Verwijderd schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 12:28:
[...]
Je hebt het verkeerd begrepen. Ik kwam idd met dat me remmen piepte maar meneer gaf zelf aan dat ik dan een zomer check zou kunnen doen aangezien het remmen controleren daar in het pakket zat. Daarmee ben ik akkoord gegaan. Afspraak werd voor de dag erna omdat het al voor sluitingstijd was

Het feit dat je je in een welles nietes /pad stelling bevind met de garage eigenaar geeft aan dat ik niet enige ben die je verkeerd heeft begrepen.
Om nog maar niet te spreken over alle mensen in dit topic die jou ook schijnbaar verkeerd begrijpen.
Vind je zelf die 12 euro realistisch voor de tijd die de monteur met je mee is gereden en vervolgens de uitgevoerde zomercheck??
Vind je het okay van je zelf dat je dan die 12 euro niet meteen hebt afgerekend toen de garage houder met het aanbod kwam om dat als totaal bedrag te rekenen??
Vind jet het realistisch om daar nu via de Bovag een zaak van te willen maken?
Sorry maar ik ben er wel klaar mee, want hoe jij ook lult,voor de uitgevoerde werkzaamheden heeft de garagehouder een realistisch bedrag gerekend.
Jammer dat hij niet zijn verlies neemt, dan is deze soap klaar, ik zou dat in ieder geval wel doen als ik de uitbater van deze garage was, en jou tevens duidelijk vertellen dat je in mijn zaak niet meer welkom zou zijn.
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.