Toon posts:

Zeeland net suxxx 350 piek dokken baluh !

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
het is dus vankantie ik lekker divx downloaden de mummy II lekker online gamen noch wat drivers mp3tje enz blijk het dat ik 3.489 gig heb gedouwnload mag maar 2.5 met mijn 256 k abonementje nu moet ik 0.35 gulden per te veel gedouwnloade mb betalen aso duur wtf ik ben 15 moet zelf dokken van m'n pa gelijk heeft ie maar zoveel voor 1 gig voor dat geld heb je een jaar abonnement van 12k mag je een gig per maand voor dat geld had ik noch eens 12 gig kunnen douwnloaden over een jaar ik wil geen limiet meer !

• dhonline
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 17:00
Had je maar beter op moeten letten |:(

Trouwens ik dacht dat je bij zeelandnet eerst een paar keer over je datalimit mag komen.
Volgens de Fair use Policy

Verwijderd

Topicstarter
ja en je zouw waarsuwing mailtjes krijgen als je het eerder heb gedaan nooi gedaan BTW

Verwijderd

Als hun hebben belooft jou waarschuwings mailjes te sturen vind ik dat het erg lullig zou zijn als je dat daadwerkelijk moet betalen, misschien dat je er tegenin kunt gaan als in het contract zou staan dat hun jou waarschuwings mailjes sturen wanneer je limiet is overschreden.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:09
Op donderdag 05 juli 2001 17:51 schreef -SK- het volgende:
het is dus vankantie ik lekker divx downloaden de mummy II lekker online gamen noch wat drivers mp3tje enz blijk het dat ik 3.489 gig heb gedouwnload mag maar 2.5 met mijn 256 k abonementje nu moet ik 0.35 gulden per te veel gedouwnloade mb betalen aso duur wtf ik ben 15 moet zelf dokken van m'n pa gelijk heeft ie maar zoveel voor 1 gig voor dat geld heb je een jaar abonnement van 12k mag je een gig per maand voor dat geld had ik noch eens 12 gig kunnen douwnloaden over een jaar ik wil geen limiet meer !
* Dennis heeft maar 1 woord:

interpunctie

Verwijderd

Achja, ik heb ook ZeelandNet en houdt gewoon je PIP in de gaten?
Pip = Persoonlijke Informatie Pagina

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op donderdag 05 juli 2001 18:58 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

* Mr. B. heeft maar 1 woord:

interpunctie
inderdaad daar mogen wel wat punten en komma's tussen en een hoofdletter hier en daar zou ook geen gek idee zijn want dit is zo echt niet te lezen :+

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Op donderdag 05 juli 2001 17:51 schreef -SK- het volgende:
Typisch geval van:

Eigen schuld dikke bult.

In principe zegt men dat mp3's die jij niet backup en niet van nieuwe bandjes ofzo zijn die ze gratis spreaden, dus illegaal zijn, net als die films (in divx of (s)vcd / mpg) die je download.

Toen jij je account nam bij zeelandnet, toen heb je overeenkomst aangegaan, en dus je wist van te voren toch welke limieten/opties je had? hoeveel dit gaat kosten bij overschrijding, etc?..

Ik vind het onzin dat je achteraf gaat zitten piepen hierover.

Je kan je traffic ook verdelen hoor, 2.5 in ene maand, en de rest in de andere maand.

Was je nu niet liever naar de bios gegaan? :P

http://mrfloris.com

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

wat zal iedereen met chello dan toch blij zjin..

Maar toch is het vreemd dat je niet eerst een waarschuwingsmail gehad hebt..

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03-2025

BitBit3r

Lid

Een maat van me heeft PiP-watch, voor je pip als je bij Zeelandnet zit in de gaten te houden. Kijk maar ff een nieuwsgroep als alt.zeelandnet.kabel
ofzo (die klopt waarschijnlijk niet, maar iets in die trend)...

Hij is nu ff op vakantie, maar als je mij ff mailt kan ik je z'n mail wel ff geven ofzo...

Wat er ook gebeuren moogh...

Verwijderd

Topicstarter
cheak je e mail wil da progje wel

Verwijderd

Shit man, rij ik te hard krijg ik een bekeuring... snap jij dat nou?? :?

• NiPeng
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Als zij inderdaad beloven je eerst een waarschuwing te geven en je hebt deze niet gehad dan zou ik gaan klagen. Als je een beetje mazzel hebt ben je de rekening dan kwijt.

Maar de volgende keer kan je het wel vergeten.

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
hahahaha :) duhhh....

veel plezier met de betaling :Y) , al kan je er nog wel onderuit komen de 1e keer denk ik.

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

was je er al vaker overheen gegaan?
want ik zit ook bij zeelandnet, en ik heb ook zo'n limiet en ik ben al stuk of 5 keer overheen gegaan. Maar als je maar vriendelijke mailtjes stuurt met daarin allerlei redenen en excuses voor je gedrag dan krijg je meestal mailtje terug zo van: "laat het niet nog een keer gebeuren" of "volgende keer 0.35 cent per mb".
als ik nu weer over mijn limiet zou gaan dan zou ik waarschijnlijk moeten betalen :) .

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Verwijderd

Heb ook een zeelandnet 256 account en het sux dat je maar 2,5 gig mag downloaden, ik zit meestal na 3 weken al aan de limiet en stop na het krijgen van het waarschuwingsmailtje maar met downloaden van mp3's enz.
Maar 35 cent per mb die je moet betalen als je boven je limiet zit is gewoon asociaal. Heb het zelf gelukkig nog niet gehad.

Verwijderd

Ik zit dan wel bij chello, maar ik leef mee met die jongen. Een maat van mij had een FTP dumpsite, kreeg ook hetzelfde probleem. Is trouwens al wel heeeeel lang geleden. Denk niet dat je ISP er nu nog zo moeilijk over mag doen. Gewoon zeggen dat je er echt niks aan kon doen ofzo. Verzin maar wat. Wees creatief!

Verwijderd

Je mag eens in de 3 maanden over je limiet heen, maaaaaaaaaaaaar, niet meer dan 25% van je data limiet !!!

Lees de fair use er maar op na.
Pagina: 1