Eizo F56 koppijn (problemen dus)

Pagina: 1
Acties:

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 22:07

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Topicstarter
Ik heb 2 PC's die beide aan dezelfde Eizo F56 hangen. Nou kan ik op de ene PC (matrox G450) 1280x960 draaien in 85 Hz, maar op de andere PC kan ik die resolutie draaien in 'maar' 75 Hz (Nvidia Geforce DDR, detonator 12.41 final). Rara.... Hoe krijg ik beide PC's op dezelfde beeldfrequentie?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
op beide pc's de ini-files geinstalleerd van je monitor?

en bij mij hielp powerstrip.... ik kon in het begin geen hoge resoluties draaien met een F77 en nu wel!

Suc6

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 22:07

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Topicstarter
Op beide PC's staan dezelfde ini-files voor de monitor. Beide PC's zijn geinstalleerd met Win2k (op degene met de G450 staat wel advanced server, scheelt dat veel?) Op de G450 machine kan ik het vinkje voor unsupported modes wel aanvinken, op de andere is dat grijs.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:46
Bekend probleem van de W2K NVidia drivers. Zoek maar eens op "75 Hz bug" ofzo.

Volgens mij gaat het met de 6.xx drivers nog wel goed. Hoger heb je toch niet nodig voor een simpele Geforce DDR :)

• [TazZ]
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-06-2025
'k hep ff gezocht bij altavista en dit is het resultaat... (moet gnoeg zijn denkik :) )

[edit]
verrot... ik zie net zelfs via altavista dat die refresh-rate fix ook hier bij Tweakers.net te vinden is... :)

If it ain't broke, fix it till it is...