Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 94 ... 101 Laatste
Acties:
  • 1.161.659 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

Technomania schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 15:22:
[...]

Ben echt benieuwd wat er links op de vensterbank in de badkamer staat. :X
https://www.funda.nl/koop...guurtjesmarken-27/#foto-5
Shampoofles vanaf de zijkant :)

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:08

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Bedoelde rechts uiteraard.

En ik zie er een dildo in ja.

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Technomania schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 15:54:
Bedoelde rechts uiteraard.

En ik zie er een dildo in ja.
A dirty mind is a joy forever O-)

Vraag me bij die Philips Estate wel af hoe lang het duurt voordat het gras gemaaid is. Dit doe je ook niet met een robotmaaiertje.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:24

Fiber

Beaches are for storming.

NeHoX schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 16:01:
[...]

Vraag me bij die Philips Estate wel af hoe lang het duurt voordat het gras gemaaid is. Dit doe je ook niet met een robotmaaiertje.
Als je zo veel geld hebt dat je daar kan wonen dan is gras maaien wel het laatste waar je je zelf druk om gaat maken lijkt mij, en dan heb je vast ook wel geld voor een legertje tuinmannen die aangestuurd worden door je huismeester of tuinarchitect of zo... O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Fiber op 20-10-2018 20:43 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Wildfire schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 15:44:
Rechts lijkt wel op een vibrator. Da's ook gereedschap. :P

Maar waarschijnlijk is het gewoon een fles shampoo van de zijkant gezien.
dat was de grap inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 16:36

Amphiebietje

In de blubber

...te gebruiken door een oude man met baard op klompen op zijn hond in de douche?

Brain Bleach plz.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:07

Punkrocker

Mostly harmless

Voor de filmliefhebber een klein optrekje.

Make an offer he can't refuse en het is voor jou. /3

8)

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Stephanvr schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:27:
[...]

Je reactie is hier echt lichtelijk overdreven en m.i. buiten proportie. Het oog wil ook wat, en deze meneer of mevrouw is van mening dat zonnepanelen niet passen bij dat jaren '30 huis. Dat is zijn of haar goed recht, en het is belachelijk dat jij 'm daar op aanpakt.
Oeh, moderniseren en aanpassen om het milieu te verbetern... Foei!!.

Laat de persoonlijke sneren achterwege aub

[ Voor 4% gewijzigd door McGryphon op 23-10-2018 17:28 ]

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14:10
Koos2009 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 11:46:
[...]

Oeh, moderniseren en aanpassen om het milieu te verbetern... Foei!!.
*knip*
*knip*
Dit worden discussies waar geen eind aan komt omdat mensen het niet eens met elkaar worden, doe dat maar lekker bij 'Duurzame Energie'
Suggs schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 13:50:
[...]

Ik hoop met dit soort huizen eigenlijk dat het gekocht wordt door iemand die het huis met veel liefde (en ja, geld) renoveert en er zelf gaat wonen. Het moet zeker gemoderniseerd worden, maar ik zou toch zeker proberen of een deel van de vloer, wandtegels en het glas in lood te redden valt. Ik zie wel potentie.
Maar het zal waarschijnlijk wel gekocht worden door een ontwikkelaar die meer heeft met investeren dan conserveren.
Jup, zou wel het mooiste zijn, er worden al veelte veel huizen opgekocht door aannemers die het verder verpesten

Ik heb het bij mijn huis ook gedaan, van de buitenkant zo origineel mogelijk gelaten, maar van binnen gewoon modern

[ Voor 4% gewijzigd door McGryphon op 23-10-2018 17:30 . Reden: Ad hominems thuislaten aub ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
FabianGTI schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 11:55:
[...]

*knip*
Dit worden discussies waar geen eind aan komt omdat mensen het niet eens met elkaar worden, doe dat maar lekker bij 'Duurzame Energie'
Ok, leuk en aardig en daarmee het laatste van mijn kant:

Apart dat degene die het "niet mooi vind" dat er met subsidie een huis gemoderniseerd wordt, totaal niet "aangesproken wordt" want kritiek hebben mag, maar relevante, op de toekomst gerichte tegenkritiek mag dan weer niet?

[ Voor 6% gewijzigd door McGryphon op 23-10-2018 17:31 ]

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FabianGTI
Koos2009 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 12:30:
[...]

Ok, leuk en aardig en daarmee het laatste van mijn kant:

Apart dat degene die het "niet mooi vind" dat er met subsidie een huis gemoderniseerd wordt, totaal niet "aangesproken wordt" want kritiek hebben mag, maar relevante, op de toekomst gerichte tegenkritiek mag dan weer niet?
Natuurlijk mag je tegenkritiek hebben, maar doe dat dan niet in dit topic, hier zitten we alleen om met verbazing naar huizen te kijken, en jah, iemand kan zonnepanelen lelijk vinden staan op oude huizen, dat hoort nog redelijk bij het onderwerp

Wanneer mensen ga jammeren over dat huizen moderner gemaakt moeten worden vanwege het klimaat hoort het ineens niet meer bij het onderwerp ;)

Ontopic

Uch, is weer zo'n tekst op de wand :r :

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/100/598/422_1440.jpg

Bijzonder vormgegeven huis ook

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
Van die dertien-in-een-dozijn huisvrouwenspreukjes (die m'n zus en ma ook op meerdere plekken op bordjes hebben staan :X) krijg ik ook jeuk van, maar het huis zelf vind ik wel echt vet vormgegeven!

Vooral aan de buitenkant, binnen lijkt het me niet altijd praktisch, maar geeft het ook wel grappige kamers :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasV.
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18-08 16:14
Punkrocker schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 11:03:
Voor de filmliefhebber een klein optrekje.

Make an offer he can't refuse en het is voor jou. /3

8)
Ik begrijp nooit waarom er zo veel badkamers zijn in zo'n huis. Waarom heb je 29 badkamers nodig terwijl er 'maar' 19 slaapkamers zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Suggs
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hahn schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 13:05:
Van die dertien-in-een-dozijn huisvrouwenspreukjes (die m'n zus en ma ook op meerdere plekken op bordjes hebben staan :X) krijg ik ook jeuk van, maar het huis zelf vind ik wel echt vet vormgegeven!

Vooral aan de buitenkant, binnen lijkt het me niet altijd praktisch, maar geeft het ook wel grappige kamers :P
Mijn Spaans is niet zo best, maar gezien de ruimte zal er wel "Badkamer" staan 8)7
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/100/598/421_2160.jpg

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• mitchd
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07-09 12:05
Je zou toch verwachten dat er bij een huis van bijna 1.4 mio wel even wordt opgeruimd.

Huis in Utrecht gevonden via #funda https://www.funda.nl/koop...is-40837558-ramstraat-12/

Als makelaar dan ook meerder keren vertellen hoe trots iedereen is op het huis.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
BasV. schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 13:16:
[...]

Ik begrijp nooit waarom er zo veel badkamers zijn in zo'n huis. Waarom heb je 29 badkamers nodig terwijl er 'maar' 19 slaapkamers zijn?
Waarschijnlijk worden aparte toiletten ook als badkamer vermeld. Plus dat er waarschijnlijk badkamers en toiletten zijn voor het personeel dat er niet slaapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:08

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Hahn schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 13:05:

Hier in 0223 zie vaak "home", "sweet" & "love" aan de muur of op de vensterbank

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Hier 0,0 debiele teksten op bordjes of op de muur *O* *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Suggs schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 13:20:
[...]

Mijn Spaans is niet zo best, maar gezien de ruimte zal er wel "Badkamer" staan 8)7
[Afbeelding]
Cuisine is gewoon Frans voor keuken hoor :Y)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Technomania schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 14:55:
[...]

Ik wacht nog steeds op een gay met humor die een O extra koopt en de E achterwege laat bij van die "Home" letters voor in de vensterbank. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
PalingDrone schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 17:25:
[...]

Ik wacht nog steeds op een gay met humor die een O extra koopt en de E achterwege laat bij van die "Home" letters voor in de vensterbank. :)
Moet je House Rules kijken op Net5 van afgelopen week....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Haha, serieus? Ik kijk vrijwel geen tv en al helemaal geen Net5 maar ik ga eens kijken, tnx 4 de tip :D

[ Voor 7% gewijzigd door PalingDrone op 21-10-2018 17:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Suggs
  • Niet online
Admiral Freebee schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 15:08:
[...]

Cuisine is gewoon Frans voor keuken hoor :Y)
Ooooh ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 20:28

Spacecowboy

XBL: Biggmans

FabianGTI schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 13:00:
[...]

Natuurlijk mag je tegenkritiek hebben, maar doe dat dan niet in dit topic, hier zitten we alleen om met verbazing naar huizen te kijken, en jah, iemand kan zonnepanelen lelijk vinden staan op oude huizen, dat hoort nog redelijk bij het onderwerp

Wanneer mensen ga jammeren over dat huizen moderner gemaakt moeten worden vanwege het klimaat hoort het ineens niet meer bij het onderwerp ;)

Ontopic

[Afbeelding]

Series, wat de fuck is dat met die teksten op de wand tegenwoordig. Live, love, laugh enzo. Mag ik een teiltje alsjeblieft }:| }:|
Technomania schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 14:55:
[...]

In mijn optiek geeft het met name de intelligentie van de bewoner weer. Hoe meer van dat soort zeikteksten, hoe simpeler het volk.

Zo. /Rant. :P

[ Voor 15% gewijzigd door Spacecowboy op 21-10-2018 18:27 ]

HENG HENG

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BasV.
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18-08 16:14
PalingDrone schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 17:25:
[...]

Heb dit laatst gedaan bij m'n moeder, het duurde een aantal weken voordat iemand het door had...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
BasV. schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 18:47:
[...]

Heb dit laatst gedaan bij m'n moeder, het duurde een aantal weken voordat iemand het door had...
Waarschijnlijk wisten ze het allang, hoefde je het alleen maar even tegen ze te zeggen en vinden ze je nog net zo lief ;)
Originele coming-out-day gehad. :P

[ Voor 5% gewijzigd door PalingDrone op 21-10-2018 19:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 16:36

Amphiebietje

In de blubber

Suggs schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 13:20:
[...]

[Afbeelding]
Keuken, en Frans. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antisteigerhout
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 01-05-2023
Ik dacht echt dat er stond: Reef met een lach..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• -SimJoc-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...558-ramstraat-12/#foto-25

Een stuk gezelliger zo met een kaarsje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Zal wel tegen de stank/geur zijn, het ziet er daar nou niet echt uit of stofzuigen (en opruimen) de grootste hobby is.
Wat een puinzooi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Beter de originele rotzooi dan gerenoveerd/gemoderniseerd/opgeknapt door een amateur...

Nu heb je in ieder geval nog de kans om het gelijk goed aan te pakken. En, ja, dat is zeker nodig en zal niet goedkoop zijn. Maar er valt zeker wat moois van te maken lijkt mij.

Over de prijs van 1400k voor 300 m2 in Utrecht, Wilhelminapark durf ik niet veel te zeggen. Lijkt een hoop geld, maar Utrecht is nou eenmaal gewild en duur.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:56

franssie

Save the albatross

Fiber schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 23:17:
[...]L

Beter de originele rotzooi dan gerenoveerd/gemoderniseerd/opgeknapt door een amateur...

Nu heb je in ieder geval nog de kans om het gelijk goed aan te pakken. En, ja, dat is zeker nodig en zal niet goedkoop zijn. Maar er valt zeker wat moois van te maken lijkt mij.

Over de prijs van 1400k voor 300 m2 in Utrecht, Wilhelminapark durf ik niet veel te zeggen. Lijkt een hoop geld, maar Utrecht is nou eenmaal gewild en duur.
Utrecht is ook niet direct mijn gebied maar het is wel een apart pand. De lokatie is goed (zoveel weet ik wel van Utrecht) maar ik heb een idee dat er meer recente historie aan dit pand kleeft dat de tegel met de naam van de architect. De inrichting en meuk komt op mij wat woongroeperig over.

edit: lokatie klopt niet met wat ik dacht te zien, zeer aparte prijs dan.

[ Voor 4% gewijzigd door franssie op 21-10-2018 23:37 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48

[Afbeelding]
Ik heb mijn vriendin onlangs voorgesteld om op eenzelfde manier een tekst op de muur te zetten. Met allemaal random lettertypes, onnodig ingesprongen enzo. En dan als tekst "Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit".

Plan is niet doorgegaan :/

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verbaast je er soms echt over waarom mensen niet de moeite lijken te nemen hun huis op te ruimen en schoon te maken voor ze foto's (laten) maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Richh schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 23:42:
[...]

Ik heb mijn vriendin onlangs voorgesteld om op eenzelfde manier een tekst op de muur te zetten. Met allemaal random lettertypes, onnodig ingesprongen enzo. En dan als tekst "Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit".

Plan is niet doorgegaan :/
En dat betekent? :?

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 20:28

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Wikipedia: Lorem ipsum

Nog nooit een Lorum Ipum generator gebruikt?

Om je essays wat op te vullen?:P

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-09 20:04
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 23:57:
[...]

Verbaast je er soms echt over waarom mensen niet de moeite lijken te nemen hun huis op te ruimen en schoon te maken voor ze foto's (laten) maken.
Inderdaad ik begrijp dat ook niet. Kijk dat je een oud huis hebt om te verkopen daar kunnen mensen die daar naar opzoek zijn echt wel doorheen kijken, maar die troep.. t nodigt ook gewoon niet uit, het laat niet de voordelen van het huis zien.

Maar aan de andere kant, als het geen vrijwillige verkoop is dan zouden me die foto’s ook gestolen kunnen worden 😝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:07

breinonline

Are you afraid to be known?

Begrijpelijk maar toch niet zo slim. Ook bij gedwongen verkoop heb je baat bij een zo hoog mogelijk bedrag.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Spacecowboy schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 06:24:
[...]
Wikipedia: Lorem ipsum
Nog nooit een Lorum Ipum generator gebruikt?

Om je essays wat op te vullen?:P
Ik gebruik altijd lipsum.com

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibra
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 23:18
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 23:57:
[...]

dat is allemaal relatief. Ik ben er zeker van dat dit volgens de huidige bewoner telt als "opgeruimd". hiervoor was het waarschijnlijk nog veel erger, en in hun ogen is dit al as good as it gets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MzKzM73
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 17:11
Nog zo 1 die het geld voor de bulldozer eigenlijk niet waard is.

https://www.funda.nl/koop...s-40839077-zuideinde-422/

Uitkijkend op de "gezellige" Amsterdamse molenwijk en compleet met erfpacht...
Ook dat energielabel lijkt me een klein beetje vreemd maar goed, zat mensen die per sé in 020 willen wonen natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je betaald voor de grond, niet voor het huis.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

3,5 ton voor een tuinhuisje met een tuinhuisje. Koekoek. En ik ben benieuwd wat je mag bouwen als je dit als bouwgrond ziet. Zitten vast onwerkbare eisen aan als 2 meter van de erfgrens en maar 1 bouwlaag.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 15:16
Het te bebouwen (grond)oppervlak bedraagt maximaal 100m², de goothoogte 4,5m met een maximale nokhoogte van 9m. Hierbij kan dan circa 300m² BVO gebouwd worden incl. een kelder.
2 etages is inderdaad krap met een goothoogte van 4,5m. De tweede etage heeft een stukje schuin dak. Maar daarmee moet best wat te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:53
Geen probleem tegenwoordig, souterrain met ramen die net boven maaiveld uitkomen. 200 tot 300m2 bvo is een waanzinnig kavel in Amsterdam, zelfs in Noord en dan heb je nog een ruime tuin erbij ook.
Erfpacht in Noord is t/m 2020 nog goedkoop af te kopen vanwege lage buurtstraatquote, zal niet heel veel kosten en moet je alvast in de prijs meenemen.
Je kunt het ook alleen kopen als investering en er een jaartje of 10 niets mee doen, daar ga je niet slecht uit komen vermoed ik.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 15:01
Iemand op zoek naar een club, incl. huis? _/-\o_

Funda: https://www.funda.nl/koop...-40556670-grote-sloot-26/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MzKzM73 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 09:30:
Nog zo 1 die het geld voor de bulldozer eigenlijk niet waard is.

https://www.funda.nl/koop...s-40839077-zuideinde-422/

Uitkijkend op de "gezellige" Amsterdamse molenwijk en compleet met erfpacht...
Ook dat energielabel lijkt me een klein beetje vreemd maar goed, zat mensen die per sé in 020 willen wonen natuurlijk :D
Je krijgt georganiseerde misdaad er bij cadeau...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:24

SeatRider

Hips don't lie

Het overige gedeelte staat geheel in het teken van ontspanning.
:+

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:42
Welbekend van Dave Roelvink ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor een racemonster staat daar onder de carport? Naast die SUV? :9

https://www.funda.nl/koop...0-grote-sloot-26/#foto-38

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2018 12:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renegrunn
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 12:50:
[...]

Een Lamborghini, dat staat op de afdekhoes. En ik vermoed een Aventador, als ik de vorm van de uitlaat zo zie.

De woning staat al even te koop trouwens, sinds februari.

[ Voor 13% gewijzigd door renegrunn op 22-10-2018 12:59 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LxgOne
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01 21:24
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 12:50:
[...]

Een Lamborghini Murciélago :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

renegrunn schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 12:56:
[...]

Een Lamborghini, dat staat op de afdekhoes. En ik vermoed een Aventador, als ik de vorm van de uitlaat zo zie.

De woning staat al even te koop trouwens, sinds februari.
Oeh nice. Dat kon ik niet lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 13:44:
[...]

Oeh nice. Dat kon ik niet lezen.
Ik ook niet, maar kon het aan de vorm van wat er geschreven stond wel raden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jordyz schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 06:35:
[...]

Inderdaad ik begrijp dat ook niet. Kijk dat je een oud huis hebt om te verkopen daar kunnen mensen die daar naar opzoek zijn echt wel doorheen kijken, maar die troep.. t nodigt ook gewoon niet uit, het laat niet de voordelen van het huis zien.

Maar aan de andere kant, als het geen vrijwillige verkoop is dan zouden me die foto’s ook gestolen kunnen worden 😝
Dat zou inderdaad het geval kunnen zijn. had ik niet 1-2-3 aan gedacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dronium
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:15
Toch knap 84 PV-panelen op de carport en zo te zien nog een aantal op de garage, en dan nog niet verder komen als energie-label B. Ooh, voorlopig label is B, moest dat bij verkoop onderhand niet definitief zijn?

Maar goed, dat zal in deze prijsklasse niet echt een bezwaar zijn 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Dronium op 22-10-2018 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
Dronium schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 19:45:
[...]

Toch knap 84 PV-panelen op de carport en zo te zien nog een aantal op de garage, en dan nog niet verder komen als energie-label B. Ooh, voorlopig label is B, moest dat bij verkoop onderhand niet definitief zijn?

Die energielabels zijn dan ook de grootste bullshit die er bestaan, daar kloppen de gegevens totaal niet van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowLord
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 08:31
Dronium schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 19:45:
[...]

Bij de verkoop wel ja, maar omdat deze labels een beperkte houdbaarheid hebben, ze binnen een paar dagen aan te vragen zijn en niemand (behalve de wetgever) zich hier ook maar voor interesseert is het gewoon handiger dit pas te doen op het moment dat je weet dat je een serieuze koper hebt en nier om alvast op Funda te zetten.

Zeker in deze klasse huizen die vaak lang te koop staan (deze staat ook al 6 maanden + te koop volgens Funda) is dat gewoon het handigste :)

Wel is het verstandig de nodige papieren al wel klaar te hebben liggen (facturen ketel, pv panelen, etc) zodat je die hele meuk in een keer kan (laten) uploaden voor het label.

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Baddie09
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 18:36
[...]

[Afbeelding]

Zou die afzuigkap voor het toilet zijn bedoeld?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/100/598/585_1440.jpg

Ik krijg wel een dubbel gevoel bij dit huis. Aan de ene kant vind ik het mooi en lijkt het me prima wonen, maar aan de andere kant zitten er ook weer rare keuzes in en lijkt de kamerindeling niet praktisch.
Waarom is er beneden een op het oog zelfstandige woning? en wat hebben ze gedacht toen ze deze wasbak gingen plaatsten ?!?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/100/598/552_1440.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dronium
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:15
ShadowLord schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:45:
[...]

Bij de verkoop wel ja, maar omdat deze labels een beperkte houdbaarheid hebben, ze binnen een paar dagen aan te vragen zijn en niemand (behalve de wetgever) zich hier ook maar voor interesseert is het gewoon handiger dit pas te doen op het moment dat je weet dat je een serieuze koper hebt en nier om alvast op Funda te zetten.

Zeker in deze klasse huizen die vaak lang te koop staan (deze staat ook al 6 maanden + te koop volgens Funda) is dat gewoon het handigste :)

Wel is het verstandig de nodige papieren al wel klaar te hebben liggen (facturen ketel, pv panelen, etc) zodat je die hele meuk in een keer kan (laten) uploaden voor het label.
Die houdbaarheid valt nogal mee hoor, als je een huis niet binnen 10 jaar verkocht krijgt is er meer aan de hand . . .
(bron, onder aan de pagina)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Laatst online: 14:31
FabianGTI schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:25:
[...]

Die energielabels zijn dan ook de grootste bullshit die er bestaan, daar kloppen de gegevens totaal niet van
Wij kregen voor 1 hele euro een definitief label A, stelt geen drol voor inderdaad. En 10 jaar geldig.

Dat we A krijgen is terecht (bouwjaar 2003), maar de controle op de gegevens kan niet voor 1 euro.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 23:10
Baddie09 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:42:
[...]
en wat hebben ze gedacht toen ze deze wasbak gingen plaatsten ?!?

[Afbeelding]
was/pisbak? :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Laatst online: 16:51

SuBBaSS

-has Ryzen

Baddie09 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:42:
[...]

Zou die afzuigkap voor het toilet zijn bedoeld?

[Afbeelding]

Ik krijg wel een dubbel gevoel bij dit huis. Aan de ene kant vind ik het mooi en lijkt het me prima wonen, maar aan de andere kant zitten er ook weer rare keuzes in en lijkt de kamerindeling niet praktisch.
Waarom is er beneden een op het oog zelfstandige woning? en wat hebben ze gedacht toen ze deze wasbak gingen plaatsten ?!?

[Afbeelding]
Lekker nostalgisch gevoel. Alsof je weer op de lagere school de vingerverf van je kluiven staat te spetteren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

pirke schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:10:
[...]

Wij kregen voor 1 hele euro een definitief label A, stelt geen drol voor inderdaad. En 10 jaar geldig.

Dat we A krijgen is terecht (bouwjaar 2003), maar de controle op de gegevens kan niet voor 1 euro.
Hier ook een hele euro betaald voor zo'n label.
Vanmorgen opdracht gegeven een uitgebreid EPA op te stellen voor mijn nieuwe huis. Dan ben je 'iets' meer kwijt, maar krijg je wel een advies waar over nagedacht is.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Huis van de wansmaak voor 7.5k :
https://www.funda.nl/koop...ton-churchillln-283-f061/

Hobbelpaard in de woonkamer
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/097/712/742_2160.jpg

laminaat in open badkamer met doucheunit en sauna
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/097/712/753_2160.jpg
maar ook jacuzzi
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/097/712/754_2160.jpg

En een fontein op het dakterras...
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/097/712/760_2160.jpg

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

kmf schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:59:
Huis van de wansmaak voor 7.5k :
https://www.funda.nl/koop...ton-churchillln-283-f061/

Hobbelpaard in de woonkamer
[Afbeelding]

laminaat in open badkamer met doucheunit en sauna
[Afbeelding]
maar ook jacuzzi
[Afbeelding]

En een fontein op het dakterras...
[Afbeelding]
Ik heb 'm even bekeken... Ik moest wel lachen dat je aan komt zetten met dat hobbelpaard terwijl dit soort dingen m.i. veel wansmakelijker (is dat een woord) zijn :o

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/097/712/740_2160.jpg

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Harrie_ schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:14:
[...]

Ik heb 'm even bekeken... Ik moest wel lachen dat je aan komt zetten met dat hobbelpaard terwijl dit soort dingen m.i. veel wansmakelijker (is dat een woord) zijn :o

[Afbeelding]
Ik moet me ergens inhouden. Letterlijk alle foto's/vertrekken hebben wel iets waarvan je :X

(en dan hebben we het nog niet over de mooie plinten gehad)

[ Voor 6% gewijzigd door kmf op 23-10-2018 15:17 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:01
Sowieso laminaat in zo'n penthouse vind ik al niet kunnen maar dat vervolgens langs bijna alle muren de ondervloer te zien is slaat toch echt alles.

Flickr - Strava

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:06
GWBoes schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:18:
Sowieso laminaat in zo'n penthouse vind ik al niet kunnen maar dat vervolgens langs bijna alle muren de ondervloer te zien is slaat toch echt alles.
Dat hoort toch zo, wel laminaat leggen, maar plintjes plakken een eeuwigheid blijven uitstellen.

Maar inderdaad, laminaat in zo'n pand slaat werkelijk nergens op. Dat is voor huurhuizen en studentenkamers, zoals ik vaker heb geroepen :)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

dreamscape schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:23:
[...]

Dat hoort toch zo, wel laminaat leggen, maar plintjes plakken een eeuwigheid blijven uitstellen.
Ik denk eerder dat die plakplintjes gewoon losgeslagen zijn... Als dat bad niet op het laminaat zat, dan had ik geloofd dat ze gewoon snel een nieuwe vloer hebben gelegd..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Harrie_ schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:14:
[...]

[Afbeelding]
Sjemig, al die fonteinenboel daar! Zou echt de hele dag moeten pissen! :P

Maar dan de omgeving... Dat "Plaspoelpolder" is een ontzettend troosteloos deel van Rijswijk (zijn er wel meer daar, maar goed). Woon je bovenop een kantorencomplex.
Kunnen ze wel vol knallen met woningen, maar het blijven 'gewoon' kantorencomplexen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:56

Wailing_Banshee

You're Next

GWBoes schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:18:
Je hebt laminaat en laminaat. Wij hebben ook laminaat, maar dat ziet er wel een stuk beter uit dan dit! Dit ziet er uit als het goedkoopste laminaat wat je bij een bouwmarkt kunt kopen...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• smurf_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:31
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/097/712/754_2160.jpg

Hier wil je toch ook niet op het toilet? Zet het dan op het balkon, heb je meer privacy en frisse lucht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASW1
Ik vind het nogal meevallen. Al die prullaria laten ze toch niet staan als ze gaan verhuizen neem ik aan? Die keuken is wat zorgelijk gezien wat dat gaat kosten om te vervangen. Die douchecabine en badkuip zet je op marktplaats, genoeg figuren die langskomen om zelf te demonteren en mee te nemen. Maar je zult er dan zelf nog een fatsoenlijke badkamer in moeten timmeren ja. Zo'n groot dakterras lijkt me heerlijk overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
ASW1 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:50:
Ik vind het nogal meevallen. Al die prullaria laten ze toch niet staan als ze gaan verhuizen neem ik aan? Die keuken is wat zorgelijk gezien wat dat gaat kosten om te vervangen. Die douchecabine en badkuip zet je op marktplaats, genoeg figuren die langskomen om zelf te demonteren en mee te nemen. Maar je zult er dan zelf nog een fatsoenlijke badkamer in moeten timmeren ja. Zo'n groot dakterras lijkt me heerlijk overigens.
Die badkamer is zo klaar, deurtje ervoor en laminaat (is dit niet gewoon parket zonder plinten?) eruit slopen, kan je gelijk makkelijk tegelen.
Zo'n groot dakterras is ook best lekker ware het niet dat je er compleet afwaait.
Als ik al merk hoe het waait en tocht op 4 hoog waar ik zit dan moet ik er niet aan denken hoe je eten van je bord blaast op de 11e verdieping vlak bij de kust, dat verklaart gelijk al dat groen op het dakterras. puur windbrekers.
Die bauwe vaten (met drugsafval ;)) zal dan ook wel regenwater inzitten voor al dat groen, maar een fraaie oplossing is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Dat dakterras gaat bijna helemaal rond de woning ik denk dat je ongeacht de windrichting altijd wel een plekje vind waar je uit de wind kunt zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipppertje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-07 12:30
smurf_nl schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:20:
[Afbeelding]

Hier wil je toch ook niet op het toilet? Zet het dan op het balkon, heb je meer privacy en frisse lucht
Want? Dit is de tweede badkamer, die alleen open is vanaf de master bedroom.
Ik zou er een schuifdeurtje in plaatsen, maar het is niet zo dat de plee een open verbinding heeft met de woonkamer o.i.d. Zijn zat huizen waar er een wc in de slaapkamer is.

Maar het had ook zo gekunt

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Omdat ik niet alleen maar wil 'schieten' maar ook wel eens een bescheiden bijdrage. (y)

Hier in de regio, dit:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/102/117/008_1440.jpg

Gewoon standaard 2 onder 1 kapper zeg maar.

En dan dit in de achtertuin:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/102/117/007_1440.jpg
https://www.funda.nl/koop...huis-40831660-haltepad-9/

Zo te zien mooi afgewerkt allemaal maar vond het nogal onverwacht zeg maar...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabianGTI
pirke schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:10:
[...]

Het huis van m'n ouders heeft energielabel G
Dat huis is zo belachelijk goed geïsoleerd dat nog steeds de kachel niet is aangegaan, en het is binnen nog steeds 21,5 graden :')

Zoals je al zegt, je kan het label gewoon kopen, wordt ook niet heel erg goed onderzoek naar gedaan

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• jvdr
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-09 12:45
Hier een woonhuis annex motorstalling.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/099/183/379_1440.jpg

https://www.funda.nl/koop...20-dr-lj-rogierstraat-18/

[ Voor 26% gewijzigd door jvdr op 23-10-2018 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Laatst online: 14:31
Dat was vroeger de garage, je hebt de optie om het weer als garage te gebruiken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

SuBBaSS schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 17:54:
Omdat ik niet alleen maar wil 'schieten' maar ook wel eens een bescheiden bijdrage. (y)

Hier in de regio, dit:

[Afbeelding]

Gewoon standaard 2 onder 1 kapper zeg maar.

En dan dit in de achtertuin:

[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...huis-40831660-haltepad-9/

Zo te zien mooi afgewerkt allemaal maar vond het nogal onverwacht zeg maar...
Koopje. Zoiets zou bij ons in de buurt minstens het dubbele kosten. Maar ja, wij hebben dan weer geen aardbevingen... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suggs
  • Niet online
ASW1 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:50:
Die keuken is wat zorgelijk gezien wat dat gaat kosten om te vervangen.
Waarom vervangen, het is zo ongeveer het enige in huis wat smaak uitstraalt in ieder geval mijn smaak :) Ik vind het wel mooi, maar ja wij hebben thuis dan ook een hoogglans rode keuken d:)b
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/097/712/748_1440.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Fiber schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 23:35:
[...]

Koopje. Zoiets zou bij ons in de buurt minstens het dubbele kosten. Maar ja, wij hebben dan weer geen aardbevingen... ;)
:D

Daar in dat dorp ook (nog) niet hoor. Het ligt er op de grens zeg maar. Wel onzekere toekomst want er wordt nog genoeg ander spul (zout bijv.) uit de grond gehaald. Maar hey, beetje 'livin' on the edge' toch? >:)
Dit is wel een goed dorp om te wonen als je bijv. in Groningen werkt. Prima bereikbaar (A7/N33/OV) en da's wel eens anders in de provincie. :P

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Suggs
  • Niet online
;) https://www.funda.nl/koop...40814066-sophiastraat-17/
Een aardige woning, maar een vraagprijs die echt te te hoog is voor deze wijk. Prijzen voor dit soort woningen zonder uitbouw liggen rond de 225.000 en je kunt mij niet wijs maken dat een dergelijke opbouw gelijk een ton meer oplevert. De liefhebber van teksten kan hier behalve zijn broek ook zijn hart ophalen. ;)
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/101/472/496_2160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Suggs schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 01:19:
;) https://www.funda.nl/koop...40814066-sophiastraat-17/
De liefhebber van teksten kan hier behalve zijn broek ook zijn hart ophalen. ;)
[Afbeelding]
O lord, zelfs een LifLafLof ertussen (ok, iets andere volgorde) :+
De inrichting van de woning schreeuwt echt "bachelor pad" O-)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Afgelopen weekend was ik in het Nederlands Openluchtmuseum. Daar hebben ze onder andere een huis dat zo uit de '70 getrokken is. Deze badkamer zou zo meekunnen.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/098/347/094_1440.jpg

Oh, en natuurlijk is de zolder volledig voorzien van schrootjes en de bakstenen schouw in de woonkamer ontbreekt ook niet.
https://www.funda.nl/koop...1565-randenbroekerweg-59/

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip
  • Nu online

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Bij mij in het buitengebied: https://www.funda.nl/koop/helden/object-40886393-loo/ Leuk opknappertje voor een halve ton.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/099/955/570_1440.jpg

Living like it's 1889 ;)
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/099/955/572_1440.jpg

Gratis melk
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/099/955/577_1440.jpg

Oma krijg je er niet bij.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/100/394/473_1440.jpg

Er is één probleempje:
Het gebouw dat wordt aangeboden is een ruimte zonder hoofdgebouw en is bestemd tot niet wonen (wonen is niet toegestaan).
Deze ruimte is alleen voor opslag van een woonfunctie en dus ook niet bedrijfsmatig te gebruiken.

[...]

De koper dient er rekening mee te houden dat het wijzigen van de bestemming naar wonen niet eenvoudig zal zijn, hiervoor zullen procedures gevolgd moeten worden. De kans is op dit moment na overleg met de gemeente klein om de bestemming om te zetten tot wonen. De koper dient een speculatieve inslag te hebben om mogelijkerwijs ‘de winst’ in de toekomst te kunnen nemen.
Maar met de hudige woningmarkt moet dat geen probleem zijn. Kleine verbouwing en volgend jaar staat dit voor 3,5 ton te koop!

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:06
Het is in Limburg, dat scheelt. Als je de juiste mensen kent en de juiste vriendjes in de politiek hebt (bij voorkeur VVD'ers), dan is daar met een paar goede borrels in de plaatselijke dorpskroeg en nog wat andere niet specifiek te benoemen acties best wel wat te regelen. Zo'n bestemmingsplan blijkt dan toch best wel te kunnen wijzigen... :)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 09:16

vanDaal

-ismeereentje

Dat mooie plekken onbetaalbaar zijn, snap ik. Maar dat er voor 140m2 woonoppervlakte, 670m2 grond en een verouderd interieur even 2,4mln wordt gevraagd.... bizar :o . Volgens mij heeft de makelaar met de nulletjes zitten te spelen.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/102/004/915_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/102/004/917_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/102/004/927_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/102/004/939_1440.jpg

https://www.funda.nl/koop...2-boterdorpse-verlaat-22/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Suggs schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 01:19:
De liefhebber van teksten kan hier behalve zijn broek ook zijn hart ophalen. ;)
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/1M9fmo1WAFVK0/giphy.gif

:X

en de verticale tekst zit scheef

Strava

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RgR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-09 22:15

RgR

Grappige column in de Volkskrant over onze collectieve Funda-verbazing-verslaving:

https://www.volkskrant.nl...en-in-wil-wonen~bb4754a4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Laatst online: 09-09 19:17

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

vanDaal schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 08:30:
Dat mooie plekken onbetaalbaar zijn, snap ik. Maar dat er voor 140m2 woonoppervlakte, 670m2 grond en een verouderd interieur even 2,4mln wordt gevraagd.... bizar :o . Volgens mij heeft de makelaar met de nulletjes zitten te spelen.

Ik geloof er niets van dat die vraagprijs correct is... wtf |:( :+

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Ruud2001 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:57:
[...]

Ik geloof er niets van dat die vraagprijs correct is... wtf |:( :+
Dit is de WOZ
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/5m1ir1tq.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 11-09 22:24
vhal schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 08:33:
[...]

en de verticale tekst zit scheef
Daar ergerde ik me ook aan, en dat het rooster het gat nét niet helemaal afdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 11-09 22:24
TheOmen schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 08:07:
Afgelopen weekend was ik in het Nederlands Openluchtmuseum. Daar hebben ze onder andere een huis dat zo uit de '70 getrokken is. Deze badkamer zou zo meekunnen.
[Afbeelding]

Oh, en natuurlijk is de zolder volledig voorzien van schrootjes en de bakstenen schouw in de woonkamer ontbreekt ook niet.
https://www.funda.nl/koop...1565-randenbroekerweg-59/
Over 20 jaar is dit weer helemaal in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 23:10
vanDaal schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 08:30:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Tja Rotterdam, collega van mijn vrouw had ook een huis van een ton of 4, wordt er op een dag aangebeld door een knakker die gewoon 1,2 miljoen ervoor wilt neerleggen :? en ja dit is dus echt gebeurd en die collega heeft zijn huis verkocht voor 1,2 miljoen 8)7

Float like a butterfly, sting like a bee.

Pagina: 1 ... 94 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De staat van de woningmarkt, inkomenspolitiek, etc, etc is hier offtopic.