Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou graag met deze pc wat decent spellen willen spelen. Het spel dat ik op dit moment het meest speel is Overwatch. Ook zou ik dit graag willen streamen o.i.d.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn absolute maximumprijs is 850,- Alles lager dan dit bedrag is mooier meegenomen en stel ik zeer op prijs (700-800)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zelf heb ik nog 2x 500gb aan opslag liggen, evenals een W10 licentie.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag een videokaart willen die Overwatch op een goede resolutie kan spelen, de temperatuur stabiel is. Wat ik denk nodig te hebben is ook een goede koeler, de juiste voeding en dat alle componenten compatibel zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI, Asus, Corsair en Coolermaster. Ik sta ook open voor andere merken, als deze dezelfde kwaliteit bieden, aangezien ik niet heel bekend ben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag Overwatch op goede FPS willen spelen ik weet niet hoeveel FPS haalbaar is met deze videokaart, ook zou ik een stille pc willen hebben en ik zou graag willen streamen.
Ga je overklokken?
Ik ben tevreden met de standaard instellingen.
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht en hoop dat jullie mij een duwtje in de goede richting kunnen geven. Ik zou heel graag een stil systeem willen hebben wat een beetje decent games aankan. Over de behuizing valt altijd nog te praten, ik vond dit er wel leuk uitzien, zo'n glasplaatje aan de zijkant vind ik echt geweldig
. Ik sta ook open voor andere videokaarten, merken e.d. Elk advies is welkom en wordt zéér gewaardeerd. Ik zoek een game pc die ook in de toekomst geupgrade kan worden, of zogezegd met de tijd mee kan gaan.
Dit is wat ik tot nu toe heb:
Ik zou graag met deze pc wat decent spellen willen spelen. Het spel dat ik op dit moment het meest speel is Overwatch. Ook zou ik dit graag willen streamen o.i.d.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn absolute maximumprijs is 850,- Alles lager dan dit bedrag is mooier meegenomen en stel ik zeer op prijs (700-800)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zelf heb ik nog 2x 500gb aan opslag liggen, evenals een W10 licentie.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag een videokaart willen die Overwatch op een goede resolutie kan spelen, de temperatuur stabiel is. Wat ik denk nodig te hebben is ook een goede koeler, de juiste voeding en dat alle componenten compatibel zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI, Asus, Corsair en Coolermaster. Ik sta ook open voor andere merken, als deze dezelfde kwaliteit bieden, aangezien ik niet heel bekend ben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag Overwatch op goede FPS willen spelen ik weet niet hoeveel FPS haalbaar is met deze videokaart, ook zou ik een stille pc willen hebben en ik zou graag willen streamen.
Ga je overklokken?
Ik ben tevreden met de standaard instellingen.
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht en hoop dat jullie mij een duwtje in de goede richting kunnen geven. Ik zou heel graag een stil systeem willen hebben wat een beetje decent games aankan. Over de behuizing valt altijd nog te praten, ik vond dit er wel leuk uitzien, zo'n glasplaatje aan de zijkant vind ik echt geweldig
Dit is wat ik tot nu toe heb:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7400 Boxed | € 177,05 | € 177,05 |
| 1 | MSI B150M PRO-VD | € 65,50 | € 65,50 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 308,95 | € 308,95 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | G.Skill Value F4-2133C15S-8GNT | € 61,32 | € 61,32 |
| 1 | Cooler Master GM G650M | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 95,- | € 95,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 838,72 | |