Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wil dit systeem gaan inzetten voor Machine Learning. Zal gaan draaien op Ubuntu Linux. Ik zie dit als een (low) budget Machine Learning systeem, die ik later mogelijk kan gaan uitbreiden met meer geheugen en eventueel meer HHD's.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn onderstaande config vind ik op dit moment al aan de prijzige kant voor de experimenten die ik wil gaan uitvoeren. Als het goedkoper kan zou dat mooi meegenomen zijn.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaande config. Ik heb een Ryzen CPU in de config opgenomen, zodat het systeem (hopelijk) enkele jaren vooruit kan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Een Nvidia GPU is een must voor machine learning.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil en energiezuinig zou mooi zijn. Wat voor advies hebben jullie qua voeding? Overigens bevat de config nog geen case. Sta open voor suggesties.
Wil dit systeem gaan inzetten voor Machine Learning. Zal gaan draaien op Ubuntu Linux. Ik zie dit als een (low) budget Machine Learning systeem, die ik later mogelijk kan gaan uitbreiden met meer geheugen en eventueel meer HHD's.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn onderstaande config vind ik op dit moment al aan de prijzige kant voor de experimenten die ik wil gaan uitvoeren. Als het goedkoper kan zou dat mooi meegenomen zijn.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaande config. Ik heb een Ryzen CPU in de config opgenomen, zodat het systeem (hopelijk) enkele jaren vooruit kan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Een Nvidia GPU is een must voor machine learning.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil en energiezuinig zou mooi zijn. Wat voor advies hebben jullie qua voeding? Overigens bevat de config nog geen case. Sta open voor suggesties.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 215,95 | € 215,95 |
| 1 | Asus Prime B350-Plus | € 95,- | € 95,- |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti OC 4G | € 154,20 | € 154,20 |
| 1 | Corsair Value Select CMV8GX4M1A2133C15 | € 63,- | € 63,- |
| 1 | Corsair RM550x | € 90,- | € 90,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 93,- | € 93,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 711,15 | |