Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 113866
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online
Mijn vraag:

Hóe kom ik in hemelsnaam bij de optie zelfontspanner op een EOS M10

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:

VAN ALLES en nog te weinig!!

Hoe Canon het mij (ALWEER) lastig maakt:

door in de handleiding NIET álle knopjes resp. NIET alle stappen te laten zien om bij de zelfontspanner modus terecht te komen op het display, m.a.w. zoek het toch lekker zelf uit!

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CurtPoindexter
  • Registratie: februari 2017
  • Niet online

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 22:35
Sorry, maar de zelfontspanmodus zit op de meest logische plek achter het knopje om de transportmodus in te stellen (zoals ook bij -tig andere camera's, ook van andere merken). We verwachten hier op GoT wel iets meer eigen inzet. En ga dus niet bij ieder probleempje meteen een ander topic open gooien. Je kunt je vragen ook hier stellen: Canon EOS M Mirrorless systeem topic Maar ook dan verwachten we eigen inzet.
Dit topic gaat op slot

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Godox V860II

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True