Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Vreemde melding bij installatie GeForce Experience 3.7.0.81

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views

• Cybro
  • Registratie: december 2016
  • Niet online
Hoi,

Ik wilde GeForce Experience installeren maar zodra ik op het installatiescherm kom krijg ik een vreemde melding, heeft iemand dit nog? En wat betekent het?

Alvast bedankt.

Cybro

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 21:53

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Het duurde te lang en je dacht er niet aan om een TR te maken om te vragen of het topic verplaatst kon worden naar WOS? Een tweede topic openen op een andere plek met exact dezelfde vraag, ook wel cross-posting genoemd, is niet de bedoeling.

Omdat Vreemde melding bij installatie GFE in WOS al reacties heeft, sluit ik deze. Wil je in het vervolg bij het constateren van een verkeerde plaatsing van je topic vragen of een moderator het topic verplaatst naar de juiste plek? :)

Commandline FTW | Tweakt met mate

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True