Ben op zoek naar een goede game pc dus ik hoop van jullie wat advies te krijgen want ben na 10 jaar ps spelen weer zin gaan krijgen in pc gaming
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen liefst op max instellingen, ook.muziek en films downloaden verder gewoon wat surfen
Wat mag het systeem gaan kosten?
2500 alles inc dus ook met scherm en toetsenbord
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Nee niks ik start vanaf nul
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[i] is gelijk zolang hij maar vlot draait liefst ook nog stil
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
[i]Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Niet echt maar heb wel enkele vrienden die msi afraden
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst minimum 1 tb hdd en 256 ssd en minstens een 27 inch scherm
Ga je overklokken?
Nee want ken er zelf te weinig van om dit te doen
Wat verwacht je van ons?[i]
Dat jullie kunnen helpen het maximum aan kwaliteit te kiezen.voor.mijn budget want weet zelf niet wat er qua stukken samen passen mvg
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen liefst op max instellingen, ook.muziek en films downloaden verder gewoon wat surfen
Wat mag het systeem gaan kosten?
2500 alles inc dus ook met scherm en toetsenbord
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Nee niks ik start vanaf nul
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[i] is gelijk zolang hij maar vlot draait liefst ook nog stil
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
[i]Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Niet echt maar heb wel enkele vrienden die msi afraden
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst minimum 1 tb hdd en 256 ssd en minstens een 27 inch scherm
Ga je overklokken?
Nee want ken er zelf te weinig van om dit te doen
Wat verwacht je van ons?[i]
Dat jullie kunnen helpen het maximum aan kwaliteit te kiezen.voor.mijn budget want weet zelf niet wat er qua stukken samen passen mvg