Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Vraag
Beste antwoord (via ndonkersloot op 15-11-2016 16:55)
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Alle reacties
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Maar t zou nog handiger zijn als het gewoon aansluit op de notificaties per e-mail of op de Tweakers site, net zoals met Pricewatch alerts!MAX3400 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 11:35:
[...]
Is er al: https://tweakers.net/feeds/va.xml en dan even een filter toepassen in je favo RSS-reader
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Dat werkt natuurlijk alleen op de eigen wenslijstpagina.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Kijk dat is nuttig, ik ga eens het een en ander proberen. Ik gebruik eigenlijk nooit RSS, tips voor een goede reader op android toevallig?MAX3400 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 11:35:
[...]
Is er al: https://tweakers.net/feeds/va.xml en dan even een filter toepassen in je favo RSS-reader
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Bedankt voor jullie reacties!
Als je een account op Zapier maakt zal je zien dat het redelijk eenvoudig is. Ik heb het als volgt gedaan:mvandervoort schreef op zondag 15 januari 2017 @ 10:47:
Ik zou ook graag een notificatie willen ontvangen wanneer in het aanbod gedeelte van Tweakers een advertentie wordt geplaatst die voldoet aan een bepaalde waarde. Ik ben benieuwd hoe je dit mbv Zapier voor elkaar hebt gekregen.
1. Zap aanmaken op Zapier
2. Eerste stap is het uitlezen van de RSS via de link die in dit topic staat.
3. Tweede stap een filter die ervoor zorgt dat er alleen door gegaan kan worden als er 'NUC' in de title staat.
4. Derde en laatste stap een actie die de V&A link stuurt naat pushbullet die ik op mijn telefoon heb staan.
Bij deze:mvandervoort schreef op zondag 15 januari 2017 @ 19:32:
Bedankt voor je reactie, zou je een screenshot van stap 3 kunnen maken?

[ Voor 8% gewijzigd door ndonkersloot op 15-01-2017 19:47 ]
Graag gedaanmvandervoort schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:22:
Super bedankt voor je screenshots, inmiddels Zap aangemaakt nu even afwachten of het werkt