net een verse Opera geïnstalleerd en ik heb het ook. Mag dus niet al te ingewikkeld zijn om te debuggen verwacht ik.

Ik stel me beschikbaar voor € 45,- per uur. Vorige keer was gratis. O-) 8) :+

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Probeer dit eens, als je custom css hebt of iets als stylish:

Cascading Stylesheet:
1
2
3
#reacties #reactieContainer {
    border-left: none;
}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:48
Ramon schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 23:23:
Probeer dit eens, als je custom css hebt of iets als stylish:

Cascading Stylesheet:
1
2
3
#reacties #reactieContainer {
    border-left: none;
}
Op een i7 6700HQ met 8GB RAM en Opera 46.0.2597.57 (Chrome 59.0.3071.115) had ik dit probleem ook. Bij scrollen in de wat langere comment sections zakte de framerate van 50 a 55 fps naar 10 a 15 fps, puur op CPU usage for 'composite rendering'.

Via developer tools heb ik border-left uitgezet, dan is er geen verschil meer tussen het artikel en de comment sectie. Als ik border-left van dotted naar solid verander, dan werkt het ook prima.
Het lijkt dus vooral zwaar om een stippellijn te laten scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Lijkt mij dan toch wel duidelijk een issue dat aan Chrome ligt. Vooral omdat die stippellijn er al heel lang is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Hero of Time schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 07:44:
Lijkt mij dan toch wel duidelijk een issue dat aan Chrome ligt. Vooral omdat die stippellijn er al heel lang is.
Misschien, maar er wordt regelmatig om allerlei bugs van allerlei browsers heen gewerkt dus waarom niet ook hier? Kan me overigens herinneren dat ie11 mobile iets gelijkaardigs had.

Overigens gebruik ik geen Chrome dus mij kan het niet zoveel schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ramon schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 08:01:
[...]

Misschien, maar er wordt regelmatig om allerlei bugs van allerlei browsers heen gewerkt dus waarom niet ook hier? Kan me overigens herinneren dat ie11 mobile iets gelijkaardigs had.
Het gaat dan om (technische) beperkingen van de browser. Dit is gewoon een fout in de render engine die er duidelijk van over z'n nek gaat. En aangezien dit eerst geen probleem was, moet de browserbouwer dit ook gewoon oplossen. Zeker omdat het om zoiets simpels gaat als een standaard CSS regel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Ach, het is allemaal arbitrair. Als Femme of een developer altijd op 110% zou surfen, was het al een maand geleden opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ramon schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 09:05:
Ach, het is allemaal arbitrair. Als Femme of een developer altijd op 110% zou surfen, was het al een maand geleden opgelost.
Ik zal @Femme eens vragen of hij het erg vind als ik er een dashed border van maak ipv dotted; iig zolang Chrome dit probleem heeft...

En vziw gebruikt Femme meestal Safari op zijn Mac, en ik gebruik weer Firefox :P

[ Voor 10% gewijzigd door crisp op 26-07-2017 09:15 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb de bug inmiddels gemeld bij chromium: https://bugs.chromium.org/p/chromium/issues/detail?id=749454

Verder zullen we deze iteratie de border-style veranderen naar 'dashed' of vervangen door een background-image (als dat geen issues geeft tenminste).

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
crisp schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 09:14:
[...]
en ik gebruik weer Firefox :P
Een man naar m'n hart! :> 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Chrome is dan ook hard op weg om meer quirks te hebben dan IE ooit gehad heeft. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

NMe schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 23:44:
[...]

Chrome is dan ook hard op weg om meer quirks te hebben dan IE ooit gehad heeft. 8)7
Inderdaad, maar ondertussen heeft Safari op dit moment die twijfelachtige eer imo :p

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb zojuist de beta-versie van chrome (M60) geinstalleerd en het probleem lijkt daarin alweer verholpen te zijn :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avalon123
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-06 16:45
Ik had dit vandaag ook en het eerste dat mij opviel was dat het telkens was als ik de reclame tussen de comments en het artikel passeerde. Nadat ik dit element in chrome devtools had verwijderd was het probleem verholpen.

Mogelijks is AdBlock hier de schuldige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:08

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
avalon123 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:31:
Ik had dit vandaag ook en het eerste dat mij opviel was dat het telkens was als ik de reclame tussen de comments en het artikel passeerde. Nadat ik dit element in chrome devtools had verwijderd was het probleem verholpen.

Mogelijks is AdBlock hier de schuldige?
Nee, het is een bug in chrome als je bent ingezoomed (die opgelost is in versie 60) en waar we al wel een fix voor hebben, maar die staat nog niet online.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
Versie 60.0.3112.78 (Officiële build) beta (64-bits) En het is echt super traag, zelfs zonder zoom. (100%)

nieuws: Dutch Filmworks vraagt toestemming voor opsporen torrentdownloaders

1.5 sec delay per scrol zowat.

[ Voor 5% gewijzigd door rejer op 01-08-2017 17:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Kees schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:50:
[...]

Nee, het is een bug in chrome als je bent ingezoomed (die opgelost is in versie 60) en waar we al wel een fix voor hebben, maar die staat nog niet online.
Nee, niet zoom maar scaling in je OS ;)

Ik heb iig zojuist een workaround online gezet. Als Chrome M60 uit de beta is kijken we wel weer opnieuw of het probleem dan nog bestaat. Ik had er iig geen last meer van in de beta van M60...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
crisp schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 21:14:
[...]

Nee, niet zoom maar scaling in je OS ;)

Ik heb iig zojuist een workaround online gezet. Als Chrome M60 uit de beta is kijken we wel weer opnieuw of het probleem dan nog bestaat. Ik had er iig geen last meer van in de beta van M60...
Verfrissend om weer eens een lange topic te zien zonder 2 frames per seconde ! :)
Ik heb er geen last meer van nu iig.
Pagina: 1