Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met het nieuwe systeem een hele mooi game ervaring hebben. ik zal voornamelijk shooters en rpg's spelen. ik wil alles op max settings spelen en minimaal 60 fps halen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil eigenlijk rond de 2500 euro uitkomen dit is inclusief monitor. momenteel zit ik iets over de 3000 heen.
dus wat ik eigenlijk wil zeggen 2500 zou mooi zijn maar game ervaring en een mooie bak staat voorop
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee ik neem verder niks mee wat van belang is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb alles nodig voor een mooie game pc enige twijfel nu is af en toe tussen de gtx 1070 of de gtx 1080 en als ik voor de 1070 ga dan tegen de tijd dat de gtx1080ti uitkomt die vervangen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil het liefst wel dat die niet teveel lawaai maakt
Ga je overklokken?
Ik ga hem wel overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag weten of alles een beetje goed is afgestemd op elkaar.
Ga ik met dit systeem en monitor een mooie game ervaring hebben en kan ik hier voorlopig mee voorruit.
Kan ik alles op max settings zetten en minimaal 60 fps halen en kan ik ook vr gaan gamen
Zijn er betere alternatieven dan wat ik heb uitgekozen zonder dat de game ervaring minder zal worden.
Ik ben zelf voornamelijk een console gamer die de overstap naar pc wil gaan maken vandaar dat ik al deze vragen heb.
Ik hoop dat jullie mij goede feedback kunnen geven aangezien ik zeker geen expert ben op dit gebied.
Ik weet dat ik een dure monitor heb uitgekozen maar ik wil graag op 1440p spelen en een ultrawide curved screen met nvdia gsync, en als ik goed heb gekeken is er geen ander alternatief voor dit scherm.
Ik wil met het nieuwe systeem een hele mooi game ervaring hebben. ik zal voornamelijk shooters en rpg's spelen. ik wil alles op max settings spelen en minimaal 60 fps halen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil eigenlijk rond de 2500 euro uitkomen dit is inclusief monitor. momenteel zit ik iets over de 3000 heen.
dus wat ik eigenlijk wil zeggen 2500 zou mooi zijn maar game ervaring en een mooie bak staat voorop
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee ik neem verder niks mee wat van belang is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb alles nodig voor een mooie game pc enige twijfel nu is af en toe tussen de gtx 1070 of de gtx 1080 en als ik voor de 1070 ga dan tegen de tijd dat de gtx1080ti uitkomt die vervangen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil het liefst wel dat die niet teveel lawaai maakt
Ga je overklokken?
Ik ga hem wel overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag weten of alles een beetje goed is afgestemd op elkaar.
Ga ik met dit systeem en monitor een mooie game ervaring hebben en kan ik hier voorlopig mee voorruit.
Kan ik alles op max settings zetten en minimaal 60 fps halen en kan ik ook vr gaan gamen
Zijn er betere alternatieven dan wat ik heb uitgekozen zonder dat de game ervaring minder zal worden.
Ik ben zelf voornamelijk een console gamer die de overstap naar pc wil gaan maken vandaar dat ik al deze vragen heb.
Ik hoop dat jullie mij goede feedback kunnen geven aangezien ik zeker geen expert ben op dit gebied.
Ik weet dat ik een dure monitor heb uitgekozen maar ik wil graag op 1440p spelen en een ultrawide curved screen met nvdia gsync, en als ik goed heb gekeken is er geen ander alternatief voor dit scherm.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 243,95 | € 243,95 |
| 1 | MSI Z170A KRAIT GAMING 3X | € 144,95 | € 144,95 |
| 1 | Nvidia GeForce GTX 1080 8GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | WD Blue WD30EZRZ, 3TB | € 93,95 | € 93,95 |
| 1 | Fractal Design Define S - Window | € 84,95 | € 84,95 |
| 1 | Acer Predator X34 Zwart Zwart | € 1.272,47 | € 1.272,47 |
| 1 | be quiet! Dark Rock 3 | € 58,95 | € 58,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 69,50 | € 69,50 |
| 1 | Corsair RM550x | € 91,95 | € 91,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 89,38 | € 89,38 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.150,05 | |