Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Allround-/Game-pc - Budget: <750

Pagina: 1
Acties:

• lospeed
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-11 20:37
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (1080p, later misschien 1440p), photoshop, poker (multitablen + HUD software op achtergrond), etc...
Liefst hou ik ook de mogelijkheid om relatief eenvoudig een upgrade door te voeren wat open.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max €750
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitoren, toetsenbord, muis, etc...
Eventueel voeding? (Antec TruePower Trio 650W, is ondertussen wel al wat verouderd veronderstel ik)
Eventueel case van mijn HTPC (Bitfenix Phenom µATX), indien ik mijn HTPC deftig in de case van mijn huidige desktop kan monteren.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volledig systeem, bij voorkeur redelijk compact (MB, processor, GPU, RAM, SSD, Case?, Voeding?)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor Intel/AMD/NVidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen speciale eisen, al is een stille pc natuurlijk altijd wat aangenamer dan een luidruchtige.
Ga je overklokken?
Geen plannen om te overclocken.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb ondertussen al wat rondgekeken en ben op volgend systeem uitgekomen:
#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 5 1500X Boxed Wraith Spire koeler€ 187,50€ 187,50
1Asus Prime A320M-K€ 62,50€ 62,50
1MSI GeForce GTX 1060 AERO ITX 3G OC€ 212,-€ 212,-
1Thermaltake Versa H15 Window€ 43,69€ 43,69
1Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M1A2400C14€ 64,25€ 64,25
1Corsair CX450M€ 51,-€ 51,-
1Crucial MX300 2,5" 275GB€ 95,49€ 95,49
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 716,43

Met het oog op de toekomst gekozen voor Ryzen.
Voor de GPU ging mijn voorkeur uit naar RX570-580 maar die worden momenteel allemaal opgekocht door coin miners dusja...
Nu is mijn voornaamste vraag: zit dit een beetje evenwichtig in elkaar? En doen de prestaties van een GPU op ITX formaat onder aan de gewone?

(Hier kom ik op €716 uit, dit is uiteraard aan de laagste prijs die hier vermeld staat per product. Alles zal uit dezelfde winkel komen en dan komt het bij bvb SiComputers op €744)

Mvg,

[ Voor 13% gewijzigd door lospeed op 07-06-2017 21:31 ]

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 29-11 19:58
Bij SiComputers bestellen is jezelf in je voet schieten. Die winkel is onbetrouwbaar.
Persoonlijk zou ik een klein beetje extra geld sparen en gaan voor een volle 6GB 1060 en op zn minst 2666 MHz ram.

• lospeed
Ah oei, er zit een foutje in mijn setup, het moest 3000MHz RAM zijn.

Hoezo? Een (ondertussen lange) tijd geleden heb ik bij SiComputers besteld en alles was vlot afgehandeld en in orde. Nu ga ik waarschijnlijk wel bij MeGekko bestellen, daar zijn de prijzen blijkbaar wat scherper.

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 29-11 19:58
lospeed schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 23:03:
Ah oei, er zit een foutje in mijn setup, het moest 3000MHz RAM zijn.

Hoezo? Een (ondertussen lange) tijd geleden heb ik bij SiComputers besteld en alles was vlot afgehandeld en in orde. Nu ga ik waarschijnlijk wel bij MeGekko bestellen, daar zijn de prijzen blijkbaar wat scherper.
Toen ik voor de eerste keer bij si wat bestelde duurde het meteen 5x langer dan op de site stond. Gaf ze 1 extra kans, maar hetzelfde gebeurde. Megekko raad ik inderdaad aan

• lospeed
Ok, en iemand een idee ivm het verschil tussen videokaarten die wel/niet ITX-formaat zijn?
En/of passen de gewone ook in die versa H15?