Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hulp met deze PC Build

Pagina: 1
Acties:
  • 381 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?

Een GamePC heb ik al met een i7 en MSI 1070, dus het gaat niet expliciet voor gamen maar meer als een 'huis' pc met redelijk vermogen om het simpel te zeggen.

Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?

€600 is max.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.

Heb een Dell Toetsenbord en een Dell muis deze wil ik gebruiken voor het nieuwe systeem, verder wil ik een nieuw beeldscherm en speakers aanschaffen voor dit systeem.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?

Voeding, Koeling, Processor, Moederbord, Videokaart, SSD, Behuizing, Speakers, Beeldscherm

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?

Dit is de PC die ik zelf via internet heb samengesteld en hoopte op dit systeem te kunnen bouwen, aangezien de processor, behuizing en videokaart me wel aanstaan, heb hier niet heel veel verstand van (AMD) dus weet niet of de huidige onderdelen samengaan, en wat eventueel aangepast moet worden. Hier zou ik graag hulp in willen.

Voeding: Corsair CX-M Series CX450M - Voeding (intern)

Koeling: Corsair ML Series ML120 PRO Premium Magnetic Levitation

Processor: AMD Black Edition - AMD FX 6300

Moederbord: ASUS M5A78L-M LX3

Videokaart: Sapphire Radeon RX 550 PULSE 4GD5

SSD: ADATA 128 GB SSD ADATA Ultimate SU800 M.2 2280 SATA3 intern

Behuizing: Cooler Master MasterBox Lite 3 (is minitower model)

Monitor: Philips V-line 223V5LSB2 - LED

Heb bij deze 'build' alleen rekening gehouden met het feit dat de onderdelen van AMD zijn of compatibel zijn met AMD, daarom dat ik niet weet of dit goed is zo en welke onderdelen vervangen zouden moeten worden voor iets beters.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)

Zolang het systeem redelijke prestatie's kan halen ben ik tevreden, dus dat ik er eventueel wel nog op zou kunnen gamen of andere programma's goed kan gebruiken en het geen trage bak word.

Ga je overklokken?

Niet bij voorkeur, dus nee.

Wat verwacht je van ons?

Of jullie kunnen kijken naar de huidige build die ik heb gemaakt, en deze beoordelen wat er eventueel al goed aan is en wat veranderd moet worden, zodat ik zsm een nieuwe PC kan bestellen.

[ Voor 150% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2017 15:33 ]

Beste antwoord (via Verwijderd op 13-06-2017 15:57)

• Hegeman
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 28-11 14:48

Hegeman

Weet van alles wat

Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:51:
[...]

We hebben het hier over computers, ik weet niet waarom geschiedenis hierbij een rol speelt?
Als ik jou was zou ik me niet zoveel aantrekken over het commentaar over je username.

Verder je OP is echt bagger, om de grote stroom aan berichten te begeleiden zijn mooie posts opgesteld waarin alles duidelijk staat uitgelegd. Zie: DAA beleid

Verwijder deze post of sluit 'm en begin met een goede OP, verantwoord je keuzes en geef duidelijkheid door kaders op te stellen (budget, gebruik e.d.). Ik heb je OP niet eens gelezen dus als je deze al duidelijk had beschreven kun je die gewoon copy-pasten.

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik weiger te klikken op <random winkelwagen>; volgens mij is er een template waarmee je je startpost mee behoort te vullen.

Daarbij mis ik budget en argumenten voor een bepaalde build, dus het zal een welles/nietes worden waarom jouw build goed/slecht is.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Heb mijn topic even versimpelt, mijn vraag gaat puur over het feit of de huidige componenten (Te zien in mijn winkelwagen link) op elkaar afgesteld zijn aangezien ik hier geen verstand van heb.
Hoef niet te weten of het een 'goede of slechte' build is, want dat bepaal ik zelf wel.

• MAX3400

MAX3400

Dan bel je Azerty met die vraag of alles werkt; die verkopen 'm toch aan jou, wij niet...

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 13-06-2017 15:09 ]

Verwijderd

verouderd systeem zonde van je geld

• OosterF
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:44
Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:08:
... aangezien ik hier geen verstand van heb.
...want dat bepaal ik zelf wel.
:+

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:09:
[...]

Dan bel je Azerty met die vraag of alles werkt; die verkopen 'm toch aan jou, wij niet...
Denk je dat ik dat niet al lang gedaan heb..... Ik heb al 4x gebeld en meerdere mailtjes verstuurd en heb geen antwoord. Daarom dat ik hier de vraag stel of deze gekozen componenten samen gaan niet meer niet minder, daar kan toch gewoon een antwoord op gegeven worden.

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:12:
[...]

Ik heb al 4x gebeld en meerdere mailtjes verstuurd en heb geen antwoord.
En dan wil je je spullen daar wel bestellen? Sorry, maar als ik voor pre-sales vragen al meerdere keren moet bellen/mailen en geen antwoord krijg, dan kan die winkel ook meteen van mijn lijstje van suppliers af.

Maar het lijkt me absoluut niet ondenkbaar dat je eenzelfde lijstje bij nog 3 andere winkels kan invullen, misschien 20 of 50 Euro prijsverschil hebt en het antwoord allang van die 3 winkels had gekregen?

Verwijderd

echt geld weggooien en veel b componenten

Verwijderd

Topicstarter
Oké ik zal mijn topic even aanpassen.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:51
voor dit budget kan je beter een Pentium G4560 als basis nemen

• mstx
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:12:
[...]

Denk je dat ik dat niet al lang gedaan heb..... Ik heb al 4x gebeld en meerdere mailtjes verstuurd en heb geen antwoord. Daarom dat ik hier de vraag stel of deze gekozen componenten samen gaan niet meer niet minder, daar kan toch gewoon een antwoord op gegeven worden.
Ok. Het antwoord is: nee.

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03 13:51
*knip* doe eens niet.

[ Voor 28% gewijzigd door br00ky op 14-06-2017 20:06 ]

• leon538
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-01 19:26
@Verwijderd als je kijkt bij de meeste topics zonder template dun zul je ook zien dat er meestal 3 mensen er iets over zeggen. komt omdat dat overzichtelijker is, voor de mensen die je willen helpen, en degene die de vraag stelt. maar dit systeem is echt verspilling van je geld dus succes met je verouderde systeem :)

[ Voor 17% gewijzigd door leon538 op 13-06-2017 15:50 ]

Acties:
  • Beste antwoord

• Hegeman
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 28-11 14:48

Hegeman

Weet van alles wat

Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:51:
[...]

We hebben het hier over computers, ik weet niet waarom geschiedenis hierbij een rol speelt?
Als ik jou was zou ik me niet zoveel aantrekken over het commentaar over je username.

Verder je OP is echt bagger, om de grote stroom aan berichten te begeleiden zijn mooie posts opgesteld waarin alles duidelijk staat uitgelegd. Zie: DAA beleid

Verwijder deze post of sluit 'm en begin met een goede OP, verantwoord je keuzes en geef duidelijkheid door kaders op te stellen (budget, gebruik e.d.). Ik heb je OP niet eens gelezen dus als je deze al duidelijk had beschreven kun je die gewoon copy-pasten.

Verwijderd

Topicstarter
Hegeman schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:55:
[...]

Oké erg bedankt, ik zal dit even doen.

• Boudewijnb
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15-11 17:40
Ten eerste, Waarom heb je nog een pc nodig?
Waarom een outdated amd systeem, je kunt beter een systeem maken met een pentium g4560, is goed genoeg. Een videokaart is ook niet nodig.
En maak zo een lijstje, leest makkelijker en kunnen we ook de prijzen zien: Handleiding Pricewatch

[ Voor 25% gewijzigd door Boudewijnb op 13-06-2017 17:02 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:47

br00ky

Moderator Harde Waren
Dubbel met Hulp met een 'huis'PC. Kan deze dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.