Msi GTX 1070 nergens op voorraad?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xMishka
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 07-02-2018
Hallo allemaal,

Ik ben de afgelopen weken druk bezig geweest met het samenstellen van mijn eerste gaming pc.
Nu wilde ik net alles gaan bestellen maar loop ik tegen het probleem dat de MSI GTX 1070 Gaming die ik wil kopen nergens op voorraad lijkt te zijn.

Ik kan voor de rest alles aanstaande dinsdag in huis hebben en het zou fijn zijn als de gpu er ook rond die tijd zou zijn.

Iemand enig idee waarom dit is? En misschien een aanrader waar ik hem wel zou kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:17
De 1080-TI is nu hot :)

Waarom neem je deze niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:57

FeaR

In GoT we trust

CEA is niet voor PC Hardware, daar is het Harde Waren-forum voor.

CEA > VB

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

er staat 1 Armor-versie te koop in V&A: V&A aangeboden: MSI GeForce GTX 1070 ARMOR 8G OC

is wel 100 MHz langzamer dan de Gaming-versie:
https://tweakers.net/pricewatch/compare/551773;548957/

d:)b :henk d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xMishka
@FeaR Het gaat hier toch om aankopen? Ik hoef verder niks te weten over de eigenschappen van het product. Alleen aankoop advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xMishka
@RoaDHouse Tsja, die is helaas boven budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xMishka
@MrJayMan Ik zal het in overweging nemen, ik was echter wel gesettled op de gaming variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xMishka
@FeaR Ik heb nog eens beter gekeken en denk dat je gelijk hebt. Excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:23
of op amazon kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:57

FeaR

In GoT we trust

xMishka schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 23:47:
@FeaR Het gaat hier toch om aankopen? Ik hoef verder niks te weten over de eigenschappen van het product. Alleen aankoop advies.
Je bent niet de eerste die dit verwart. Zo veel subfora worden soms wat onoverzichtelijk. Voor de compleetheid (en ook voor mijn collega mods, mijn denkwijze):

CEA is voor aankopen die vallen onder producten die in CE besproken worden. Denk aan beamers, speakers, receivers, TV's, et cetera. Grafische kaarten horen in HW en niet in CE. Kijkende dat RX 580 of 480 8GB, nog ergens leverbaar!? ook binnen Videokaarten & Beeldschermen staat lijkt mij dit de betere plek voor je topic. Als het om aankopen zou gaan dan zat je alsnog fout aangezien daar Componenten Aankoopadvies voor is. Maar omdat je al weet een GTX1070 te willen lijkt CAA mij niet op de plaats.

Nu we toch bezig zijn wel het verzoek om je posts aan te passen via de wijzig-knop en niet meerdere malen achter elkaar te posten.

[ Voor 8% gewijzigd door FeaR op 24-06-2017 00:53 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xMishka
@FeaR Ik kan onder het 'wijzig' knopje niet vinden hoe ik mijn topic zou moeten verplaatsen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

xMishka schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 01:07:
@FeaR Ik kan onder het 'wijzig' knopje niet vinden hoe ik mijn topic zou moeten verplaatsen..
Hij bedoelde dat je beter niet dubbelpost als je als laatste hebt gereageerd in een topic. Dan kan je je laatste post beter aanpassen als je nog iets te melden hebt met de wijzig knop. Zelf je topic verplaatsen is niet mogelijk. En welkom op Tnet natuurlijk *O*

[ Voor 3% gewijzigd door millman op 24-06-2017 01:13 ]

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Pagina: 1