dit is de eerste keer dat ik een pc bouw dus ik hoor graag wat jullie denken alvast bedankt
1200 euro is de streef prijs met een max van 1400 euro 1450 doe ik nattuurlijk ook niet moeilijk over
ik wil er mee gaan gamen het liefst op high settings en niet lager dan medium en wellicht in de toekomst een vr bril kopen en ik ben bezig met een game in unreal 4
ik heb nog geen aparatuur dus alles moet ik nieuw kopen maar dit hier gaat over de pc dus niet over monitor enzo
ik heb geen wensen voor een specefiek merk, ik wil het liefst een zo stil mogelijke pc maar heb geen geld voor liquid cooling
wat ik wil weten heb ik eerder al neergezet maar om het duidelijker te maken
ik wil weten of mijn build goed is en of mensen met ervaring nog op of aanmerkingen hebben tipps zijn ook erg wellkom en als mensen deniken dat ik beter andere onderdelen kan gebruiken hoor ik het graag veder heb ik moete met het kiezen van een case ik wil daar max 200 euro aan uitgeven en hou er wel van als hij er cool uitziet maar mijn hoofd doel is de beste niet de mooiste
dit is mijn build:
Processor: intel i7-7700k.
Videokaart: Nvidia GTX 1070.
Moederbord: MSI Z270 carbon pro.
Memory: G.SKILL Ripjaws V Series 16GB (2 x 8GB) 288-Pin DDR4 SDRAM DDR4 2666.
Storage: intel 600p ssd 512 gb.
cpu cooler: cool master hyper 212 evo.
Power supply: evga supernova 650
1200 euro is de streef prijs met een max van 1400 euro 1450 doe ik nattuurlijk ook niet moeilijk over
ik wil er mee gaan gamen het liefst op high settings en niet lager dan medium en wellicht in de toekomst een vr bril kopen en ik ben bezig met een game in unreal 4
ik heb nog geen aparatuur dus alles moet ik nieuw kopen maar dit hier gaat over de pc dus niet over monitor enzo
ik heb geen wensen voor een specefiek merk, ik wil het liefst een zo stil mogelijke pc maar heb geen geld voor liquid cooling
wat ik wil weten heb ik eerder al neergezet maar om het duidelijker te maken
ik wil weten of mijn build goed is en of mensen met ervaring nog op of aanmerkingen hebben tipps zijn ook erg wellkom en als mensen deniken dat ik beter andere onderdelen kan gebruiken hoor ik het graag veder heb ik moete met het kiezen van een case ik wil daar max 200 euro aan uitgeven en hou er wel van als hij er cool uitziet maar mijn hoofd doel is de beste niet de mooiste
dit is mijn build:
Processor: intel i7-7700k.
Videokaart: Nvidia GTX 1070.
Moederbord: MSI Z270 carbon pro.
Memory: G.SKILL Ripjaws V Series 16GB (2 x 8GB) 288-Pin DDR4 SDRAM DDR4 2666.
Storage: intel 600p ssd 512 gb.
cpu cooler: cool master hyper 212 evo.
Power supply: evga supernova 650
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2017 23:12 ]