Dit is zeer goed uitgewerkt tot nu toe
Oh handig wel
Haters everywhere but I don’t really care
Apple Files zat ik op te wachten, maar ik hoop dat het ook beschikbaar komt voor de iPhone.
Maar de Files App is dus alleen voor de iPad en niet voor de iPhone>?
youtube.com/@hisrep
Oke, dat Drag & Drop over meerdere screens werkt wel heel vet
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Hoe zet je Night Shift aan via het control center dan? Of is er weer een extra handeling door op het helderheidsicoontje te drukken.
Tim, als je straks zegt dat dit alleen voor de iPad pro is dan....
Jup met 3d touchjordiv30 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 20:58:
Hoe zet je Night Shift aan via het control center dan? Of is er weer een extra handeling door op het helderheidsicoontje te drukken.
Ik heb altijd een iPad gehad, maar sinds ik weer een MBP heb aangeschaft, kan ik me niet voorstellen om ooit nog terug te gaan naar een tablet, zie geen enkele toegevoegde waarde.
Dit werkt wel mooi, al maakt het de iPad wel een stuk "ingewikkelder"
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ze maken van de iPad iOS versie steeds meer een volwaardig besturingssysteem, dit gaat laptops nog meer bedreigen dan ze al deden. Ik ben tot nu toe het meest onder de indruk van van deze iOS updates...
youtube.com/@hisrep
Je hoeft t niet te gebruiken..Donstil schreef op maandag 5 juni 2017 @ 20:59:
Dit werkt wel mooi, al maakt het de iPad wel een stuk "ingewikkelder"
Multi select.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ziet er allemaal goed uit op een 10,5" iPad. Ben wel benieuwd hoe het is op een 9,7" iPad of zelfs de Mini's. Ga er niet vanuit dat ze die opeens laten stikken.
Dit is voor de pro's toch?jordiv30 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 21:00:
Ziet er allemaal goed uit op een 10,5" iPad. Ben wel benieuwd hoe het is op een 9,7" iPad of zelfs de Mini's. Ga er niet vanuit dat ze die opeens laten stikken.
Oh man, zo makkelijk afbeeldingen rippen van websites. Good times voor copyright. 
Wel heel toffe nieuwe functies.
Alleen voor de Pro's? Zou wel een domper zijn dan.

Dat werkt op de desktop toch ook al?SuBBaSS schreef op maandag 5 juni 2017 @ 21:00:
Oh man, zo makkelijk afbeeldingen rippen van websites. Good times voor copyright.
Ja want dat was ook al zo moeilijk he.....SuBBaSS schreef op maandag 5 juni 2017 @ 21:00:
Geen HomePod (Siri Speaker). Tenzij dat 6 is. Want 6 is nog niet gekomen.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Met dragqueens...?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Zouden ze TransIP's Stack ook kunnen integreren met Files?
Misschien komt er nog een "One More Thing". Zou wel goed aansluiten op dat Multi Room support..THE_BASE schreef op maandag 5 juni 2017 @ 21:01:
Geen HomePod (Siri Speaker). Tenzij dat 6 is. Want 6 is nog niet gekomen.
Handig die markup.
We zijn al wel over de 2 uur heen en punt 6 moet inderdaad nog komen. Ben erg benieuwd.
Ik zag dat je AirPlay in Woning kunt gebruiken. Dat is wel handig.DennusB schreef op maandag 5 juni 2017 @ 21:01:
[...]
Misschien komt er nog een "One More Thing". Zou wel goed aansluiten op dat Multi Room support..
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Wow, er zitten wel coole features in zeg!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nee hoor, nog een paar minuten. Ze waren wat te laat begonnenjordiv30 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 21:02:
We zijn al wel over de 2 uur heen en punt 6 moet inderdaad nog komen. Ben erg benieuwd.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Het begint bijna daadwerkelijk op een Pro apparaat te lijken.
Lijkt mij wel, dat maakt onderhuids gewoon gebruik van Webdav dacht ik.grote_oever schreef op maandag 5 juni 2017 @ 21:01:
Waarschijnlijk zou elke app dat moeten kunnen, als de developers een app maken die compatibel is.grote_oever schreef op maandag 5 juni 2017 @ 21:01:
Wat is er aan de hand met de kleuren in de stream? Lijkt wel alsof ze de IR filter van de camera's hebben weggehaald (alles heeft een paarse schijn).
Hier niet hoor?ieperlingetje schreef op maandag 5 juni 2017 @ 21:03:
Wat is er aan da hand met de kleuren in de stream? Lijkt wel alsof ze de IR filter van de camera's hebben weggehaald (alles heeft een paarse schijn).
Net stond de 'eindtijd' van mijn Apple TV nog op 21:00, nu staat er 21:30. Geen idee of het wat zegt (is de eerste keer dat ik via ATV kijk), maar ik hoop dat dit nog wat leuks gaat betekenen.
Geen Siri Speaker?
http://www.xbmcfreak.nl/
Als er een Developer API beschikbaar is (denk dat het dezelfde API is voor sharing zoals het nu al beschikbaar is) waarom nietgrote_oever schreef op maandag 5 juni 2017 @ 21:01:
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Sja aankondiging 6 is natuurlijk die Siri Speaker. Hebben wij in EU voorlopig niks aan...
youtube.com/@hisrep
Want? Siri doet t prima in t Nederlands?DeNachtwacht schreef op maandag 5 juni 2017 @ 21:05:
Sja aankondiging 6 is natuurlijk die Siri Speaker. Hebben wij in EU voorlopig niks aan...
Ja maar omdat je copyright erbij haalde, dat kan al geschonden worden door de miljarden andere apparaten op de wereld. Daar gaat de iPad niet ineens een diepere deuk in slaan.
Dat keyboard mag ook wel naar gewone ipads komen.

Siri spreekt toch al grotendeels Nederlands, dus wat zou er dan aangepast moeten worden in de EU?DeNachtwacht schreef op maandag 5 juni 2017 @ 21:05:
Je hebt helemaal gelijkDonstil schreef op maandag 5 juni 2017 @ 21:05:
[...]
Ja maar omdat je copyright erbij haalde, dat kan al geschonden worden door de miljarden andere apparaten op de wereld. Daar gaat de iPad niet ineens een diepere deuk in slaan.
Nederlandse siri is anders wel een hele bak beperkter dan haar grote zus in de vs.
iOS 11 developer beta available end of month. In the fall for everyone.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Gemist kans, waarom stuurde hij nu die screenshot niet naar z'n vrouw door middel van drag.
Je zit vooral met het probleem dat winkels, banken en services de leuke moeten ondersteunen. Het zal een leuke hub zijn voor HomeKit maar alles waar Amazon Alexa in VS mee scoort, is bij ons gewoon nog lang niet zo ver.
youtube.com/@hisrep
Daar komt Tim weer!
Ik ben benieuwd, het einde van de keynote of toch nog een One More Thing?
[ Voor 10% gewijzigd door jordiv30 op 05-06-2017 21:08 ]
Nu komt het 6de item.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wat ik mij wel afvraag, die iPad, die gaat bij mij op mijn werk echt na een halve dag vergaderen dood. Hoe is dat met de huidige iPads? Ik heb het idee dat de bluetooth toetsenbord hem leeg zuigt.
Tuurlijk, beetje suf dit want nummer 6 is nog niet geweest. Nu is zelfs de OMT geen verrassing meer...
youtube.com/@hisrep
Daar komt nummer 6...
Historical overview: iTunes, iPod, iPhone, Apple Music.
One more thing!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
is de High Sierra al te downloaden.
Jep dat kan niet anders natuurlijk...
youtube.com/@hisrep
Ze sturen aan op een speaker volgens mij
Music, hopelijk niet een suffe toevoeging in de Apple Music app.
One last thing.
Daar staat de speaker!
Nee, dev site is nog down.
Developers kunnen er aan, open beta eind van de maand.Donstil schreef op maandag 5 juni 2017 @ 21:09:
is de High Sierra al te downloaden.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Voor welke devices is iOS11 nu beschikbaar? Alleen nog 64 bit?
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Hij zei toch echt "One last thing". Dus wellicht hierna nog ietsFiber schreef op maandag 5 juni 2017 @ 21:09:
One more thing!
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Wanneer aptx ondersteuning op de iPhone dan... bluetooth koptelefoons klinken voor geen meter...
Dat is echt onzin.dageeknerd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 21:10:
Wanneer aptx ondersteuning op de iPhone dan... bluetooth koptelefoons klinken voor geen meter...
One More Thing is Steve zijn dingetje, vandaar de aangepaste versie.
Exciting!
Ja de DP bedoelde ik idd.Blokker_1999 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 21:10:
[...]
Developers kunnen er aan, open beta eind van de maand.
Zal hierna wel gebeuren.
Sonos de deur uit, Apple speakers er in
Sonos dissen
Ennnn weer een nieuwe catagrorie! :d
Toch maar een weblog?
Home Speaker!
Komt pas eind van t jaar
Lillik ding
Die speaker ook trouwens
Die speaker ook trouwens
Gaaaaaap
HomePod.
Hij lijkt op de Mac Pro haha
Haha maar wel weer het geweldige gat in de markt! Amazon Alexa is geen geweldige muziekspeaker, Sonos kun je weer niets 'smarts' mee... enorme inkopper natuurlijk om dat te combineren naar 1 device, maar toch verbaast het me 
Goed bezig Apple.
Goed bezig Apple.
[ Voor 7% gewijzigd door DeNachtwacht op 05-06-2017 21:13 ]
youtube.com/@hisrep
Jammer dat iOS preview pas later deze maand uitkomt. Had graag YouTube afgestruind op video's straks.
Kijk dit soort speakers zijn leuk maar echte kwaliteit moet je daar nooit echt van verwachten toch?
Zal wel van het niveau Losse Bt speaker worden.
Zal wel van het niveau Losse Bt speaker worden.
Let op:
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet. Hou het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
Mocht je een nieuw 'ervaringen' topic willen openen voor de aangekondigde producten en/of diensten, neem dan eerst contact op met de moderators. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan hetzelfde topic werken, en al je noeste arbeid voor niets is.
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet. Hou het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
Mocht je een nieuw 'ervaringen' topic willen openen voor de aangekondigde producten en/of diensten, neem dan eerst contact op met de moderators. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan hetzelfde topic werken, en al je noeste arbeid voor niets is.