Hallo,
Ik vroeg mij of er mensen zijn met relatief goedkope alarmsystemen voor thuis. Ik heb wat research gedaan en ik heb het alarmsysteem van klik aan klik uit gezien en op Aliexpress ook wat alarmsystemen gevonden.
Wat ik minimaal zoek:
- bewegingsmelder draadloos
- alarm zelf
- afstandsbediening om alarmsysteem in.uit te schakelen
- deurmelder draadloos
- Informatie via een app voor iPhone bij alarm en om alarm in/uit te schakelen.
- Melding op telefoon als het alarm afgaat
Liefst ook een kastje wat bij de voordeur hangt waarmee je het alarm dmv een code uit kunt schakelen.
Klik aan Klik Uit heeft een beveiligingsset (1 deurmelder + 1 draadloze melder) Alset-2000 voor 150 euro en voor bediening met de app heb je de de 2000-internet-control-station nog nodig voor 130 euro.
Totaal dus 280 euro zonder 'kastje bij de deur'.
Op Aliexpress vond ik een set van Kerui, klik. Voor 53 euro, 1 deurmelder + 1 draadloze melder en kastje voor bij de deur en bediening via een app.
Iemand ervaringen met alarmsystemen via Aliexpress?
EDIT: op het forum las ik dit over Kerui: Kerui Alarmsysteem
Ik denk maar niet aan beginnen dus helaas
beveiliging is schijnbaar crap
Ik vroeg mij of er mensen zijn met relatief goedkope alarmsystemen voor thuis. Ik heb wat research gedaan en ik heb het alarmsysteem van klik aan klik uit gezien en op Aliexpress ook wat alarmsystemen gevonden.
Wat ik minimaal zoek:
- bewegingsmelder draadloos
- alarm zelf
- afstandsbediening om alarmsysteem in.uit te schakelen
- deurmelder draadloos
- Informatie via een app voor iPhone bij alarm en om alarm in/uit te schakelen.
- Melding op telefoon als het alarm afgaat
Liefst ook een kastje wat bij de voordeur hangt waarmee je het alarm dmv een code uit kunt schakelen.
Klik aan Klik Uit heeft een beveiligingsset (1 deurmelder + 1 draadloze melder) Alset-2000 voor 150 euro en voor bediening met de app heb je de de 2000-internet-control-station nog nodig voor 130 euro.
Totaal dus 280 euro zonder 'kastje bij de deur'.
Op Aliexpress vond ik een set van Kerui, klik. Voor 53 euro, 1 deurmelder + 1 draadloze melder en kastje voor bij de deur en bediening via een app.
Iemand ervaringen met alarmsystemen via Aliexpress?
EDIT: op het forum las ik dit over Kerui: Kerui Alarmsysteem
Ik denk maar niet aan beginnen dus helaas
[ Voor 6% gewijzigd door xenor op 30-05-2017 13:05 ]
-