‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hier zo te zien wel. Ziet er vrij strak uit op m'n 65".Donstil schreef op maandag 5 juni 2017 @ 18:54:
Het is hier alleen geen HD, bij jullie wel?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Kijk via de WWDC app op de Apple TV en dat is netjes HD op m'n 55".Donstil schreef op maandag 5 juni 2017 @ 18:54:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hier wel, heel erg breedbeeld - gaan ze vandaag een nieuwe Final Cut aankondigen ?
Oeps, denk dat mijn gezin dan boos gaat worden als ik de TV de hele avond in beslag neem.

Ze gaan het 30 min hebben over gloednieuwe spectaculaire stickers voor iMessage
En de eerste 30 over cijfers en mensen met een beperking.Erulezz schreef op maandag 5 juni 2017 @ 18:58:
[...]
Ze gaan het 30 min hebben over gloednieuwe spectaculaire stickers voor iMessage
Donstil schreef op maandag 5 juni 2017 @ 18:58:
Even snel poepen nog.

Doe maar lekker rustig aan...Eerste 20/30 min van zo'n Keynote is vaak geen ruk aanDonstil schreef op maandag 5 juni 2017 @ 18:58:
Even snel poepen nog.
Ziet er niet HD uit inderdaad.Donstil schreef op maandag 5 juni 2017 @ 18:54:
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
amai wat zegt u nu?Donstil schreef op maandag 5 juni 2017 @ 18:58:
Even snel poepen nog.
Ik zou het doen!
Of is 't van je joint?NotSoSteady schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:01:
Ik word wel lekker rustig van de muziek.
Ik mis het Apple Music logo in beeld. Is dat niet meer hip ofzo?NotSoSteady schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:01:
Ik word wel lekker rustig van de muziek.
De Hollandse variant bedoel ik dan
https://p-events-delivery...opihb06/m3u8/hls_mvp.m3u8Splinter Cell schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:02:
Via Edge nog niks. Iemand nog een andere VLC link?
't is bijna alsof Apple een presentatie voor miljoenen kijkers serieus neemt.DennusB schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:02:
Ze hadden wel een mooi controle-paneeltje voor de audio staan zeg !
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ik zag daar ook verschillende namen staan: Phil, Tim, Craig, Vera en nog 2 of 3DennusB schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:02:
Ze hadden wel een mooi controle-paneeltje voor de audio staan zeg !
T klinkt ook bijna alsof ze iedereen drugs geven en ze in trance willen brengen met deze muziekCyBeR schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:02:
[...]
't is bijna alsof Apple een presentatie voor miljoenen kijkers serieus neemt.
Moet toch regelmatig bufferen helaas. Kan niet aan mijn verbinding liggen.
Blijft jammer dat Apple anno 2017 nog altijd geen ondersteuning heeft voor Windows gebruikers. Ook dat zijn potentiële klanten.
Tesla M3LR '21
Hier het zelfde.Planespotter schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:03:
[...]
Blijft jammer dat Apple anno 2017 nog altijd geen ondersteuning heeft voor Windows gebruikers. Ook dat zijn potentiële klanten.
Hier draait ie al 20 minuten zonder 1 buffer moment... vaag dat het bij sommige wel goed werkt en bij andere mensen niet..Planespotter schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:03:
[...]
Als het goed is wel: "or a PC with Microsoft Edge on Windows 10."Planespotter schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:03:
[...]
Hier werkt het gewoon, lekker naar Tycho luisterensww89 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:04:
[...]
Als het goed is wel: "or a PC with Microsoft Edge on Windows 10."
Ow, lezen is ook een vak. Thankssww89 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:04:
[...]
Als het goed is wel: "or a PC with Microsoft Edge on Windows 10."
Tesla M3LR '21
draait hier zonder problemen ATV 4 via wwdc app.... geen enkele hapering tot nu toe. Key is wel er nu vanaf blijven en niet spoelen ofzoDennusB schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:04:
[...]
Hier draait ie al 20 minuten zonder 1 buffer moment... vaag dat het bij sommige wel goed werkt en bij andere mensen niet..
Ik zou het doen!
[ Voor 4% gewijzigd door jordiv30 op 05-06-2017 19:07 ]
- nieuwe AppleTV met 4K support en qua specs gelijk aan top-end iOS devices (Zwift for AppleTV

- 13" MacBook Pro met quadcore CPU en 32GB RAM
- échte MacBook Pro (mobile Xeon, ECC memory >32GB, workstation GPU)
- aankondiging van een nieuwe 'Snow Leopard' voor zowel macOS als iOS: focus op bugfixes, performance verbeteringen, en stroomlijnen van het OS, ipv nieuwe features)
Wat ik verwacht:
- niets van bovenstaande lijstje...
- standaard nieuwe versies van iOS en macOS, zonder enorme vernieuwingen
- spec-bump MacBook & MacBook Pro (misschien niet eens als deel van keynote)
- misschien nieuwe iPad Pro
Launching containers into space
of moet ik er niks achterzoeken?
[ Voor 15% gewijzigd door swv op 05-06-2017 19:09 ]
Haters everywhere but I don’t really care

[ Voor 18% gewijzigd door Tourniquet op 05-06-2017 19:10 ]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Vast weer mensen die gaan zeiken over die vrachtwagenSuBBaSS schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:10:
Oh dolletjes, ze beginnen jolig.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Oei dat hoop ik ook ja, zou nu de 15" kopen vanwege de cpu, ook de i7 upgrade in de 13" is een DualCore namelijkWhieee schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:08:
Wat ik hoop:
- 13" MacBook Pro met quadcore CPU en 32GB RAM
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Fijn: vijf minuutjes langer!
owjaa waar is de bingokaart?Lejavh schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:12:
De eerste " The best" is al gevallen.
Vergeet niet biggestLejavh schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:12:
De eerste " The best" is al gevallen.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
The Best
Engeneers
x milllion
Bingo!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik zou het doen!
Respect!
youtube.com/@hisrep
Haters everywhere but I don’t really care
Nja, Apple wil natuurlijk dat mensen zo vroeg mogelijk beginnen met xCode zodat ze ook in de toekomst de grootste blijven op app gebied!Donstil schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:13:
Weer een kind met brakke apps in de App Store.
Hahamatthijst schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:14:
Die werkt morgen gewoon weer in de kledingfabriek van H&M
Wacht dan gewoon een paar uurtjes op de samenvatting. Dit is een SHOW!DeNachtwacht schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:14:
Goed; cut the crap met al die leuke verhaaltjes, gewoon even snel de nieuwigheden in een schema'tje, Tim
Ja je bedoeld "zodat de kinderen heel vroeg in het ecosysteem gevangen zitten"Kecin schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:14:
[...]
Nja, Apple wil natuurlijk dat mensen zo vroeg mogelijk beginnen met xCode zodat ze ook in de toekomst de grootste blijven op app gebied!
- watchOS
- macOS
- iOS
Hoe komen ze er daar bij dat de Siri Speaker en Apple car bevestigd zijn? xD
Inderdaad. Toen ik zes was had ik geen idee wat code was laat staan hoe 't werkt.
Moet wel zeggen dat toen ik zes was er nog niet in een serieuze mate internet was, laat staan dat er apps waren. Maar nog steeds, restecpa.
[ Voor 24% gewijzigd door CyBeR op 05-06-2017 19:16 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet. Hou het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
Mocht je een nieuw 'ervaringen' topic willen openen voor de aangekondigde producten en/of diensten, neem dan eerst contact op met de moderators. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan hetzelfde topic werken, en al je noeste arbeid voor niets is.