Leeg - Sinds 20180907
ziet er zeer cool uit wat ik echter niet snap is dat er in de keuken geen afzuiger te bekennen is.
Verwijderd
Je ziet de ramen toch open staan?RenaldoN schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:23:
[...]
ziet er zeer cool uit wat ik echter niet snap is dat er in de keuken geen afzuiger te bekennen is.
Zo ben ik ook eens in een net gerenoveerd appartement gekomen, makelaar zei toen ook, dan zet je toch 2 ramen tegen elkaar open

Daarna vroeg ik of hij thuis een afzuigkap had, toen was het stil.
Ben niet de huurder geworden

Ik ga hier strike. Een paar van die panden die hier voorbij komen vind ik toch wel best acceptabel. (niet diegene waar ik hier over quoteFabianGTI schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 11:47:
[...]
Lijkt me wel lachen om in zo'n huis een stukadoor uit te nodigen en met een ijzeren gezicht te zetten dat je alle wanden en plafonds glad gestuct wil hebben
Wth, das inderdaad bijzonder. Ik zat nog even te zoeken op het aanrecht (zo eentje die langs onder de lucht afzuigt) maar niks te zien.RenaldoN schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:23:
[...]
Zo een recirculatie dampkap werkt anders prima hoor
[ Voor 26% gewijzigd door HyperBart op 14-08-2018 10:47 ]
Gaaf huis hoor, maar ik denk dat ik alleen al twee full time tuinmannen nodig heb voor alleen het gras maaien (tenzij ik het koetsierhuis tegen kost en inwoning verhuur met tuinonderhoud als wederdienst)Slaut schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 23:31:
Iemand nog een stuk land groter dan het aanliggende dorp kopen?
https://www.funda.nl/koop...iderzeestraatweg-west-67/
200.000m^2 zonder erfpacht, enkel wandelaars die langs komen.
Huis:
[afbeelding]
Zitje:
[afbeelding]
Groene badkamer:
[afbeelding]
Blauwe badkamer:
[afbeelding]
En de buren zijn ook nooit ver weg:
[afbeelding]
Ik snap alleen deze foto niet helemaal, is dit nu een mobiele douche achter de tafel?
En wat is de bedoeling van die kleine strook tegels onder de tafel?

Die tegels zien er wel slim uit tegen slijtplekken btw

Als je dat huis kan betalen, is een recirculatieafzuigkap van zo'n 800 euro natuurlijk gewoon peanuts. Aan de rest hoef je geen geld meer uit te geven, het lijkt me namelijk uitstekend onderhouden.RenaldoN schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:23:
Jasphur schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 16:41:
Nice.
[afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...27-st-elisabethstraat-15/
Mij lijkt de ventilatie in de badkamers van zulke oude panden meer het probleem, vooral in de winter: kiezen tussen condens of kou. De douchecabines zien er ook erg onpraktisch uit.
Dat apartement is inderdaad niet in goede staat, maar die moeten ook verkocht wordenAmphiebietje schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 20:16:
Ik heb er ook weer eens eentje gevonden.
Altijd al willen hebben, zo'n deur met sporen van inbraak:
[afbeelding]
En een balkondeur die niet zou misstaan in een fabriekshal:
[afbeelding]
Veel (vooroorlogse) originele details:
[afbeelding]
[afbeelding]
Check dat volkomen verrotte kozijn!
[afbeelding]
(oh, en leuk glas-in-lood raampje)
Wie wilt er nu geen keuken uit het jaar nul?
[afbeelding]
En heerlijk, (de stank van) zo'n badkamer:
[afbeelding]
Ook origineel, wat bakstenen om je wasbak op zijn plek te houden. En de hangsloten om je dronken man buiten de deur te houden...hopelijk houden ze het deze keer...
https://www.funda.nl/koop...1804-soestdijksekade-311/
Een ware knaller van 135.000 Euro.
Oh, en:
[...]
Hele speciale, want ze zijn onzichtbaar.
Ik weet niet of je het sarcastisch bedoelt, maar die prijs is echt wel een knaller voor hartje Den Haag.
Ik ben het ook eens met @bonzz.netninja, als je het kan (laten) renoveren, ben je de koning. Er zitten mooie dure onderdelen in (vloer, deuren, balken, glas in lood), die je nog kan behouden.
Gooi er een ton tegenaan voor renovatie (dan heb je er echt een luxe woning van gemaakt), en die woning is gemakkelijk het dubbele waard, zeker in Den Haag.
die mobiele douche is vast niet zo mobiel en moest eigenlijk ergens ingebouwd worden denk ik. Staat er als opslag, maar wel raar om het op de foto te zetten.Baddie09 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:19:
[...]
Gaaf huis hoor, maar ik denk dat ik alleen al twee full time tuinmannen nodig heb voor alleen het gras maaien (tenzij ik het koetsierhuis tegen kost en inwoning verhuur met tuinonderhoud als wederdienst)
Ik snap alleen deze foto niet helemaal, is dit nu een mobiele douche achter de tafel?
[afbeelding]
De tegels kunnen er op duiden dat er ooit een kachel gestaan heeft en dat de vloer er nooit op is aangepast. Ziet er wel raar uit iig.
It's me Mario
Ik denk niet dat de douche in opslag staat. Hij staat namelijk ook als douche aangeduid op de plattegrond.mmniet schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:39:
[...]
die mobiele douche is vast niet zo mobiel en moest eigenlijk ergens ingebouwd worden denk ik. Staat er als opslag, maar wel raar om het op de foto te zetten.
De tegels kunnen er op duiden dat er ooit een kachel gestaan heeft en dat de vloer er nooit op is aangepast. Ziet er wel raar uit iig.
https://www.funda.nl/koop...eg-west-67/#plattegrond-2
Erg vreemde keuze
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Schoonmoeder, toch? Die is dan waarschijnlijk al op leeftijd, dus pas je jezelf het bijgebouw aan met een 'levensbestendige' benedendouche. Probleem opgelost, hoef je toch niet bij elkaar in het hoofdgebouw te wonen.TheOmen schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:07:
Ach joh, het is het bijgebouw. Daar kom je als eigenaar natuurlijk niet, da's voor 't personeel
Asus N61Ja -> Surface Pro 2
Daar zou goed een kelderluik onder kunnen zitten.Baddie09 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:19:
[...]
...
[afbeelding]
En anders een plek om een potkachel op te zetten.
[ Voor 7% gewijzigd door PalingDrone op 14-08-2018 20:51 ]

https://www.funda.nl/koop...nschotenstraat-18/#foto-2
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Goede kans dat dit automatisch wordt gedaan en dat het daarom zo is.snmght schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:37:
De stagiaire alhier kreeg opdracht om alle gezichten te blurren geloof ik. Zal het Melkmeisje fijn vinden!
[afbeelding]
Allemaal leuk en wel, maar hebben jullie gezien dat er vier meter links van deze televisie nóg een televisie aan de muur hangt? What happened there?
[ Voor 10% gewijzigd door DUX op 14-08-2018 23:08 ]
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Het zijn gewoon twee zithoeken, ik zou er niet snel voor kiezen, maar als je vrouw van GTST houdt en jij van voetbal, dan kunnen die belangen wel eens botsen natuurlijk. Je zit nog wel vlak bij elkaar, dus dat is dan nog iets. wat me wel opvalt is dat bij de kleine TV staat een hekje om de apparatuur en bij de andere niet. Ik snap het nut van het hekje mede daarom niet. Je zet het hekje neer voor de sier om de kabels weg te werken of dat kinderen er niet aan kunnen komen. Gezien de slaapkamers lijkt dat laatste niet het geval (of die staat niet op de foto's) en dan zou ik het overigens raar vinden dat de kinderen wel eenvoudig bij de stroom aansluiting kunnen komen naast dat hekje en waarom is die andere dan niet afgeschermd?DUX schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 23:08:
[...]
Allemaal leuk en wel, maar hebben jullie gezien dat er vier meter links van deze televisie nóg een televisie aan de muur hangt? What happened there?
Een verklaring zou kunnen zijn dat ze die kleine TV ook gebruiken als nep-haardvuur. Dan lijkt zo een hekje nog wat
It's me Mario
Ik vermoed ook dat die behoorlijk grote uitvoering van het melkmeisje doelgericht op die plek staat...snmght schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:37:
De stagiaire alhier kreeg opdracht om alle gezichten te blurren geloof ik. Zal het Melkmeisje fijn vinden!
[afbeelding]
Mét speakerset voor beter haardvuurgeluidmmniet schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 07:23:
Een verklaring zou kunnen zijn dat ze die kleine TV ook gebruiken als nep-haardvuur. Dan lijkt zo een hekje nog wat
En toch lijkt me twee televisiesets hoogst onpraktisch zo dicht op elkaar als je allebei met geluid wilt kijken. Ook vind ik het quasi-nonchalant gebrachte "het zijn gewoon twee zithoeken" lichtelijk decadent als ze ook allebei zo'n apparaat hebben. Niks mis met meerdere (televisie- of zitmeubilair-)sets overigens, maar de plaatsing op de afgebeelde wijze vind ik wat overdreven.
Wat ik me wel kan voorstellen is dat de grote televisie recent verschenen is en nergens goed in huis past. Alsof de nieuwe, te grote televisie dé druppel was die de huiseigenaar heeft besloten te doen verhuizen.
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Neen!

Overigens ben ik erg gecharmeerd van al dat hout. Heel stijlvol. I like. Het tapijt I like wat minder.

https://www.funda.nl/koop...38-doenradestraat-40-d20/
[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 15-08-2018 12:28 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Normaal vind ik hout(look) inderdaad ook wel mooi, alleen dit soort oude mensen hout vind ik dan weer echt spuuglelijkJasphur schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 12:27:
Is het een spiegel?
[afbeelding]
Neen!
[afbeelding]
Overigens ben ik erg gecharmeerd van al dat hout. Heel stijlvol. I like. Het tapijt I like wat minder.
[afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...38-doenradestraat-40-d20/
Maargoed, je kan hier ook duidelijk zien dat er mensen op leeftijd hebben gewoond
Ligt eraan wat er allemaal in zit.hjs schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 12:57:
320,- pm voor de VVE, zijn dat normale bedragen?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
echt hout kan je het bijna niet noemen toch? Spaanplaat met een fineerlaagje dat vroeger hip was. Zoals nu bijna elke woning spierwitte muren heeft, had je toen veel van dit.FabianGTI schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 12:53:
[...]
Normaal vind ik hout(look) inderdaad ook wel mooi, alleen dit soort oude mensen hout vind ik dan weer echt spuuglelijk
Maargoed, je kan hier ook duidelijk zien dat er mensen op leeftijd hebben gewoond
is inderdaad veel geld, maar het ziet er qua gebouw verzorgd uit, waarschijnlijk de tuinman, glazenwasser, liftonderhoud, schoonmaker en stroom voor gezamenlijke delen en reservering voor toekomstige uitgaven in bijvoorbeeld de onderhoud. Veel wat ik zie qua netheid vind ik het op zich niet een heel gek bedrag. Wij hadden destijds 150 euro servicekosten en geen lift, tuinman of dergelijke.
[ Voor 35% gewijzigd door mmniet op 15-08-2018 13:02 ]
It's me Mario
Verwijderd
Wel voor dit soort bejaardenflats (met wat extra zorg). Bijzonder trouwens. Een bejaardenwoning uit 1971 waar sinds die tijd niks meer aan is gedaan. Zijn de verkopers dan 112 jaar oud?hjs schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 12:57:
Ik ken bij mij in de buurt ook wel appartementen waar dat soort bedragen worden gevraagd. Maar daar loopt dan ook fulltime personeel rond voor onderhoud, toezicht en schoonmaken. En dat is geen bejaardencomplex.hjs schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 12:57:
Verwijderd
Vind het verbod op huisdieren ook wel erg opmerkelijk.. geen dieren op het balkon ok, maar dit lijkt me toch wel erg ver gaan.
Je zit op tweaker en dan stel je zo'n vraag? Duidelijk dat 1 tv bedoeld is voor games e.d. met een PSVR pal er naastDUX schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 23:08:
[...]
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
In 1985 was dit ook nog niet gedateerd hoorVerwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 13:02:
[...]
Wel voor dit soort bejaardenflats (met wat extra zorg). Bijzonder trouwens. Een bejaardenwoning uit 1971 waar sinds die tijd niks meer aan is gedaan. Zijn de verkopers dan 112 jaar oud?
Signatures zijn voor boomers.
De doordringende lucht van kattenzeik en het gejank en gehuil van de thuisblijvende honden terwijl hij de andere 2 uitlaatte werd je knettergek van.
Helaas had de woningbouwvereniging geen zin om daarover met die psychopaat in discussie te gaan en blijkbaar maakten de bedreigingen van hem bij hun op kantoor genoeg indruk om geen verder actie te ondernemen.
Al zit ik nu tijdelijk in een appartement waar ook iemand een rustig hondje heeft en die had na toestemming van de VVE zolang er geen klachten komen wel toestemming om dat hondje te houden, gelukkig wonen hier geen rastokkies en gaat dit gewoon goed, maar in principe zijn huisdieren hier ook niet toegestaan.
Argh. Huisdieren in flats. Schuin onder mij woont een persoon met zo'n klein hondje. Dat zo enorm schel blaft. En dat word zo heerlijk versterkt door die betonnen muren. Ik word er knettergek van. Dat de eigenaar er zelf niet helemaal leip van wordt. Maar goed. Dit een Funda forum. Ik ga weer eens wat zoekenPalingDrone schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 13:26:
Zo'n verbod op huisdieren komt wel vaker voor en is vaak volkomen terecht, ik heb ervaring met een bovenbuurman die behalve 2 eekhoorns ook nog een lading schreeuwparkieten, een ara, 2 katten en 4 honden (2 Dobermans en 2 Maltezer leeuwtjes) in zijn huis had zonder buitenruimte/balkon.
De doordringende lucht van kattenzeik en het gejank en gehuil van de thuisblijvende honden terwijl hij de andere 2 uitlaatte werd je knettergek van.
Helaas had de woningbouwvereniging geen zin om daarover met die psychopaat in discussie te gaan en blijkbaar maakten de bedreigingen van hem bij hun op kantoor genoeg indruk om geen verder actie te ondernemen.
Al zit ik nu tijdelijk in een appartement waar ook iemand een rustig hondje heeft en die had na toestemming van de VVE zolang er geen klachten komen wel toestemming om dat hondje te houden, gelukkig wonen hier geen rastokkies en gaat dit gewoon goed, maar in principe zijn huisdieren hier ook niet toegestaan.
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
€ 379.000 voor een 2e hands camper.... [slik]BCC schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 15:29:
Niet op funda, maar toch wel een mooi huisje - https://www.marktplaats.n...7-stephex-motorhomes.html
PSN: TDBtje
en ik dacht dat deze al erg prijzig wasBCC schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 15:29:
Niet op funda, maar toch wel een mooi huisje - https://www.marktplaats.n...7-stephex-motorhomes.html
https://link.marktplaats.nl/m1311305458
Wat een apart huis zeg, het is niet eens op het eerste gezicht lelijk, maar er klopt hier vanalles niet aan waardoor het een allegaartje is van stijlen.
https://www.funda.nl/koop...220-weg-van-ongenade-8-1/

Boerderij look

Moderne binnenkant

Bedrijfspand look

tja, modern?

en lekker agrarisch

[ Voor 7% gewijzigd door Baddie09 op 15-08-2018 16:10 ]
Zo lelijk vind ik het eigenlijk niet eens, als je kijkt hoe het huis is ingericht vind ik dit juist zeer geslaagd?Baddie09 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 16:07:
Wat dacht deze eigenaar in 2012: "Ik wil een boerderij, nee wacht, ik wil een modern huis, oh nee, ik wil liever een bedrijfspand, nou ja laat ik alles wat ik wil maar door elkaar heen bouwen"
Wat een apart huis zeg, het is niet eens op het eerste gezicht lelijk, maar er klopt hier vanalles niet aan waardoor het een allegaartje is van stijlen.
[afbeelding]
Boerderij look
[afbeelding]
Moderne binnenkant
[afbeelding]
[afbeelding]
Bedrijfspand look
[afbeelding]
[afbeelding]
tja, modern?
[afbeelding]
en lekker agrarisch
[afbeelding]
Modern kunnen combineren in een boerderij, vind het zelf altijd knap

Zijn de wanden nou betegeld of is het iets anders?
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Van het huis is wel iets te maken, ik zou de inpandige garage laten vervangen door een zwembad of zo
Wel heel veel kleine slaapkamers boven...
[ Voor 74% gewijzigd door Quantor op 15-08-2018 16:34 ]
Ah, de welbekende gefotoshopte fiets, was deze keer niet echt nodig omdat er al een fiets op de foto stond.
Ze is wel erg ijverig geweest met de PS in het interieur lijkt me (of het huis is erg grijs van binnen)

Ik ben benieuwed wat je met deze kamer aankunt

[ Voor 5% gewijzigd door Baddie09 op 15-08-2018 16:51 ]
Kom op, de arme persoon woont (binnenkort: woonde) aan de Weg van Ongenade.Baddie09 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 16:07:
Wat dacht deze eigenaar in 2012: "Ik wil een boerderij, nee wacht, ik wil een modern huis, oh nee, ik wil liever een bedrijfspand, nou ja laat ik alles wat ik wil maar door elkaar heen bouwen"
Eigenlijk opmerkelijk dat die straatnaam uberhaupt bestaat...

https://www.funda.nl/koop...-haarlemmermeerpolder-11/
Verwijderd
Ik vind de wipkip bij de buurtjes ook wel leukJasphur schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 16:55:
Een boot in je voortuin is leuker dan wat de buren hebben.
[afbeelding]
https://www.google.nl/map...V7sY3A!2e0!7i13312!8i6656
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2018 17:35 ]
1 Vathorst
2 Mijn zwager woont er 1 straat vandaan (Eilandspolder). Voor je het weet heb je hem en zijn kinderen de hele dag bij je in het water liggen.
3. Vathorst
4. Om het over de wijk nog maar niet hebben
Verwijderd

Weer eens wat anders dan een inloopkast... een mooie inloopkluis in de woonkamer.

https://www.funda.nl/koop...is-86218812-op-de-bos-30/
Of was dit vroeger een bankgebouw?
Edit: Dit moet wel een bankgebouw geweest zijn: de zijgevel daar zat vroeger een geldautomaat. Te zien aan de dichtgemetselde muur, de niet logische oprit en de verlichting die daarboven zit

[ Voor 30% gewijzigd door Theo op 15-08-2018 21:06 ]
7400 Wp op het dak
Wij hebben in ons dorp ook zo'n pand staan met een kluis erin. Was vroeger een bank geweest, maar nu is het een kinderopvang. Je raad het al; in de kluis liggen de kindjes te slapen.Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 18:55:
Wat is dat nou....![]()
[afbeelding]
Weer eens wat anders dan een inloopkast... een mooie inloopkluis in de woonkamer.
[afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...is-86218812-op-de-bos-30/
Dat ligt er aan. Het absolute minimum ligt voor complexen met kleine appartementen, zonder lift en zonder gemeenschappelijke tuin toch wel op 75-100 euro voor een gezonde VvE. Dit is dan voor basis onderhoud, elektra voor het trappenhuis, opstalverzekering en een administratiekantoor.hjs schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 12:57:
Met een lift lopen de kosten snel op. Onderhoudscontract, energieverbruik en afschrijving tikt aardig aan.
Bij een fatsoenlijke gemeenschappelijke tuin zal er 1 à 2 dagen per week een hovenier nodig zijn om deze te onderhouden. Daarnaast nog periodiek de kosten van het vernieuwen van beplanting en bestrating.
Dan is bij oudere complexen vaak maar 1 watermeter aanwezig, dus lopen de kosten voor water via de VvE. Bij een complex met blokverwarming geldt hetzelfde voor de stookkosten. Als de verwarmingsinstallatie verouderd is en de isolatie is matig, dan kunnen die kosten bij wat ruimere appartementen oplopen tot 100 euro (of meer) per woning.
Dan zijn er nog zaken als schoonmaak van het trappenhuis, glazenwasser.
En wat de bijdrage (tijdelijk) kan laten oplopen is wanneer men van plan is om het hele complex grondig te renoveren. Isolatie, nieuwe kozijnen, nieuwe dakbedekking, zonnepanelen. Alles in één keer. Kost even iets, maar de woningwaarde zal stijgen en de energiekosten kunnen ineens 50 euro per appartement lager uitvallen.
Vorige woning sinds 2017 gasvrij zonder rekening van Liander. 2022 Doen we het kunstje opnieuw bij Enexis.
Interessant pand doet denken aan Frank Lloyd Wright en Berlage, had het alleen liever in de oorspronkelijke staat gezien.
Toch teveel onnodige "strakheid" / "modernisering" met te weinig respect voor het gebouw, ik denk zelfs dat het daardoor minder waard is geworden.
How do you save a random generator ?
Prachtige plek.enchion schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 21:10:
https://www.funda.nl/koop...is-40683503-tooropkade-1/
Interessant pand doet denken aan Frank Lloyd Wright en Berlage, had het alleen liever in de oorspronkelijke staat gezien.
Toch teveel onnodige "strakheid" / "modernisering" met te weinig respect voor het gebouw, ik denk zelfs dat het daardoor minder waard is geworden.
En tandtechnisch lab aan huis... dan weet je nu ook waar de techniekkosten naartoe gaan wanneer je eens een kroontje in je gebit bestelt.
https://www.funda.nl/koop...0854539-nieuwe-gracht-62/

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Ik mag hopen dat je het object leeg opgeleverd krijgtWidow schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 08:31:
Dit is ook een pareltje. Slechts 1.1mln, en dan mag je deze puinzooi wel even opruimen..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
- De gehele woning dient gemoderniseerd te worden;Widow schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 08:31:
Dit is ook een pareltje. Slechts 1.1mln, en dan mag je deze puinzooi wel even opruimen..
*knip*
Joh...
Laten we een boekje van Mozart neerleggen, dan lijkt het nog wat...
Voor die prijs verwacht je toch wel dat de makelaar adviseert om even een schoonmaakploeg naar binnen te sturen voordat je foto's neemt

Wow, gaaf pand hoor, ik zou er best kunnen wonen. En het zijn kennelijk ook verstandige mensen, in plaats van het standaard flesje wijn op tafel hebben ze hier een kan water een een fles zonnebrandenchion schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 21:10:
https://www.funda.nl/koop...is-40683503-tooropkade-1/

Aan de spullen die op tafel liggen denk ik niet dat dit de eigenaren zijn die er wonen, maar eerder studenten/anti-kraak, een hoop shag builtjes en aanstekers. Die kunnen het niet schelen hoe het er op de foto uit ziet.KilianS schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 08:50:
[...]
- De gehele woning dient gemoderniseerd te worden;
Joh...![]()
Laten we een boekje van Mozart neerleggen, dan lijkt het nog wat...
Voor die prijs verwacht je toch wel dat de makelaar adviseert om even een schoonmaakploeg naar binnen te sturen voordat je foto's neemt
Ik heb een papiertje liggen (gesealed) met het recept voor appeltaart (hoewel ik hem wel kan dromenJasphur schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:11:
@HollowGamer Met de keuken niet neeMaar die tekst tegen de muur. Bah bah
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
En je kunt pas lasagne eten als de schilder is geweest.Jasphur schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:11:
Wat een lief huisje... maar wat een geld
https://www.funda.nl/koop...-40687513-kerkstraat-340/
Idd, en dan rozijnen in een appeltaart. Die mensen hebben het gewoon ECHT niet gesnapt.Jasphur schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:11:
hahaha, PRACHTIG.
Toen ik snel keek tijdens het scrollen dacht ik "ik heb nog nooit een stoeptegel iets zien weerspiegelen, en dan nog in kleur ook"
Wat een foute photoshop, en dan ook nog de fiets spiegelen op de ondergrond en dan in kleur laten. maak het dan gewoon grijs dan was het minder opgevallen
[ Voor 7% gewijzigd door gise op 16-08-2018 09:56 ]
Die fiets is sowieso heel bijzonder. Hij is bijzonder goed gebalanceerd, dat hij kan blijven staan zonder ondersteuning...gise schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:55:
[...]
hahaha, PRACHTIG.
Toen ik snel keek tijdens het scrollen dacht ik "ik heb nog nooit een stoeptegel iets zien weerspiegelen, en dan nog in kleur ook"
Wat een foute photoshop, en dan ook nog de fiets spiegelen op de ondergrond
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
*schept op in kroeg* ja jongens ik heb een boot voor de deur liggenJasphur schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 16:55:
[afbeelding]
Ik heb een betaalde 2025 WinRAR licentie (geen leugen)

https://www.funda.nl/koop...-40855077-ginnekenweg-76/
[ Voor 18% gewijzigd door Jasphur op 16-08-2018 10:52 ]
Die wc helemaal boven gaat ook snel vervelen denk ik.MKMosselman schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:48:
Gister langs gelopen.
Wat een lief huisje... maar wat een geld
https://www.funda.nl/koop...-40687513-kerkstraat-340/
Gracht is misschien sneller te bereiken, gewoon daar je plasje doenBeeeeJeeee schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:54:
[...]
Die wc helemaal boven gaat ook snel vervelen denk ik.
Ik vraag me af of je die brandkraan in je tuin ook mag gebruiken om dat zwembad te vullen.Jasphur schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 16:55:
[afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...mermeerpolder-11/#foto-28
Be yourself, no matter what they say ...
Hij staat er natuurlijk voor de brandweer, dat is duidelijk niet voor de sier.voske schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 11:22:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat deze er enkel voor de sier staat.
De vraag is of je als particulier het mag gebruiken
Ja, gewoon effe met je smartphone wat fotootjes aanleveren. Is toch een uitgeleefd pand.
https://www.funda.nl/koop...jnstraat-227-229/#foto-17
Het valt me nog mee dat er geen dingen zoals '4 theelepels liefde' en 'een snufje geluk' bij het recept staanJasphur schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:11:
Doe jij er krenten in?TERW_DAN schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:50:
[...]
Idd, en dan rozijnen in een appeltaart. Die mensen hebben het gewoon ECHT niet gesnapt.
Heeft niet zoveel met foute fotoshop te maken, deze makelaar heeft dit als kenmerk. In dit topic kun je er nog meer tegenkomen.gise schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:55:
[...]
hahaha, PRACHTIG.
Wat een foute photoshop, en dan ook nog de fiets spiegelen op de ondergrond en dan in kleur laten. maak het dan gewoon grijs dan was het minder opgevallen
Er zijn ook makelaars die overal fruit neerleggen, of een klein groen modelautootje.
Ik denk ook dat deze alleen voor de brandweer is, want sinds de bezuinigingen is er geen geld meer om de palen op straat te plaatsen en deze te verankeren in de grondFireshade schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 11:33:
[...]
Hij staat er natuurlijk voor de brandweer, dat is duidelijk niet voor de sier.
De vraag is of je als particulier het mag gebruiken

Tegenwoordig is het beleid, midden in de tuin plaatsen zonder bevestigingsbouten

[ Voor 21% gewijzigd door Baddie09 op 16-08-2018 12:05 ]
Slim, als een soort onopvallende copyright middel of artist signature?Aardappel schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 11:42:
[...]
Heeft niet zoveel met foute fotoshop te maken, deze makelaar heeft dit als kenmerk. In dit topic kun je er nog meer tegenkomen.
Er zijn ook makelaars die overal fruit neerleggen, of een klein groen modelautootje.
Zou eerder een idee van de ingeschakelde fotograaf zijn dan van de makelaar, lijkt me
Ik heb een weekendje in een vakantiehuisje in Kijkduin gezeten waar dit recept op de deur hing. Lijkt me een sticker van de Xenos
Dit is toch niet serieus?Baddie09 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 12:03:
[...]
Ik denk ook dat deze alleen voor de brandweer is, want sinds de bezuinigingen is er geen geld meer om de palen op straat te plaatsen en deze te verankeren in de grond
Tegenwoordig is het beleid, midden in de tuin plaatsen zonder bevestigingsbouten
Lijkt me meer dat dit voor decoratie is en zeker niet gebruikt wordt door brandweer.
Of begrijp ik sarcasme niet meer?

[ Voor 4% gewijzigd door HollowGamer op 16-08-2018 18:57 ]
Verwijderd
HollowGamer schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 18:05:
[...]
Dit is toch niet serieus?
Lijkt me meer dat dit voor decoratie is en zeker niet gebruikt wordt door brandweer.
Of begrijp ik sarcasme niet meer?
Zoals duidelijk te zien is dit mobiele versie
Voor de oplettende kijker... ze hebben een waterputje voor de deur
https://www.google.nl/map...DeuLCg!2e0!7i13312!8i6656
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2018 18:53 ]
Mocht je een reu hebben en te belazerd zijn om op zondagmorgen je hond uit te laten dan is dit de redding voor je planten.Baddie09 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 12:03:
[...]
Ik denk ook dat deze alleen voor de brandweer is, want sinds de bezuinigingen is er geen geld meer om de palen op straat te plaatsen en deze te verankeren in de grond
[afbeelding]
[afbeelding]
Als het huis zo is, dan is het huis zo.DutchChelsea schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 10:33:
Hoe kun je nu een huis te koop zetten met dit soort foto's erbij? Niet uitnodigend, of gedraag ik me nu als snob? https://www.funda.nl/koop...eusebiusplein-33/#foto-22
Met de foto's zelf vind ik weinig fout.
Wel een enorm tof huis overigens. Maar helaas moet je er nog 2 misschien wel 2,5 keer het aankoop bedrag tegenaan gooien om het op te knappen.
[ Voor 15% gewijzigd door Jasphur op 17-08-2018 10:38 ]
Tjah, wat moet je anders? 50k investeren om het huis enigszins foto-waardig te maken? Laat dat lekker aan de investeerder over die dit pand gaat opknappen. Gooi er 2 ton tegen aan en verkoop het voor 5,5DutchChelsea schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 10:33:
Hoe kun je nu een huis te koop zetten met dit soort foto's erbij? Niet uitnodigend, of gedraag ik me nu als snob? https://www.funda.nl/koop...eusebiusplein-33/#foto-22
DutchChelsea schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 10:38:
@Jasphur al die vlekken op muren, ik denk dat ik dat zelf zou hebben bijgeschilderd of niet op een foto had laten zetten
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Snap ik. Maar kijk naar de prijs, kijk naar de locatie, voel de markt. Mensen die echt op zoek zijn snappen zelf wel dat dit over te schilderen is. Het huis verkoopt wel, ik snap de keuze om het niet te doen.DutchChelsea schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 10:38:
@Jasphur al die vlekken op muren, ik denk dat ik dat zelf zou hebben bijgeschilderd of niet op een foto had laten zetten
Die vensterbanken! Wel een gaaf huis, waar zeker nog veel aan moet gebeuren. Maar daardoor ook heel veel voldoening kan geven.Jasphur schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 10:37:
[...]
Als het huis zo is, dan is het huis zo.
Wel een enorm tof huis overigens. Maar helaas moet je er nog 2 misschien wel 2,5 keer het aankoop bedrag tegenaan gooien om het op te knappen.
https://www.funda.nl/koop...eusebiusplein-33/#foto-31
Opeens één kamer die wél netjes is en voorzien is van heel keurig meubilair.
Tja ik zie een huis waarin echt veel potentie zit om dit een heel mooi en statig woonhuis van te maken. Je zult best veel moeten doen. Electra, Cv, beglazing en keuken en badkamer. Maar ik denk inderdaad dat je met 50-65K een heel eind komt om deze woning om te toveren tot je eigen paleis. Dus als je op zoek bent... en je bent zelf een beetje handig dan kom je echt heel ver.DutchChelsea schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 10:38:
Ik snap de overweging wel om verder niets te doen aan het huis voor de foto's.....ik denk dat de woning, de ruimte in de woning genoeg aan potentie biedt...
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
Verwijderd
Antikraak? Studentenhuis? Hospita die is overleden en er misschien al niet meer woonde?Tehh schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 10:43:
Het lijkt wel alsof er nog een huurder in zit, of heeft gezeten:
https://www.funda.nl/koop...eusebiusplein-33/#foto-31
Opeens één kamer die wél netjes is en voorzien is van heel keurig meubilair.
Signatures zijn voor boomers.
Ik zou niet veel meer dan 2 ton bieden. Ik denk ook dat je eerder een ton nodig hebt om de boel goed op orde te maken. Minder als je zelf handig bent en tijd hebt. Als je het mooi doet, kan hij IMHO zeker voor 3,75-4 ton verkocht worden.Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 10:52:
Ik vrees dat je met 50-65K niet verder komt dan wat oplikken. Als je kijkt hoe het dak doorhangt (inclusief lekkage), kan je op je klompjes aanvoelen dat je er eerder ton(nen) tegenaan moet gooien. Maar als de fundering nog een beetje goed is moet er wel wat van te maken zijn.
Mijn eerste bod zou €170.000 zijn. Max.Fireshade schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 11:17:
[...]
Ik zou niet veel meer dan 2 ton bieden. Ik denk ook dat je eerder een ton nodig hebt om de boel goed op orde te maken. Minder als je zelf handig bent en tijd hebt. Als je het mooi doet, kan hij IMHO zeker voor 3,75-4 ton verkocht worden.
Of een bezichtiging eisen met een arsenaal aan werkmannen die ter plekke even wat offertes uitrekenen.
[ Voor 11% gewijzigd door Typhone op 17-08-2018 12:11 ]
Wait whut?! Je denkt dat je 500K nodig hebt om dit op te knappen, in dat geval zou ik niet als aannemer beginnen want dan prijs je jezelf wel flink uit te marktJasphur schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 10:37:
[...]
Als het huis zo is, dan is het huis zo.
Waarom wordt er eigenlijk bij elk huis wat hier te koop staat er vanuit gegaan dat het voor de doorverkoop bedoelt is?
Ja, er zijn daadwerkelijk mensen die in zo'n huis willen wonen zonder er verhuurder of AirBNB gelazer mee te willen hebben
Oke oke misschien is een half miljoen wat te veel, maar stel het dak en de fundering is rotFabianGTI schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:14:
[...]
Wait whut?! Je denkt dat je 500K nodig hebt om dit op te knappen, in dat geval zou ik niet als aannemer beginnen want dan prijs je jezelf wel flink uit te markt![]()
Waarom wordt er eigenlijk bij elk huis wat hier te koop staat er vanuit gegaan dat het voor de doorverkoop bedoelt is?![]()
Ja, er zijn daadwerkelijk mensen die in zo'n huis willen wonen zonder er verhuurder of AirBNB gelazer mee te willen hebben
Anyway het is een Funda topic. Voila: Iemand zin in camouflage meubels?

https://www.funda.nl/koop...2-oude-rijksstraatweg-65/
Dit topic is gesloten.
De staat van de woningmarkt, inkomenspolitiek, etc, etc is hier offtopic.