Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het moet goed zijn voor games zoals GTA 5. Maar vooral programmeren en misschien adobe programma's.
Wat mag het systeem gaan kosten?
400-550 exc. btw
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, de voeding en de case (atx), 650 watt corsair
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
[i]Ja, ik heb al een volledig systeem maar ik weet niet of deze perfect is. Ik denk dat een ander moederbord beter is. *knip* externe winkelmandjes zijn niet toegestaan. Zet de boel eens om met de Handleiding Pricewatch.
DENK DIE AMD ATHLON WEG!!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te veel herrie
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht zoals normaal, dat jullie me goed helpen en dat ik de perfecte keuze maak.
Het moet goed zijn voor games zoals GTA 5. Maar vooral programmeren en misschien adobe programma's.
Wat mag het systeem gaan kosten?
400-550 exc. btw
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, de voeding en de case (atx), 650 watt corsair
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
[i]Ja, ik heb al een volledig systeem maar ik weet niet of deze perfect is. Ik denk dat een ander moederbord beter is. *knip* externe winkelmandjes zijn niet toegestaan. Zet de boel eens om met de Handleiding Pricewatch.
DENK DIE AMD ATHLON WEG!!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te veel herrie
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht zoals normaal, dat jullie me goed helpen en dat ik de perfecte keuze maak.
[ Voor 14% gewijzigd door br00ky op 18-06-2017 18:12 ]