Toon posts:

2e msn storing?

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom er sinds net weer niet op.
Microsoft suckers.

Zat erop..toen wilde vriend van me inloggen..pats deed ie het niet meer.

Zit hier met sonera quicknet, netwerkje.

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Inderdaad nu je het zegt, ik kom er ook niet meer op. Vond het al zo rustig online :)

Verwijderd

IK kom er met @home ook niet op

@home lag trouwens ook een uurtje plat door, doorgebrande kabels. :(

Verwijderd

Topicstarter
hooww..ik begin echt te balen he..die naaiers daaro.

Verwijderd

ik kom d'r binnen 2 seconden op, alleen is m'n hele lijst weg :(

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op donderdag 05 juli 2001 19:59 schreef Scripter het volgende:
ik kom d'r binnen 2 seconden op, alleen is m'n hele lijst weg :(
:) Dat probleem is bekend.

• Yo-L
  • Niet online
Ik kom er nu met mn inmiddels 2e account op die wel 'n lijst wil bewaren.. de oude wil niet inloggen.. deze nu wel...

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op donderdag 05 juli 2001 19:58 schreef Madness het volgende:

Een uurtje? Hier heeft ie d'r 2,5 uur lang uitgelegen :(
En ik kom momenteel idd ook niet op MSN :(

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

Ow dan heb ik mazzel gehad. :9

• geertb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-08 16:34
Het gaat idd niet echt best met MSN/Microsoft

Gelukkig heb ik altijd nog ICQ wat ik ook als 1e gebruik :)

Verwijderd

je kan je beter afvragen wat er WEL goed gaat bij Microsoft... Die gasten snappen er duidelijk niets van!

Waar MSN het aan het gebruiksgemak zou moeten winnen, wordt het voorbij gestreefd door ICQ in betrouwbaarheid.

Kijk je kan wel leuk simpele software gebruiken en overal deze erin stampen zodat het populair wordt, maar zolang het te vaak eruit ligt, zal het niet blijven groeien :)

Verwijderd

Hier wil ie ook niet inloggen. Oh-ooh, als ik dit keer maar niet mijn lijst kwijt ben. Ik was al zo blij dat ik hem nog had na de vorige storing, maar nu zul je natuurlijk zien dat ik hem wel kwijtraak!!!

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 20:18 schreef Hermienekatien het volgende:
je kan je beter afvragen wat er WEL goed gaat bij Microsoft... Die gasten snappen er duidelijk niets van!

Waar MSN het aan het gebruiksgemak zou moeten winnen, wordt het voorbij gestreefd door ICQ in betrouwbaarheid.

Kijk je kan wel leuk simpele software gebruiken en overal deze erin stampen zodat het populair wordt, maar zolang het te vaak eruit ligt, zal het niet blijven groeien :)
Wat een onzin. Als na deze storing MSN het weer voor 10 maanden goed doet, zal niemand die storing zich nog herinneren hoor. Het is natuurlijk wel erg irritant, en ik vind het echt klasse van ICQ dat die het nog altijd bij mij gedaan heeft, maar MSN is op zich wel betrouwbaar vind ik.

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Waarom noemen jullie dit een tweede storing :?
Sinds het begin van de storing is er nog geen moment geweest waarop iedereen online kon en zijn volledige contactlist er weer was.
Dit is dus nog gewoon dezelfde storing

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 20:22 schreef Famoso het volgende:
Waarom noemen jullie dit een tweede storing :?
Sinds het begin van de storing is er nog geen moment geweest waarop iedereen online kon en zijn volledige contactlist er weer was.
Dit is dus nog gewoon dezelfde storing
Vanochtend en vanmiddag ben ik gewoon online geweest en was mijn hele lijst weer terug. Veel andere mensen waren ook online, dus het heeft het wel weer een tijdje gedaan hoor...

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Op donderdag 05 juli 2001 20:23 schreef 208 het volgende:

[..]

Vanochtend en vanmiddag ben ik gewoon online geweest en was mijn hele lijst weer terug. Veel andere mensen waren ook online, dus het heeft het wel weer een tijdje gedaan hoor...
Niet bij iedereen, bij mij deed hij het wel alleen was heel mn contactlist weg
Pas als iedereen weer online kan zijn en zijn volledige contactlist kan zien kun je zeggen dat het probleem opgelost is en de storing over is.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Op donderdag 05 juli 2001 19:58 schreef Madness het volgende:

Hmmm, internet bij mij is nog steeds rammelig. Pakt de ene site wel en de andere weer niet en geen MSN.

Was wel erg vaag want ik kon alleen nog op de @home mail en news server komen, de rest dus helemaal niet.

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Dubbel |:(

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op donderdag 05 juli 2001 20:16 schreef gbooster het volgende:
Het gaat idd niet echt best met MSN/Microsoft

Gelukkig heb ik altijd nog ICQ wat ik ook als 1e gebruik :)
Dude een jaar of 3 terug had icq ook om de havenklap problemen, kan me nog wel een periode herinderen dat ze er meer uit als in lagen (juli 98)

Verwijderd

Inderdaad, vanmorgen en vanmiddag werkte het gewoon. Net ff gereset, nou kan ik niet meer inloggen.
Lekker rustig zo met alleen ICQ ;)

Verwijderd

Ik had al een hekel aan msn omdat icq gewoonweg stukken beter is veel meer functies enz..... maar nu wordt ik er wel helemaal kwaad van :( Stelletje losers daar bij microsoft. Ik kwam er vanmiddag heel effe op en toen was heel mijn contactlijst leeg :'(

• R4NCOR
  • Laatst online: 14:18

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Microsft -> Dikke zuig. Eerst XP, nu MSN ;)

Verwijderd

Topicstarter
Vanmiddag deed ie het inderdaad ook bijmij okey hoor

• warwick
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

warwick

Vanmiddag deed hij het weer en daarna opeens niet meer en nu bij mij weer wel.
ik log in op port 1863 misschien kan iemand daar wat mee??

• AlterMann
  • Laatst online: 17-08 23:44
jep, vanmiddag voor de @homestoring, nix aan de hand, @home storing en daarna nix meer... toeval? ;)

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 20:21 schreef 208 het volgende:

[..]

Wat een onzin. Als na deze storing MSN het weer voor 10 maanden goed doet, zal niemand die storing zich nog herinneren hoor. Het is natuurlijk wel erg irritant, en ik vind het echt klasse van ICQ dat die het nog altijd bij mij gedaan heeft, maar MSN is op zich wel betrouwbaar vind ik.
Nou het zal niet de eerste keer zijn dat MSN eruit ligt

Ik heb er vaak last van dat ik MSN niet inkom, en dat berichten niet aankomen etc etc.

• Karimben
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-11-2025
@home lag hier denk ik een uurtje uit, eerst werd ik ineens afgemeld bij msn ( VER D*M M*e! ) en toen deed alleen m'n mail et maja, msn is dus weer down (of nog steeds down :P )
ik moet zeggen dat ik et wel komisch vind, tijdje terug was er een topic, en daar stonden keiveel reacties van die patsers die icq gebruiken :D zoals:
Ik gebruik msn niet, das voor mietjes
en nu staan ze te janken omdat msn et nie doet, mietjes >:)
maja et is nie leuk, khoop dat et snel weer goed komt, :) suc6 iedereen en wie is degene die et vanavond gaat melden als et weer goedkomt?
ik had een logboekje van 2 posts :D
maja we zien wel

/edit
ff 2k installeren, Me is nu nie lekker aan et doen

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Zouden ze bij M$ een backup hebben :? , hoop het voor ze :P , of misschien hebben ze wel last van een headcrash :+ (no harm intended, just joking)

Verwijderd

hier nog steeds down :(

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Navraag leert dat:

- Het probleem bekend is [duh]

- Er backups bestaan, welke wel vrij oud zijn

- Bij het terugzetten van een backup ook de huidige werkende MSN adressen worden gewist

- MS nog niet weet hoe lang dit gaat duren

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Op vrijdag 06 juli 2001 08:50 schreef WieMie het volgende:
Navraag leert dat:

- Het probleem bekend is [duh]

- Er backups bestaan, welke wel vrij oud zijn

- Bij het terugzetten van een backup ook de huidige werkende MSN adressen worden gewist

- MS nog niet weet hoe lang dit gaat duren
Doet me eigenlijk denken aan een Nederlands tech-forum en nieuwssite... :+
Zei Rick Jansen (1\2 ss'en??) niet dattie ergens anders ging werken toen hij vlak voor BC3 vertrok hiero ??

En Rick, bevalt het daar bij M$N >:)

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• ferdinand
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-02-2025
Hij doet het weer bij mij
Pagina: 1