Suggesite V&A: Email notificatie nieuwe advertenties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• k0enf0rNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:15
Marktplaats biedt een mogelijkheid om een zoekopdracht te bewaren en een mail te versturen met alle nieuwe advertenties van de afgelopen 24 uur binnen die zoekopdracht. Dit zou voor V&A van tweakers ook handig zijn voor de tweakers onder ons die graag alle nieuwe advertenties willen zien binnen een zoekopdracht zonder eerst specifiek te moeten zoeken.

Laat me weten wat je ervan vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-10 22:47

Mimiix

Professioneel Prutser

Dat heeft iemand al eerder aangedragen. Staat ook gelijk je oplossing bij.

Als je had gezocht, had je het gevonden... ;)

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:41

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Kick naar MF :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
D3nnisd schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 17:20:
Dat heeft iemand al eerder aangedragen. Staat ook gelijk je oplossing bij.

Als je had gezocht, had je het gevonden... ;)
Hmm maar werkt dat ook als je alleen bericht wilt krijgen van advertenties die voldoen aan de filters die je in Tweakers kunt instellen? In een rss-reader kun je filteren op woorden en zo, maar toch niet op b.v. minimaal 2 GB geheugen, of beschikbaar vanaf 1 januari 2016, e.d.? Of begrijp ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-10 22:47

Mimiix

Professioneel Prutser

Cerberus_tm schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 15:27:
[...]

Hmm maar werkt dat ook als je alleen bericht wilt krijgen van advertenties die voldoen aan de filters die je in Tweakers kunt instellen? In een rss-reader kun je filteren op woorden en zo, maar toch niet op b.v. minimaal 2 GB geheugen, of beschikbaar vanaf 1 januari 2016, e.d.? Of begrijp ik het verkeerd?
Dat durf ik je niet te zeggen, daarvoor moet je in dat channel posten. Ik denk dat als je in de RSS filtert op die woorden het wel zou moeten kunnen. RSS is niet een van mijn specialiteiten :9

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
D3nnisd schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 16:16:
[...]

Dat durf ik je niet te zeggen, daarvoor moet je in dat channel posten. Ik denk dat als je in de RSS filtert op die woorden het wel zou moeten kunnen. RSS is niet een van mijn specialiteiten :9
Het lijkt mij in RSS niet echt mogelijk om op een range te zoeken, b.v. "opslagcapaciteit minimaal 200 GB"? Je zou dan denk ik alle mogelijke groottes boven de 200 moeten instellen als zoekwoord in RSS, dus 200 GB, 210 GB, 220 GB, 240 GB, 256 GB, 280 GB, of wat er ook maar voor groottes bestaan (inclusief de groottes van producten die nu nog niet op de markt zijn).

Ik heb nog eens wat andere posts hier bekeken, en volgens mij biedt Tweakers inderdaad de gevraagde functie niet. En va RSS kan het denk ik ook niet echt. Maar goed, als het heel ingewikkeld is voor Tweakers om deze notificaties te maken, snap ik dat natuurlijk.
Pagina: 1