ik vind de term "flexwerker" in dit geval niet heel toepasselijk. De beste term is gewoon een uitzendkracht. De naam zegt het al, een "simpele" kracht die uitgezonden kan worden om werk te verrichten ( no offence )
Ik heb al voor 3 verschillende uitzendbureaus gewerkt en ik moet zeggen dat ik het erg fijn vind. ik denk dat TS vooral bij een verkeerd bedrijf of uitzendbureau is komen te werken. Ik weet mijn tijd nog bij de TNT als orderpicker. het was hard werken en hoe harder je werkte en inzette voor het bedrijf hoe meer je werd ingepland.
Ook kon je hier heel makkelijk het rooster aangeven wanneer je wilde werken. 2 dagen vrij? geen probleem zolang je dit maar 1 tot 2 weken van te voren aan geeft. Heerlijk nachtdiensten draaien ( is persoonlijk natuurlijk ) en normale dagen met een redelijk vast rooster naast mijn studie. Tevens verdiende ik hier op mijn 20e rond de 14euro netto gemiddeld

.
niet alleen bij dit werk maar ook de anderen is was het goed geregeld, en allemaal baantjes waar geen opleiding voor nodig was. Is vind ik persoonlijk wel zo fijn naast de studie een baantje waarbij ik niet hoef na te denken.
Enfin om toch tegemoet te komen werk ik nu bij een uitzendbureau waar ik helaas ook soms standby moet staan ( zonder wachtgeld oid ) de uren zijn lang, uurloon ligt op het minimale en de reis naar en terug van werk wordt niet betaald, alleen een kleine KM vergoeding. Dus er zit zeker veel verschil in, de vraag is waarom ga je niet verder zoeken TS? genoeg waar het wel goed is geregeld
A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him