Gezocht: Bluetooth Speaker

Pagina: 1
Acties:
  • 221 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RanDyJ
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-05-2022
Ik zoek een?
Bluetooth speaker zonder al te veel poespas.

Wat is je budget?
Ongeveer €250

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil het apparaat graag meenemen naar festivalscampings en als we gaan zwemmen vd zomer.
Hiermee wil ik dus zeggen dat m'n toekomstige speaker goed hard moet kunnen, zonder concessies eigenlijk te moeten doen. De bass mag best wat meer vertegenwoordigd worden, maar niet te much.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ultimate Ears Megaboom: Goed kwa volume, kwaliteit in laag en mid is ook goed, maar hoge tonen vallen tegen, lijkt soort van gedempt op de hoge tonen.
JBL Charge 3: Leuk design, geluid valt niet tegen in het algemeen, min punt dat de subs aan de zijkant niet beschermd worden, dus lijkt me gevaarlijk dat ze kunnen beschadigen wanneer ie bv in een tas zit.
Sony SRS-XB40: Gaat behoorlijk luid, scoort niet bovengemiddeld in geluidskwaliteit maar zeker niet onaardig. Alleen al die ledjes, pff joh is niet aan mij besteed, maar kun je gelukkig ook uitzetten, maar je betaald er ook voor...
Bose Soundlink 3: Klinkt naar mijn mening als ena beste van alle die ik gehoord heb. In overal geluid klinkt hij lekker fris, laag had meer gemogen, maar hij is niet al te groot, dus kan dat ook niet verwachten.
Harman Kardon Go Play Mini: Wat een genot om naar te luisteren, laag, mid, hoog, komt allemaal tot z'n recht, kwa volume ook een topper. Enige nadeel wat mij ook tegenhoud om te kopen: de grootte van dat ding, niet echt bepaald handzaam.

Alvast bedankt! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

AUD > CEA, maar vooral een slotje wegens dubbel posten :P

* FeaR had de TR nog niet gelezen.

In het vervolg graag alleen een TR met verzoek tot verplaatsen en niet het topic nogmaals openen. Voor nu verder in Gezocht: Bluetooth Speaker.

[ Voor 120% gewijzigd door FeaR op 04-06-2017 23:55 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.