Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er voornamelijk mee gaan gamen. Ik speel voornamelijk multiplayer games zoals CSGO, League of Legends. Maar ik zoek ook een systeem dat huidige games ook redelijk kan draaien. Het hoeft alleen niet op ultra. Ik ben tevreden met een redelijke kwaliteit en framerate.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur neem ik mee. Het gaat dus alleen om de desktop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet de voorkeur voor een bepaald merk. Een Ryzen cpu met een Radeon gpu lijkt me wel wat, maar ik begreep dat de tweede niet meer leverbaar zijn op het moment.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Qua grootte heb ik geen voorkeuren. Ik vind het wel belangrijk dat het systeem goed gekoeld wordt.
Ga je overklokken?
Dit ben ik op het moment niet van plan. En de kans dat ik dat in de toekomst wil gaan doen is klein.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie me in de juiste richting kunnen helpen met een systeem wat een goede prijs kwaliteit verhouding heeft. Ik wil een systeem wat de komende jaren mee kan. Verder hoor ik graag of mijn keuze voor de voeding en moederbord juist zijn.
Ik wil er voornamelijk mee gaan gamen. Ik speel voornamelijk multiplayer games zoals CSGO, League of Legends. Maar ik zoek ook een systeem dat huidige games ook redelijk kan draaien. Het hoeft alleen niet op ultra. Ik ben tevreden met een redelijke kwaliteit en framerate.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur neem ik mee. Het gaat dus alleen om de desktop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1500X Boxed Wraith Spire koeler | € 187,49 | € 187,49 |
| 1 | Asus Prime B350M-A | € 77,95 | € 77,95 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 G1 Gaming 6G (rev. 1.0) | € 317,- | € 317,- |
| 1 | Cooler Master MasterBox 5 Zwart (1x 2,5", 2x 2,5"/3,5", 5 fan-ports, 2 fans) | € 65,- | € 65,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 144,- | € 144,- |
| 1 | Corsair VS550 | € 54,- | € 54,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 165,05 | € 165,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.010,49 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet de voorkeur voor een bepaald merk. Een Ryzen cpu met een Radeon gpu lijkt me wel wat, maar ik begreep dat de tweede niet meer leverbaar zijn op het moment.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Qua grootte heb ik geen voorkeuren. Ik vind het wel belangrijk dat het systeem goed gekoeld wordt.
Ga je overklokken?
Dit ben ik op het moment niet van plan. En de kans dat ik dat in de toekomst wil gaan doen is klein.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie me in de juiste richting kunnen helpen met een systeem wat een goede prijs kwaliteit verhouding heeft. Ik wil een systeem wat de komende jaren mee kan. Verder hoor ik graag of mijn keuze voor de voeding en moederbord juist zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2017 17:54 ]