[Frontpage] Bookmark een (top) reaguursel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Graag zou ik een optie willen hebben om top (de +2 en +3) reacties onder nieuws berichten te kunnen bookmarken. Vaak bevatten deze berichten veel informatie of juist handige links die ik wil bewaren of later wilt terug lezen.

Met alleen het bookmarken van een nieuwsbericht, weet ik later vaak niet meer de reden waarom ik het bericht juist heb opgeslagen. Dit is tevens eerder aangevraagd en afgeschoten.

Maar juist de reacties (de +2 en +3) van mensen bevatten veel diepgaande informatie die ik wil bookmarken en terug lezen.

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:09

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Wil je de link naar de reactie gewoon op je eigen computer opslaan? Dan kun je op de datum en tijd van de reactie klikken voor een rechtstreekse link en die vervolgens bookmarken. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Reaguursel? Dit is niet GeenStijl!

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 11:59

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Reaguursel is wellicht niet helemaal de juiste term, maar ook ik lees zo vaak goede reacties die nuttig kunnen zijn in de toekomst.

Ik weet dat er een link te maken is met het bericht en dat deze te bookmarken is in de browser omdat de URL naar het anchor verwijst, echter zou het in mijn ogen juist ontzettend waardevol zijn om de bookmarks binnen tweakers te kunnen bewaren, net zoals het bookmarken van een forumreactie werkt.

Juist tweakers is een site waarbij je van alles kunt bewaren binnen je eigen account, dus juist het bewaren van nuttige reacties binnen dat Tweakers account zou mooi in lijn vallen met hoe de rest van de site functioneert.