Toon posts:

Soundcard..welke?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zat is rond te kijken naar een nieuwe geluidskaart maar ik kom zovveeeelll verschillende dingen tegen word er gek van :( de search helpt me ook niet echt ik zat zelf aan de SB 5.1 Retail met DTT2200 te denken...maar kweet echtniet of het wat is.

iemand :?

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:13
Op donderdag 05 juli 2001 19:16 schreef Sourcerer het volgende:
ik zat is rond te kijken naar een nieuwe geluidskaart maar ik kom zovveeeelll verschillende dingen tegen word er gek van :( de search helpt me ook niet echt ik zat zelf aan de SB 5.1 Retail met DTT2200 te denken...maar kweet echtniet of het wat is.

iemand :?
Geluidskaart is goed, mits je geen abit kt7a hebt. Koop die abit en die geluidskaart NOOIT samen: ellende.
Over de speakers: Search helpt. Veel audiofielen zeggen dat je beter kan krijgen voor het geld. Dat geloof ik best, maar aangezien ik niet zo een super gehoor heb (ik hoor wel alles hoor ;) ), vind ik deze speakers wel goed. Maar ik let op m`n woorden, want voordat ik het weet heb ik een horde mannetjes/vrouwtjes op m`n dak die tegen creative zijn. TIP: ga zelf luisteren naar speakers. Dan weet je ten minste voor jezelf welke je goed vindt!!! En dan kun je zelf ook je oordeel vellen over die dt2200 speakers.

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

een live is toch prima

Verwijderd

Ook eel Live 1024 Value met mijn AMD systeem loopt het best goed.

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als je vind dat een FPS1000 goed klinkt (net als ik), dan ben je geen audiofiel :)

Verwijderd

Gamesurround Fortissimo 2 van Hercules !
Heeft Aureal A3D , optical in en uit , aparte hoofdtelefoon uitgang , enz. en hij goedkoper dan de SB Live en heb er op geen enkel systeem problemen mee gehad . Een dikke aanrader want sinds ik em heb wil ik niet meer terug naar Creative met hun Suckblaster !

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 20:02 schreef real_raichu70 het volgende:
Gamesurround Fortissimo 2 van Hercules !
Heeft Aureal A3D , optical in en uit , aparte hoofdtelefoon uitgang , enz. en hij goedkoper dan de SB Live en heb er op geen enkel systeem problemen mee gehad . Een dikke aanrader want sinds ik em heb wil ik niet meer terug naar Creative met hun Suckblaster !
Ik heb toch liefer de SB Life 1024 dan een andere.
Ik heb er mieschien wel iets mee?:)

Toch zal die Fortismo ook goed zijn, trouwens A3D is kapot dus de komen geen nieuwe driver meer toch?

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 20:05
Op donderdag 05 juli 2001 20:02 schreef real_raichu70 het volgende:
Heeft Aureal A3D
EAX wordt meer ondersteund dan A3D.
Op donderdag 05 juli 2001 21:20 schreef Logitech het volgende:
trouwens A3D is kapot dus de komen geen nieuwe driver meer toch?
Je hebt gelijk.
De huidige drivers voldoen, alleen komen er geen nieuwe meer uit.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 05 juli 2001 20:01 schreef fox666mulder het volgende:
Als je vind dat een FPS1000 goed klinkt (net als ik), dan ben je geen audiofiel :)
inderdaad :) ik vind die set echt helemaal niks. subwoofer maakt een zwaar brak geluid

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:18
Op donderdag 05 juli 2001 21:34 schreef RAILGUNNER het volgende:

[..]

EAX wordt meer ondersteund dan A3D.
[..]

Je hebt gelijk.
De huidige drivers voldoen, alleen komen er geen nieuwe meer uit.
ja maar A3D heeft betere ingame effecten.

Ik heb een Terratec SOundsystem DMX Xfire 1024. En die klinkt erg lekker.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• RdamRobin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-05-2025
Alleen doen als ie Adlib compatible is!

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
SB l!ve en een kabeltje naar je versterker toe >:)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:18
eigenlijk wel een beetje een oudgekauwt onderwerp he? ik meen dat er een tijdje terug net zo'n topic als dit is gesloten.

op hardwareinfo.net (oid) stond een tijdje geleden een review van 11 soundcards... die terratec DMX Xfire 1024 kwam daar als beste uit de bus. of iig beste prijs/prestatieverhouding.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 06 juli 2001 02:11 schreef Tampie2000 het volgende:
eigenlijk wel een beetje een oudgekauwt onderwerp he? ik meen dat er een tijdje terug net zo'n topic als dit is gesloten.
Klopt. Dit is toch wel een geval dat dmv een search grotendeels beantwoord had kunnen worden.

Lees voor het verschil in kwaliteit maar eens dit topic door:

sblive1024 Vs. Dmx xfire 1024

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1