Toon posts:

opgelicht door gaaloo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gaaloo, user op GoT en tweakers had een moederbord aangeboden. ASUS A7V133. Dit bord wilde ik wel kopen. Dus gemaild enzo, was allemaal goed enzo. 300,- zou het onder rembours verstuurd worden. Staat vanmorgn de ptt aan de deur met een pakketje, dus ik teken en betaal. Maak het open, alle kabels enzo zitten erbij. Op de doos stond asus a7v133 met als het boekje, is ook van een a7v133. Alleen op het bord staat een stempel, A7V.... DUS GEEN A7V133 !!! Check ik bij GoT, heeft die gast zelf een a7v133 raid in zn pc hangen (had deed zn bord weg vanwege dat hij raid wilde). Oftewel ik heb een donkerbruin vermoeden dat ik zn ouwe a7v gehad in zn nieuwe doos met zn boekje. Wat kan ik hier aan doen?? Ik heb al een email gestuurd met wat hij verder wil gaan doen eraan, maar ik MOEST het ff hiero kwijt. Als hieruit geen reactie volgt van hem dan ga ik juridische stappen ondernemen, dit is pure oplichterij.
edit:

ff iets subjectiever gemaakt en de juridische stappen hebben geen zin, het is mijn woord tegen het zijne....
Denk niet dat ik er nog iets aan kan doen of het moet zijn dat hij mn geld trug wil storten en ik zn bord trugstuur. Mjah die kan is wel erg klein

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 18:04

Psychoot

1337n00b^

Staat wel al leuk in je sig.
Maar is idd kut voor je. Als je zijn adres hebt zou ik eens langs gaan als het niet tever is. Anders gewoon aanklagen. Wij hebben toen ook een aanklacht ingediend toen ze mijn scooter in beslag genomen hadden, en lekker gewonnen dus scoot terug gekregen etc. En in jou geval heb je wel gelijk dus winnen zul je zowieso.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:37

GaMeOvEr

Is een hork.

Mja, punt is wij kunnen er weinig aan doen.

Je enige optie is :

Hopen dat je met hem wat kunt regelen. (not likely)

Vandaar dat je ook altijd eerst _alles_ moet checken bij handel met particulieren. Het is al goed dat het onder rembours gaat, maar ja, nu ben je waarschijnlijk nog genaait.

Sterker nog, eigenlijk wil je zoiets eerst werkend zien, want wie zegt dat het geen stuk mobo is ?

Soms kun je dingen op basis van vertrouwen doen, als je telefoon-nummers hebt en adressen en zo.

Hoe dan ook blijven deze constructies risicovol.

Het is spijtig dat we dusdanig wantrouwend moeten zijn met onze medemens.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
je wil zo tog gewoon niet meer iets 2e hands kopen joh...
ik verkoop al mn zooi ook altijd, maar dan wel netjes en goed en ewrkend en zeg het erbij als er iets het ni helemaal doet ofzo. oftewel eerlijkheid. het vertrouwens in de mens is wel lekker gedaald....

Verwijderd

Wijze les in ieder geval geleerd dus: altijd pakket checken in aanwezigheid van de bezorger!
Je kunt het beste meteen ff naar de politie gaan en kijken of je aangifte mag doen van oplichting, die gasten kunnen je ook adviseren over je kansen enzo (ik schat ze niet bijster hoog in, maar goed, dat kun je beter door de politie laten uitleggen).
Succes!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 15:37

GaMeOvEr

Is een hork.

Mja. Ik verpast mijn spul gemiddeld ook weer, maar dat blijft binnen de kennissenkring.

Ik denk dat het meerendeel van de V&A aanbieders gewoon eerlijk is, maar ja, je houd van die gasten ertussen, die een onrealistische prijs willen hebben voor het spul dat ze kwijt willen, en dan gaan ze "creatieve oplossingen" bedenken om meer geld voor iets te vangen.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Naja, als je zijn adres hebt... Kan je ff langsgaan :). Bakstenen nodig?:D Tis iig wel erg balen voor je :(. wel lomp van die gozer dat ie dan die AV in zn sig heeft staan :D

naja, sterkte ofzo dan maar

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-11 17:50

ronaz

Wishmaster

profile:

Mmmmz.. maar liefst 18 posts in een half jaar tijd. misschien wel een pro-conman? Of lurker natuurlijk.

Heb je al een reactie op het mailtje gehad?

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 14:25 schreef GaMeOvEr het volgende:

... Het is al goed dat het onder rembours gaat, maar ja, nu ben je waarschijnlijk nog genaait.

Sterker nog, eigenlijk wil je zoiets eerst werkend zien, want wie zegt dat het geen stuk mobo is ?

...
Kan niet. PTT enzo laten voordat getekend en betaald is NOOIT de verpakking openen. Dus controle kan alleen als die goeie man al weg is...

(in het geval eea. niet klopt kunnen ze het zelf nooit meer retourneren/claimen.

Verwijderd

Topicstarter
hmm nope nog nix gehoord van gozer...
zou me ni verbazen als die gast ook nix meer van zich laat horen

Aantal posts wil ook nie veel zeggen hoor, ik lees altijd alles maar reply niet alles, anders werd het wel een grote onzinbak denk ik...

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet trouwens nie eens of bord wel werkt. Space Promotion zou mn spul vandaag toe hebben gestuurd, maar heb nog nix gehad. Die geef ik nog tot maandag/dinsdag tot ik mn transactie trug laat trekken door de bank. WAAROM KAN ER NIETZ GOED GAAN ?!?!?!?!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Het is zowiezo link op die manier te handelen, voor iets duurdere zaken wil ik gewoon de boel werkent zien, en zien met wie ik te maken heb.

• skullsplitter
  • Laatst online: 17-10 14:11

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Tis ook steeds hetzelfde...
Genaaid worden met een doos en een boekje, en een plank diet niet is...
Man, ik zou het echt niet pikken van die aap!
maare, nog een 9mm nodig? ;)

www.avpnews.com

Verwijderd

Topicstarter
kheb een reply gehad:
Hoi Bas,

Het is wel degelijk een A7V 133, heb er zelf 133 Mhz geheugen in gehad.Hoe kom je er bij dat het geen A7v zou zijn en wat toeval dat ik een A7V133 Raid heb?

Groeten Janus

Ik heb zon vermoeden dat hij mot snapt dat er een andere chipset op zit en ik met een TB1200C nix met een A7V kan doen dus....

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:24
Het lijkt idd op een vorm van miscommunicatie..
Overleg even met hem denk ik..
Mischien kan je hem terugsturen.

• NiPeng
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Op vrijdag 06 juli 2001 23:36 schreef BananeKoning het volgende:
kheb een reply gehad:
Hoi Bas,

Het is wel degelijk een A7V 133, heb er zelf 133 Mhz geheugen in gehad.Hoe kom je er bij dat het geen A7v zou zijn en wat toeval dat ik een A7V133 Raid heb?

Groeten Janus

Ik heb zon vermoeden dat hij mot snapt dat er een andere chipset op zit en ik met een TB1200C nix met een A7V kan doen dus....
Totdat het duidelijk is of er daadwerkelijk opzet in het spel is geweest (ipv een misverstand) lijkt me het me beter om de titel van het topic te wijzigen.

Modjes?

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

Verwijderd

Topicstarter
nog een reply....

Denk dat het toch echt je eigen fout is die je hebt gemaakt.
Je vroeg mij of het een 133 Mhz boord is en niet of het een 133 of een 133a boord is.

ik vraag voor een A7V133, zo stond ie ook in de vraag en aanbod.

Dus stuur ik weer een mail:

Nope, hij stond aangeboden als A7V133 in DIE cathegorie dus dan ga ik ervan uit dat het ook een asus A7V133 is.

reply:
En dat is het ook

Maar dat is het dus niet, WANT een a7v133 heeft een via kt133a chipset en dat heeft dit bord dus niet (ik heb de chipnummers gechecked enzo). En er staat een stempel A7V op met een passieve koeling, dus geen A7V133.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 07 juli 2001 03:01 schreef NiPeng het volgende:

[..]

Totdat het duidelijk is of er daadwerkelijk opzet in het spel is geweest (ipv een misverstand) lijkt me het me beter om de titel van het topic te wijzigen.

Modjes?
Waarom zit ie dan wel in een a7v133 doos met een a7v133 boekje en een a7v133 cdrom? Dan lijkt het me best wel een oplichting hoor. Hij stond ook bij de vraag en aanbod bij a7v133..... Anders zou ik hem echt nite hebben gekocht.
Je mag er anders wel een ? achter het topic zetten als je je daardoor beter voelt.....

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

In deze topic staat al dat er over hem geluld word :)

Damn wat geeft die vent een reactie's je kan wel zien dat het een n00b is :P

• elsegre
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:54

elsegre

Ti 3Al-2.5V

Op vrijdag 06 juli 2001 14:25 schreef GaMeOvEr het volgende:
Mja, punt is wij kunnen er weinig aan doen.

...
Is het misschien iets om een zwarte lijst aan te leggen van dit soort figuren? Of niet meer mogen posten in V&A?
Hij is schijnbaar ook niet van plan zich te verdedigen en verspeelt daarmee bij mij de status van onschuld.

No news is bad news.

Verwijderd

Op zondag 08 juli 2001 18:31 schreef elsegre het volgende:

[..]

Is het misschien iets om een zwarte lijst aan te leggen van dit soort figuren? Of niet meer mogen posten in V&A?
Hij is schijnbaar ook niet van plan zich te verdedigen en verspeelt daarmee bij mij de status van onschuld.
Of nog beter, een soort shop survey voor verkopers via V&A met ratings o.i.d.!

Verwijderd

totaal nutteloos een 'shopsurvey voor V&A'. Ff een nieuwe accountje registreren en ze beginnen weer van voren af aan. Gebruik van V&A is op eigen risico en zoals nu gebleken is, is er iets misgegaan (hetzij per ongeluk, hetzij express). Dit soort dingen blijf je toch houden en zul je zelf moeten oplossen met desbetreffende persoon, want Tweakers.Net kan je hierbij niet helpen. Ik weet het, het is k*t voor je, maar het is je eigen schuld. Je weet dat het mis kan gaan en dat risico heb je genomen door in te gaan op een V&A-advertentie.

Verwijderd

Ben er via een email contact achter gekomen dat dit topic over mij loopt.

Lig een beetje over hoop met die gozer, hij vindt dat ik niet eerlijk ben
geweest.
Vindt dus dat ik wel eerlijk ben geweest en dat hij zegt dat ik een
oplichter ben klopt dus niet, heb naar eer en geweten gehandeldt.
Had in eerste instantie nog met hem afgesproken op Utrecht Centraal station
en dat was goed tot hij er zelf mee aan kwam om het onder rembours te
sturen.
Als ik hem zou willen oplichten dan had ik toch ook niet op Utrecht Centraal
Station afgesproken.

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:37
En dat moet een excuus zijn voor wat je gedaan hebt :?

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
Op maandag 09 juli 2001 15:13 schreef gaaloo het volgende:

geweest.
sturen.
Station afgesproken.
dat was de vraag niet!!

de vraag was of je van plan was hem die A7V133 te geven of die A7V...

en had je niet duidelijk gezegt dat je een A7V133 bedoelde?

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Op maandag 09 juli 2001 16:13 schreef basiep het volgende:

[..]

dat was de vraag niet!!

de vraag was of je van plan was hem die A7V133 te geven of die A7V...

en had je niet duidelijk gezegt dat je een A7V133 bedoelde?
Had hem inderdaad als A7V133 staan en daar vroeg hij ook om.
Hij vroeg niet naar een A7V133a.
Als ik dat bord bedoelde wat achter mijn sig. staat had ik er wel RAID bij gezet.

• BasieP
  • Laatst online: 19-10 08:18
nou als dat zo is zou ik idd zeggen dat het gewoon dom is om zomaar iets te kopen wat je niet gezien hebt...

duzzz..

en idd op het station was wel zo slim geweest. dan kun je tenminste zien wat je koopt/verkoopt

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

gaaloo schreef:
Als ik dat bord bedoelde wat achter mijn sig. staat had ik er wel RAID bij gezet.
lieve schat er bestaat geen a7v133a.

je hebt de a7v met kt133 chipset

en

je hebt de a7v133 met kt133a chipset

je hebt hem gewoon opgelicht. je hebt zelfs een asus a7v mobo in een a7v133 doos met handleiding en al gedaan en opgestuurd. pure oplichting. punt uit

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Gaaloo: Het lijkt erop dat je de boel hebt belazerd.

Omdat schijn kan bedriegen, kan het ook zijn dat je gewoon dom hebt gehandeld door a: Het mobo onder de verkeerde naam aan te bieden en b: in de verkeerde doos met verkeerde handleiding te sturen.

Je moet dit hoe dan ook op een nette manier oplossen. Neem het mobo terug tegen hetzelfde bedrag inclusief extra kosten of betaal een redelijk deel van het bedrag terug.

Als je dit even met Banaan oplost, is iedereen weer blij. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• zeef
  • Laatst online: 29-11 01:17
Op maandag 09 juli 2001 18:13 schreef gaaloo het volgende:

[..]

Hmm volgens mij haal jij willens en wetens de kt133 en kt133a chipset doorelkaar met A7V en A7V133.

Een a7v werkt met 133mhz geheugen maar is geen a7v133. Dat weet jij best, gezien je sig.

* zeef vermoed opzet !

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:53

Ankh

|true

geweest.

sturen.
Station afgesproken.
hmmz wat jij eer & geweten vindt, als jij dat wel deed dan zou je je wel beter gaan gedragen, en eerlijk er over praten en niet zeggen ja dat het klopt.. want als de "advertentie" niet klopt dan ligt de fout bij jouw en moet je hem terug nemen

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoor niets meer via email op mn request om het terug te sturen en ik mn geld terug krijg, dus dan ga ik het bord maar weer proberen te verkopen. Maar deze keer wel als een ASUS A7V...

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 09 juli 2001 18:18 schreef basiep het volgende:
nou als dat zo is zou ik idd zeggen dat het gewoon dom is om zomaar iets te kopen wat je niet gezien hebt...

duzzz..

en idd op het station was wel zo slim geweest. dan kun je tenminste zien wat je koopt/verkoopt
Tjah hoe dan ook, ik had alleen ff naar de handleiding gekeken en of alles erbij zat. Nu weet ik wel voor de volgende keer dat je GOED op de stempel moet letten.
En daarbij was een treinkaartje ongeveer even duur als onder rembours verzenden.

• Ankh

Ankh

|true

misschien ziet ie toch in dat hij fout was :) bel maar ff met breekijzer die wilt je vast wel helpen >:)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• Lordy79
  • Laatst online: 02-12 22:17

Lordy79

Vastberaden

Het enige wat ik enigzins verdacht vind is dat ie een doos van een A7V133 heeft gestuurd. Verder kan het wel een vergissinkje zijn.

Je zou die A7V ook kunnen houden en je Tbird op 12x100 kunnen laten lopen. Ga je wel iets achteruit in performance, maar de A7V kun je ombouwen naar A7V-raid (met soldeerbout of ide-contrastekker) en is een retegoed bord.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
Als dit idd oplichterij is dan komt het idee weer in me boven dat we een soort overzicht moeten hebben van niet te vertrouwen types op Tweakers / GoT. Dit is al meerdere malen voorgesteld door meerdere users, maar er is nooit serieus op gereageerd door een moderator.
Het zal misschien veel werk zijn, weet ik niet, maar we willen onder elkaar zo goed als het kan met elkaar omgaan en als er dan een paar types bij zitten die niet deugen... Dat is toch heel jammer. :(

.... Ik weet het ook niet

• zeef
  • Laatst online: 29-11 01:17
Op dinsdag 10 juli 2001 23:33 schreef mbvisiontt het volgende:
Als dit idd oplichterij is dan komt het idee weer in me boven dat we een soort overzicht moeten hebben van niet te vertrouwen types op Tweakers / GoT. Dit is al meerdere malen voorgesteld door meerdere users, maar er is nooit serieus op gereageerd door een moderator.
Het zal misschien veel werk zijn, weet ik niet, maar we willen onder elkaar zo goed als het kan met elkaar omgaan en als er dan een paar types bij zitten die niet deugen... Dat is toch heel jammer. :(
Ja, die hebben we vaker gezien. Ook ik heb hem wel eens voorgesteld. Maar na een ruime discussie ben ik wel om. Het is niet goed te controleren. Figuren als Mdenie en turkeyboy kunnen met een paar man de hele boel verzieken. En we hebben geen enkle bewijs om hier iemand en plein public aan de schandpaal te nagelen.

GoT is niet de week van willibrord, dus laten we het maar zo doen als het nu gaat. Alleen bij heel erge zaken in 't forum en hoor en wederhoor toepassen.

• Pc123
  • Laatst online: 02-12 22:12
Gaaloo, als je er zo zeker van bent dat je hem niet opgelicht hebt waarom leg je dan niet even precies uit waarom je dat denkt, ik lees hier namelijk dat je iemand het verkeerde moederbord hebt opgestuurd, waarom vind je dan dat dit niet fout is?

• Lordy79
  • Laatst online: 02-12 22:17

Lordy79

Vastberaden

dat heeft hij al gezegd:
Dus mijns inziens is het:
- een misverstand. Dan zou ik de kosten delen met de koper en het bord terugnemen.
- onkunde. Zou ik hetzelfde doen als bij een misverstand.
- geen misverstand. Dan is het duidelijk wat ik zou doen >:)

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Verwijderd

Topicstarter
Je kan inderdaad met een andere username nog dingen aan gaan bieden enzo, maar block dan het hostmask ofzo, of het ip. Dan lijkt me het best goed te controleren, of ze moeten dan naar hun vriendjes gaan om daar hun toep aan te bieden... Maar dan ben je wel _ERG_ uitgekookt.
Trouwens zo'n puntensysteem is nog niet eens zo heel gek. Als je dus iets verkoopt met positieve reacties, dan vertrouwens mensen je eerder, dus is alleen maar goed voor de echte trouwe verkoper.

Verwijderd

Yo Bananeman, heb je zijn thuisadres niet? Anders ga je toch zelf gewoon even je moederbord ophalen? Wat zeg je? er zit nog een kast omheen? met inhoud? Nouwja, dan nemen we die ook maar mee voor de moeite. >:)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Even serieus:

Je hebt niet meer dan zijn username en e-mail adres ofzo?

Geen huisadres, ICQnummer, Telnummer ofzo?

Bericht hierboven

• Ankh

Ankh

|true

volgens mij durft gaaloo niet meer te posten

[film mode]
- Are you chicken??? macfly pok pok pok
[/film mode]

Verwijderd

Op woensdag 11 juli 2001 13:08 schreef RaMMSTeiN het volgende:
volgens mij durft gaaloo niet meer te posten
[film mode]
- Are you chicken??? macfly pok pok pok
[/film mode]
... L O L....

Verwijderd

Topicstarter
Tjah ik heb er al niets meer van gehoord. Verder heb ik wel zn adres en telefoonnummer en icqnummer. Maar ik heb het bord alweer kunnen verkopen voor dezelfde prijs als waarvoor ik het heb kunnen kopen, dus ik ga er geen problemen meer van maken. Dit alles heeft me alleen rembours gekost en ben wel een hele ervaring rijker geworden, ik vraag voortaan ALLES uit, dan kom ik maar newbie over, maar dan heb je dus niet van lame shit als een asus a7v133a enzo....
Bedankt iedereen voor jullie steun enzo, het heeft alleen niet mogen baten....

Trouwens wel zwak dat gaaloo niet meer heeft gepost....

• Ankh

Ankh

|true

mietje mietje LOL >:) soz m8 he he

/no offence :p

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
...Zwakke streek Galoo..............
Erg matig, ze mogen je gelijk hier bannen vind ik zelf......IMHO...

• skullsplitter
  • Laatst online: 17-10 14:11

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

geweest.
sturen.
Station afgesproken.
GELUL!
Jij houd je helemaal niet aan eer en geweten, als je die ook maar had dan had je je excuses al lang aangeboden, en met meer respect zelfs je geld gegeven terug aan B.K. (geen burger king).

Tweakers halen een slechte naam met dit soort streken

www.avpnews.com

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
En je werd er in deze draad meerdere malen op gewezen *D
Vindt dus dat ik wel eerlijk ben geweest en dat hij zegt dat ik een oplichter ben klopt dus niet, heb naar eer en geweten gehandeldt.
Euhm, ja, maar je hebt hem wél een verkeerd plankje gestuurd.
en dat was goed tot hij er zelf mee aan kwam om het onder rembours te sturen. Als ik hem zou willen oplichten dan had ik toch ook niet op Utrecht Centraal Station afgesproken.
Hmjah, alles leuk en aardig, maar ik begrijp dat jullie uiteindelijk niet op Utrecht Centraal hebben afgesproken. Dus wat dat betreft is dit een loze mededeling?
Lig een beetje over hoop met die gozer, hij vindt dat ik niet eerlijk ben geweest.
Tot nog toe kan ik niet anders dan het met hem eens zijn. Tenzij je natuurlijk nu zorgt dat alles goed komt en er aan dit verhaal toch nog een heppie end komt.

Het feit dat je aangeeft dat je "mot" hebt vind ik overigens verbazend, als je naar eer en geweten handeld zoals je hierboven proclameerd (*D) dan vind je het vreselijk dat je een dergelijke fout (verkeerde plank in goeie doos) hebt gemaakt, en zal je er alles aan doen om het goed te maken.
Op zaterdag 14 juli 2001 16:23 schreef BananeKoning het volgende:
Tjah ik heb er al niets meer van gehoord. Verder heb ik wel zn adres en telefoonnummer en icqnummer. Maar ik heb het bord alweer kunnen verkopen voor dezelfde prijs als waarvoor ik het heb kunnen kopen, dus ik ga er geen problemen meer van maken. Dit alles heeft me alleen rembours gekost en ben wel een hele ervaring rijker geworden, ik vraag voortaan ALLES uit, dan kom ik maar newbie over, maar dan heb je dus niet van lame shit als een asus a7v133a enzo....
Bedankt iedereen voor jullie steun enzo, het heeft alleen niet mogen baten....

Trouwens wel zwak dat gaaloo niet meer heeft gepost....
Ik denk dat je hier de meest wijze oplossing hebt gekocht. Het probleem is welliswaar niet opgelost, maar je hebt (gelukkig) kunnen voorkomen dat er schade is geleden.

En natuurlijk is er hier sprake van een prachtige moraal-van-het-verhaal...

• WFvN
  • Laatst online: 18-11 18:01

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zondag 15 juli 2001 02:17 schreef skullsplitter het volgende:
GELUL!
Nog een punt.... Hij had al veel eerder kunnen weten dat er over hem gesproken werd.... Bierkameel geeft het een hele vracht posts terug al aan....
Op zaterdag 07 juli 2001 17:12 schreef Bierkameel het volgende:
In deze topic staat al dat er over hem geluld word :)

Damn wat geeft die vent een reactie's je kan wel zien dat het een n00b is :P
In dat andere topic is al 2x gemeld dat hier over Galoo gesproken wordt in negatieve zin.... hij heeft gepost voor en na die berichten... dus had hij het al eerder kunnen weten als hij de boel goed gelezen had.....

mgoed... dat staat een beetje los van de situatie...
mijn idee: Naaistreek....
Waarom zou je in vredesnaam je nieuwe doos wegdoen met nieuwe handleiding terwijl je die zelf wel beter kan gebruiken... die oude handleiding heb je toch geen ruk meer aan.... dus doe je die gewoon weg met het bord dat je weg doet.... toch?
Pagina: 1