Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is bedoeld om te kunnen gaan werken met Stabiplan, Revit en Dialux. Hierbij wil ik ook gebruik maken van de 3D-modellen van de programma's
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijsindicatie is 1500-2000 euro incl BTW. Assemblage doe ik zelf
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb de voorkeur om mijn LG 26LV5500 te hergebruiken en op een later tijdstip een monitor aan te gaan schaffen.Het systeem zelf wil ik compleet nieuw aanschaffen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik verwacht niet heel veel bijzonders nodig te hebben. Onderaan heb ik een lijst opgesteld.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt. Heb in het verleden altijd met Intel gewerkt en Corsair als betrouwbaar ervaren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De computerkast is wat ondiep, 500mm. Belangrijk is dat het systeem echt stil is. Ik wil alleen met SSD's gaan werken
Ga je overklokken?
Dit ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoor graag van jullie of er alternatieven zijn waardoor ik een stillere machine kan gaan bouwen. Daarnaast zijn alle tips welkom m.b.t. betere prestaties. Wellicht heb ik componenten uitgekozen die niet geschikt zijn voor hetgeen ik de machine voor wil gebruiken
Ik ben erg benieuwd naar de reacties.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is bedoeld om te kunnen gaan werken met Stabiplan, Revit en Dialux. Hierbij wil ik ook gebruik maken van de 3D-modellen van de programma's
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijsindicatie is 1500-2000 euro incl BTW. Assemblage doe ik zelf
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb de voorkeur om mijn LG 26LV5500 te hergebruiken en op een later tijdstip een monitor aan te gaan schaffen.Het systeem zelf wil ik compleet nieuw aanschaffen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik verwacht niet heel veel bijzonders nodig te hebben. Onderaan heb ik een lijst opgesteld.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt. Heb in het verleden altijd met Intel gewerkt en Corsair als betrouwbaar ervaren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De computerkast is wat ondiep, 500mm. Belangrijk is dat het systeem echt stil is. Ik wil alleen met SSD's gaan werken
Ga je overklokken?
Dit ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoor graag van jullie of er alternatieven zijn waardoor ik een stillere machine kan gaan bouwen. Daarnaast zijn alle tips welkom m.b.t. betere prestaties. Wellicht heb ik componenten uitgekozen die niet geschikt zijn voor hetgeen ik de machine voor wil gebruiken
Ik ben erg benieuwd naar de reacties.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7700K Boxed | € 350,16 | € 350,16 |
| 1 | Asus Prime Z270-A | € 158,50 | € 158,50 |
| 1 | Gigabyte Aorus GeForce GTX 1060 6G 9Gbps | € 316,- | € 316,- |
| 1 | be quiet! Silent Base 800 Zwart | € 123,- | € 123,- |
| 1 | Scythe Fuma | € 42,50 | € 42,50 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 121,- | € 121,- |
| 1 | be quiet! Dark Power Pro 11 650W | € 160,- | € 160,- |
| 1 | be quiet! Straight Power 10 700W | € 121,95 | € 121,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 152,51 | € 152,51 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.545,62 | |