Verwijderd
Klopt.. hij doet het net weer.
Ik heb gebeld met de helpdesk en die vertelden mij idd dat het in heel Nederland plat lag. (Stroomstoring in router ofzo had ie het over)
Ik heb gebeld met de helpdesk en die vertelden mij idd dat het in heel Nederland plat lag. (Stroomstoring in router ofzo had ie het over)
het blijkt dus dat er kabels zijn doorgebrand!
FolkertR
Verwijderd
yep had ik ook midden in een post valt inet weg druk ik op verstuur => cannot find server
Ach jullie hebben in ieder geval @home.
Bij mij vandaag voor de 2e keer niemand komen op dagen
Bij mij vandaag voor de 2e keer niemand komen op dagen
Nu ook zonder stropdas
Ach ja, hij doet het weer. Ik vond het wel grappig, ik lag toch aan het zwembad :):)
Die miep die ik aan de lijn kreeg wist alleen dat het zaakje in heel NL plat lag, wat er precies aan de hand was kon ze me ook niet vertellen. Ik kon hier wel alles binnen het @home netwerk bereiken, maar daarbuiten helemaal niks (kon zelfs nieteens een hostname buiten het netwerk resolven). Zal dus idd wel een routerprobleem geweest zijnOp donderdag 05 juli 2001 19:48 schreef dredge het volgende:
Klopt.. hij doet het net weer.
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Heel NederlandOp donderdag 05 juli 2001 20:29 schreef Mr.WWW het volgende:
Count me in@homo venlo ook plat :(
dit was t blijkbaar:
Door stroom uitval in amsterdam, hebben alle providers in nederland die connected zijn naar de amsterdam internet exchange problemen ondervonden met hun verbindingen.
bron: http://announce.widexs.nl/index.cgi?action=detail&id=246
Door stroom uitval in amsterdam, hebben alle providers in nederland die connected zijn naar de amsterdam internet exchange problemen ondervonden met hun verbindingen.
tja... t gebeurt vaker dat het opeens platligt, of ligt dat aan mij? (@home, harlingen...)
Maak er niet zo'n probleem van.. Voor het eerst in een jaar ligt het hier er eens uit (sneek).. Dat vind ik zeer netjes.. En dat het gebeurt op de heetste dag van het jaar.. Prima..
Dus niet gaan flamen.. Okeeh.. Ik baalde wel een beetje .. Want ik moest nog een kwartier en dan had ik een film binnen....
Dus niet gaan flamen.. Okeeh.. Ik baalde wel een beetje .. Want ik moest nog een kwartier en dan had ik een film binnen....
www.apc.comOp donderdag 05 juli 2001 20:36 schreef HGM het volgende:
dit was t blijkbaar:
Tja dat zullen ze vast wel hebben diesel generatoren maar ja wie zorgt voor de diesel
@home heeft trouwens een back-up line liggen naar UUnet via ..... amsterdam internet exchange
Eerste keer in 2 jaar dat ze er langer dan 2 uur uitliggen (ongepland dan he). Dus mij hoor je niet klagen.
Ik kon tot het @home netwerk komen, en vanaf daar hield het op
En met alleen www.home.nl vermaak ik me niet echt lang.
Ik kon ze btw NIET bereiken via telefoon. Verbinding werd automagisch verbroken
Ik kon tot het @home netwerk komen, en vanaf daar hield het op
Ik kon ze btw NIET bereiken via telefoon. Verbinding werd automagisch verbroken
Hmm, vaag...hier deed ie het net nogsteeds niet.. Fysieke verbinding is er maar hij kan geen hostnames opvragen, via IP werkt wel gewoon.
Heb ff tijdelijk andere DNS-servers ingesteld (van XS4ALL) totdat het opgelost is..
Heb ff tijdelijk andere DNS-servers ingesteld (van XS4ALL) totdat het opgelost is..
#
Verwijderd
vet vaag vanmiddag lag @home eruit ja maar ik kon wel op de proxy komen en op mijn @home homepage
hoe ken dat nou dan ?
hoe ken dat nou dan ?
yep ik heb er ook een kwartiertje uitgelegen........ik zit niet echt bij @home, maar universiteit maastricht en die lopen toch via @home ofzoiets vaags, en als ik iets merk van storingen dan hebben de @homers het meestal moeilijk
PIII 800@804 Mhz
@home was niet plat, alleen de verbinding tussen @home en de buitenwereld. Maar alles binnen @home kon je dus nog gewoon bereiken...Op donderdag 05 juli 2001 22:52 schreef Accelerator het volgende:
vet vaag vanmiddag lag @home eruit ja maar ik kon wel op de proxy komen en op mijn @home homepage![]()
hoe ken dat nou dan ?
Bron: athome.nl.aankondiging
Ach ja.. Het werkt inmiddels allemaal weer.Storing AMS-IX donderdag 5 juli 17:20
Door een storing op de Amsterdam Internet Exchange kunt u donderdag 5 juli
2001 vanaf 17:20 problemen ondervinden met onze internet service.
De storing kan invloed hebben op de verbinding.
We vragen hiervoor uw begrip.
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Verwijderd
Was er iets niet plat vandaag? Jeez. Kon niet met de trein naar Utrecht. Maar ja, in Amterdam was toch geen koud bier, schijnt. 
Dus dan maar internetten. Buiten was wel erg warm.
Was ook weinig aan, veel dingen waren onbereikbaar.
Gelukkig dat ik niet MSN niet gebruik.
Dus dan maar internetten. Buiten was wel erg warm.
Bij ons 2 dagen plat
Nu net weer gefixt, blijkt dat iedereen een nieuw IP adres heeft gekregen
En dat zeggen ze ook niet ff van tevoren, onze server met oude instellingen was dus eigenlijke probleem.
Ik ben toch malle pietje niet!
Het hele @Home net zelf was inderdaad nog wel beschikbaar ja.Op donderdag 05 juli 2001 20:57 schreef IceStorm het volgende:
...
Ik kon tot het @home netwerk komen, en vanaf daar hield het opEn met alleen www.home.nl vermaak ik me niet echt lang.
...
Moet je eens gaan zoeken op http://members.home.nl/bedenkhierwatleuks ('mbraams' voor mijn site
Als je nog verbinding met @Home had dan was er misschien nog een verbinding met de nieuwsserver ook. Daar had die melding dus wel gestaan.
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Ja waarschijnlijk wel. Gewoon niet bij nagedacht eigenlijkOp vrijdag 06 juli 2001 17:45 schreef AtHomer het volgende:
Als je nog verbinding met @Home had dan was er misschien nog een verbinding met de nieuwsserver ook. Daar had die melding dus wel gestaan.
Pagina: 1