Gaaloo, user op GoT en tweakers had een moederbord aangeboden. ASUS A7V133. Dit bord wilde ik wel kopen. Dus gemaild enzo, was allemaal goed enzo. 300,- zou het onder rembours verstuurd worden. Staat vanmorgn de ptt aan de deur met een pakketje, dus ik teken en betaal. Maak het open, alle kabels enzo zitten erbij. Op de doos stond asus a7v133 met als het boekje, is ook van een a7v133. Alleen op het bord staat een stempel, A7V.... DUS GEEN A7V133 !!! Check ik bij GoT, heeft die gast zelf een a7v133 raid in zn pc hangen (had deed zn bord weg vanwege dat hij raid wilde). Oftewel ik heb een donkerbruin vermoeden dat ik zn ouwe a7v gehad in zn nieuwe doos met zn boekje. Wat kan ik hier aan doen?? Ik heb al een email gestuurd met wat hij verder wil gaan doen eraan, maar ik MOEST het ff hiero kwijt. Als hieruit geen reactie volgt van hem dan ga ik juridische stappen ondernemen, dit is pure oplichterij.
edit:
ff iets subjectiever gemaakt en de juridische stappen hebben geen zin, het is mijn woord tegen het zijne....
Denk niet dat ik er nog iets aan kan doen of het moet zijn dat hij mn geld trug wil storten en ik zn bord trugstuur. Mjah die kan is wel erg klein
ff iets subjectiever gemaakt en de juridische stappen hebben geen zin, het is mijn woord tegen het zijne....
Denk niet dat ik er nog iets aan kan doen of het moet zijn dat hij mn geld trug wil storten en ik zn bord trugstuur. Mjah die kan is wel erg klein