Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 101 Laatste
Acties:
  • 1.161.703 views

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:39

Theo

moederbord

Touchdomex schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 19:17:
[...]

Ja maar dit is wel iets waar ik mij kan uitleven stiekem :$ Dit kan ik wel omvormen tot een oord waar ik tevreden mee kan zijn :D
Ik ook wel denk ik; ik mis alleen de 425K en de 100K die je er tegenaan moet gooien.

offtopic:
En ik weet niet of ik blij zou worden in Kesteren...

7400 Wp op het dak

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:32

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Theo schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 19:18:
[...]

Ik ook wel denk ik; ik mis alleen de 425K en de 100K die je er tegenaan moet gooien.

offtopic:
En ik weet niet of ik blij zou worden in Kesteren...
ik ken die omgeving niet precies maar dit lijkt mij voor mij wel landelijk genoeg liggen om het dragelijk te maken :+

Ik mis overigens ook de 425k :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:20
PaT schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 12:25:
[...]

Alberts en van Huut ontwierpen dit soort gebouwen dacht ik. Gasunie gebouw van Groningen, gemeentehuis van Buuren en wat kantoren bij Bunnik en elders in het land.

Er zal vast een moment komen dat we dit weer mooi gaan vinden
Ook ING hoofdkantoor (https://nl.wikipedia.org/wiki/Hoofdkantoor_ING), en nog veel meer. Ik vind het mooi (woon zelf in een minder extreme versie; dit type : https://www.funda.nl/koop...is-49241403-guldenslag-7/ ) maar het kleurgebruik is de laatste jaren wel wat te extreem naar mijn smaak: https://www.albertsenvanh...euwegein-the-netherlands/

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Ivow85 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 18:55:
[...]

Idd het pand waar de ING zit in Bussum.

En vergeet niet het kantoorpand aan de rand van Hilversum, net voor het mediapark. Het staat al jaren leeg.
Klopt ja! Lekker in dat niemandsdalletje tegen over de Wereld Omroep

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:13

Fiber

Beaches are for storming.

Tsurany schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 18:53:
[...]

Prima idee, jammer van de lelijke afwerking 8)7
Dat. Het toont alsof het nog niet af is of zo... Maar daar valt best wat aan te doen. En de enorme ruimte binnen wordt verbazend slecht benut in mijn ogen.

Lekker veel ruimte dus waar best wat moois van te maken valt voor een alleszins schappelijke prijs, al zou 50k eraf praten om die te gebruiken voor het afmaken en aankleden het nog mooier maken natuurlijk... :z
Theo schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 19:14:
[...]

425 vierkante meter woonoppervlakte voor 425K. Je moet wel even opruimen en een paar details verbeteren.
https://www.funda.nl/koop...196-boveneindsestraat-25/
[afbeelding]
Een paar details? Ik denk eerder dat je er voor een paar ton aan moet verspijkeren om dit monument weer een beetje bij de tijd te krijgen. Wel mooi hoor, dat dan weer wel. :)

[ Voor 34% gewijzigd door Fiber op 30-08-2018 21:47 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:28

Wokschotel

Op 6 wielen

En Kesteren, daar zit je tussen de gereformeerden....

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• leecher
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:05
Wokschotel schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 21:53:
En Kesteren, daar zit je tussen de gereformeerden....
Zit ik hier ook, merk ik niks van. Ook in refoland is het best wel 2018. Hier heb je nog echte zondagsrust. Geen schuurmachines, geen bladblazers, geen hond op straat (op wat kerkgangers na), helemaal niets. Een paar keer kerkklokken en dat is het. Ik heb er ieder geval onverwacht veel waardering voor.

Ik heb een betaalde 2025 WinRAR licentie (geen leugen)

• Antisteigerhout
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 01-05-2023
Haha wonen we in hetzelfde dorp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:56

Wailing_Banshee

You're Next

Touchdomex schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 19:17:
[...]

Ja maar dit is wel iets waar ik mij kan uitleven stiekem :$ Dit kan ik wel omvormen tot een oord waar ik tevreden mee kan zijn :D
Echt wel! Wel een paar containers voor bouwafval noodzakelijk (wij waren met een veel kleiner huis klaar met 6...), maar je kunt er nog iets heel moois van maken.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Baddie09
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 17:58
Road-runner83 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 18:01:
Man tegen aannemer: "Ik wil graag een kelder, kan dat?"
Aannemer: "Maar natuurlijk!"

[afbeelding]

Huis: https://www.funda.nl/koop...-40877615-kippelenberg-5/
Schat,...ik vrees dat we net 3 stukken laminaat te kort komen, zal ik een pak bijkopen? Nee joh, dat is niet nodig, we leggen de planken gewoon iets verder uit elkaar, ziet niemand :P
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/099/595/216_1440.jpg

Het pand roept wel een hoop vragen op, wat een sfeerloos en onbegrijpelijk huis. Enne, met zo'n makelaar, wie heeft er nog vijanden nodig.. 8)7

Driekwart van de beschrijving gaat over het dorp en de omgeving, en daarna wordt je niet echt vrolijk van de beschrijving van het huis...

"In de huidige tijd is door internet, goede verbindingen via snelwegen alles dichtbij, steden als Nijmegen, Den Bosch zijn in een half uur te bereiken, Tiel en Oss binnen een kwartier. Ook de randstad is niet meer ver weg. Amsterdam ligt op een goed uur autorijden." --> ja duh, geld dit niet voor heel nederland?

"In dit dorp ligt de woning aan de Kippelenberg 5, in de volksmond de Bunker genoemd. De woning is haast een provocatie naar de omgeving toe." --> ik zou 'haast' weglaten (en als taalpurist ook het woord 'toe')

"Wie heeft er ooit toestemming gegeven voor zo’n moderne woning in het agrarische gebied? Ambtenaren die hebben begrepen dat de woning is gemodelleerd naar een Limburgse boerderij. Waar de voorzijde de bescherming en geborgenheid markeert, is de achterzijde van de woning (door velen als fraaier dan de voorzijde beschreven) een open woning met een binnenplaats." --> veilige woordkeuze :) 'fraaier'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:22
Baddie09 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:38:
[...]
"[i]In de huidige tijd is door internet, goede verbindingen via snelwegen alles dichtbij,
Volgens fourstack maximaal 8Mbit te krijgen... wel mogelijk maar is wel erg minimaal...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Road-runner83 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 18:01:
Man tegen aannemer: "Ik wil graag een kelder, kan dat?"
Aannemer: "Maar natuurlijk!"

[afbeelding]

Huis: https://www.funda.nl/koop...-40877615-kippelenberg-5/
Het ziet eruit als een soort woonwagenkamp op steroïden.. En dit is in 2003 pas gebouwd, man man man. Wat een troosteloze bende, dit is ook niet een pand wat met opknappen nog wat kan worden, je kan dit stuk land alleen maar terug geven aan de }:O }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:10
Baddie09 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:38:
[...]

Schat,...ik vrees dat we net 3 stukken laminaat te kort komen, zal ik een pak bijkopen? Nee joh, dat is niet nodig, we leggen de planken gewoon iets verder uit elkaar, ziet niemand :P
[afbeelding]
Lijkt eigenlijk meer op een houten vloer die is gaan werken.

Desondanks is zo op de foto zetten niet slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baddie09
Rukapul schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:54:
[...]

Lijkt eigenlijk meer op een houten vloer die is gaan werken.

Desondanks is zo op de foto zetten niet slim.
Dit lijkt me eerder slecht gelegd, goedkoop laminaat als je de foto's bekijkt. Dat had ik ook in een kamer in mijn huis toen ik het kocht, de vorige eigenaren hadden zelf een goedkope vloer gelegd die was gaan werken, en na verloop van tijd krijg je dit soort kieren tussen de planken. De enige oplossing was de vloer er uit en echt parket neerleggen (kost wel wat maar ik wordt elke keer vrolijk als ik er overheen loop)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Brilsmurfffje schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:54:
[...]

Het ziet eruit als een soort woonwagenkamp op steroïden.. En dit is in 2003 pas gebouwd, man man man. Wat een troosteloze bende, dit is ook niet een pand wat met opknappen nog wat kan worden, je kan dit stuk land alleen maar terug geven aan de }:O }:O
Jawel, je kunt hier best wel iets leuks van maken. Zet eerst eens wat fruitbomen neer in dat weiland. Zet ook eens wat (lage) heggen neer, want klimpanten tegen de muur, en natuurlijk wat vrolijk gekleurde struiken en bloemen.

Dan binnen: witte vloer eruit, rode muur eruit en breng wat kleur in (en dat niet zo'n knalrode muur, vind ik zelfs lelijk en rood is mijn favoriete kleur...).

Het probleem is dat het er nu uitziet als een vakantie woning van centerparks...
Baddie09 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:05:
[...]
De enige oplossing was de vloer er uit en echt parket neerleggen (kost wel wat maar ik wordt elke keer vrolijk als ik er overheen loop)
Hoeft geen echt parket te zijn hoor. Een goede laminaatvloer gaat niet werken.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

Baddie09 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:05:
[...]

Dit lijkt me eerder slecht gelegd, goedkoop laminaat als je de foto's bekijkt. Dat had ik ook in een kamer in mijn huis toen ik het kocht, de vorige eigenaren hadden zelf een goedkope vloer gelegd die was gaan werken, en na verloop van tijd krijg je dit soort kieren tussen de planken. De enige oplossing was de vloer er uit en echt parket neerleggen (kost wel wat maar ik wordt elke keer vrolijk als ik er overheen loop)
Is het niet die kelder waar dit ligt?
Omdat het onder de grond ligt, zou het kunnen dat het er nog vochtiger is, dus het goedkope laminaatje, als een spons gaat werken

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Wailing_Banshee schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:08:
[...]

Jawel, je kunt hier best wel iets leuks van maken. Zet eerst eens wat fruitbomen neer in dat weiland. Zet ook eens wat (lage) heggen neer, want klimpanten tegen de muur, en natuurlijk wat vrolijk gekleurde struiken en bloemen.

Dan binnen: witte vloer eruit, rode muur eruit en breng wat kleur in (en dat niet zo'n knalrode muur, vind ik zelfs lelijk en rood is mijn favoriete kleur...).

Het probleem is dat het er nu uitziet als een vakantie woning van centerparks...

[...]

Hoeft geen echt parket te zijn hoor. Een goede laminaatvloer gaat niet werken.
Het blijft gewoon een ontzettend goedkoop gebouwd gebouw, het kelder stuk lopen de leidingen over het plafond. Dat geeft gewoon een matige basis om er iets moois en straks van te maken, idem voor de kozijnen en de buitenkant.

Wat kleur aan de binnenkant zal zeker de boel een beetje opvrolijken maar door de ongelijke plafonds en vloeren blijft het allemaal een beetje cheap ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

leecher schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 22:09:
[...]

Zit ik hier ook, merk ik niks van. Ook in refoland is het best wel 2018. Hier heb je nog echte zondagsrust. Geen schuurmachines, geen bladblazers, geen hond op straat (op wat kerkgangers na), helemaal niets. Een paar keer kerkklokken en dat is het. Ik heb er ieder geval onverwacht veel waardering voor.
Nou, dan woon je niet bij ons in de straat. Want ondanks dat we vol in de biblebelt wonen, ga ik gewoon op zondag (zelfs op Nieuwjaarsdag) aan de slag met de sloophamer en freesmachine :+ O-) .

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Brilsmurfffje schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:15:
[...]

Het blijft gewoon een ontzettend goedkoop gebouwd gebouw, het kelder stuk lopen de leidingen over het plafond. Dat geeft gewoon een matige basis om er iets moois en straks van te maken, idem voor de kozijnen en de buitenkant.

Wat kleur aan de binnenkant zal zeker de boel een beetje opvrolijken maar door de ongelijke plafonds en vloeren blijft het allemaal een beetje cheap ogen.
Ja, er m'n droomhuis van maken zal niet lukken, maar een aardig huis kan het wel worden. Het is nu erg koud en onpersoonlijk... (het feit dat die schuren er gezelliger uitzien zegt wel iets :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipppertje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-07 12:30
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:08:
[...]

Eens, of uberhaupt een tuin maken van dat stuk weiland. De omgeving maakt dat het er nogal misplaatst uitziet.

Zou wel tof zijn om rondom dat huis een vijver uit te graven, zodat het huis op een eilandje staat. Met dat terras waar je dan over het water kijkt. Op zich is er genoeg grond voor, en het scheelt weer grasmaaien :*)

Maar het had ook zo gekunt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 10:00
Brilsmurfffje schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:15:
[...]

Was alijd mijn droom. Alle leidingen in het zicht in de kelder. Makkelijk lekkages op te lossen, of even wat aftakken etc ipv meteen hakken/breken/zweten. Maar goed ik heb helaas geen kelder :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meermarco schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 00:36:
[...]

Was alijd mijn droom. Alle leidingen in het zicht in de kelder. Makkelijk lekkages op te lossen, of even wat aftakken etc ipv meteen hakken/breken/zweten. Maar goed ik heb helaas geen kelder :-)
Want lekkages komen uitsluitend voor in de leidinggedeeltes die in het zicht zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:31

YellowCube

Wait...what?

Verwijderd schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 08:34:
[...]

Want lekkages komen uitsluitend voor in de leidinggedeeltes die in het zicht zijn?
als het allemaal een beetje goed en normaal aangelegd is wel.
Over het algemeen probeer je te voorkomen dat er koppelingen/connecties zitten op punten waar je slecht/niet bij kunt.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HubD1
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 20:50
Het kost wat, maar dan heb je wel iets unieks:
https://www.funda.nl/koop/brakel/huis-40719342-dreef-1/
Wikipedia: Het Spijker

Heb hier in mijn jeugd vlakbij gewoond en vond het toen heel normaal, maar als je het zo ziet is het een prachtig pand. Niet echt praktisch en door de hoogte niet warm te stoken vrees ik. De prijs is ook erg fors, maar het blijft een pareltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:13

Fiber

Beaches are for storming.

HubD1 schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 15:00:
Het kost wat, maar dan heb je wel iets unieks:
https://www.funda.nl/koop/brakel/huis-40719342-dreef-1/
Wikipedia: Het Spijker

Heb hier in mijn jeugd vlakbij gewoond en vond het toen heel normaal, maar als je het zo ziet is het een prachtig pand. Niet echt praktisch en door de hoogte niet warm te stoken vrees ik. De prijs is ook erg fors, maar het blijft een pareltje.
Was ook heel normaal in de 13e eeuw... <+:)

Maar inderdaad, een prachtig huis. Als ik het zou kunnen betalen dan zou ik de inboedel er ook grotendeels bij willen kopen. Past goed bij het huis. :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-08 13:02
meermarco schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 00:36:
[...]

Same here. Leidingen wegwerken is allemaal leuk en aardig totdat je er iets mee moet of er iets fout gaat.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Is groen ook jullie favoriete kleur?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/099/539/533_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...aalbersestraat-31/#foto-8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jacko01
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:01
Je hebt groen en groen en die kleur.... in welke vlaag van verstandsverbijstering zouden ze die kleur hebben uitgezocht. Rest van huis is redelijk normaal qua kleur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:21
Lijkt haast wel met photoshop nabewerkt, zo fel en zo veel contrast :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:47

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Mercedes had ooit een elektrisch aangedreven CLK AMG in die kleur. Stond op een beurs. Is voor geen meter te fotograferen. Maar eigenlijke kleur is van dat fluorescerend geel, net als die hesjes :X

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 07:55

SeatRider

Hips don't lie

Oeh. Dat is wel mijn droom, zo'n grote ruimte naast/onder mijn huis, voor de mancave XXL zegmaar: arcadegames (sit down racers), flipperkasten en een pooltafel :P

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zak aarde
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-03 13:01
Boedhistisch centrum "de Maanhoeve", te koop in Drenthe, o.a. de grootste tuin van z'n soort in Europa.

https://www.funda.nl/koop...40420349-exloerveen-18-a/

https://demaanhoeve.nl/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Groen kan best mooi zijn in een huis (ik heb ook een (mint)groene slaapkamer), maar niet in die tint groen :X

Ik zou er gillend gek van worden na een paar minuten :X

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TakeAway
  • Laatst online: 12-09 14:41
Heb je zo'n "mooie keuken" en dan laat je de slang van de afzuigkap zo in zijn "naakie" staan/hangen wat je wil? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

TakeAway schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:57:
[...]

Heb je zo'n "mooie keuken" en dan laat je de slang van de afzuigkap zo in zijn "naakie" staan/hangen wat je wil? 8)7
Zit zelfs met ducttape vast. Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

Moi jongens, hier krijg ik ptt telecom flashbacks van!

Lijkt idd. wel bewerkt, maar daar zie je de tafel... Die had ook wel even meegenomen mogen worden dan. :P

Bij nader inzien; dit moet zo 'horen'. Zie die zuurstok-knoppen/handgrepen maar.
Heuuull bijzonder..

[ Voor 10% gewijzigd door SuBBaSS op 02-09-2018 21:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 13-09 22:17
Jacko01 schreef op zondag 2 september 2018 @ 12:48:
[...]

Je hebt groen en groen en die kleur.... in welke vlaag van verstandsverbijstering zouden ze die kleur hebben uitgezocht. Rest van huis is redelijk normaal qua kleur.
1 verkeerd nummertje van de RAL-kleur doorgegeven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suggs
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Grappig, toen wij jaren geleden onze rode hoogglans keuken kochten waren ze in de winkel gechoqueerd van onze ietwat "extreme" keuze. Dan zullen ze bij de verkoop van deze keuken helemaal een hartverzakking gehad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Raymond schreef op zondag 2 september 2018 @ 12:52:
Lijkt haast wel met photoshop nabewerkt, zo fel en zo veel contrast :o
Dat zou dan wel heel geod gedaan zijn, want die kleur wordt ook weerkaatst in de balken op het plafond :p

Krijg al pijn in m'n ogen als ik er naar kijk op een foto!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• geldersscheepje
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Jacko01 schreef op zondag 2 september 2018 @ 12:48:
[...]

Ahhh doet zeer... ze hebben ze zo te zien geverfd op de keukentafel. 8)7

Zonneboiler 180 l, 3800 Wp, Ecolution WP en lots of LED's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacko01
Aardappel schreef op zondag 2 september 2018 @ 21:00:
[...]

1 verkeerd nummertje van de RAL-kleur doorgegeven?
hmm, en toen van de overgebleven verf ook maar meteen de tafel geschilderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:25
TakeAway schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:57:
[...]

Naar mijn mening zou die ook moeilijk weg te werken zijn achter een paneeltje, aangezien die buis een "kleine halve meter" van de muur uit het plafond komt. Je kan het plafond een beetje laten zakken om proberen die bocht te verhullen, maar niet genoeg volgens mij (je zit met de raamopening tot plafondhoogte). Het enige dat volgens mij een oplossing had geweest, was een afzuigkap die de lucht terug in de ruimte afgeeft, zodat je buis niet meer nodig hebt.

Ik weet waarom die rechterkast zoveel hoger is, ik vermoed dat in het witte stuk de koelkast zit, maar door dit zo op te lossen is het ganse ontwerp naar de kl*te. Hier was men beter voor een vrijstaande koelkast gegaan, in een inox afwerking zoals de andere keukentoestellen.

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappel
Denken jullie dat dit een nieuwe keuken is dan?

Ik denk dat het een keuken uit 1992 is met nieuwe apparatuur en waarvan ze de keukenkastjes een hip kleurtje hebben gegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baddie09
Ik vind het eigenlijk best een grappige kleur (zou er zelf niet zo snel voor kiezen, maar wordt er wel vrolijk van 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollie1965
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 15:12

ollie1965

Op zoek naar energiebesparing

Aardappel schreef op maandag 3 september 2018 @ 09:44:
Denken jullie dat dit een nieuwe keuken is dan?

Ik denk dat het een keuken uit 1992 is met nieuwe apparatuur en waarvan ze de keukenkastjes een hip kleurtje hebben gegeven.
In de vorm en uitvoering herken ik er de keuken (die er al weer 10 jaar uitgesloopt is) van het huis van mijn moeder in .
Keuken was van midden jaren '70

EDIT: i.c.m. leeftijd woning en badkamer klopt dit verhaal helemaal.
Bouwkeuken na 10-15 jaar versleten en gelijk de badkamer maar meegenomen in die periode (enig sinds gerenoveerd).

[ Voor 17% gewijzigd door ollie1965 op 03-09-2018 13:20 ]

Hoe meer ik weet, hoe meer ik weet dat ik te weinig weet

Dit , hierom en hierom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DypFrys
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15-01 21:04
Señor Sjon schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 10:55:
Dick Scheringawoning? Die gebouwen hadden ook altijd gemankeerde kozijnen. Van (ik dacht) A1 >> A27 stond jarenlang ook zo'n pand leeg.
Ik dacht daar ook meteen aan. Als ik het mij goed herinner was dat ook de architect van de Gasunie in Groningen en ook van het waterschap in Drenthe.

[ Voor 10% gewijzigd door DypFrys op 03-09-2018 15:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:26

TDB

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/099/591/598_1440.jpg

https://www.funda.nl/koop/baarn/huis-40877306-pijnenburg-11/

Mooi pand maar ligt vlakbij een benzinestation en N-weg. Daarnaast moest ik 2x lezen voordat ik door had dat de erfpachtcanon €7.800 per kwartaal is.....

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

DypFrys schreef op maandag 3 september 2018 @ 15:22:
[...]

Ik dacht daar ook meteen aan. Als ik het mij goed herinner was dat ook de architect van de Gasunie in Groningen en ook van het waterschap in Drenthe.
Gasunie gebouw is van Architectenbureau Alberts en Van Huut (samen met het ING gebouw in A'dam Zuid-Oost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DypFrys
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15-01 21:04
Wailing_Banshee schreef op maandag 3 september 2018 @ 15:42:
[...]

Gasunie gebouw is van Architectenbureau Alberts en Van Huut (samen met het ING gebouw in A'dam Zuid-Oost)
Ok, en dus ook de architect van de Scheringa gebouwen? En misschien dit huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Laatst online: 10:20
DypFrys schreef op maandag 3 september 2018 @ 16:23:
[...]

Ok, en dus ook de architect van de Scheringa gebouwen? En misschien dit huis?
ja, en dat was ook al gemeld...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

TDB schreef op maandag 3 september 2018 @ 15:40:
[afbeelding]

https://www.funda.nl/koop/baarn/huis-40877306-pijnenburg-11/

Mooi pand maar ligt vlakbij een benzinestation en N-weg. Daarnaast moest ik 2x lezen voordat ik door had dat de erfpachtcanon €7.800 per kwartaal is.....
Vlakbij is duidelijk relatief. De overburen wonen al dichterbij. En hoeveel mensen wonen er niet naast een verdwaalde Tinq in een woonwijk? Die N-weg tussen niks en nergens valt ook wel mee denk ik.

Dan alleen die erfpacht :o

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spoetnik385
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 15:30
Goed. Wij zijn op vakantie geweest naar Italië. Schitterend land. Dan word je nieuwsgierig en toen kwam ik deze tegen:

Afbeeldingslocatie: http://castelloinvendita.com/files/1238/scheda/43014.jpg

Afbeeldingslocatie: http://castelloinvendita.com/files/1238/scheda/43028.jpg

Afbeeldingslocatie: http://castelloinvendita.com/files/1238/scheda/43078.jpg

"Kasteel met dorp", voor slechts 7 miljoen :*) .

Ik heb maar gewoon wat foto's hier neergezet. Ik vind ze allemaal fascinerend. Enige probleempje is, is dat ik geen 7 miljoen++ euro heb -O- . Ja, ik weet dat er nog wel "wat werk" inzit, maar toch lijkt het mij een schappelijke prijs.

Link: http://castelloinvendita....endita-scheda.php?id=1238

www.steamloco.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:26

TDB

Verwijderd schreef op maandag 3 september 2018 @ 21:47:
[...]

Vlakbij is duidelijk relatief. De overburen wonen al dichterbij. En hoeveel mensen wonen er niet naast een verdwaalde Tinq in een woonwijk? Die N-weg tussen niks en nergens valt ook wel mee denk ik.

Dan alleen die erfpacht :o
Kaart op funda klopt niet helemaal. Als je op satelliet klikt, dan is het het eerste huis rechts.

PSN: TDBtje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Dit is wel prachtig huis, nu met miljoentje korting:

https://www.huizenzoeker....riusplein-24/details.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Laatst online: 12-09 14:41
Spoetnik385 schreef op maandag 3 september 2018 @ 22:26:
Goed. Wij zijn op vakantie geweest naar Italië. Schitterend land. Dan word je nieuwsgierig en toen kwam ik deze tegen:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

"Kasteel met dorp", voor slechts 7 miljoen :*) .

Ik heb maar gewoon wat foto's hier neergezet. Ik vind ze allemaal fascinerend. Enige probleempje is, is dat ik geen 7 miljoen++ euro heb -O- . Ja, ik weet dat er nog wel "wat werk" inzit, maar toch lijkt het mij een schappelijke prijs.

Link: http://castelloinvendita....endita-scheda.php?id=1238
Prachtig! Maar 7 miljoen in deze staat... 8)7 Als dit helemaal opgeknapt is vind ik het al veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

TakeAway schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 08:53:
[...]

Prachtig! Maar 7 miljoen in deze staat... 8)7 Als dit helemaal opgeknapt is vind ik het al veel...
Volgens mij kun je dat redelijk makkelijk terugverdienen door verhuur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 08:58:
[...]

Volgens mij kun je dat redelijk makkelijk terugverdienen door verhuur.
Laten we zeggen dat het opknappen nog 1 miljoen kost.

8 miljoen * 7% = 560.000

560.000 / 365 = € 1.534 huur per dag innen om een degelijk rendement te krijgen. Lijkt mij niet "makkelijk".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Mirved schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 09:17:
[...]

8 miljoen * 7% = 560.000

560.000 / 365 = € 1.534 huur per dag innen om een degelijk rendement te krijgen. Lijkt mij niet "makkelijk".
Wat is die 7%?

En 1534 euro huur per dag. Voor hoeveel huizen? Zeg dat je er 20 vakantie woningen van maakt (de website van die URL doet het niet voor mij, dus dat is een schatting op basis van de foto). Dan zit je op nog geen 80 euro per woning per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipppertje
Mirved schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 09:17:
[...]

8 miljoen * 7% = 560.000

Het is een kasteel met dorp. Als het lukt om dat vol te krijgen dan is 1500 euro huur per dag niet zo spannend. Nu weet ik natuurlijk niet hoe groot dat dorp is, maar dat klinkt haalbaar, zeker als je er nog een restaurantje bij doet en ijsjes verkoopt.

Maar even een vakantiepark opzetten is dan weer niet makkelijk.
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 09:21:
[...]

Wat is die 7%?

En 1534 euro huur per dag. Voor hoeveel huizen? Zeg dat je er 20 vakantie woningen van maakt (de website van die URL doet het niet voor mij, dus dat is een schatting op basis van de foto). Dan zit je op nog geen 80 euro per woning per dag.
7% is een normaal rendement op investeringen.
Daarnaast denk ik niet dat je een kasteel en 20 huizen kan renoveren voor 1 miljoen euro.

[ Voor 29% gewijzigd door kipppertje op 04-09-2018 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:12
[...]

Wat is die 7%?

80€ per dag in Juli en Augustus is een makkie, als er in de buurt wat te doen is.
Maar in November krijg je die woningen absoluut niet vol, terwijl de energie en onderhoudskosten doorlopen.
Ik denk niet dat je van dit kasteel rijk gaat worden.

En als je bedenkt dat je er er 20 woningen van wil maken, en dan maar 1 mio budget voorzien voor alle werken...
Dat is amper 50k per woning. Laagje verf, meubeltjes, badkamer en keuken, en je zit al krap.
Gooi in dat domein nog een zwembad, de tuin, een paar ontspanningsfaciliteiten, een restaurant, en je mag dat renovatiebudget al direct verdubbelen.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kipppertje
Tommie12 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 09:28:
[...]

80€ per dag in Juli en Augustus is een makkie, als er in de buurt wat te doen is.
Maar in November krijg je die woningen absoluut niet vol, terwijl de energie en onderhoudskosten doorlopen.
Ik denk niet dat je van dit kasteel rijk gaat worden.

En als je bedenkt dat je er er 20 woningen van wil maken, en dan maar 1 mio budget voorzien voor alle werken...
Dat is amper 50k per woning. Laagje verf, meubeltjes, badkamer en keuken, en je zit al krap.
Gooi in dat domein nog een zwembad, de tuin, een paar ontspanningsfaciliteiten, een restaurant, en je mag dat renovatiebudget al direct verdubbelen.
Verdubbelen? Als ik op die luchtfoto kijk dan zitten er grote gaten in het dak. Ik denk overigens niet dat er 20 woningen staan, misschien 10. Maar zeker met het kasteel erbij en de genoemde faciliteiten denk ik dat je de aankoopprijs mag verdubbelen.

En dan komt de gemeente waarschijnlijk ook langs voor vergunningen e.d.
Geen idee hoe het zit met riolering en internet, maar dat kan ook nog wel eens een uitdaging worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baddie09
kipppertje schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 09:32:
[...]

Verdubbelen? Als ik op die luchtfoto kijk dan zitten er grote gaten in het dak. Ik denk overigens niet dat er 20 woningen staan, misschien 10. Maar zeker met het kasteel erbij en de genoemde faciliteiten denk ik dat je de aankoopprijs mag verdubbelen.

En dan komt de gemeente waarschijnlijk ook langs voor vergunningen e.d.
Geen idee hoe het zit met riolering en internet, maar dat kan ook nog wel eens een uitdaging worden...
Roept wel herinneringen op deze foto's :). Wij gingen vroeger (jaren 90) met het gezin altijd in Toscane naar een soortgelijk huis. Wat ik me kan herinneren waren er altijd renovatiewerkzaamheden. Daarnaast hebben ze een aantal keer de woningen gesplitst in kleinere appartementen om meerdere gasten te kunnen herbergen (met behoud van dezelfde huurprijs uiteraard).
Het lijkt me lastig om iets dergelijks rendabel te maken, want naast de additionele verbouwing, die groot is omdat 1/3 van de woningen geen dak meer heeft, heb je ook nog de structurele onderhoudskosten die je jaarlijks moet betalen.
Tel daar bij op dat je seizoen eigenlijk maar loopt van april tot oktober dan lijkt het me erg lastig om uberhaupt rendement te maken met 'normale' verhuur.

Wellicht dat een luxe hotelketen er iets in zit, maar dan zit je niet op 80 euro per kamer per nacht denk ik.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:02
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/099/797/093_2160.jpg
https://www.funda.nl/koop...-86236971-amsteldijk-830/
Geweldige woonboot in de Amstel.
De weg (Amsteldijk) is wel wat druk helaas. Maar qua indeling vind ik hem wel echt heel gaaf.

De eerste foto is wel een oudetje, aangezien het gebouw er achter een veel betere aanblik heeft gekregen het laatste jaar.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/099/797/122_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://static1.persgroep.net/parool/image/3822542d-e65d-489e-94f5-20e43529e34a?width=664&height=374

[ Voor 7% gewijzigd door mathy_ op 04-09-2018 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipppertje
mathy_ schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 10:22:
[afbeelding]
De weg (Amsteldijk) is wel wat druk helaas. Maar qua indeling vind ik hem wel echt heel gaaf.

De eerste foto is wel een oudetje, aangezien het gebouw er achter een veel betere aanblik heeft gekregen het laatste jaar.

[afbeelding]
[afbeelding]
Zelden zo'n mooie woonboot gezien. Maar anderhalf miljoen voor een woonboot... Moet haast wel Amsterdam zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
[...]

Wat is die 7%?

7% is minimale rendement waarbij het waard is om zoiets aan te gaan.

en jij denkt dat tussen november en maart iemand daar heen gaat? 20 woningen is al heel ambitieus. Zoals anderen al aanhaalde is die 1miljoen verbouwing al waarschijnlijk veel te laag. Nee, hier ga je niks aan verdienen op korte termijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Mirved schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 10:49:
[...]
en jij denkt dat tussen november en maart iemand daar heen gaat? 20 woningen is al heel ambitieus. Zoals anderen al aanhaalde is die 1miljoen verbouwing al waarschijnlijk veel te laag. Nee, hier ga je niks aan verdienen op korte termijn.
Waarom moet het nou altijd op korte termijn? En volgens mij is 20 woningen zeker niet ambitieus, gezien de grootte van de gebouwen (die 1 miljoen verbouwing wel :p)

Het hangt natuurlijk wel een beetje van de locatie af, hoe lang is het vakantie seizoen (en hoeveel aardbevingen zijn er?)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
SteV1986 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 22:41:
In het kader van bijzondere woningen. In Esch momenteel te koop voor 595.000 eur. Het oude pastorie gebouw.
https://www.funda.nl/koop/esch/huis-40620126-dorpsstraat-10/
"in de kelder is een mooie verborgen ruimte om 'verboden vruchten' te spelen met de kinderen
Desgewenst kunt u ze vastketenen aan de rioolbuis.
Daarna kunt u de lijkes in de door privacy omringde tuin laten wegrotten om zo mens milieu en dier te ondersteunen...."

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
mathy_ schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 10:22:
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
Haha geweldig! Ik zat 2 weken geleden op een terras tegenover deze boot met collega's te discusseren wat zoiets zou moeten kosten (was toen nog niet te koop). Ik hoor mezelf nog zeggen, zal zo 8 a 9 ton kosten...

Overigens is de eerste foto niet recent genomen: Rivierstaete op de achtergrond is inmiddels flink verbouwt. Dat punt had jij dus ook al gemaakt..

[ Voor 7% gewijzigd door renegrunn op 04-09-2018 15:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jan-man
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:01
SteV1986 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 22:41:
In het kader van bijzondere woningen. In Esch momenteel te koop voor 595.000 eur. Het oude pastorie gebouw.
https://www.funda.nl/koop/esch/huis-40620126-dorpsstraat-10/
* De dakbedekking is van asbest leien

Oftewel dat gaat je ook nog een ton koste .....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:51

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Altijd al in een kerk willen wonen?
Dit is je kans. 369K is niet echt duur.

https://www.funda.nl/koop...12-jan-in-t-veltstraat-94

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/099/815/948_1440.jpg

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
Technomania schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 15:05:

[afbeelding]
Gaaf, beetje jammer van de tikfout in de eerste zin van de omschrijving..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

[afbeelding]
beetje jammer van de buurt waar hij in staat
Is volgens mij best wel wat van te maken, als je het geld hebt.
Zitten overigens ook plannen bij om er 5 woningen van te maken

Zit trouwens een klimmuur in

[ Voor 6% gewijzigd door basvn op 04-09-2018 15:12 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:51

Technomania

Huiskamer verslaafde.

@renegrunn Scherp.
@basvn Nooit geweten dat er een klimmuur in zat.
Staat wel een vreemde tekst op hun website.
Draag tijdens het klimmen bij voorkeur soepel vallende kleding.
:o

[ Voor 82% gewijzigd door Technomania op 04-09-2018 16:02 ]

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kipppertje
Als we het dan toch over vastgoed-dromen hebben, voor 4,5 miljoen heb je een kasteel op een schattig eiland ergens in Italië.
Ik denk dat je nog wel een paar miljoen kwijt bent om het op te knappen, maar stel je stopt 10 miljoen in dit project. Het kasteel + bijgebouwen heeft:

TOT. N° OF ROOMS: up to 200
BEDROOMS: 76+
BATHROOMS: 76+

Over verschillende gebouwen. Stel je maakt hier 50 appartementen van, die je voor gemiddeld 250K per stuk verkoopt. Vervolgens verhuur je een ruimte als restaurant (50 gezinnen met maar 1 restaurant in de buurt is natuurlijk goud) en een bar / ijssalon. Verder laat je de eigenaren ook 200 euro servicekosten betalen per maand. Doe daar nog een haventje bij met betaalde ligplaatsen, bootverhuur en een shuttle service naar de kant.

Verhuur bar: 15K pj
Verhuur restaurant: 25K pj
Servicekosten: 120K pj
Haven: 25K pj

185K pj inkomen + 2,5 miljoen winst op de verkoop.

Uiteraard wordt dat zo'n drama verhaal wat uitgezonden wordt in het programma Ik vertrek, maar het is wel een mooie droom :9

Afbeeldingslocatie: http://castelloinvendita.com/files/1263/scheda/44057.jpg

Afbeeldingslocatie: http://castelloinvendita.com/files/1263/scheda/44101.jpg

Afbeeldingslocatie: http://castelloinvendita.com/files/1263/scheda/44073.jpg

http://castelloinvendita....for-sale-card.php?id=1263

[ Voor 6% gewijzigd door kipppertje op 04-09-2018 15:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wuursj
  • Laatst online: 17:56

Wuursj

want worst is al bezet

[afbeelding]
jammer dat het in Den Helder staat.
Want als je ziet wat hier een klein (65m^2) stukje kerk kost als het eenmaal af is...

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 20:27

[afbeelding]
"- Voormalige OLVOO kerk met dansvloer "

klinkt natuurlijk ook heel vreemd voor een kerk :)
kipppertje schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 15:13:
Als we het dan toch over vastgoed-dromen hebben, voor 4,5 miljoen heb je een kasteel op een schattig eiland ergens in Italië.
Ik denk dat je nog wel een paar miljoen kwijt bent om het op te knappen, maar stel je stopt 10 miljoen in dit project. Het kasteel + bijgebouwen heeft:

[...]
Nice!
Doen!
Kom we leggen allemaal een tientje of wat bij, en even flink klussen, wordt gezellig 8)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Je hebt mensen die van Perzische tapijten houden en je hebt mensen die echt van Perzische tapijten houden...:
https://www.funda.nl/koop...s-40879633-handelskade-6/

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

Jan-man schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 15:04:
[...]

* De dakbedekking is van asbest leien

Oftewel dat gaat je ook nog een ton koste .....
Denk het niet, Er staat duidelijk leisteen vermeld. denk niet dat; mocht dit asbest blijken de makelaar hier maar zo mee wegkomt.

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-man
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:01
Jelte,89 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 15:44:
[...]

Denk het niet, Er staat duidelijk leisteen vermeld. denk niet dat; mocht dit asbest blijken de makelaar hier maar zo mee wegkomt.
Staat duidelijk dat het asbest leistenen zijn dus verplicht deze voor 2024 te verwijderen.

En met een gemiddelde prijs van €250 per m2. Voor verwijderen en kunstof leien wordt het een duur dakje. Ook wil je dan direct isoleren dus denk dat je wel 350+ per m2 kwijt bent.

En denk dat in het pand zelf nog wel meer asbest zit.

[ Voor 5% gewijzigd door Jan-man op 04-09-2018 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

miicker schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 15:44:
Je hebt mensen die van Perzische tapijten houden en je hebt mensen die echt van Perzische tapijten houden...:
Téring wat een tapijten. Mooi ook dat er op de zolder nog tig in reserve liggen. :D

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jongetje
Daarnaast is dat complete huis in originele staat inclusief de wasmachine met centrifuge in de badkamer en keuken met apparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

Jan-man schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 15:55:
[...]

Staat duidelijk dat het asbest leistenen zijn dus verplicht deze voor 2024 te verwijderen.

En met een gemiddelde prijs van €250 per m2. Voor verwijderen en kunstof leien wordt het een duur dakje. Ook wil je dan direct isoleren dus denk dat je wel 350+ per m2 kwijt bent.

Sorry, niet gelezen...

Ik vind het dan wel raar dat je dan wel mag spreken over stenen... en niet zoals jij noemt alleen leien,
What's next.. Deze 'plastic bakstenen' :?

Revive the guild!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 23:57

Pathogen

Shoop Da Whoop

Koude vloer dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Ik zou best zo'n tapijtje op onze vloer willen hebben! Ik vind het wel mooi. Dus niet vanwege de kou (is zelfs nadelig voor ons, omdat we vloerverwarming hebben, maar het is zo kaal zonder kleed...)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Baddie09
Iemand interesse in letterlijk een molensteen om je nek?
Afbeeldingslocatie: https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/files2.fd.nl/fotoseries/201809huistekoopveere/SAEYS_FD_Huis_Te_Koop_Molen_Veere_Mees_Versteeg_GT5R1067.jpg

Zag ik vandaag op fd.nl
https://fd.nl/fd-persoonl...et-ommeland-aan-je-voeten

Gekocht voor 90k in 1964 en nu te koop voor 1,3 miljoen.

https://www.funda.nl/koop...4956-warwijcksestraat-16/

Het is een mooie molen, maar man, wat zal dat een hoop werk zijn om te onderhouden, en dan woon je niet eens comfortabel

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/086/622/111_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/086/622/118_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/086/622/127_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/086/622/128_1440.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Baddie09 op 04-09-2018 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Laatst online: 15:12
Die prijs is er toch los over.
Denk niet dat die molen nog draait.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 23:57

Pathogen

Shoop Da Whoop

Baddie09 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 16:17:
Iemand interesse in letterlijk een molensteen om je nek?
[afbeelding]

Zag ik vandaag op fd.nl
https://fd.nl/fd-persoonl...et-ommeland-aan-je-voeten

https://www.funda.nl/koop...4956-warwijcksestraat-16/

Het is een mooie molen, maar man, wat zal dat een hoop werk zijn om te onderhouden, en dan woon je niet eens comfortabel

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gaaf! Met ongelimiteerd koopbudget zou dit toch wel op het lijstje komen hoor... En niet eens zo bizar ver van mijn werk.

@Tommie12 kijk maar in de beschrijving. Molen wordt nog regelmatig gedraaid.

[ Voor 3% gewijzigd door Pathogen op 04-09-2018 16:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappel
kipppertje schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 15:13:

TOT. N° OF ROOMS: up to 200
BEDROOMS: 76+
BATHROOMS: 76+

Over verschillende gebouwen. Stel je maakt hier 50 appartementen van, die je voor gemiddeld 250K per stuk verkoopt. Vervolgens verhuur je een ruimte als restaurant (50 gezinnen met maar 1 restaurant in de buurt is natuurlijk goud) en een bar / ijssalon. Verder laat je de eigenaren ook 200 euro servicekosten betalen per maand. Doe daar nog een haventje bij met betaalde ligplaatsen, bootverhuur en een shuttle service naar de kant.

Verhuur bar: 15K pj
Verhuur restaurant: 25K pj
Servicekosten: 120K pj
Haven: 25K pj

185K pj inkomen + 2,5 miljoen winst op de verkoop.

Uiteraard wordt dat zo'n drama verhaal wat uitgezonden wordt in het programma Ik vertrek, maar het is wel een mooie droom :9

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

http://castelloinvendita....for-sale-card.php?id=1263
:')

Ik voel gewoon de dollartekens in je ogen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappel
Jan-man schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 15:55:
[...]

Moet ook nog iets terug, moet waarschijnlijk weer leien zijn want het zal wel monument zijn, dan rinkelt de kassa nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Baddie09 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 16:17:
Dat was in 1964 echt heel veel geld voor een huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacko01
jongetje schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 15:59:
[...]

Daarnaast is dat complete huis in originele staat inclusief de wasmachine met centrifuge in de badkamer en keuken met apparatuur.
En dat voor een schamele 250K. Denk niet dat ze het voor gaan vangen, zie https://www.funda.nl/koop...-40858553-handelskade-69/ voor 275K (en die is redelijk opgeknapt)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 18:20

Ardana

Moderator General Chat

Mens

jongetje schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 17:49:
[...]
Dat was in 1964 echt heel veel geld voor een huis.
Waarde van de gulden / euro
fl 90.000 in het jaar 1964

heeft een "koopkracht" van

fl. 513.720 (€ 233.120) in het jaar 2016
Bron: http://www.iisg.nl/hpw/calculate-nl.php

Als ze dat nu voor 1.3 miljoen weten te verkopen, maken ze (samengestelde) 6,6% interest per jaar...

[ Voor 12% gewijzigd door Ardana op 04-09-2018 18:16 ]

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• satya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 13:54
En weer eenpareltje in de mooie zak van Zuid Beveland:
https://www.funda.nl/koop...is-49811046-langeviele-6/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/069/089/584_1080x720.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door satya op 04-09-2018 21:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:32
Met gratis een koppeltje van die blerbekken erbij. Wat maken die krengen een herrie.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:32

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

D.deJong schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 21:32:
Met gratis een koppeltje van die blerbekken erbij. Wat maken die krengen een herrie.
https://aussiehunter.org/...pes/roast-peacock-recipe/

Opgelost :+ Ze zijn spontaan verdwenen van het erf.
D.deJong schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 21:38:
Die haal je niet bij de plaatselijke poelier.
Ja maar dat is omdat je ze spontaan geplukt op het erf vind :> Gebeurd zomaar. Kan je ook niets aan doen en als ze toch geplukt in je braadschaal ligt dan moet je hem daarna ook maar opeten.

[ Voor 33% gewijzigd door Touchdomex op 04-09-2018 21:39 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:32
Die haal je niet bij de plaatselijke poelier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suggs
  • Niet online

[afbeelding]
"Aan de straatkant bevinden zich maar liefst vier voordeuren, en één aan de achterzijde dus de mogelijkheden zijn te over. Ook in de entree zijn weer vier deuren."
Deze omschrijving doet mij toch wel denken aan de gemiddelde klucht van John Lanting _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suggs
  • Niet online
Juh opa, wat is dat voor'n rare kraai?
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/069/089/592_2160.jpg
Geweldig als je zoiets in je tuin op je landgoed hebt lopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Suggs schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 23:59:
[...]

Juh opa, wat is dat voor'n rare kraai?
[afbeelding]
Geweldig als je zoiets in je tuin op je landgoed hebt lopen.
Echt niet, die dingen maken een pokkeherrie!

Pagina: 1 ... 83 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De staat van de woningmarkt, inkomenspolitiek, etc, etc is hier offtopic.