Toon posts:

Speaker die harder kan dan JBL Extreme?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb momenteel een jbl xtreme. Nu lig ik regelmatig op het strand of bij een meer en merk ik dat er speakers zijn die harder gaan.
Mijn vraag is: welke speaker is er op de markt waarmee ik de meest luide Bluetooth speaker heb? Het budget maakt niet uit.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb is de jbl extreme, zoek dus iets wat een stuk harder gaat. Hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:42

-tom-562

Oliesjeik

Je beseft dat andere mensen ook mee kunnen 'genieten' van jou muziek op het strand, en daar helemaal niet niet op zitten te wachten?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Da dacht ik nou ook.

Ipv dat de hele straat moet mee genieten wil jij dat hele wijk kan genieten van muziek waar ze waarschijnlijk niet op staan te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:32
-tom-562 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 16:18:
Je beseft dat andere mensen ook mee kunnen 'genieten' van jou muziek op het strand, en daar helemaal niet niet op zitten te wachten?
Dit dus. Mocht je toch nog schijt hebben aan anderen zijn er diverse opties:

- Je kunt zelf een kist bouwen, dan kun je iets bouwen wat zo hard gaat als je wilt. Ook heb je invloed op het frequentiebereik, basweergave en accuduur.

- Mocht hier geen zin hebben kun je iets kopen als een blockrocker of als je echt 'all out' wil gaan: de Soundboks.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Kijk anders even hier

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:07
Bouwradio's gaan ook vrij hard volgens mij.

De beperkende factor is eigenlijk de accu. dB kost vermogen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xiphalon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 15:15
Budget geen probleem? Dik aggregaat een een PA systeem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:36

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

https://www.teufelaudio.nl/bluetooth/rockster-p15522.html
Ze claimen dat het de luidste mobiele speaker op de markt is.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:12
Wat is je doel? Mensen op het strand aftroeven? Hard is 1 ding, het is wel leuk als het ook nog een beetje klinkt. Wat dat betreft kun je voor volle zalen beter richting een product als https://www.bax-shop.nl/m...aagbaar-geluidssysteem...

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties, heb een aantal nuttige tips gekregen waar ik wat mee kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:50
Kijk ook is naar de teufel boomster en boomster xl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Koop een hoofdtelefoon. Zal altijd harder gaan en beter klinken. En je houdt je medemens ermee te vriend.

Alleen tokkies gaan met 'de luidste speakah evah' op het strand liggen. Doe dat gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 16:16:
welke speaker is er op de markt waarmee ik de meest luide Bluetooth speaker heb?
Aankoopadvies doen we in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Je topic is dus die kant op geschoven.

Verder sluit ik me aan bij de meeste anderen: je zou dit niet moeten willen. :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:42

-tom-562

Oliesjeik

Verwijderd schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 19:24:
Bedankt voor de reacties, heb een aantal nuttige tips gekregen waar ik wat mee kan!
Vertel even op welk strand je ligt, dan weten we waar we niet naar toe moeten gaan :X

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vertel even op welk strand je ligt, dan weten we waar we niet naar toe moeten gaan :X
Joh, maak een soort van opgevoerde RFID zapper.
Loop er langs en zet het ding aan..
Is jouw mooie stukje strand weer lekker stil >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finesse
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 16:16:
Hallo,
Ik heb momenteel een jbl xtreme. Nu lig ik regelmatig op het strand of bij een meer en merk ik dat er speakers zijn die harder gaan.
Mijn vraag is: welke speaker is er op de markt waarmee ik de meest luide Bluetooth speaker heb? Het budget maakt niet uit.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb is de jbl extreme, zoek dus iets wat een stuk harder gaat. Hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Alvast bedankt!
Je had het kunnen vragen aan de eigenaar van de speakers die harder gingen als die van jou .... maar die kon jouw niet verstaan zeker ...
Pagina: 1