Een half serverpark voor je huisThe semi-basement also houses a large tech basement, the control room for the villa’s technological amenities

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Een half serverpark voor je huisThe semi-basement also houses a large tech basement, the control room for the villa’s technological amenities
Konden ze voor dat geld niet iemand vinden die de dubbele foto's eruit kon halen, of doen ze het gewoon expres?
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
[ Voor 11% gewijzigd door Raymond op 02-08-2018 23:09 ]
Voor je het weet is dat onverkoopbare appartement van 100k in Heerlen dalijk 200k waard 😛Raymond schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 23:06:
Heerlen is wel hot deze week : D
En wel mooi dat maastricht airport op 19km ligt en aachen airport op 25km
Bijzonder mooi huis btw
"het westen", daar moet ik altijd zo om lachen. Alsof de hele randstad te vergelijken is met één van de 4 grote steden waar men wel eens een dagje gaat shoppen en de toerist uithangen.Grolsch schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:52:
[...]
Tsjah, ik heb me wel vaker afgevraagd waarom veel mensen op een kluitje in het westen willen zitten, elke dag uren in de file, hutjemutje verpakt in overvolle woonwijken, veel criminaliteit en smerig bier
Laat mij maar lekker in het Oosten wonen, lekker veel ruimte om de keet, heerlijk bier, veel gemoedelijkheid, geen files en betaalbare grond en woningen
Deze mensen wonen er nu +- 10 jaar, en toen gekocht onder de 1mio, de "handelaar" daarvoor heeft dit huis voor slechts 600K in de handen gekregen volgens mij.
Vorige woning sinds 2017 gasvrij zonder rekening van Liander. 2022 Doen we het kunstje opnieuw bij Enexis.
Terwijl een beetje gemiddelde lap-/desk-top hetzelfde werk waarschijnlijk probleemloos zou kunnen doen
Virussen? Scan ze hier!
En dan komt er nog is bij dat je in de ergste files staat als je buiten de randstad woont en erin werkt. Ik rij iedere ochtend vanuit de randstad maar het zuiden over de A2 en dan is geen enkel probleem, de andere kant opIvow85 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 00:49:
[...]
Files? Geen last van ik fiets de 7 kilometer maar mijn werk. Mijn partner rijdt zo'n 25 kilometer en staat alleen in de file als er een ongeluk gebeurd is
Menig zoekresultaat laat zien dat dit huis te koop stond voor 8 miljoen, Koningskaars 8 in Heerlen, helaas niet op Funda.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Dat is juist een hele slimme maniet van verkopen. Dan is het wat een gek er voor geeft en soms heeft dat zijn voordelen. Soms is een waarde van een woning ook lastig in te schatten, en doen ze op die manier een pijling wat voor biedingen er binnen komen.Pathogen schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 09:50:
Ben ik nou zo gek, of nodigt "prijs op aanvraag" echt totáál niet uit?
Die waterrekening...Piet91 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 20:58:
Niet Nederland, maar er wordt hier wel vaker niet Nederlands/niet Funda spul gepost:
The Mountain of Beverly Hills; 63 hectare grond; het hoogst gelegen stukje grond in het wereldberoemde 90210 postcode gebied.
Het "verderop" gelegen Disneyland Park past erin en dan hou je nog 29 hectare grond over.
En dat voor de lieve som van $1.000.000.000 (omgerekend €860.770.389)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Dat is om de hoek waar ik vroeger woonde. Als ik het goed heb was dit de woning van Harry Laeven. Leuk huis hoor, maar die villawijk is er zo een waarbij de Huizen erg dicht bij elkaar liggen. Voor die 8 miljoen (die het eerder moest opbrengen) krijg je dus verrekte weinig privacy.
[ Voor 15% gewijzigd door snmght op 03-08-2018 09:02 ]
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Wat ik van vroeger nog weet was de blaak, de wijk waarin dit huis ligt, een van de chiquere wijken van Tilburg. De huizenprijzen lagen daar ook wat hoger dan in de rest van de stad. Als ik zo deze woningen zie dan denk ik dat er ook wat mindere stukken zitten in de wijkVerwijderd schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 18:56:
Naast de aparte stijl is er een slechte photoshopper aan de slag geweest. Foto 1 is gesoept.![]()
Huis staat ook al een jaar te koop, waarschijnlijk door de absurde prijs van 4.7 ton.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
https://www.funda.nl/koop/tilburg/huis-85682994-jeker-25/
Ik zie Apple dat nog wel kopen, en dan het gras zoo maaien dat er een groot APple logo in komt te staan. Kan toch uit de kleine kas en is marketingtechnisch helemaal verantwoordPiet91 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 20:58:
Niet Nederland, maar er wordt hier wel vaker niet Nederlands/niet Funda spul gepost:
The Mountain of Beverly Hills; 63 hectare grond; het hoogst gelegen stukje grond in het wereldberoemde 90210 postcode gebied.
Het "verderop" gelegen Disneyland Park past erin en dan hou je nog 29 hectare grond over.
En dat voor de lieve som van $1.000.000.000 (omgerekend €860.770.389)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Busted..wildhagen schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 06:03:
[...]
En dan zit je ook nog eens in Heerlen, het afvalputje van Nederland zo ongeveer. Het is niet voor niets dat iedereen die stad zo snel mogelijk ontvlucht, als ze ook maar enigszins de kans krijgen
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Lijkt wel een parenclub, met heel veel opslag voor camerabeelden..
Jij houdt het nog netjesTakeAway schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 11:39:
[...]
Lijkt wel een parenclub, met heel veel opslag voor camerabeelden..
Durfde het al zelf niet te zeggen.wildhagen schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 06:03:
[...]
En dan zit je ook nog eens in Heerlen, het afvalputje van Nederland zo ongeveer. Het is niet voor niets dat iedereen die stad zo snel mogelijk ontvlucht, als ze ook maar enigszins de kans krijgen
[ Voor 20% gewijzigd door Jasphur op 03-08-2018 15:26 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Jasphur schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 15:24:
Fijn weekend alvast, mensen!
[afbeelding]
https://www.funda.nl/koop/breda/huis-40636635-elsstraat-33/
[ Voor 5% gewijzigd door SuBBaSS op 03-08-2018 17:09 ]
Virussen? Scan ze hier!
Op basis van de foto zou ik dat wel zeggen, op basis van de plattegrond en het huis an sich is het echter minder logisch dat het een uitbouw zou zijnJasphur schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 17:36:
@wildhagen Als ik zo kijk waar de die haard op staat en naar de muur daar bij die deur rechts. Verwacht ik dat die ruimte daarachter een uitbouw is en dat er oorspronkelijk een muur stond zodat de schouw daar tegenaan kon staan. Maar inderdaad, het had veel mooier opgelost kunnen worden.
Interieur is helemaal passend bij de wijk waarin het huis staatSuBBaSS schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 17:07:
[...]
[afbeelding]
Die klok-laven zijn het bewijs van dat wat je ouders altijd tegen je zeiden als je gekke bekken aan het trekken was: "Pas maar op, als de klok slaat blijft je gezicht zo".
Zij waren in ieder geval met z'n tweeën nog in de WTF-modus over al die kitscherigheid.
Bedoel: wie zou er nou bedenken om van zo'n blaasbalg een salontafel te maken?
Is dit de voormalige dorpssmid ofzo?
[afbeelding]
Ja, want daar zal de koper van een grasveld van $1mld dollar ook echt wakker van liggen.
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Qua warmteverdeling is het wel praktischer, zo wordt de ruimte erachter ook nog verwarmd in plaats van dat het de muur in gejaagd wordt.wildhagen schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 17:33:
Interessante lokatie voor een open haard:
[afbeelding]
Huis: https://www.funda.nl/koop...86171628-julianastraat-2/
Vind het nou niet echt praktisch opgesteld zo, en die afvoer had imho ook wel mooier gemogen.
Huis heeft sowieso een paar rare dingetjes. Ik vind 275.000 ook erg veel voor zo'n woning. Ken de wijk goed (mijn ouders wonen er in de buurt, en ik heb er 15 jaar gewoond). Geen slechte huizen en een prima buurt verder, maar meer dan 200.000 zou ik voor de huizen toch niet over hebben daar.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Is wel heel erg mooi en de prijs vind ik eigenlijk wel meevallen (hartje centrum, gerestaureerd, ruim). Alleen kun je een dergelijke woning eigenlijk alleen maar authentiek inrichten. En om nou in een museum te gaan wonen lijkt mij dan ook weer niets. En de Denneweg?YellowCube schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 21:38:
https://www.funda.nl/koop...976-smidswater-26/#foto-9
Ik mag het wel.
Prijs is er ook naar.
Wat een ongelofelijk lelijk huis. Typisch zo'n vrijstaand huis met de plattegrond van een ongeïnspireerd, ongeïsoleerd, jaren '70 rijtjeshuis. Ik zeg platgooien en, als daar echt behoefte aan is in die regio, iets nieuws neerzetten. Soms moet je gewoon durven toegeven dat een huis z'n tijd gehad heeft en dat investeren in renovatie niet lonend meer is.remmstein schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 22:01:
https://www.funda.nl/koop...is-40409179-ooststraat-3/
Doodskist in de woonkamer. Tuin met zo'n en veel privacy volgens de tekst, maar schutting ontbreekt.
Erg mooi en sfeervol. Helemaal goed!YellowCube schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 21:38:
Ik mag het wel.
Prijs is er ook naar.
[ Voor 34% gewijzigd door Fiber op 03-08-2018 22:40 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
De ramen in dat huis zijn echt super mooi.YellowCube schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 21:38:
Ik mag het wel.
Prijs is er ook naar.
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 07:55:
Die waterrekening...
Wel een beetje.Ethirty schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 18:30:
Ja, want daar zal de koper van een grasveld van $1mld dollar ook echt wakker van liggen.
Ik zou er zo intrekkenBrandts schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:02:
Een deel van Gosford Castle te koop voor 500.000 pond (waar ook scenes van GoT zijn opgenomen):
http://www.maisonni.com/g...ck-road-markethill/528198
Dat is niet veel voor 24 slaapkamers en 10 badkamers. Alleen jammer dat er geen verwarming aanwezig is
Het ronde torentje vind ik leuk, ik heb wat met kasteelelementen... De binnenkant daarentegenJasphur schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 15:24:
Fijn weekend alvast, mensen!
[afbeelding]
https://www.funda.nl/koop/breda/huis-40636635-elsstraat-33/
Piet91 schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 00:50:
[...]
Wel een beetje.
Californië kent bijna non-stop droogte en kent enorm veel problemen met (regen)water.
Zo werd begin 2017 na 3 jaar (!) de noodtoestand beëindigd vanwege die droogte.
De staat verbruikt nog steeds meer water dan er neerslag valt.
Afgelopen mei zijn er wetten aangenomen die het gemiddelde waterverbruik per persoon omlaag moet gaan brengen.
Die *kan* dus daar last van krijgen.
#team_UTC+1
Virussen? Scan ze hier!
Is Tilburg echt zo erg dan? Dat huizen met stoeptegeltuintjes tegenwoordig in de 'chiquere wijken' zitten? Man man man. Voor 450k koop je een paar kilometer verderop toch heel wat anders.Baddie09 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:44:
[...]
Wat ik van vroeger nog weet was de blaak, de wijk waarin dit huis ligt, een van de chiquere wijken van Tilburg. De huizenprijzen lagen daar ook wat hoger dan in de rest van de stad. Als ik zo deze woningen zie dan denk ik dat er ook wat mindere stukken zitten in de wijk. De vraagprijs lijkt me ook redelijk ambitieus, tenzij je het fijn vind om naast een basisschool te wonen met joelende kinderen en naast een sportcomplex dus je hebt doordeweeks en in het weekend continue geluidsoverlast.
En ik weet niet of dit de buurman of de bewoner is, maar voldoende plakplaatjes op de armen
https://www.google.nl/map...uk05tw!2e0!7i13312!8i6656
Verwijderd
Een smurf zal zich er prima thuis voelen.Deleon78 schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 11:45:
[...]
Het mag dan niet mijn smaak zijn, maar er zit wel veel liefde en arbeid in
Alleen al het perpectief van de eerste foto doet mij trippen. En dan ben ik nog geeneens door de voordeur.wildhagen schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 11:46:
Leuk huis voor iemand die een LSD-trip heeft, met al die verschillende kleurtjes
#team_UTC+1
Niet mijn smaak, maar kudo's voor wie het gemaakt heeft. Het zit prima in elkaar en het matched allemaal goed met elkaar.
Kijk, de makelaar heeft de cursus gevolgd met het sfeerverhogende flesje wijnremmstein schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 22:01:
https://www.funda.nl/koop...is-40409179-ooststraat-3/
Doodskist in de woonkamer. Tuin met zo'n en veel privacy volgens de tekst, maar schutting ontbreekt.
Tilt de hele ruimte inderdaad naar een ander niveau.Baddie09 schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 13:17:
[...]
Kijk, de makelaar heeft de cursus gevolgd met het sfeerverhogende flesje wijn
[afbeelding]
#team_UTC+1
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Grappig, de makelaar heeft er ook op ingespeeld om de plattegrond achtergrond blauw te maken i.p.v. geel
Vooral een "unieke" keuken!YellowCube schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 21:38:
Ik mag het wel.
Prijs is er ook naar.
7400 Wp op het dak
Koopje. Leuk huis. Beetje ver weg alleen...Antisteigerhout schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 16:34:
https://www.funda.nl/koop...navigateSource=toppositie
Midden in het centrum van een leuke stad, zwembad en bar...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Wat een eigenaardig bordeel pand is dit.Antisteigerhout schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 16:34:
Volgens Google zat op dat adres een Arbo-consultancy toko: F. Meulenberg Arbo & Consult.PalingDrone schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 16:55:
[...]
Wat een eigenaardig bordeel pand is dit.
Voor de geldmachine splitsing in appartementen was dit een...
Hotel/pretpaleis/sekte HQ/iets anders?
Virussen? Scan ze hier!
Mooi appartement, maar geen V.v.E.Antisteigerhout schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 16:34:
[ Voor 8% gewijzigd door dr john op 04-08-2018 22:17 ]
Je mag toch wel verwachten van zo'n pand dat je "exclusief" zit maar je kijkt aan de voorkant uit op de hele wijk met woningen van net nog geen 2 ton bij wijze van spreken. Je zit naast het bejaardencentrum volgens mij. Eerlijk voor zo'n woning, staat het wel rottig qua plaats, strand is top maar de rest van de omgeving vind ik persoonlijk wel te wensen over laten. De andere kant kijk je tegen de duinen op, mwah voor dat geld had ik toch wel meer verwacht denk ik. Het uitzicht op het strand had voor die prijs toch wel heel erg leuk geweest en je zit eigenlijk weggepropt in de bocht daar waar ongeveer de hele plaats doorgaat om Wijk aan Zee te verlaten. Je moet er echt wel zin in hebben.dr john schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 22:15:
https://www.funda.nl/koop...0750078-van-ogtropweg-16/
huis met eigen bunker en uitkijktoren op de hoogovens
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Blokje? Je moet er echt niet aan denken, gewoon schrappen van je topografische kennis.D_Jeff schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 22:29:
Wijk aan Zee / Pernis / Moerdijk..
Dat zijn echt van die plaatsen waarvan ik denk: fiets wel een blokje verder
itsalex schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 22:27:
[...]
Ok laten we het ook goed doen:
https://www.funda.nl/koop...-40626449-duinlustweg-36/
Mag je wel klagen over de afstand vanaf het strand maar met auto is het zeker te overzien en gezien de rest, mwah is het een kleine bijeenkomstigheid. Je hebt wel je eigen lift
En toen haakte ik af...[...] een jaarlijkse canon van ca. € 60.000,- [...]
Geen zorg, dat is maar tot 31 juli 2050....
www.steamloco.info
En dat valt nou even tegen. Als je nou zoveel geld voor een pand neerlegt, is dit peanuts. So what? Wat denk je wat het kost om het hele pand en rondom te onderhouden per week? Dat is ook geen geeltje maar wel even iets meer.
Vreemde combinatie van modern, klassiek en midden in een renovatie.dr john schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 22:15:
#team_UTC+1
Tja, ik koop in m'n eentje (eenverdiener) een huis van net iets meer dan de helft van die prijs. Als m'n vrouw ook zou werken zou het dubbele prima te doen zijn.gold_dust schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 00:53:
Ik vraag me altijd af wie dit soort huizen van 1200k of meer nou koopt. Voor de echt vermogenden is Nederland helemaal niet interessant, dat zie je alleen al aan de hele uittocht om fiscale redenen naar Brasschaat en andere bestemmingen. Er is misschien een klein clubje bn'ers, profvoetballers, etc. die dit kan betalen. En misschien nog een klein clubje succesvolle ondernemers met een leger aan fiscale adviseurs om een inkomen en vermogen te verwerven om zoiets te kunnen financieren zonder dat de belastingdienst alles afpakt.
Daarnaast is het huis gewoon ontzettend lelijk en die bunker echt eng.
Met 2 goede inkomens en flinke overwaarde kom je een heel eind. (ik zou 't net niet redden, maar kom redelijk dichtbij met 2 goede inkomens plus overwaarde).gold_dust schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 00:53:
Ik vraag me altijd af wie dit soort huizen van 1200k of meer nou koopt. Voor de echt vermogenden is Nederland helemaal niet interessant, dat zie je alleen al aan de hele uittocht om fiscale redenen naar Brasschaat en andere bestemmingen. Er is misschien een klein clubje bn'ers, profvoetballers, etc. die dit kan betalen. En misschien nog een klein clubje succesvolle ondernemers met een leger aan fiscale adviseurs om een inkomen en vermogen te verwerven om zoiets te kunnen financieren zonder dat de belastingdienst alles afpakt.
[ Voor 5% gewijzigd door Sport_Life op 05-08-2018 01:14 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Sauna, voorheen discoPalingDrone schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 16:55:
[...]
Wat een eigenaardig bordeel pand is dit.
Voor de geldmachine splitsing in appartementen was dit een...
Hotel/pretpaleis/sekte HQ/iets anders?
[ Voor 19% gewijzigd door sambalbaj op 05-08-2018 01:26 ]
Dus jij verdient +150k/jaar, en als je vrouw zou werken, zij ook?pirke schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 01:05:
[...]
Tja, ik koop in m'n eentje (eenverdiener) een huis van net iets meer dan de helft van die prijs. Als m'n vrouw ook zou werken zou het dubbele prima te doen zijn.
Kwestie van genoeg inkomen hebben en weinig uitgeven, dan komt het vermogen vanzelf wel.
[ Voor 15% gewijzigd door GAIAjohan op 05-08-2018 01:28 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
[ Voor 20% gewijzigd door Sport_Life op 05-08-2018 01:42 ]
Kom op, een beetje vermogend persoon renoveert dat wrak vast best snel...sambalbaj schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 01:19:
Ook heel fijn
Huis in Nijmegen gevonden via #funda https://www.funda.nl/koop...-40673219-grote-markt-25/
Historischer en centraler vind je ze niet in Nijmegen, maar ......
Of om je te verstoppen voor een belastingcontrole. Of om je zwarte geld ergens te verbergen.Amphiebietje schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 05:43:
Wat betreft het pand met bunker, daar moet je gewoon inventief zijn: die bunker is de perfecte plek voor een hennepplantage.
Ik vind deze keuken juist fantastisch! Wat een sfeer.Theo schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 16:33:
[...]
Vooral een "unieke" keuken!
Huis van ruim een miljoen, en dan zo'n paupere handmatige warmwaterboiler.
Een kraam voor koud water, en een kraan voor koud/warm water in dezelfde wasbak
En superveilig stopcontact ONDER de gootsteen..
[afbeelding]
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
GAIAjohan schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 01:23:
[...]
Dus jij verdient +150k/jaar, en als je vrouw zou werken, zij ook?
Dat je wellicht met overwaarde wat kunt, duidelijk. Maar zomaar even het dubbele als je vrouw zou werken? Hoe dan?
Het klinkt me een beetje apart in de oren..
De volgende stap zal zijn om alleen de to-be situatie te laten zien zodat geinteresseerden het volle potentieel van de woning kunnen zien.Napo schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 10:27:
Waar je vaak 3d renders ziet van potentie tot verbouwen zie ik nu voor het eerst dat er fotos uit een andere woning worden gebruikt om het aan te tonen... Waar ze ook nog eerst de to-be situatie laten zien en dan pas de werkelijkheid. Lichtelijk verwarrend al zeg ik het zelf
[...]
An sich prima om een impressie te laten zien maar geef dat dan een stuk duidelijker aan
Lonen liggen eigenlijk bizar laag in Nederland, ook in Amsterdam. Overwaarde heb je wel een punt inderdaad.Sport_Life schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 01:11:
Met 2 goede inkomens en flinke overwaarde kom je een heel eind. (ik zou 't net niet redden, maar kom redelijk dichtbij met 2 goede inkomens plus overwaarde).
Met name in en nabij Amsterdam is het niet ondenkbaar dat mensen 300-400k overwaarde hebben.
Getuige de kernen als A'dam centrum/oud-zuid, Aerdenhout, het Gooi etc zijn er heel veel Nederlanders die dat kunnen betalen. Ook in sommige nietszeggende gehuchten zijn straten vol met dure huizen te vinden. In sommige gemeenten gaan tussenwoningen al over de 400k heen en dan heb je nog niks bijzonders.gold_dust schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 00:53:
#team_UTC+1
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Hoewel de locatie mij erg mêh lijkt (toegangspoort naar het strand) vind ik wel wel een erg mooi huis en is/wordt het van binnen mooi gerestaureerd. En die bunker is voor mij echt het hoogtepunt (pun intended)gold_dust schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 00:53:
Spreek voor jezelf, ik vind het huis echt nice en die bunker supervetgold_dust schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 00:53:
The devil is in the details.
Tsja, we houden elkaar lekker voor de gek met de bomen die weer tot in de hemel door kunnen groeien, lijkt inderdaad schrikbarend veel op 2008. Hetzelfde geldt voor het meer mee laten tellen van tweede inkomens. Enige voordeel is dat we van voornamelijk aflossingsvrije hypotheken af zijn.GAIAjohan schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 11:29:
Ze zijn m.i. weer bezig een spel aan het doen dat gaat instorten waar veel mensen het huis niet kunnen betalen
Tsjaa, totdat het economisch even tegenvalt, staat je mooie huisje van veel geld op de executieveiling.pirke schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 10:43:
[...]
offtopic:
Freelancer. Voor de hypotheek zijn ze uitgegaan van net iets meer dan 100k bedrijfswinst, wat bijna 600k hypotheek mogelijk maakt. In de praktijk ligt mijn winst ruim 30% hoger, heb vorig jaar weinig gewerkt ivm geboorte van ons kind, en ze pakken het slechtste jaar om mee te rekenen. Met mijn normale bedrijfswinst zou ik al op 750k hypotheek komen. Het overige kan mijn vrouw prima aanvullen met 100k freelance winst per jaar als ze ook als freelancer in de IT actief was (ze is zich aan het omscholen).
Dus ja, met twee fulltime freelance inkomens is 1200k hypotheek prima te doen. En dan heb je het over hele normale inhuurtarieven van een senior designer en een junior/medior designer. En als je een paar ton zelf meeneemt (doen we nu al bij ons huidige huis) zijn huizen van 1.5m-2m ook prima te betalen.
Met mijn huidige inkomen en zuinig leven gaat sparen ook vanzelf (momenteel 60-70k/jaar), doe dat 10 jaar en ik heb geen werkende vrouw nodig om dat huis van 1200k te kopen...
Het enige wat ons tegenhoudt is dat we niet allebei fulltime willen werken ivm een baby en peuter, en dat ons komende nieuwe huis ook al een prima optrekje is (funda). Wat we extra binnenhalen kunnen we ook investeren om te zorgen dat we nooit meer hoeven te werken ipv een nog duurder huis.
Nee daar heb je cash buffers voor.LittleTycoon schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 15:50:
[...]
Tsjaa, totdat het economisch even tegenvalt, staat je mooie huisje van veel geld op de executieveiling.
De jaloezie druipt er vanaf...
#team_UTC+1
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
[ Voor 79% gewijzigd door LittleTycoon op 05-08-2018 18:16 . Reden: Andere post verwijderd ]
Helaas doet deze makelaar dat wel vaker...Napo schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 10:27:
Waar je vaak 3d renders ziet van potentie tot verbouwen zie ik nu voor het eerst dat er fotos uit een andere woning worden gebruikt om het aan te tonen... Waar ze ook nog eerst de to-be situatie laten zien en dan pas de werkelijkheid. Lichtelijk verwarrend al zeg ik het zelf
https://www.funda.nl/koop...293-verdistraat-3/#foto-9
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
An sich prima om een impressie te laten zien maar geef dat dan een stuk duidelijker aan
[ Voor 41% gewijzigd door Theo op 05-08-2018 20:53 ]
7400 Wp op het dak
De Moerdijkregeling is een garantieregeling voor huizenbezitters in het dorp Moerdijk. Zij krijgen een verkoopgarantie van 95% van de waarde van hun huis. De Moerdijkregeling is bedoeld voor huidige én toekomstige huizenbezitters in het dorp Moerdijk. Zij kunnen te allen tijde hun huis verkopen aan de gemeente. Dat geeft financiële zekerheid en dat maakt de Moerdijkregeling vooral een 'blijfregeling'. Daarnaast is het door deze regeling extra aantrekkelijk om in het dorp een woning te kopen omdat ook nieuwe huiseigenaren gebruiken kunnen maken van de Moerdijkregeling.
Ik zit momenteel zelf midden in de ver- en aankoop van een woning. Een woning waarbij ik het interieur niet kan/mag zien via Funda zou ik persoonlijk skippen. Waarom? Meubels die in de woning aanwezig zijn kijk ik doorheen, het gaat mij dat ik via de foto's een indruk kan krijgen van de ruimtes, indeling, en de zaken die wèl achterblijven zoals keuken en badkamer.LordSinclair schreef op maandag 30 juli 2018 @ 15:12:
[...]
Amen, precies wat ik wilde typen. Het is dat het verwacht wordt, maar als het niet hoeft hou ik mijn interieur ook liever privé. Je neemt het toch allemaal mee (op misschien wat vloeren en gordijnen na).
Dus leuk voor dit topic hoe het er uit ziet, maar de volgende bewoner plaatst er toch zijn/haar/hun eigen spullen in.
[ Voor 7% gewijzigd door gise op 06-08-2018 10:50 ]
Ook voor een miljoen?gise schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 10:49:
[...]
Ik zit momenteel zelf midden in de ver- en aankoop van een woning. Een woning waarbij ik het interieur niet kan/mag zien via Funda zou ik persoonlijk skippen. Waarom? Meubels die in de woning aanwezig zijn kijk ik doorheen, het gaat mij dat ik via de foto's een indruk kan krijgen van de ruimtes, indeling, en de zaken die wèl achterblijven zoals keuken en badkamer.
Als ik hiervoor al een bezichtiging moet inplannen om er vervolgens achter te komen of de indeling, keuken/badkamer, afwerking, onderhoud toch niet voldoet aan mijn smaak/voorkeur/wat dan ook, dan is dat mij iets teveel moeite. Dan zie ik liever eerst foto's om daarop te baseren of ik wil gaan kijken. Het maakt mij helemaal niet uit watvoor excentrieke bank en expliciete kunst jij in je huis hebt staan en watvoor funky kleurtje jij op je muur hebt, daar moet je doorheen kijken als koper
Die Hoogovens zijn het probleem niet, dat uitzicht heb je overal in de IJmond en zonder die toko zou de hele regio niet bestaan.dr john schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 22:15:
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Inclusief ingegooid bovenraam?
[ Voor 3% gewijzigd door Pathogen op 06-08-2018 11:33 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq