Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Home server voor in de meterkast.VM's Plex / FileServer / Homeseer / Remote Desktop VM / .....
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 600,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Kast + oude voeding neem ik uit oude desktop mee, eventueel ooit vervangen door zuinigere variant.
Nu dus 700W voudingl
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zuinig, maar wel een werkende opstelling. Voordat ik 600 euro uitgeef.
Wat verwacht je van ons?
Mijn vraag is wat te doen met de GPU. Ik wil niet (heel veel) geld uitgeven aan een GPU. Mijn idee om een CPU + ingebakken GPU te nemen. Alleen hoe sluit ik dan mijn monitor aan tijdens het installeren van de server? Op het Mobo zit geen hdmi / dvi of displayport aansluiting. Ik voel me nu echt een noob.
Oude GPU uit oude pc gebruiken tijdens install? En daarna in meterkast zonder monitor neerzetten?
Home server voor in de meterkast.VM's Plex / FileServer / Homeseer / Remote Desktop VM / .....
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 600,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Kast + oude voeding neem ik uit oude desktop mee, eventueel ooit vervangen door zuinigere variant.
Nu dus 700W voudingl
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Xeon E3-1225 v5 Boxed | € 237,99 | € 237,99 |
1 | Gigabyte GA-X150M-PRO ECC | € 113,95 | € 113,95 |
2 | Kingston ValueRAM KVR21E15D8/8HA | € 87,99 | € 175,98 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 527,92 |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zuinig, maar wel een werkende opstelling. Voordat ik 600 euro uitgeef.
Wat verwacht je van ons?
Mijn vraag is wat te doen met de GPU. Ik wil niet (heel veel) geld uitgeven aan een GPU. Mijn idee om een CPU + ingebakken GPU te nemen. Alleen hoe sluit ik dan mijn monitor aan tijdens het installeren van de server? Op het Mobo zit geen hdmi / dvi of displayport aansluiting. Ik voel me nu echt een noob.
Oude GPU uit oude pc gebruiken tijdens install? En daarna in meterkast zonder monitor neerzetten?