Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newllander
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-10-2023
Ik ben momenteel in het bezit van een S8+. Mijn vrouw een S8. Beide tot grote ontevredenheid. Gezien ik sws al geen fan ben van Edge, is het bij deze verplicht wanneer je de S serie trouw wilt blijven. Ok, dan maar Edge, gezien er geen keus is, en we toch al zo'n beetje de hele S serie doorlopen hebben vanaf de S2, en tot heden tevreden waren, toch de S8(+).

Nu, na een maand ongeveer, is mijn stemming over dit klote ding tot beneden het vriespunt gedaald. Dit om een aantal redenen:
  • Edge.. (ok, dat wist ik..)
  • Bixby klote knop (3rd party opties zuigen)
  • Niet sneller tov S7 (niet substantieel iig)
  • Vingerafdrukscanner op de vreselijkste plek
  • Klote beeldverhouding (weinig apps kunnen er mee overweg)
  • Degelijkheid
  • Samsung service
De laatste 2 hebben me gezet tot dit topic. In 1 maand tijd, is het volgende gebeurt:
1) Een haarborstel gevallen op scherm vanaf ong 50-60cm hoogte. S8 compleet aan gort. Was thuis dus opgelost via inboedelverzekering. Geen normaal gebruik, maar toch.. ZO kapot.. serious? 2) Zwart vlekje spontaan in het scherm. 3) Achterzijde spontaan gebroken in broekzak. 2 en 3 bij S8+.

Dit, en met name de laatste 2, irriteerde me mateloos en ik heb contact opgenomen met Samsung. Kort en goed: 'Meneer, stop uw telefoon niet in uw broekzak, maar in een handtas of jaszak. Wij kunnen niets voor u doen.' Serious? Niet in je broekzak? In m'n HANDTAS? In m'n jas, in juni?

Na wat doormodderen via FB Messenger (WTF, moet dat echt zo? Ja.) kwam ik niet verder bij de klanten'service' bij monde van ene Nadia die gezellig strooide met emoticons terwijl mijn stemming toch al behoorlijk beneden peil was. Ik moest hem maar aanmelden voor reparatie en dit zou geen garantie zijn. Ook het zwarte vlekje in het beeldscherm niet, want 'dit ziet er uit als gebruikersschade'. Kapot grappig: Ik heb een woeste case, en scherm is bedekt met zo'n protector. Er is geen krasje verder te ontdekken dan de spontane krak, en het zwarte vlekje in het scherm.

Ik heb ze verteld dat dit de laatste keer Samsung was, betreffende mijn gezin, mijn bedrijf en waar ik verder ook maar invloed kan uitoefenen. Misschien een beetje flauw, maar ik ben er ziek van... En eenmaal gezegd zal het gebeuren, geen TV, PC, tablet, tellie, of wat dan ook meer van Samsung. Samsung heeft afgedaan voor mij. (niet alleen dit, maar heb al vaker eea gehad met ze, maar dit was de spreekwoordelijke druppel)

Nu dan de hamvraag. Ik haatte crApple al, en nu dus ook Samsung. 8)7
Wat voor tellie zal ik 's doen? Ik hou van high end stuff. Wie weet wat?

[ Voor 0% gewijzigd door Newllander op 14-06-2017 12:12 . Reden: kleine correctie^2 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:34

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Bedankt voor je ervaring betreft de Samsung Customer support, maar een los topic hiervoor openen is niet echt nodig. Wil je hier meer over kwijt dan kan dat in [Samsung] RMA & Support. Zorg er dan echter wel voor dat je post geen rant wordt (zoals nu), maar gewoon een ervaring.

Voor aankoopadvies hebben we het Mobile Aankoopadviesforum en daar mag je ook even een nieuw topic openen. Je krijgt dan een template te zien en als je die volledig invult dan kunnen we je het beste van dienst zijn.

Dit topic is gesloten.