Wijziging User Review - srdevil Ladiesman777

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Gelieve de review van Ladiesman777 op het profiel van srdevil te verwijderen. Het betreft dan uiteraard de slechte review.

We zijn de verkoop van Battlefield 1 voor de Xbox One overeengekomen. Het spel had ik al opgestuurd want hij gaf aan betaald te hebben. 7 dagen later bleek hij nog niet betaald te hebben en ook daarna ging het niet volgens afspraak.

Zijn 1ste review op mijn profiel is dat hij achteraf mocht betalen, wat ook niet zo is, maar ala, de review is positief en ik heb het spel aan hem verkocht en vlot opgestuurd. Na overeenkomst koop heb ik het geld eindelijk pas ontvangen na 10 dagen.

Vervolgens plaats ik bij hem een slechte review en krijg ik er één terug. Via DM is de persoon ook niet aanspreekbaar gezien de laatst ontvangen DM over zijn slechte review.

[ Voor 5% gewijzigd door srdevil op 21-06-2017 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

srdevil schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 14:50:
Het spel had ik al opgestuurd want hij gaf aan betaald te hebben.
Vraag een bewijs van betaling aan?
7 dagen later bleek hij nog niet betaald te hebben en ook daarna ging het niet volgens afspraak.
Vraag een bewijs van betaling en controleer je rekening.

". HIj had het wel overgemaakt, maar screenshot wilde niet lukken." in de review die jij plaatst, (klik) dan kun je toch ook even wachten met versturen tot jij het geld op je rekening hebt? Geen geld = geen verzending.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Markimoo schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 15:00:
[...]

Vraag een bewijs van betaling aan?

[...]

Vraag een bewijs van betaling en controleer je rekening.

". HIj had het wel overgemaakt, maar screenshot wilde niet lukken."
Dat is dus: Hij zei betaald te hebben. Tevens zou je mogen aannemen dat iemand met goede feedback betrouwbaar is, zeker als deze aangeeft al betaald te hebben.

Is dat niet zo, en meermaals klopt je belofte niet, dan verdiend dat naar mijn mening een slechte feedback.

Risico op verlies van het afgesproken bedrag kies ik zelf voor uiteraard. Blijkt iemand niet te betalen kan je uiteraard een slechte feedback verwachten. Betaal je uiteindelijk wel maar kloppen je berichten daarvoor ook steeds niet, dan idem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Ookal heeft iemand vele positieve reviews, je kan het beste even wachten tot je een bewijs hebt van betaling en/of het geld ontvangen hebt. @srdevil

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03 13:51
@Markimoo Alsnog vind ik de reactie van @srdevil meer dan terecht. Veel goede recensies en de tweaker geeft aan het geld over te hebben gemaakt. Het is het grootste bedrag niet dus als je een gaatje vind om het op te sturen zou ik het ook doen.

Dat de verkoper dan daarover liegt dat hij het geld over heeft gemaakt is natuurlijk gewoon een slechte recensie waard. De wraakreview is dan ook niet op zijn plaats vind ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

FlipFluitketel

Frontpage Admin
@Markimoo @NO_Excuses Blijf weg in deze topics als je er niks mee te maken hebt. Dit gaat tussen koper/verkoper en daar hoeven andere gebruikers zich niet mee te bemoeien.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03 13:51
@FlipFluitketel Niet om het een of ander, maar waarom moet dit dan op een openbaar forum?
Ik heb net als veel anderen als er zoiets word gepost soms de neiging om erop te reageren.

Nu weet ik inmiddels dat dit niet mag, maar ja morgen zijn er weer 100 anderen die dat niet snappen. Als dit tussen de koper/verkoper gaat hou het dan ook daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

FlipFluitketel

Frontpage Admin
@NO_Excuses
BELANGRIJK: Nieuwe procedure voor V&A Feedback aanpassen
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent.

[ Voor 3% gewijzigd door FlipFluitketel op 22-06-2017 07:45 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Duidelijk. Ladiesman777 heeft zich niet aan de afspraken gehouden. Hij had gewoon direct moeten betalen. Ik heb de review dus verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.