Meer reclames aub.....

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers/StreamOne,

Ik krijg ondertussen al weken lang dezelfde reclame video op alle videos, en het komt me nu echt mn strot uit, ik sta ads toe omdat ik iedereen gewoon z'n inkomsten gun, maar ik krijg nou al tijden lang constant dezelfde video, van ene Sebastiaan lichtenberg met z'n motor, en de meest irritante stem en manier van praten die ik tot nu toe in een Nederlandse ad heb gezien, van het bedrijf 'ORDINA'

Nogmaals, niets tegen ads, en zelfs niets tegen de persoon in kwestie (hoewel ik dus wel meer dan genoeg van hem heb gezien nu) en ik gun iedereen z'n centen, maar voeg alsjeblieft wat meer videos toe/verwijder deze, want nog even en ik installeer wel en adblocker, alleen maar zodat ik die vent niet voor de 1000ste keer over zn motor hoor hoeven zeveren.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:34
Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2017 @ 17:35:
Beste Tweakers/StreamOne,

Ik krijg ondertussen al weken lang dezelfde reclame video op alle videos, en het komt me nu echt mn strot uit, ik sta ads toe omdat ik iedereen gewoon z'n inkomsten gun, maar ik krijg nou al tijden lang constant dezelfde video, van ene Sebastiaan lichtenberg met z'n motor, en de meest irritante stem en manier van praten die ik tot nu toe in een Nederlandse ad heb gezien, van het bedrijf 'ORDINA'

Nogmaals, niets tegen ads, en zelfs niets tegen de persoon in kwestie (hoewel ik dus wel meer dan genoeg van hem heb gezien nu) en ik gun iedereen z'n centen, maar voeg alsjeblieft wat meer videos toe/verwijder deze, want nog even en ik installeer wel en adblocker, alleen maar zodat ik die vent niet voor de 1000ste keer over zn motor hoor hoeven zeveren.

:(
Bedankt voor het melden. Dit is uiteraard niet de bedoeling, wij hanteren frequency caps op videoformaten zodat je niet dezelfde Preroll tig keer in beeld ziet. We zullen dit morgen bekijken en actie ondernemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Toppie alvast bedankt :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• chengbondkwok
Gecommuniceerd met de juiste afdeling en ervoor gezorgd dat je/iedereen dezelfde pre-roll maximaal 3x per 4 uur ziet, volgens ons interne beleid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Kijken jullie zelf geen video's op jullie eigen site dat het niemand intern opvalt?

Verder ben ik heel erg blij met jou: je reageert snel, komt direct in actie en koppelt ook weer terug. Blijf alsjeblieft nog jaaaaaaaren bij tweakers _/-\o_

[ Voor 51% gewijzigd door PcDealer op 15-06-2017 15:42 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

PcDealer schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:40:
Verder ben ik heel erg blij met jou: je reageert snel, komt direct in actie en koppelt ook weer terug. Blijf alsjeblieft nog jaaaaaaaren bij tweakers _/-\o_
Eens. :Y @chengbondkwok is heel goed bezig. :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Ik heb bij wijze van test een aantal video's bekeken en kom met de volgende bevindingen:
- eerste drie video's - steevast Ordina
- volgende video's - geen preroll

Conclusie: cap werkt. Maarre, alleen Ordina in de caroussel zitten?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
PcDealer schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:59:
Ik heb bij wijze van test een aantal video's bekeken en kom met de volgende bevindingen:
- eerste drie video's - steevast Ordina
- volgende video's - geen preroll

Conclusie: cap werkt. Maarre, alleen Ordina in de caroussel zitten?
Op dit moment hebben wij inderdaad maar 1 adverteerder die de pre-roll heeft ingezet. Dus op het gebied van variatie is het inderdaad mager. Aan de andere kant: hoef je bij de 4e video niet meer te wachten totdat de pre-roll skipable is :)
Pagina: 1