Iets dat me de afgelopen paar weken opvalt: met behoorlijke regelmaat krijg ik op alle devices waarop ik tweakers bezoek (laptop, iPhone, iPad) die Samsung Galaxy promo te zien (filmpje met 2 gasten op een bank midden op een grasveld die een of andere telefoon aanprijzen).
Buiten het feit dat ik niet echt Samsung minded ben heb ik deze promo over alle devices gecombineerd al minstens 50 keer voorbij zien komen, dus daar zou op zich wat rotatie in mogen. Ondertussen heb ik het wel gezien
Een tijdje terug kwam de volledige video voorbij in een .plan of advertorial o.i.d., die heb ik toen wel even bekeken, en daarmee klaar 
Bovendien is het filmpje ook nog eens autoplay in iedere browser. Irritant, maar daarnaast ook zonde van de batterij en bandbreedte. Het gaat dus om deze:
Buiten het feit dat ik niet echt Samsung minded ben heb ik deze promo over alle devices gecombineerd al minstens 50 keer voorbij zien komen, dus daar zou op zich wat rotatie in mogen. Ondertussen heb ik het wel gezien
Bovendien is het filmpje ook nog eens autoplay in iedere browser. Irritant, maar daarnaast ook zonde van de batterij en bandbreedte. Het gaat dus om deze:

[ Voor 8% gewijzigd door spone op 22-06-2017 20:50 ]
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512