Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atiilaa
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-06 19:11
Hallo,
Ik ben vrij nieuw in cryptocurrency en mijn doel is om te investeren in cryptocurrency en hier meer winst uit te halen
Ik heb wat bitcoin en ethereum in mijn wallet.
Maar mijn vraag is. Is het wel handig om in beide te investeren ?
of raden jullie mij aan om alleen ethereums te kopen omdat dit nog vrij goedkoop is ?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-09 10:28

HetGezegde

Yes, you can!

Lees je erover in, trek zoveel mogelijk bronnen na en doe waar jij je goed bij voelt. Er valt niks over te zeggen wat dit morgen of over een maand doet.

Ik heb wat ETH, omdat ik het interessant vind en spijt (achtig) heb dat ik nooit met BTC ben begonnen destijds. Ik verwacht er niet veel in, heb er ook datgene ingestoken wat ik verliezen kan.
Het houd me bezig, ik kijk graag online eens wat de koers doet en dat is ook het laatst dat ik doe als ik slapen ga en het eerst als ik wakker word.

Puur voor winst lijkt me niet direct het goede doel bij zoiets onbetrouwbaars/onvoorspelbaars.

Dat is net zoals aandelen op de beurs - wie kan het zeggen?
Heb een tijdje BUX geprobeerd (die app), maar da's echt niks. Veel te veel tijd en moeite om er ook maar een kleinigheidje uit te halen. Dat is bij ETH en BTC wat sneller, maar nogmaals: daar zou ik het zelf niet alleen voor doen.

Ik zou zeggen, je bent welkom op [ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4
- Dus misschien sowieso beter om je bij dit topic bij te voegen?

Daar staat overigens:
Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.

[ Voor 18% gewijzigd door HetGezegde op 13-06-2017 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Met hierboven ^^. Omdat de topicstarter zichzelf niet heeft ingelezen, sluit ik dit topic.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Dit topic is gesloten.