Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauwmaceje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-11-2024
Mijn LG G4 is gestorven door het bekende bootloop issue, geen probleem ik stuur de telefoon op naar dynafix om 'm onder garantie te laten repareren. Na 6 dagen krijg ik vage foto's toegestuurd en een quotatie van 350€.

Geven de volgende foto's werkelijk waterschade weer? De indicatoren waren 100% zeker wit op t moment van opsturen.

[foto's weggehaald]

[ Voor 5% gewijzigd door Blauwmaceje op 06-06-2017 17:54 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14
Die probleem gebeurt heelvaak bij dynafix. Ik zie naar mijn mening niet veel waterschade wel lijm resten wel. Maar goed 1/2 van de toestellen die daar binnenkomen heeft volgens hun waterschade.

Ps. Ik zal de imei en rma nummer er uit knippen. Met die gegevens kunnen ze namelijk inloggen. En weten ze precies wie je bent en waar je woont

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Waterschade... dat die bedrijven daar nog steeds mee wegkomen.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14
RodeStabilo schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 15:14:
Waterschade... dat die bedrijven daar nog steeds mee wegkomen.... :(
Mooie eraan is dat ze ook wel eens de lijmresten gebruiken als waterschade excuus. Kom ze regel.atig tegen dat ze zeggen dat het waterschade is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Blauwmaceje schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 17:39:
Mijn LG G4 is gestorven door het bekende bootloop issue, geen probleem ik stuur de telefoon op naar dynafix om 'm onder garantie te laten repareren. Na 6 dagen krijg ik vage foto's toegestuurd en een quotatie van 350€.

Geven de volgende foto's werkelijk waterschade weer? De indicatoren waren 100% zeker wit op t moment van opsturen.

http://imgur.com/a/UhIYh
Even naast het feit dat, dynafix kennende, het geen waterschade is. 350 euro?! Een NIEUWE G4 is 339... product: LG G4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:38
Dynafix is een grote boevenbende. Ok zou niet zomaar akkoord gaan en zeker een second opinion aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Nog wat anders: voor garantie ga je naar je verkooppunt, niet direct naar een reparatiebedrijf om garantie te claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronnie vd
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:34
Heb ook problemen gehad met dynafix. Maar dan met een g3.

Dynafix Nederland heeft volgens mij geen lg authorisatie.
Lg toestellen worden in Polen hersteld.

Maar.....
Voor mijn gevoel wordt er in NL een eerste screening gedaan.
Alles waar ze zelf een paar centen aan kunnen verdienen....oftewel alles wat ze uit Polen kunnen wegouden wordt in NL hersteld.
Zoals bijvoorbeeld jouw waterschade, of zoals bij mij een volgens dynaix een kapotte accu (terwijl die nog geen maand oud was)
Mijn toestel kwam terug na akkoord van mijn kant (en 80 euro)
Maar kon meteen weer worden opgestuurd. De originele klacht zat er nog in.
Daarna is het toestel wel in Polen gerepareerd (de hele telefoon stond dan ook in pools)
Uiteraard zonder rekening.

Ik heb 2 maal gebeld, naar aanleiding van de prijsopgave. Maar dynafix was nergens toe te bewegen. Daarom uiteindelijk maar betaald.

Misschien je rechtsbijstand verzekering contakten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Hier is zelfs een apart topic voor Ervaringen met Dynafix

Voor elk geval een eigen topic openen schiet niet echt op

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hee weer een Dynafix waterschade topic.
Wat een tent zeg, ik hoop daar nooit mee te moeten dealen.

Sterkte voor jou in ieder geval.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Dat had een klant ook en het moederbord had "schade" maar het leuke was, in het buitenland was een moederbord replacement voor de LG G4 recall en daar kwam het toestel in aanmerking voor en in Nederland niet. Dat was echt erg want hier zou een nieuw moederbord rond € 400 kosten en mijn klant heeft gratis laten repareren en toestel werkt nu weer.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronnie vd
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:34
sypie schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 18:15:
Nog wat anders: voor garantie ga je naar je verkooppunt, niet direct naar een reparatiebedrijf om garantie te claimen.
Het probleem is dat je amper om dynafix heen kunt....
Zowel de verkopende partij als lg verwijzen je naar hun "schuilnaam" drmobile :-(

Blauwmaceje, wellicht kun je ze bellen en vragen / eisen dat toestel alsnog naar polen gaat voor een second opinion.
Lg bellen
Of beide partijen op facebook taggen kan helpen.
Of je verhaal op klacht.nl zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Misschien verwijzen ze wel naar hun schuilnaam maar ZIJ moeten het oplossen, niet jij. Jij hebt niet direct iets met Dynafix te maken, hoe graag je ook wilt. Garantie moet je claimen bij de verkoper, jij moet die in staat stellen het probleem op te lossen.

Dat je verkopende partij het toestel alsnog naar Dynafix stuurt moeten zij weten, heb jij weinig mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

En dit topic gaat op slot. Dat mag in Ervaringen met Dynafix verder bediscussieerd worden

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.