Account 'geflagged'?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Topicstarter
Goedemorgen reactie,

Na enige twijfel ga ik toch een topic hierover openen, omdat het aan mij knaagt. De laatste tijd merk ik, als ik de redactie tip, nieuws items niet doorkomen. Ik weet dat de kans niet altijd even groot is dat er items doorkomen, maar als ik een melding maak dat bijvoorbeeld een stemacteur van de MGS serie is overleden en het niet gepost wordt of bijvoorbeeld het nieuws wel gepost wordt en ik niet als submitter getagged wordt, begin ik toch te twijfelen of mijn account "geflagged" is en mijn submits überhaupt niet meer aankomen. :/

Wederom, ik vermoed dat jullie dusdanig veel submits binnen krijgen, echter viel mij dit de laatste (lees; 2 maanden) veel op. Ik hoor het wel. :)

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Beste antwoord (via Slavy op 21-06-2017 13:55)

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:57
Onlangs is er een vrij uitgebreide discussie gevoerd over submits: Submits worden genegeerd?

In dat topic heb onder andere ik een aantal uitgebreidere reacties geplaatst die wat meer inzicht in het proces geven. Hopelijk geeft dat je wat meer inzicht en duidelijkheid. Van het bewust negeren van submits van bepaalde users is in ieder geval nooit sprake :)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:57
Onlangs is er een vrij uitgebreide discussie gevoerd over submits: Submits worden genegeerd?

In dat topic heb onder andere ik een aantal uitgebreidere reacties geplaatst die wat meer inzicht in het proces geven. Hopelijk geeft dat je wat meer inzicht en duidelijkheid. Van het bewust negeren van submits van bepaalde users is in ieder geval nooit sprake :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Topicstarter
Xtuv schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 13:50:

Ik had al even gezocht alvorens het topic aan te maken, deze was ik echter niet tegengekomen. Bedankt voor de verduidelijking! :)

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!