Harddisk modding (pics inside)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 468 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Kun je geen filmpje ofzo van die hd in actie maken, ik ben namelijk zeer beniewd hoe dat zo'n ding nou te werk gaat. Of is er gen actie in te zien :?

Of heeft misschien iemand anders een HD in actie filmpje (als ie al aan actie doet dus).

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

als ik de bovenkant van mijn hd afhaal heb ik geen garantie meer duzz ;(. verder wel een grappig idee :Z

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

• lama
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 13:13
er zijn zeker wel vacuume hd's, maar dat zijn opticals, lasers detecteren de microscopische verschillen tussen magnetsich en niet magnetishc, is eigenlijk enkel voor embedded, of extreem, mijn pa gaat komende maand in russia een systeempje opstarten, is dar in "zomer" -45 celsius, daar gebruikt hij twee van doe hd's, speciaal gemaakt door jeilin, maar dat zijn erg extreme dingen, zijn er ca. 35 van in de hele wereld(die op die manier werken)
Op vrijdag 06 juli 2001 12:26 schreef WHiZZi het volgende:

[..]

Als een HDD vacuum zou zijn, zou je constant head-crashes hebben. Een HDD is wel luchtdicht. De koppen van de HDD zitten zo dicht op de platter dat ze alleen omhoog worden gehouden door lucht. Als je de HDD openmaakt, verdwijnt die lucht weer onder de koppen uit. Head crash dus.

En ik spreek uit ervaring (ooit een 40MB hdd opengemaakt en weer dicht.. toen werktte die niet meer :( :P )

• Tomaat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-05 13:50
hmmz, dit is weer zo'n bullshit topic. Net zoals die gozer die zei dat apollo van hem was.

1. Hij weet niet eens wat voor schijf het is
code:
1
2
3
Op vrijdag 06 juli 2001 12:23 schreef mymind het volgende:
Die HDD doet het nog helemaal hoor..
Het is een 2.1 Gig WD...

Ik zou toch zweren dat het een Quantum fireball (ST/SE?) is

2. Er zit helemaal geen kop op!!
code:
1
Het is een 2.1 Gig WD en die bovenste kop zit onder het gaatje in de arm, daarom kun je hem niet zien.

3. Als je goed kijkt naar die foto's dan zie je dat dat plastic plaatje gewoon gegoten is, en niet een uitgezaagd plaatje plexie glas o.i.d.

Kortom, hij loopt de boel te neppen!!

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:38

mymind*

A Beautiful Mind

Topicstarter
Ik ben de boel dus echt niet aan het neppen !!
Dit is idd geen plexiglazen plaatje, het is transparant PVC. Daaronder zit een transparante flexibele PVC pakking. Het is dus niet gegoten!

Maar dank je wel voor het compliment :) als jij denk dat het gegoten is dan is het dus blijkbaar wel goed gelukt :)
(ik heb het plaatje toch echt wel uit een plaat van 2m bij 1m gehaald.)

edit:

Ik ga trouwens binnenkort een nieuwe maken, maar dan van een 10.2 gig Quantum Fireball CX (Nu heb ik het originele plaatje nog wel liggen) ik zal dan plaatjes schieten van de tussentijdse werkzaamheden)

Verwijderd

Ik herken hier eigenlijk ook een Quantum in.

• mymind*

mymind*

A Beautiful Mind

Topicstarter
Ik weet nu ook wel dat het een quantum is, er staat ook een post van mij tussen dat het een quantum is. Ik was alleen het originele deksel kwijt en ik dacht dat het een WD was.

• Cloontje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 08:37

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Guess what het is een harde schijf.

Kunnen die flauwe mensen, die denken dat iemand hier de boel probeert te neppen ff een mond op een slotje doen ofzo? Ik vind hem netjes gemaakt, of die nu wel of niet werkt, of het nu wel of geen Quatum is (of WD).

En waarom moet er nu weer zoon oud brak topic, omhoog geborrelt worden, dat mocht toch niet :? Alleen op special verzoek bij de Moderator, of waneer er belangrijke oid aan informatie oid kwam? Na anyway kappen met deze tread. Want nieuwe reacties, zijn toch brak.

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

Verwijderd

En toch hè, denk ik dat het een segate is!

• Tomaat
  • Laatst online: 13-05 13:50
Op zondag 27 januari 2002 05:10 schreef larry_ellison het volgende:
En toch hè, denk ik dat het een segate is!
:P

Verwijderd

en als ik het nou een Maxtor vind?

loop ik dan ook alles te neuken hier?

en das dus ehtwel een gezaagd plaatje plexiklas man dat zie je zo..een gegoten plexiglas plaatje glimt aan alle kanten en een gezaagde niet (mists je hem polijst aan de zijkanten natuurlijk...en dat is bij deze SEAGATE zoals de jongen zegt niet gebeurd! :7

• Mr_Ozio
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-04-2022

Mr_Ozio

Kawaaai! (@ lan)

Ik stem Quantum

• tvdleur
  • Laatst online: 03-12-2024

tvdleur

ehh...okay?

Offeh: je eigen verrijdbare / opvouwbare :)

Afbeeldingslocatie: http://www.airenergysystems.com/SW3000AL.jpg

• vandijk
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 23:11
Ik denk dat ik deze mod toch maar niet op mijn 180 GB Seagate schijf uitvoer :)

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

Verwijderd

netjes gedaan

Verwijderd

Heel gaaf, maar dat waag ik toch maar niet met m'n IBM 40 Gig :9

• Icey
  • Laatst online: 19-08 10:39
Vet wijs! :9~.... Alleen zou ik het niet durven met mijn mooie maxtor, ik zou niet graag die leuke 5 gig aan mp3tjes kwijt zijn :'( zoals mijn buurjongen vorige week!

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Ziet er echt heel tof uit, nog toffer dat I het nog doet!

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Verwijderd

Zal (zon-) licht de magnetische laag niet aantasten?
Fotonen die de magneetdeeltjes doen verspringen?

Je harde schijf gewist omdat je je bureaulamp even aandeed?

Verwijderd

oh fat man dit is cool

Verwijderd

Contagion schreef:

Was het Bernoulli effect niet een onzinnige uitleg van wat eigenlijk gewoon de wetten van Newton zijn? Afgelopen wetenschapsquiz was daar nog een vraag over.
De wet van Bernoulli staat ook wel bekend als het venturi-effect. Ik zou het geen onzinnige uitleg van de wetten van Newton noemen, de wetten van Newton worden wel gebruikt in de wetten van Bernoulli (net als in de meesta andere 'wetten') maar het is toch echt niet hetzelfde.

Aan originele topic starter: Gave HD mod :)

• mymind*

mymind*

A Beautiful Mind

Topicstarter
Op zondag 27 januari 2002 20:26 schreef Blerk_NKK het volgende:
Aan originele topic starter: Gave HD mod :)
Thanx!

• Sine
  • Laatst online: 21-08 18:45
Op zaterdag 26 januari 2002 01:07 schreef themickos het volgende:

[..]

Dat gaat tegenwoordig automatisch en noemen ze "hibernation" >:) :P
Euh ...

Bij die bigfoots wilde de platters wel eens blijven hangen

als je dan een draai (of een tik tegen) de schijf gaf wilde ie wel weer opspinnen

Repareren doe je zo.

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 21:59

Solid Seal

Drones, 3D printen

Wel leuk maar hoe ga je dat laten zien, ik bedoel het is toch voor een casemod of niet, zou je 'm toch aan de buitenkant moeten zetten of vlak achter een persplex raampje. :)

Leg is uit.

www.dronepilotennederland.nl

Verwijderd

Plaatjes komen van site van d-vine.nl date 6 juli 2001 ?? :?

• Criminelis
  • Laatst online: 28-07 23:36
Ziet er mooi uit :9~
Pagina: 1 2 Laatste