Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met het nieuwe systeem op 1440p ultra wide gamen. Denk hierbij voornamelijk aan de nieuwe games zoals Destiny 2 die nog moet uitkomen. ik wil het liefst op zo hoog mogelijke settings spelen. Ik wil tegen de 100 fps aan gaan zitten omdat ik minimaal een 100hz ultrawide scherm wil gaan halen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag rond de 3000 euro gaan kosten dit is wel inclusief scherm
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem alleen randapparatuur mee zoals muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ga een compleet nieuw systeem nodig hebben
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur voor de cpu gaat momenteel uit naar een ryzen7 ivm de meerdere cores en destiny 2 daar wel gebruik van gaat maken. Voor de gpu zit ik te denken om voor nvidea te kiezen in combinatie met g-sync
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb graag een mooie stille kast denk hierbij aan kleuren combinatie rbg enz het zal een windowd kast worden dus heb graag een samenstelling die qua performance en looks op elkaar aansluiten
Ga je overklokken?
Ben van plan om wel te gaan overklokken. Heb hier geen ervaring mee dus ook gelijk de vraag is het de moeite waard.
Wat verwacht je van ons?[i]
ik verwacht uiteraard advies.
Belangrijkste punten zijn dat ik niet merk gebonden ben en alles tot discussie staat. Enige punt waar geen discussie over hoeft te zijn is 1440p ultra wide.
Ik heb dus een budget van 3000 euro in dit bedrag moet ook nog de monitor worden aangeschaft.
Ik ben van plan om het systeem na de zomervakantie aan te schaffen dus dat zal halverwege augustus zijn. Ik start nu dit topic zodat er voldoende tijd is om advies in te winnen van jullie.
Hebben jullie op of aanmerkingen zou ik erg dankbaar zijn om dit te horen.
Ik wil met het nieuwe systeem op 1440p ultra wide gamen. Denk hierbij voornamelijk aan de nieuwe games zoals Destiny 2 die nog moet uitkomen. ik wil het liefst op zo hoog mogelijke settings spelen. Ik wil tegen de 100 fps aan gaan zitten omdat ik minimaal een 100hz ultrawide scherm wil gaan halen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag rond de 3000 euro gaan kosten dit is wel inclusief scherm
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem alleen randapparatuur mee zoals muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ga een compleet nieuw systeem nodig hebben
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur voor de cpu gaat momenteel uit naar een ryzen7 ivm de meerdere cores en destiny 2 daar wel gebruik van gaat maken. Voor de gpu zit ik te denken om voor nvidea te kiezen in combinatie met g-sync
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb graag een mooie stille kast denk hierbij aan kleuren combinatie rbg enz het zal een windowd kast worden dus heb graag een samenstelling die qua performance en looks op elkaar aansluiten
Ga je overklokken?
Ben van plan om wel te gaan overklokken. Heb hier geen ervaring mee dus ook gelijk de vraag is het de moeite waard.
Wat verwacht je van ons?[i]
ik verwacht uiteraard advies.
Belangrijkste punten zijn dat ik niet merk gebonden ben en alles tot discussie staat. Enige punt waar geen discussie over hoeft te zijn is 1440p ultra wide.
Ik heb dus een budget van 3000 euro in dit bedrag moet ook nog de monitor worden aangeschaft.
Ik ben van plan om het systeem na de zomervakantie aan te schaffen dus dat zal halverwege augustus zijn. Ik start nu dit topic zodat er voldoende tijd is om advies in te winnen van jullie.
Hebben jullie op of aanmerkingen zou ik erg dankbaar zijn om dit te horen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 1700 Boxed Wraith Spire koeler | € 320,95 | € 320,95 |
| 1 | Asus Prime X370-Pro | € 155,95 | € 155,95 |
| 1 | Asus ROG-STRIX-GTX1080TI-O11G-GAMING | € 825,- | € 825,- |
| 1 | Corsair Crystal 460X RGB | € 139,- | € 139,- |
| 1 | AOC AGON AG352UCG Zilver, Zwart | € 880,- | € 880,- |
| 1 | NZXT Kraken X52 (met AM4 support) | € 149,- | € 149,- |
| 1 | G.Skill Trident Z RGB F4-3200C16D-16GTZR | € 171,51 | € 171,51 |
| 1 | Corsair RM550x | € 90,50 | € 90,50 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 163,95 | € 163,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.895,86 | |