Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:04
Ik ben ceremoniemeester op een huwelijk. Ik wil een SMS wall maken via een laptop en een beamer.

Nu zoek ik hiervoor een geschikt platform. Mooiste zou zijn als er zowel plaatjes als tekst verstuurd kan worden.

Beetje zitten zoeken via Google maar vind alleen ófwel dure corporate oplossingen voor honderden euro's ófwel zelfbouwoplossingen waar je technische skills voor nodig hebt.

Het mag best wat kosten maar €50 is wel de max. Wie heeft de gouden tip?

Edit, ik vind dit topic nog maar dat helpt me ook niet echt verder

SMS wall zonder kosten voor gebruikers

[ Voor 12% gewijzigd door havana op 06-06-2017 20:02 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy2811
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-07 22:05
Scherm van een mobiele telefoon casten via een chromecast en kijken of er een bestaande app is die direct ingekomen smsjes kan tonen? Dan alle bezoekers naar dat nummer laten SMS-en.

Weet niet zeker of zo'n app bestaat maar zo kan je in ieder geval wat gerichter zoeken.

[ Voor 20% gewijzigd door jordy2811 op 06-06-2017 20:02 ]

Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00kw0rst
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 21:27
Toevallig ben ik laatst op een bruiloftfeest geweest, en daar hadden ze wel een soort gelijk iets. Niet qua smsjes oid. maar wel met foto's. De mensen dienen daarvoor wel een app te installeren.

Na even zoeken; tada: http://www.debruiloftapp.nl/ allicht is dit iets voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:04
Iemand nog een lumineus idee?

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:59

iChaos

It's Lupus.

Installeer IFTTT op een telefoon, laat hem een mail sturen met de inhoud van iedere SMS die binnenkomt, zet ergens op een PC een simpele applicatie neer die mails leest en de inhoud weergeeft in de browser, browser op fullscreen, en gaan. Een beetje programmeur is er hoogstens een uurtje mee bezig schat ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JL-IP(!)
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 07:40
Onze DJ (soundmasters.nl) gaf hun tip aan ons door. SnappShot. Nadeel hiervan vonden wij dat de gasten 'vaak' met hun telefoon staan. We hebben het daardoor niet afgenomen, al sprak het ons wel aan.

YouTube: Snappshot | Interapptieve feesten

Om toch een beetje digitaal te zijn hebben we gekozen voor 'BabbelBox' op een iPad. De gasten hebben voor het feest zich prima gedragen op de app maar na het feest waren de beelden nogal 'anders' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:22

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ah, op feesten ook wel eens gedaan, maar dan met een bepaalde Twitter hashtag."Twitterfountain" heette dat. Weet niet of het nu nog in de lucht is..

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

De webversie van Whatsapp zou ook kunnen. Of Twitter inderdaad.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Pagina: 1