Goede oordopjes / oortjes voor gamen?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.400 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ladyluck
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15-12-2021
Hallo!! Ik was benieuwd of iemand hier nog advies had voor goede oordopjes & kon niet echt een betere plek vinden op het forum om dit te vragen

Ik gebruik op het moment van die namaak iPhone 5 oortjes maar die gaan wel gewoon heel erg snel kapot, ik gebruik ze voor het gamen met vrienden maar ook gewoon om overdag of in de trein muziek/podcasts te luisteren, dus eigenlijk gebruik ik ze heel veel.

Ik ben op zoek naar oortjes die gewoon goede kwaliteit geluid en kabel hebben & een microfoon voor skype/discord etc.
Ik houd niet van koptelefoons en ook niet van in-ears dus ik heb op het moment nogal een beetje moeite met iets geschikts vinden.

Hartelijk dank alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
We hebben wat meer informatie nodig om je goed te kunnen helpen. Wat is je budget, wat heb jezelf al gevonden? enz.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ladyluck
Het ding is dat er gewoon niet zoveel opties zijn waar ik ook echt reviews van kan vinden, aangezien blijkbaar de meeste mensen toch voor de in-ears gaan.

Ik heb niet echt een budget, het liefst zo goedkoop mogelijk maar 40,- voor hele goede zou ik ook niet erg vinden.

Ik heb zelf gekeken naar bijv
pricewatch: Panasonic RP-TCM50E (Zwart)
pricewatch: Sony STH30 (Paars)
maar ik weet niet echt hoe ik nou kan zien of dit echt goede kwaliteit is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Veel keus lijkt er niet te zijn inderdaad, het is allemaal in-ear. Die van Sony krijgt aardige reviews, van de Panasonic kan ik weinig vinden.

Ik heb persoonlijk goede ervaringen met de: pricewatch: Roccat Vire
Is 6 jaar oud en werkt nog prima, al gebruik ik het niet zo vaak als jij dat gaat doen. Verwacht geen geweldige microfoon.

Is het misschien een optie om goede dopjes te kopen en een desktop mic? Dan heb je het beste van beide. Tenzij je de mic veel onderweg gebruikt natuurlijk.

Edit: Kwam ook nog deze tegen: https://www.bol.com/nl/p/...57891404-1003004012376766
Geen idee of dat telt als in-ear :p
Review: http://www.knowyourmobile...a-chill-headphones-review

[ Voor 20% gewijzigd door Avioto op 03-06-2017 20:05 ]

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedoel je als je zegt dat je geen in ears wil? Dopjes zijn toch juist in ears?

Ik heb deze: https://www.wifimedia.eu/...rXriEl20F_KQqJxoCL5Pw_wcB

Bevallen goed. Ook voor onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Verwijderd schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 19:57:
Wat bedoel je als je zegt dat je geen in ears wil? Dopjes zijn toch juist in ears?

Ik heb deze: https://www.wifimedia.eu/...rXriEl20F_KQqJxoCL5Pw_wcB

Bevallen goed. Ook voor onderweg.
Je hebt ze die je helemaal in je gehoorgang moet duwen. Dat zijn in-ears. Je hebt ook normale dopjes waarbij dat niet hoeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ladyluck
Met in-ear bedoel ik inderdaad dat er nog zo'n extra plastic dopje aanzit wat helemaal in je gehoorgang moet, zoals die exactor it aanraadde, dat vind ik dus niet fijn voelen. Er is niet echt een naam voor niet-in-ears, hier op tweakers heten ze iets van 'oordopjes (normaal)'

Dank voor de suggesties en het meedenken, ik ga nog even wat meer onderzoek doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-10 14:56
De Monk Plus? Kan je geen buil aan vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:31

13art

Moderator Mobile

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik denk dat je inderdaad beter af bent in het bovenstaande topic dat l3art heeft aangegeven. Dit is niet specifiek een gaming-onderwerp, aangezien je ook muziek wilt luisteren.

Ik sluit deze dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.