3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
En ik zie er een dildo in ja.
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
A dirty mind is a joy foreverTechnomania schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 15:54:
Bedoelde rechts uiteraard.
En ik zie er een dildo in ja.

Vraag me bij die Philips Estate wel af hoe lang het duurt voordat het gras gemaaid is. Dit doe je ook niet met een robotmaaiertje.
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Als je zo veel geld hebt dat je daar kan wonen dan is gras maaien wel het laatste waar je je zelf druk om gaat maken lijkt mij, en dan heb je vast ook wel geld voor een legertje tuinmannen die aangestuurd worden door je huismeester of tuinarchitect of zo...NeHoX schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 16:01:
[...]
Vraag me bij die Philips Estate wel af hoe lang het duurt voordat het gras gemaaid is. Dit doe je ook niet met een robotmaaiertje.

[ Voor 3% gewijzigd door Fiber op 20-10-2018 20:43 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
dat was de grap inderdaadWildfire schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 15:44:
Rechts lijkt wel op een vibrator. Da's ook gereedschap.
Maar waarschijnlijk is het gewoon een fles shampoo van de zijkant gezien.
...te gebruiken door een oude man met baard op klompen op zijn hond in de douche?
Brain Bleach plz.
"What do you get if you multiply six by nine..."
Oeh, moderniseren en aanpassen om het milieu te verbetern... Foei!!.Stephanvr schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:27:
[...]
Je reactie is hier echt lichtelijk overdreven en m.i. buiten proportie. Het oog wil ook wat, en deze meneer of mevrouw is van mening dat zonnepanelen niet passen bij dat jaren '30 huis. Dat is zijn of haar goed recht, en het is belachelijk dat jij 'm daar op aanpakt.
Laat de persoonlijke sneren achterwege aub
[ Voor 4% gewijzigd door McGryphon op 23-10-2018 17:28 ]
PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita
*knip*Koos2009 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 11:46:
[...]
Oeh, moderniseren en aanpassen om het milieu te verbetern... Foei!!.
*knip*
Dit worden discussies waar geen eind aan komt omdat mensen het niet eens met elkaar worden, doe dat maar lekker bij 'Duurzame Energie'
Jup, zou wel het mooiste zijn, er worden al veelte veel huizen opgekocht door aannemers die het verder verpestenSuggs schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 13:50:
[...]
Ik hoop met dit soort huizen eigenlijk dat het gekocht wordt door iemand die het huis met veel liefde (en ja, geld) renoveert en er zelf gaat wonen. Het moet zeker gemoderniseerd worden, maar ik zou toch zeker proberen of een deel van de vloer, wandtegels en het glas in lood te redden valt. Ik zie wel potentie.
Maar het zal waarschijnlijk wel gekocht worden door een ontwikkelaar die meer heeft met investeren dan conserveren.
Ik heb het bij mijn huis ook gedaan, van de buitenkant zo origineel mogelijk gelaten, maar van binnen gewoon modern
[ Voor 4% gewijzigd door McGryphon op 23-10-2018 17:30 . Reden: Ad hominems thuislaten aub ]
Ok, leuk en aardig en daarmee het laatste van mijn kant:FabianGTI schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 11:55:
[...]
*knip*
Dit worden discussies waar geen eind aan komt omdat mensen het niet eens met elkaar worden, doe dat maar lekker bij 'Duurzame Energie'
Apart dat degene die het "niet mooi vind" dat er met subsidie een huis gemoderniseerd wordt, totaal niet "aangesproken wordt" want kritiek hebben mag, maar relevante, op de toekomst gerichte tegenkritiek mag dan weer niet?
[ Voor 6% gewijzigd door McGryphon op 23-10-2018 17:31 ]
PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita
Natuurlijk mag je tegenkritiek hebben, maar doe dat dan niet in dit topic, hier zitten we alleen om met verbazing naar huizen te kijken, en jah, iemand kan zonnepanelen lelijk vinden staan op oude huizen, dat hoort nog redelijk bij het onderwerpKoos2009 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 12:30:
[...]
Ok, leuk en aardig en daarmee het laatste van mijn kant:
Apart dat degene die het "niet mooi vind" dat er met subsidie een huis gemoderniseerd wordt, totaal niet "aangesproken wordt" want kritiek hebben mag, maar relevante, op de toekomst gerichte tegenkritiek mag dan weer niet?
Wanneer mensen ga jammeren over dat huizen moderner gemaakt moeten worden vanwege het klimaat hoort het ineens niet meer bij het onderwerp
Ontopic
Uch, is weer zo'n tekst op de wand

Bijzonder vormgegeven huis ook

Vooral aan de buitenkant, binnen lijkt het me niet altijd praktisch, maar geeft het ook wel grappige kamers
The devil is in the details.
Ik begrijp nooit waarom er zo veel badkamers zijn in zo'n huis. Waarom heb je 29 badkamers nodig terwijl er 'maar' 19 slaapkamers zijn?Punkrocker schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 11:03:
Voor de filmliefhebber een klein optrekje.
Make an offer he can't refuse en het is voor jou.![]()
Mijn Spaans is niet zo best, maar gezien de ruimte zal er wel "Badkamer" staanHahn schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 13:05:
Van die dertien-in-een-dozijn huisvrouwenspreukjes (die m'n zus en ma ook op meerdere plekken op bordjes hebben staan) krijg ik ook jeuk van, maar het huis zelf vind ik wel echt vet vormgegeven!
Vooral aan de buitenkant, binnen lijkt het me niet altijd praktisch, maar geeft het ook wel grappige kamers

Huis in Utrecht gevonden via #funda https://www.funda.nl/koop...is-40837558-ramstraat-12/
Als makelaar dan ook meerder keren vertellen hoe trots iedereen is op het huis.
Waarschijnlijk worden aparte toiletten ook als badkamer vermeld. Plus dat er waarschijnlijk badkamers en toiletten zijn voor het personeel dat er niet slaapt.BasV. schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 13:16:
[...]
Ik begrijp nooit waarom er zo veel badkamers zijn in zo'n huis. Waarom heb je 29 badkamers nodig terwijl er 'maar' 19 slaapkamers zijn?
Hier in 0223 zie vaak "home", "sweet" & "love" aan de muur of op de vensterbankHahn schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 13:05:
Van die dertien-in-een-dozijn huisvrouwenspreukjes (die m'n zus en ma ook op meerdere plekken op bordjes hebben staan) krijg ik ook jeuk van, maar het huis zelf vind ik wel echt vet vormgegeven!
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Cuisine is gewoon Frans voor keuken hoorSuggs schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 13:20:
[...]
Mijn Spaans is niet zo best, maar gezien de ruimte zal er wel "Badkamer" staan![]()
[Afbeelding]
Ik wacht nog steeds op een gay met humor die een O extra koopt en de E achterwege laat bij van die "Home" letters voor in de vensterbank.Technomania schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 14:55:
[...]
Hier in 0223 zie vaak "home", "sweet" & "love" aan de muur of op de vensterbank
Moet je House Rules kijken op Net5 van afgelopen week....PalingDrone schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 17:25:
[...]
Ik wacht nog steeds op een gay met humor die een O extra koopt en de E achterwege laat bij van die "Home" letters voor in de vensterbank.
[ Voor 7% gewijzigd door PalingDrone op 21-10-2018 17:53 ]
OooohAdmiral Freebee schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 15:08:
[...]
Cuisine is gewoon Frans voor keuken hoor
Series, wat de fuck is dat met die teksten op de wand tegenwoordig. Live, love, laugh enzo. Mag ik een teiltje alsjeblieftFabianGTI schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 13:00:
[...]
Natuurlijk mag je tegenkritiek hebben, maar doe dat dan niet in dit topic, hier zitten we alleen om met verbazing naar huizen te kijken, en jah, iemand kan zonnepanelen lelijk vinden staan op oude huizen, dat hoort nog redelijk bij het onderwerp
Wanneer mensen ga jammeren over dat huizen moderner gemaakt moeten worden vanwege het klimaat hoort het ineens niet meer bij het onderwerp![]()
Ontopic
Uch, is weer zo'n tekst op de wand:
[Afbeelding]
In mijn optiek geeft het met name de intelligentie van de bewoner weer. Hoe meer van dat soort zeikteksten, hoe simpeler het volk.Technomania schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 14:55:
[...]
Hier in 0223 zie vaak "home", "sweet" & "love" aan de muur of op de vensterbank
Zo. /Rant.
[ Voor 15% gewijzigd door Spacecowboy op 21-10-2018 18:27 ]
HENG HENG
Heb dit laatst gedaan bij m'n moeder, het duurde een aantal weken voordat iemand het door had...PalingDrone schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 17:25:
[...]
Ik wacht nog steeds op een gay met humor die een O extra koopt en de E achterwege laat bij van die "Home" letters voor in de vensterbank.
Waarschijnlijk wisten ze het allang, hoefde je het alleen maar even tegen ze te zeggen en vinden ze je nog net zo liefBasV. schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 18:47:
[...]
Heb dit laatst gedaan bij m'n moeder, het duurde een aantal weken voordat iemand het door had...
Originele coming-out-day gehad.
[ Voor 5% gewijzigd door PalingDrone op 21-10-2018 19:18 ]
Keuken, en Frans.Suggs schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 13:20:
[...]
Mijn Spaans is niet zo best, maar gezien de ruimte zal er wel "Badkamer" staan![]()
[Afbeelding]
Zal wel tegen de stank/geur zijn, het ziet er daar nou niet echt uit of stofzuigen (en opruimen) de grootste hobby is.-SimJoc- schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:59:
https://www.funda.nl/koop...558-ramstraat-12/#foto-25
Een stuk gezelliger zo met een kaarsje!
Wat een puinzooi.
Beter de originele rotzooi dan gerenoveerd/gemoderniseerd/opgeknapt door een amateur...-SimJoc- schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:59:
Nu heb je in ieder geval nog de kans om het gelijk goed aan te pakken. En, ja, dat is zeker nodig en zal niet goedkoop zijn. Maar er valt zeker wat moois van te maken lijkt mij.
Over de prijs van 1400k voor 300 m2 in Utrecht, Wilhelminapark durf ik niet veel te zeggen. Lijkt een hoop geld, maar Utrecht is nou eenmaal gewild en duur.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Utrecht is ook niet direct mijn gebied maar het is wel een apart pand. De lokatie is goed (zoveel weet ik wel van Utrecht) maar ik heb een idee dat er meer recente historie aan dit pand kleeft dat de tegel met de naam van de architect. De inrichting en meuk komt op mij wat woongroeperig over.Fiber schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 23:17:
[...]L
Beter de originele rotzooi dan gerenoveerd/gemoderniseerd/opgeknapt door een amateur...
Nu heb je in ieder geval nog de kans om het gelijk goed aan te pakken. En, ja, dat is zeker nodig en zal niet goedkoop zijn. Maar er valt zeker wat moois van te maken lijkt mij.
Over de prijs van 1400k voor 300 m2 in Utrecht, Wilhelminapark durf ik niet veel te zeggen. Lijkt een hoop geld, maar Utrecht is nou eenmaal gewild en duur.
edit: lokatie klopt niet met wat ik dacht te zien, zeer aparte prijs dan.
[ Voor 4% gewijzigd door franssie op 21-10-2018 23:37 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ik heb mijn vriendin onlangs voorgesteld om op eenzelfde manier een tekst op de muur te zetten. Met allemaal random lettertypes, onnodig ingesprongen enzo. En dan als tekst "Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit".FabianGTI schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 13:00:
[Afbeelding]
Plan is niet doorgegaan

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Verbaast je er soms echt over waarom mensen niet de moeite lijken te nemen hun huis op te ruimen en schoon te maken voor ze foto's (laten) maken.-SimJoc- schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:59:
En dat betekent?Richh schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 23:42:
[...]
Ik heb mijn vriendin onlangs voorgesteld om op eenzelfde manier een tekst op de muur te zetten. Met allemaal random lettertypes, onnodig ingesprongen enzo. En dan als tekst "Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit".
Plan is niet doorgegaan
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
HENG HENG
Inderdaad ik begrijp dat ook niet. Kijk dat je een oud huis hebt om te verkopen daar kunnen mensen die daar naar opzoek zijn echt wel doorheen kijken, maar die troep.. t nodigt ook gewoon niet uit, het laat niet de voordelen van het huis zien.Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 23:57:
[...]
Verbaast je er soms echt over waarom mensen niet de moeite lijken te nemen hun huis op te ruimen en schoon te maken voor ze foto's (laten) maken.
Maar aan de andere kant, als het geen vrijwillige verkoop is dan zouden me die foto’s ook gestolen kunnen worden 😝
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Ik gebruik altijd lipsum.comSpacecowboy schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 06:24:
[...]
Wikipedia: Lorem ipsum
Nog nooit een Lorum Ipum generator gebruikt?
Om je essays wat op te vullen?
Hoeder van het Noord-Meierijse dialect
dat is allemaal relatief. Ik ben er zeker van dat dit volgens de huidige bewoner telt als "opgeruimd". hiervoor was het waarschijnlijk nog veel erger, en in hun ogen is dit al as good as it gets.Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 23:57:
[...]
Verbaast je er soms echt over waarom mensen niet de moeite lijken te nemen hun huis op te ruimen en schoon te maken voor ze foto's (laten) maken.
https://www.funda.nl/koop...s-40839077-zuideinde-422/
Uitkijkend op de "gezellige" Amsterdamse molenwijk en compleet met erfpacht...
Ook dat energielabel lijkt me een klein beetje vreemd maar goed, zat mensen die per sé in 020 willen wonen natuurlijk
Signatures zijn voor boomers.
2 etages is inderdaad krap met een goothoogte van 4,5m. De tweede etage heeft een stukje schuin dak. Maar daarmee moet best wat te doen zijn.Het te bebouwen (grond)oppervlak bedraagt maximaal 100m², de goothoogte 4,5m met een maximale nokhoogte van 9m. Hierbij kan dan circa 300m² BVO gebouwd worden incl. een kelder.
Erfpacht in Noord is t/m 2020 nog goedkoop af te kopen vanwege lage buurtstraatquote, zal niet heel veel kosten en moet je alvast in de prijs meenemen.
Je kunt het ook alleen kopen als investering en er een jaartje of 10 niets mee doen, daar ga je niet slecht uit komen vermoed ik.
Funda: https://www.funda.nl/koop...-40556670-grote-sloot-26/
Die WC ook-SimJoc- schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:59:
https://www.funda.nl/koop...558-ramstraat-12/#foto-36
Leuke feestlocatie hoor!-Muncky- schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:48:
Iemand op zoek naar een club, incl. huis?![]()
https://www.metronieuws.n...-de-rechter-om-wild-feest
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Verwijderd
Je krijgt georganiseerde misdaad er bij cadeau...MzKzM73 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 09:30:
Nog zo 1 die het geld voor de bulldozer eigenlijk niet waard is.
https://www.funda.nl/koop...s-40839077-zuideinde-422/
Uitkijkend op de "gezellige" Amsterdamse molenwijk en compleet met erfpacht...
Ook dat energielabel lijkt me een klein beetje vreemd maar goed, zat mensen die per sé in 020 willen wonen natuurlijk
-Muncky- schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:48:
Het overige gedeelte staat geheel in het teken van ontspanning.
Nederlands is makkelijker als je denkt
Welbekend van Dave Roelvink-Muncky- schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:48:
basvn schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:02:
[...]
Leuke feestlocatie hoor!
https://www.metronieuws.n...-de-rechter-om-wild-feest
Verwijderd
Wat voor een racemonster staat daar onder de carport? Naast die SUV?-Muncky- schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:48:
https://www.funda.nl/koop...0-grote-sloot-26/#foto-38
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2018 12:53 ]
Een Lamborghini, dat staat op de afdekhoes. En ik vermoed een Aventador, als ik de vorm van de uitlaat zo zie.Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 12:50:
[...]
Wat voor een racemonster staat daar onder de carport? Naast die SUV?
De woning staat al even te koop trouwens, sinds februari.
[ Voor 13% gewijzigd door renegrunn op 22-10-2018 12:59 ]
Een Lamborghini MurciélagoVerwijderd schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 12:50:
[...]
Wat voor een racemonster staat daar onder de carport? Naast die SUV?
Verwijderd
Oeh nice. Dat kon ik niet lezen.renegrunn schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 12:56:
[...]
Een Lamborghini, dat staat op de afdekhoes. En ik vermoed een Aventador, als ik de vorm van de uitlaat zo zie.
De woning staat al even te koop trouwens, sinds februari.
Verwijderd
Dat zou inderdaad het geval kunnen zijn. had ik niet 1-2-3 aan gedacht.Jordyz schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 06:35:
[...]
Inderdaad ik begrijp dat ook niet. Kijk dat je een oud huis hebt om te verkopen daar kunnen mensen die daar naar opzoek zijn echt wel doorheen kijken, maar die troep.. t nodigt ook gewoon niet uit, het laat niet de voordelen van het huis zien.
Maar aan de andere kant, als het geen vrijwillige verkoop is dan zouden me die foto’s ook gestolen kunnen worden 😝
Toch knap 84 PV-panelen op de carport en zo te zien nog een aantal op de garage, en dan nog niet verder komen als energie-label B. Ooh, voorlopig label is B, moest dat bij verkoop onderhand niet definitief zijn?-Muncky- schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:48:
Maar goed, dat zal in deze prijsklasse niet echt een bezwaar zijn
[ Voor 8% gewijzigd door Dronium op 22-10-2018 19:46 ]
Die energielabels zijn dan ook de grootste bullshit die er bestaan, daar kloppen de gegevens totaal niet vanDronium schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 19:45:
[...]
Toch knap 84 PV-panelen op de carport en zo te zien nog een aantal op de garage, en dan nog niet verder komen als energie-label B. Ooh, voorlopig label is B, moest dat bij verkoop onderhand niet definitief zijn?
Bij de verkoop wel ja, maar omdat deze labels een beperkte houdbaarheid hebben, ze binnen een paar dagen aan te vragen zijn en niemand (behalve de wetgever) zich hier ook maar voor interesseert is het gewoon handiger dit pas te doen op het moment dat je weet dat je een serieuze koper hebt en nier om alvast op Funda te zetten.Dronium schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 19:45:
[...]
Toch knap 84 PV-panelen op de carport en zo te zien nog een aantal op de garage, en dan nog niet verder komen als energie-label B. Ooh, voorlopig label is B, moest dat bij verkoop onderhand niet definitief zijn?
Zeker in deze klasse huizen die vaak lang te koop staan (deze staat ook al 6 maanden + te koop volgens Funda) is dat gewoon het handigste
Wel is het verstandig de nodige papieren al wel klaar te hebben liggen (facturen ketel, pv panelen, etc) zodat je die hele meuk in een keer kan (laten) uploaden voor het label.
You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"
Zou die afzuigkap voor het toilet zijn bedoeld?FabianGTI schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 13:00:
[...]
[Afbeelding]

Ik krijg wel een dubbel gevoel bij dit huis. Aan de ene kant vind ik het mooi en lijkt het me prima wonen, maar aan de andere kant zitten er ook weer rare keuzes in en lijkt de kamerindeling niet praktisch.
Waarom is er beneden een op het oog zelfstandige woning? en wat hebben ze gedacht toen ze deze wasbak gingen plaatsten ?!?

Die houdbaarheid valt nogal mee hoor, als je een huis niet binnen 10 jaar verkocht krijgt is er meer aan de hand . . .ShadowLord schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:45:
[...]
Bij de verkoop wel ja, maar omdat deze labels een beperkte houdbaarheid hebben, ze binnen een paar dagen aan te vragen zijn en niemand (behalve de wetgever) zich hier ook maar voor interesseert is het gewoon handiger dit pas te doen op het moment dat je weet dat je een serieuze koper hebt en nier om alvast op Funda te zetten.
Zeker in deze klasse huizen die vaak lang te koop staan (deze staat ook al 6 maanden + te koop volgens Funda) is dat gewoon het handigste
Wel is het verstandig de nodige papieren al wel klaar te hebben liggen (facturen ketel, pv panelen, etc) zodat je die hele meuk in een keer kan (laten) uploaden voor het label.
(bron, onder aan de pagina)
Wij kregen voor 1 hele euro een definitief label A, stelt geen drol voor inderdaad. En 10 jaar geldig.FabianGTI schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:25:
[...]
Die energielabels zijn dan ook de grootste bullshit die er bestaan, daar kloppen de gegevens totaal niet van
Dat we A krijgen is terecht (bouwjaar 2003), maar de controle op de gegevens kan niet voor 1 euro.
was/pisbak?Baddie09 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:42:
[...]
en wat hebben ze gedacht toen ze deze wasbak gingen plaatsten ?!?
[Afbeelding]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Lekker nostalgisch gevoel. Alsof je weer op de lagere school de vingerverf van je kluiven staat te spetteren?Baddie09 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:42:
[...]
Zou die afzuigkap voor het toilet zijn bedoeld?
[Afbeelding]
Ik krijg wel een dubbel gevoel bij dit huis. Aan de ene kant vind ik het mooi en lijkt het me prima wonen, maar aan de andere kant zitten er ook weer rare keuzes in en lijkt de kamerindeling niet praktisch.
Waarom is er beneden een op het oog zelfstandige woning? en wat hebben ze gedacht toen ze deze wasbak gingen plaatsten ?!?
[Afbeelding]
Hier ook een hele euro betaald voor zo'n label.pirke schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:10:
[...]
Wij kregen voor 1 hele euro een definitief label A, stelt geen drol voor inderdaad. En 10 jaar geldig.
Dat we A krijgen is terecht (bouwjaar 2003), maar de controle op de gegevens kan niet voor 1 euro.
Vanmorgen opdracht gegeven een uitgebreid EPA op te stellen voor mijn nieuwe huis. Dan ben je 'iets' meer kwijt, maar krijg je wel een advies waar over nagedacht is.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
https://www.funda.nl/koop...ton-churchillln-283-f061/
Hobbelpaard in de woonkamer

laminaat in open badkamer met doucheunit en sauna

maar ook jacuzzi

En een fontein op het dakterras...

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Ik heb 'm even bekeken... Ik moest wel lachen dat je aan komt zetten met dat hobbelpaard terwijl dit soort dingen m.i. veel wansmakelijker (is dat een woord) zijnkmf schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:59:
Huis van de wansmaak voor 7.5k :
https://www.funda.nl/koop...ton-churchillln-283-f061/
Hobbelpaard in de woonkamer
[Afbeelding]
laminaat in open badkamer met doucheunit en sauna
[Afbeelding]
maar ook jacuzzi
[Afbeelding]
En een fontein op het dakterras...
[Afbeelding]

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect
Ik moet me ergens inhouden. Letterlijk alle foto's/vertrekken hebben wel iets waarvan jeHarrie_ schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:14:
[...]
Ik heb 'm even bekeken... Ik moest wel lachen dat je aan komt zetten met dat hobbelpaard terwijl dit soort dingen m.i. veel wansmakelijker (is dat een woord) zijn![]()
[Afbeelding]

(en dan hebben we het nog niet over de mooie plinten gehad)
[ Voor 6% gewijzigd door kmf op 23-10-2018 15:17 ]
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Dat hoort toch zo, wel laminaat leggen, maar plintjes plakken een eeuwigheid blijven uitstellen.GWBoes schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:18:
Sowieso laminaat in zo'n penthouse vind ik al niet kunnen maar dat vervolgens langs bijna alle muren de ondervloer te zien is slaat toch echt alles.
Maar inderdaad, laminaat in zo'n pand slaat werkelijk nergens op. Dat is voor huurhuizen en studentenkamers, zoals ik vaker heb geroepen
Punctuality is the politeness of kings
Ik denk eerder dat die plakplintjes gewoon losgeslagen zijn... Als dat bad niet op het laminaat zat, dan had ik geloofd dat ze gewoon snel een nieuwe vloer hebben gelegd..dreamscape schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:23:
[...]
Dat hoort toch zo, wel laminaat leggen, maar plintjes plakken een eeuwigheid blijven uitstellen.
Sjemig, al die fonteinenboel daar! Zou echt de hele dag moeten pissen!Harrie_ schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:14:
[...]
Ik heb 'm even bekeken... Ik moest wel lachen dat je aan komt zetten met dat hobbelpaard terwijl dit soort dingen m.i. veel wansmakelijker (is dat een woord) zijn![]()
[Afbeelding]
Maar dan de omgeving... Dat "Plaspoelpolder" is een ontzettend troosteloos deel van Rijswijk (zijn er wel meer daar, maar goed). Woon je bovenop een kantorencomplex.
Kunnen ze wel vol knallen met woningen, maar het blijven 'gewoon' kantorencomplexen.
Je hebt laminaat en laminaat. Wij hebben ook laminaat, maar dat ziet er wel een stuk beter uit dan dit! Dit ziet er uit als het goedkoopste laminaat wat je bij een bouwmarkt kunt kopen...GWBoes schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:18:
Sowieso laminaat in zo'n penthouse vind ik al niet kunnen maar dat vervolgens langs bijna alle muren de ondervloer te zien is slaat toch echt alles.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Hier wil je toch ook niet op het toilet? Zet het dan op het balkon, heb je meer privacy en frisse lucht
Die badkamer is zo klaar, deurtje ervoor en laminaat (is dit niet gewoon parket zonder plinten?) eruit slopen, kan je gelijk makkelijk tegelen.ASW1 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:50:
Ik vind het nogal meevallen. Al die prullaria laten ze toch niet staan als ze gaan verhuizen neem ik aan? Die keuken is wat zorgelijk gezien wat dat gaat kosten om te vervangen. Die douchecabine en badkuip zet je op marktplaats, genoeg figuren die langskomen om zelf te demonteren en mee te nemen. Maar je zult er dan zelf nog een fatsoenlijke badkamer in moeten timmeren ja. Zo'n groot dakterras lijkt me heerlijk overigens.
Zo'n groot dakterras is ook best lekker ware het niet dat je er compleet afwaait.
Als ik al merk hoe het waait en tocht op 4 hoog waar ik zit dan moet ik er niet aan denken hoe je eten van je bord blaast op de 11e verdieping vlak bij de kust, dat verklaart gelijk al dat groen op het dakterras. puur windbrekers.
Die bauwe vaten (met drugsafval
Want? Dit is de tweede badkamer, die alleen open is vanaf de master bedroom.smurf_nl schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:20:
[Afbeelding]
Hier wil je toch ook niet op het toilet? Zet het dan op het balkon, heb je meer privacy en frisse lucht
Ik zou er een schuifdeurtje in plaatsen, maar het is niet zo dat de plee een open verbinding heeft met de woonkamer o.i.d. Zijn zat huizen waar er een wc in de slaapkamer is.
Maar het had ook zo gekunt
Hier in de regio, dit:

Gewoon standaard 2 onder 1 kapper zeg maar.
En dan dit in de achtertuin:

https://www.funda.nl/koop...huis-40831660-haltepad-9/
Zo te zien mooi afgewerkt allemaal maar vond het nogal onverwacht zeg maar...
Het huis van m'n ouders heeft energielabel Gpirke schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:10:
[...]
Wij kregen voor 1 hele euro een definitief label A, stelt geen drol voor inderdaad. En 10 jaar geldig.
Dat huis is zo belachelijk goed geïsoleerd dat nog steeds de kachel niet is aangegaan, en het is binnen nog steeds 21,5 graden
Zoals je al zegt, je kan het label gewoon kopen, wordt ook niet heel erg goed onderzoek naar gedaan

https://www.funda.nl/koop...20-dr-lj-rogierstraat-18/
[ Voor 26% gewijzigd door jvdr op 23-10-2018 20:23 ]
Dat was vroeger de garage, je hebt de optie om het weer als garage te gebruikenjvdr schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:05:
Hier een woonhuis annex motorstalling.
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...20-dr-lj-rogierstraat-18/

Koopje. Zoiets zou bij ons in de buurt minstens het dubbele kosten. Maar ja, wij hebben dan weer geen aardbevingen...SuBBaSS schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 17:54:
Omdat ik niet alleen maar wil 'schieten' maar ook wel eens een bescheiden bijdrage.![]()
Hier in de regio, dit:
[Afbeelding]
Gewoon standaard 2 onder 1 kapper zeg maar.
En dan dit in de achtertuin:
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...huis-40831660-haltepad-9/
Zo te zien mooi afgewerkt allemaal maar vond het nogal onverwacht zeg maar...
Waarom vervangen, het is zo ongeveer het enige in huis wat smaak uitstraalt in ieder geval mijn smaakASW1 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:50:
Die keuken is wat zorgelijk gezien wat dat gaat kosten om te vervangen.

Fiber schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 23:35:
[...]
Koopje. Zoiets zou bij ons in de buurt minstens het dubbele kosten. Maar ja, wij hebben dan weer geen aardbevingen...
Daar in dat dorp ook (nog) niet hoor. Het ligt er op de grens zeg maar. Wel onzekere toekomst want er wordt nog genoeg ander spul (zout bijv.) uit de grond gehaald. Maar hey, beetje 'livin' on the edge' toch?
Dit is wel een goed dorp om te wonen als je bijv. in Groningen werkt. Prima bereikbaar (A7/N33/OV) en da's wel eens anders in de provincie.
Een aardige woning, maar een vraagprijs die echt te te hoog is voor deze wijk. Prijzen voor dit soort woningen zonder uitbouw liggen rond de 225.000 en je kunt mij niet wijs maken dat een dergelijke opbouw gelijk een ton meer oplevert. De liefhebber van teksten kan hier behalve zijn broek ook zijn hart ophalen.

O lord, zelfs een LifLafLof ertussen (ok, iets andere volgorde)Suggs schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 01:19:
https://www.funda.nl/koop...40814066-sophiastraat-17/
De liefhebber van teksten kan hier behalve zijn broek ook zijn hart ophalen.
[Afbeelding]
De inrichting van de woning schreeuwt echt "bachelor pad"

sudo apt-get rekt

Oh, en natuurlijk is de zolder volledig voorzien van schrootjes en de bakstenen schouw in de woonkamer ontbreekt ook niet.
https://www.funda.nl/koop...1565-randenbroekerweg-59/
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Living like it's 1889

Gratis melk

Oma krijg je er niet bij.

Er is één probleempje:
Maar met de hudige woningmarkt moet dat geen probleem zijn. Kleine verbouwing en volgend jaar staat dit voor 3,5 ton te koop!Het gebouw dat wordt aangeboden is een ruimte zonder hoofdgebouw en is bestemd tot niet wonen (wonen is niet toegestaan).
Deze ruimte is alleen voor opslag van een woonfunctie en dus ook niet bedrijfsmatig te gebruiken.
[...]
De koper dient er rekening mee te houden dat het wijzigen van de bestemming naar wonen niet eenvoudig zal zijn, hiervoor zullen procedures gevolgd moeten worden. De kans is op dit moment na overleg met de gemeente klein om de bestemming om te zetten tot wonen. De koper dient een speculatieve inslag te hebben om mogelijkerwijs ‘de winst’ in de toekomst te kunnen nemen.
Signatures zijn voor boomers.
Punctuality is the politeness of kings

https://www.funda.nl/koop...2-boterdorpse-verlaat-22/
Suggs schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 01:19:
De liefhebber van teksten kan hier behalve zijn broek ook zijn hart ophalen.
[Afbeelding]

en de verticale tekst zit scheef
https://www.volkskrant.nl...en-in-wil-wonen~bb4754a4/
Ik geloof er niets van dat die vraagprijs correct is... wtfvanDaal schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 08:30:
Dat mooie plekken onbetaalbaar zijn, snap ik. Maar dat er voor 140m2 woonoppervlakte, 670m2 grond en een verouderd interieur even 2,4mln wordt gevraagd.... bizar. Volgens mij heeft de makelaar met de nulletjes zitten te spelen.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Dit is de WOZRuud2001 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:57:
[...]
Ik geloof er niets van dat die vraagprijs correct is... wtf![]()

Daar ergerde ik me ook aan, en dat het rooster het gat nét niet helemaal afdekt.
Over 20 jaar is dit weer helemaal inTheOmen schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 08:07:
Afgelopen weekend was ik in het Nederlands Openluchtmuseum. Daar hebben ze onder andere een huis dat zo uit de '70 getrokken is. Deze badkamer zou zo meekunnen.
[Afbeelding]
Oh, en natuurlijk is de zolder volledig voorzien van schrootjes en de bakstenen schouw in de woonkamer ontbreekt ook niet.
https://www.funda.nl/koop...1565-randenbroekerweg-59/
Tja Rotterdam, collega van mijn vrouw had ook een huis van een ton of 4, wordt er op een dag aangebeld door een knakker die gewoon 1,2 miljoen ervoor wilt neerleggenvanDaal schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 08:30:
Dat mooie plekken onbetaalbaar zijn, snap ik. Maar dat er voor 140m2 woonoppervlakte, 670m2 grond en een verouderd interieur even 2,4mln wordt gevraagd.... bizar. Volgens mij heeft de makelaar met de nulletjes zitten te spelen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Float like a butterfly, sting like a bee.
Dit topic is gesloten.
De staat van de woningmarkt, inkomenspolitiek, etc, etc is hier offtopic.