Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

AMD / Intel Game pc?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, Hoi.

Ik ben al langer opzoek naar een game pc, Gezien mijn Laptop niet meer aan kan.
De een zegt AMD afblijven slecht, crap is. De ander zweert weer AMD beter dan Intel is.
Je wordt er niet goed van 8)7

Vooral als je met Budget van 700€ moet doen bouwen.
Is dan een en ander weg latten.

Vooral als je game met twitch streaming wilt doen is nu De keuze goed maken.
Zo je niet duur uit bent en je stream buffert of CPU weer te laag is ect.

Zou eens willen weten Wat is er nu zo slecht aan AMD? Vaak goedkoper onderdelen .
Ik neem aan dat anno 2017 AMD toch beter is dan vroeger.

Vr Gr T.B

• Bennnie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-11 19:28
Misschien moet je eens reviews opzoeken en je eigen mening vormen. De site waar je op dit moment op zit heeft ook een review over ryzen

• speuler
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 27-10 20:51
Ga eerst maar even zelf wat onderzoek en dan wil iedereen hier graag helpen.

• akuno
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-09 09:01
tegenwoordig is er de AMD Ryzen serie. deze zijn gelijk aan/beter dan de intel I series. doe er wat onderzoek in dan komt het goed.

• Menno02
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-08 10:29
Let even op je spelling; van een paar zinnen weet ik niet eens wat er staat.

En vul ook de andere vragen in en maak zelf een lijstje.

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Hier een mooie AMD systeem:

reviews: Desktop Best Buy Guide - Mei 2017

Hier een mooi Intel systeem
reviews: Desktop Best Buy Guide - Maart 2017

En zou je AUB deze vragen willen beantwoorden:

Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?

Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?

Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?

Johann Sebastian Bach

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 29-11 19:58
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 10:56:

Zou eens willen weten Wat is er nu zo slecht aan AMD? Vaak goedkoper onderdelen .
Ik neem aan dat anno 2017 AMD toch beter is dan vroeger.

Vr Gr T.B
Ik zou je eraan willen herinneren dat AMD nog geen 10 jaar geleden op ieder front meer perfomance had dan Intel. Ook zou ik eens zelf reviews en video reviews opzoeken. Youtube kanaal LinusTechTips kan je vast wel helpen

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03 13:51
youridv1 schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 14:18:
[...]

Ik zou je eraan willen herinneren dat AMD nog geen 10 jaar geleden op ieder front meer perfomance had dan Intel. Ook zou ik eens zelf reviews en video reviews opzoeken. Youtube kanaal LinusTechTips kan je vast wel helpen
Vervolgens staat er bij elke video van linus over AMD onder "bevat betaalde promotie" :')

Dat terzijde vind ik linustechtips altijd wel erg leuk en ik kijk hun video's altijd met veel plezier.

• Linxs
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 27-07-2023
Aangezien je wilt multitasken zal ryzen een goeie optie zijn, maar het blijft een persoonlijke keuze, dus het kan ook iets anders worden.

Inderdaad wat eigen onderzoek verrichten en dan weet je wel wat bij je past en wat niet.

Graag ook de vragen beantwoorden zodat we je kunnen helpen, want alleen met een merk kom je niet ver?

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 29-11 19:58
NO_Excuses schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 14:30:
[...]

Vervolgens staat er bij elke video van linus over AMD onder "bevat betaalde promotie" :')

Dat terzijde vind ik linustechtips altijd wel erg leuk en ik kijk hun video's altijd met veel plezier.
Ik had het over de benchmark video die is niet gesponsord
Pagina: 1