Negatieve beoordeling mbt geen reactie op PM

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• untflanked
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-10 11:04
Na contact met een tweaker over een veiling waar hij een bod had gedaan hoorde ik 5 dagen lang niks terug. Ik had hem en een tweetal ander tweakers de kans gegeven om de kaart over te nemen voor hun bod+verzendkosten. Echter niets gehoord van desbetreffende. Nadat ik een beoordeling bij hem had achtergelaten mbt gebrekkige communicatie krijg ik binnen 1 uur 3 keer 1*. Ik vind dit niet tweaker waardig en heb vervolgens ook nog een bericht gestuurd waarom desbetreffende niets laat weten. Hier krijg ik echter ook geen reactie op.

Graag wil ik weten of dit soort gedrag geoorloofd is en of mijn negatieve beoordeling op mijn profiel verwijderd kan worden. Persoon zelf geen namelijk geen reactie en is dus ook niets mee te bespreken.

Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:40

D4NG3R

kiwi

:)

Pssst, lees How to - Feedback laten aanpassen even door. ;)

Maaruhm, een bod is op Tweakers niet bindend (6.2). Owel er is (nog) geen koopovereenkomst gemaakt en er mag daarom ook geen oordeel worden gedaan op andere users. Dat geld voor zowel de andere user als jouw.

[ Voor 17% gewijzigd door D4NG3R op 10-06-2017 15:37 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• untflanked
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-10 11:04
Het is erg lastig om tot een overeenkomst te komen omdat de persoon niet op DM's reageert en ik toch graag een schoon profiel heb. Daarnaast is het bod zeker niet bindend, maar het niet reageren op berichten vind ik asociaal en slecht voor de community. Ik dacht dat ik betreffende dat wel een 1* voor communicatie mocht plaatsen.
Als ik hiermee mis zit dan zie ik graag mijn review en van desbetreffende 'rubelon', verwijdert worden.

Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Done

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.