Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 69 ... 101 Laatste
Acties:
  • 1.161.731 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Kijk naar die romantische midden-in-de-natuurplaatjes die erbij staan. En kijk dan nog eens naar de trieste vinex waar die hutjes in staatn (inclusief lullig parkprullebakje naast je deur). Wat een treurnis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Dat worden dure gordijnen. Of je moet het leuk vinden dat de halve buurt de hele dag bij je naar binnen kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/095/862/966_720x480.jpg
https://www.funda.nl/koop...6-tureluurweg-koda-house/

Erg leuke huizen, alleen niet voor die prijs...

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik vind het prachtige huizen, maar die dingen horen in the middle of nowhere te staan, niet omringt door een hele buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:56
Daarnaast moet je er wel tegen kunnen om bij zo’n gemeenschap te horen

Hier in het dorp hebben we ook zo’n gemeenschap die in hun eigen wereldje leven met elkaar, ik zou er niet tegen kunnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:09

Fiber

Beaches are for storming.

PilatuS schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 20:57:
Ik vind het prachtige huizen, maar die dingen horen in the middle of nowhere te staan, niet omringt door een hele buurt.
Dat inderdaad. En dan liefst als tweede huis... :z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• leecher
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:13
184k voor een schuurtje in een weiland bij fokking Almere. Dit is gewoon pure armoede. Er wonen hier veel en veel teveel mensen en de woningmarkt is totaal kapot. Het wordt verpakt als hip en vernieuwend en jeej 'rebel minimalism' en nog meer van dat soort totaal gelul maar het is gewoon 184k voor een schuurtje. Door compleet achterlijke omstandigheden lukt het om mensen te masseren richting dit soort debiele dingen. Armoede wat de meeste mensen nooit als zodanig zullen herkennen. Armoede is brood van €50 en net genoeg kunnen kopen om niet te verhongeren. Armoede is 30 jaar in de schulden zitten voor een schuurtje in Almere buiten. Nog een factor 100x erger dan nieuwe huizen bouwen waar iedereen en zijn moeder er nog voor oplevering een aanbouw aan vast plakt omdat het gewoon een te klein ontworpen standaard kuthuis is op een te klein en te duur stukje grond.
Hebbumzelluf ook trouwens, die 1,2m aanplak armoe. Je moet toch ergens wonen en je vreten kunnen doorroeren vanaf de bank omdat de keuken zo dichtbij is is ook niet alles.

Ik heb een betaalde 2025 WinRAR licentie (geen leugen)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:26
Ik vind de 185k voor dat ding bij Almere erger dan 200k voor 17m² aan de Prinsengracht..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Zullen we weer gewoon leuke huizen gaan posten...?

65k vierkante meter, prijs op aanvraag...

https://www.funda.nl/koop...251690-amersfoortseweg-6/

Lekker veel foto's vooral:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/080/458/054_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/080/458/065_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/080/458/071_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/080/458/076_1440.jpg

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
GAIAjohan schreef op zondag 15 juli 2018 @ 00:14:
Ik vind de 185k voor dat ding bij Almere erger dan 200k voor 17m² aan de Prinsengracht..
Zeker niet bekend in Almere? Als 7de stad van Nederland en met meer dan 200.000 inwoners zijn er zowel goede als slechte wijken. De slechte wijken komen nou eenmaal vaker op het nieuws. Niet zo gek als je in een Vinex-wijk uit de jaren 60 woont.

Zo is het stadsdeel Almere-Hout is vrij onbekend en flink aan de prijs. Wat vroeger alleen een villawijk (Vogelhorst) bevatten is nu ook Oosterwold (jou voorbeeld en recent in het nieuws over de asielzoekers, apart “vrij” volk overigens) en een nieuwbouw wijk (dorp in een stad) Nobelhorst. Een gemiddelde rijtjeswoning kost daar rond de 300k en verkopen binnen enkele weken terwijl de wijk na 5 jaar nog een grote bouwput is zonder enige voorzieningen.
leecher schreef op zondag 15 juli 2018 @ 00:06:
[...]
Armoede is 30 jaar in de schulden zitten voor een schuurtje in Almere buiten.
Armoede is alle tijd nemen om een pleidooi te schrijven, maar niet even op het Google Maps linkje drukken om te kijken waar het huis staat.

Al ben ik het wel eens dat het bizar veel geld is en er beter projecten in die regio zijn, al moet je minimaal een ton meer te besteden hebben. Anders kan je inderdaad beter iets zoeken in Almere-Buiten. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Deveon op 15-07-2018 00:38 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:26
Deveon schreef op zondag 15 juli 2018 @ 00:31:
[...]

Zeker niet bekend in Almere? Als 7de stad van Nederland en met meer dan 200.000 inwoners zijn er zowel goede als slechte wijken. De slechte wijken komen nou eenmaal vaker op het nieuws. Niet zo gek als je in een Vinex-wijk uit de jaren 60 woont.

Zo is het stadsdeel Almere-Hout is vrij onbekend en flink aan de prijs. Wat vroeger alleen een villawijk (Vogelhorst) bevatten is nu ook Oosterwold (jou voorbeeld en recent in het nieuws over de asielzoekers, apart “vrij” volk overigens) en een nieuwbouw wijk (dorp in een stad) Nobelhorst. Een gemiddelde rijtjeswoning kost daar rond de 300k en verkopen binnen enkele weken terwijl de wijk na 5 jaar nog een grote bouwput is zonder enige voorzieningen.
Ik ben als ex Groninger en tegenwoordig Limburger inderdaad niet bekend met Almere.
Toch zie ik in het pand in Amsterdam zeker wel mogelijkheden. Zowel voor jezelf als voor verhuur.
Dat mis ik compleet in Almere. ;) Ook na jouw verhaal. Wellicht als vakantiewoning, maar dan heb je de rest van de commune aldaar.
En nee, wonen zie ik me daar niet, net als dat ik voor werk bv daar nooit hoef te zijn.

Maar goed, zo snap ik mensen die in Eindhoven wonen ook niet. Ik woon op een half uurtje voor een fractie van de prijs in een veel groter huis in een natuurrijk landschap. Ik ben er ook met opzet gaan wonen omdat ik ruimte gewend was in Groningen. Als ik 7 dagen per week in een stad zou moeten zitten, zocht ik wel wat anders op.. ik heb het ooit gedaan, en dat is me totaal niet bevallen.

Nu stap ik op fiets voor een tocht langs de Maas, of in de bossen.

[ Voor 19% gewijzigd door GAIAjohan op 15-07-2018 01:16 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Euh, Vinex wijken zijn pas de 2e helft van de jaren 90 ontstaan en Nobelhorst is pas ruim 1 jaar geleden de eerste woning opgeleverd, ik begrijp je punt maar zou je graag informeren met wat feiten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
GAIAjohan schreef op zondag 15 juli 2018 @ 00:37:
[...]

Ik ben als ex Groninger en tegenwoordig Limburger inderdaad niet bekend met Almere.
Toch zie ik in het pand in Amsterdam zeker wel mogelijkheden. Zowel voor jezelf als voor verhuur.
Dat mis ik compleet in Almere. ;) Ook na jouw verhaal. Wellicht als vakantiewoning, maar dan heb je de rest van de commune aldaar.
En nee, wonen zie ik me daar niet, net als dat ik voor werk bv daar nooit hoef te zijn.
Stel je voor de ligging van Almere, maar dan met woningen van 300.000 tot over de miljoen én veel groen (en hipsters). Locatie, locatie, locatie en hoog gemiddeld inkomen is garantie voor een hoge huizenprijs. Zie ook
Houten en Zeist.

Edit: Of jou voorbeeld, maar dan Amsterdam of Utrecht ipv Eindhoven..
PalingDrone schreef op zondag 15 juli 2018 @ 00:40:
Euh, Vinex wijken zijn pas de 2e helft van de jaren 90 ontstaan en Nobelhorst is pas ruim 1 jaar geleden de eerste woning opgeleverd, ik begrijp je punt maar zou je graag informeren met wat feiten. ;)
Melkfabriek Nobelhorst, oplevering 2013. Volgens mij zijn mijn feiten wel in orde.

Ik bedoelde inderdaad niet de echte Vinex-wijken, die zijn beter. Quote van wiki:
De eerste aanzet voor de bouw van Almere werd gegeven op 30 september 1975[4] en de eerste woningen in Almere werden opgeleverd in november 1976.[5] De stad werd toen nog direct bestuurd door het Openbaar Lichaam Zuidelijke IJsselmeerpolders (Z.IJ.P.), met een landdrost aan het hoofd. Het landelijk voorgeschreven bouwprogramma voor de nieuwe stad bestond voor 70 tot 80 procent uit sociale woningbouw.
Een stad die voor 70-80% uit sociale woningbouw bestaat is geen hoogstaand ontwerp. De jaren 60 is zoals je ziet ook overdreven ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Deveon op 15-07-2018 00:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Overigens is er weinig mis met Almere hoor, redelijk wat hoogwaardige en moderne woningen, prima voorzieningen, uitstekend openbaar vervoer, centrale ligging, royaal winkelaanbod, geen slechtgebouwde na oorlogse woningen of verouderde jaren 30 muk, veel groen.
Het enige wat ontbreekt is historie en sfeer, maar wanneer je even naar Lelijkstad rijd en daarna teruggaat naar Almere valt het nog best mee ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
Zoals alle grotere steden heeft Almere haar probleemwijken. Veel uit de begin jaren, maar ook daarna. Daarnaast valt mij op dat er veel grotere woningen op kleine kavels zijn (in verhouding) en in sommige wijken de wijkarchitect beter had moeten worden gecontroleerd.. Om de zelfbouw misbaksels maar even te negeren, eigenwijs volk in Almere. Al geld dat ook voor Lelystad.

[ Voor 4% gewijzigd door Deveon op 15-07-2018 01:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie vinden dat hoge prijzen? :D _O-

Neem eens een kijkje in koopwoningen in lisbon (portugal).

Jezus christus. 4 ton voor een 60m2 hok

Of voor maar 4.5 ton een 3 kamer flatje. Don't ask hoe ik erop kom. Ik woon hier sinds kort. En ik sta werkelijk verbaasd voor wat sommige durven te vragen. Ik hou het wel bij huren. _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2018 @ 05:47:

Of voor maar 4.5 ton een 3 kamer flatje. Don't ask hoe ik erop kom. Ik woon hier sinds kort. En ik sta werkelijk verbaasd voor wat sommige durven te vragen. Ik hou het wel bij huren. _O-
Nou, als je hierboven ziet dat je in Amsterdam al 2 ton betaalt voor een 17 m2 hok, valt 4 ton voor 60 m2 toch nog wel mee? Als je dat om zou rekenen naar Amsterdam zou dat daar 7 ton moeten kosten ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:06

Ad zegt 90m2?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• leecher
Deveon schreef op zondag 15 juli 2018 @ 00:31:

Armoede is alle tijd nemen om een pleidooi te schrijven, maar niet even op het Google Maps linkje drukken om te kijken waar het huis staat.
Almere buiten, Almere buitengebied, Almere hout, boeie. De ellende wordt er echt niet minder op door je schuurtje aan de andere kant van Almere te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online

Inclusief garage, balkon en ongetwijfeld een lift, vriendelijke Portugezen, heerlijk eten, aangenaam klimaat, uiterst liberaal drugsbeleid ;)
Dat gaat je gewoon niet lukken in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 17:44

Tja hier vragen ze 415k voor een tweekamer appartementje:

https://www.funda.nl/koop...-hooglandse-kerkgracht-4/ .

Dan is 450k voor een driekamer appartement van 128m2 of nog geen 400k voor een 90m2 appartement uit jouw post nog niet eens zo slecht. Let er trouwens wel op dat er in jouw links wordt gesproken over 3-bedrooms, hier in NL spreekt men dan over een vierkamer appartement.

[ Voor 6% gewijzigd door blueice85 op 15-07-2018 11:49 ]

Acties:
  • +43 Henk 'm!

• Jordymt
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-09 10:07
[Video: https://quadia.webtvframework.com/funda/video/_app/player/?id=3264854]

Ik weet niet of deze al eens voorbij is gekomen, maar ik wil hier toch even anderhalve minuut tijd voor vragen. Wat een creatie..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:06

breinonline

Are you afraid to be known?

_O-

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Oh my God....

werkelijk niks waar je ook maar in de verste verte wat aan hebt :X

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:37
Jordymt schreef op zondag 15 juli 2018 @ 11:51:
[video]

Ik weet niet of deze al eens voorbij is gekomen, maar ik wil hier toch even anderhalve minuut tijd voor vragen. Wat een creatie..
Met linkje
https://www.funda.nl/koop...40715681-maaskantlaan-20/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Dat tuintje ;(

Ik zal mensen die alles betegelen echt nooit begrijpen, daar word je toch gewoon depressief van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:06
[video]

Deze crib moet je zien!

Wie...wie... Wie is hier de doelgroep voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Mooie appels en een schone afstandsbediening met zoom 100% ook.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

FitTiv schreef op zondag 15 juli 2018 @ 12:20:
[...]

Deze crib moet je zien!

Wie...wie... Wie is hier de doelgroep voor?
Dat staat zelfs in een banner op funda?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6Gmiy5LOokGmBABF3c7ZQ847/full.pngWTF

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
leecher schreef op zondag 15 juli 2018 @ 11:22:
[...]

Almere buiten, Almere buitengebied, Almere hout, boeie. De ellende wordt er echt niet minder op door je schuurtje aan de andere kant van Almere te zetten.
Klopt, net als dat in de ring van Amsterdam wonen identiek is aan in de Bijlmer. Ik snap niet waarom daar prijs verschil in zit.. 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Edmin schreef op zondag 15 juli 2018 @ 12:52:
[...]
Vette Crib
Check the mvdh Crib's video.
Open Huis
Dinsdag 17 juli van 20:00 tot 21:00

Dat staat zelfs in een banner op funda?
WTF
Wie gaat er kijken a.s. dinsdagavond?

Dresscode: trainingspak, kangol, zwarte zonnebril, dikke gouden kettingen.
Ride: zoek maar iets uit in het foute tuning topic 8)

Ik verwacht minstens zo'n tafereel daar in de Maaskantlaan:

[ Voor 18% gewijzigd door 3dfx op 15-07-2018 13:07 . Reden: video ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Deveon schreef op zondag 15 juli 2018 @ 00:49:
[...]

Stel je voor de ligging van Almere, maar dan met woningen van 300.000 tot over de miljoen én veel groen (en hipsters). Locatie, locatie, locatie en hoog gemiddeld inkomen is garantie voor een hoge huizenprijs. Zie ook
Houten en Zeist.

Edit: Of jou voorbeeld, maar dan Amsterdam of Utrecht ipv Eindhoven..

[...]

Melkfabriek Nobelhorst, oplevering 2013. Volgens mij zijn mijn feiten wel in orde.

Ik bedoelde inderdaad niet de echte Vinex-wijken, die zijn beter. Quote van wiki:

[...]

Een stad die voor 70-80% uit sociale woningbouw bestaat is geen hoogstaand ontwerp. De jaren 60 is zoals je ziet ook overdreven ;)
Die Melkfabriek heeft jarenlang net als het kasteel van Almere die half afgebouwde ruine in the middle of nowhere gestaan.
Je wikipediakennis pleit niet voor je want er zijn pas echte (sic) vinex wijken ontstaan na de VIerde Nota ruimteElijke ordening eXtra uit 1991, dat is een nota betreffende nieuwbouwprojecten voor de periode grofweg tussen 1995 en 2005, daarvoor bestond er simpelweg geen Vinex.
Zijn echte Vinex wijken beter? mmmm Vathorst en Nieuwland bij Amersfoort, de Reeshof bij Tilburg of Leidsche Rijn bij Utrecht zijn nou niet de paradijsjes die men voor ogen had, ik denk dat je het over nieuwbouwwijken uit de jaren 80 hebt, daaronder valt zo'n beetje compleet Almere Haven, de oudere gedeeltes van Almere Stad, het oorspronkelijke Almere Buiten en een groot gedeelte van Lelijkstad.
Almere is trouwens behoorlijk aan het upgraden van veel sociale huur naar hele wijken met het merendeel koopwoningen, denk daarbij aan Duin, Poort, Filmwijk, Overgooi en Noorderplassen, de jaren 80 zie je nog wel terug in de wat oudere gedeeltes als Haven, oud Buiten en iets als Waterwijk.
Kaveltjes verpatsen in de vrije sector is uiterst lucratief voor de gemeente en dat die kavels nagenoeg volledig bebouwd worden, sja, weinig mensen zitten te wachten op een lap dure tuin, met het benodigde onderhoud (of volledig betegelen), in ons klimaat leef je toch voornamelijk binnen.
In de jaren 60 kon je nog lang niet wonen in wat nu Almere is, hooguit een pioniershuisje bezoeken op de dijk met rondom water in wat nu Lelystad Haven is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Euro88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:12
Ha ha, wat een baas! Hij gaat lekker met zijn nieuwe chick in Indonesië wonen!

"Met weemoed moet ik dit huis en omgeving verlaten want ik heb mijn liefde gevonden in Ambon, Indonesië, zogezegd ik verhuis naam Ambon. In mei de 27e ben ik getrouwd in Jakarta, 5 weken daarvoor verloofd."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:19
Euro88 schreef op zondag 15 juli 2018 @ 13:20:
[...]

"Met weemoed moet ik dit huis en omgeving verlaten want ik heb mijn liefde gevonden in Ambon, Indonesië, zogezegd ik verhuis naam Ambon. In mei de 27e ben ik getrouwd in Jakarta, 5 weken daarvoor verloofd."
Holy f#ck! Kijk die YO! MTV Cribs video eens.... is dat nou echt waarde verhogend??? 🤯

American Express vraagbaak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
[...]

-Makelaar aan het woord-
????
Is de makelaar getrouwd op Ambon? ;)

Btw, de verkoop is dus "een moetje", niet zo slim om dat te vermelden lijkt mij.
Maar geef die ouwe snoeperd groot gelijk, met 1,5 ton houd je het op Ambon wel een tijdje uit.
Ik wens hem vele zonnige jaren toe en een originele huisverpatspoging altijd +kudos
Royeboi schreef op zondag 15 juli 2018 @ 12:22:
Mooie appels en een schone afstandsbediening met zoom 100% ook.
Sowieso weet hij zijn betondorp woning wel keurig te presenteren, alles is schoon en ziet er netjes uit en wanneer je voor langere tijd in het buitenland bivakkeerd is een onderhoudsvrije tuin geen slecht idee.

[ Voor 20% gewijzigd door PalingDrone op 15-07-2018 13:40 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De straatnaam is wel enorm toepasselijk.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
PalingDrone schreef op zondag 15 juli 2018 @ 13:20:
[...]

Die Melkfabriek heeft jarenlang net als het kasteel van Almere die half afgebouwde ruine in the middle of nowhere gestaan.
Klopt, genaamd en de naam van die ruïne is Nobelhorst. In 2013 zat de woningmarkt namelijk nog volledig op slot. Vanaf 2015 is het de groei pas echt gekomen en volgend jaar start fase 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pink confetti
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 26-01-2024
[video]

_/-\o_ 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Komop man, huizen prijzen zijn overrated. Waar betaal je nu zo godgansveel voor? Een stukje grond? Een hoop bouwstenen? :P

Ik vindt 3 ton voor 60m2 ofzo (of dat nu in NL of PTG is) gewoon een hoop geld. Huizenmarkt is de laatste 15 jaar aan een dikke vette bubbel ofzo.

Als je dood gaat heb je er toch niks meer aan, lijkt mij. En aan kopen zit je vaak vast aan allerlei verplichtingen. Heb zelf bijna een huis van 3 ton overgenomen. Ik ben blij dat ik dat uiteindelijk niet gedaan heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002

Sport_Life

Solvitur ambulando

[...]

Die verkoop makelaar verlaagt zich ook tot niveau internet makelaar. :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Deveon schreef op zondag 15 juli 2018 @ 13:44:
[...]

Klopt, genaamd en de naam van die ruïne is Nobelhorst. In 2013 zat de woningmarkt namelijk nog volledig op slot. Vanaf 2015 is het de groei pas echt gekomen en volgend jaar start fase 2.
Dude, zeg maar ff gewoon niks meer want je maakt jezelf steeds belachelijker, die ruine heet NIET Nobelhorst.
Ik weet toevallig wel wat van die historie en dat bizarre plan is een egodingetje geweest van een rijke pipo die dacht wel ff met behulp van een paar min of meer corrupte ambtenaren en wat dubieuze financiers gouden bergen te gaan oogsten door dwars tegen ieder bestemmingsplan in zijn zin door te drijven, uiteindelijk is dat niet gelukt en is de bouw stopgezet.
Dat hele verhaal heeft ook nog het leven gekost van een financieel 'expert' van de Rabobank in Eemnes, namelijk de directeur van dat bankfiliaal.
Die liep een beetje vast zonder dat gratis goud en besloot de lastige vragen te ontwijken door zijn Porsche in een boom te planten.

Mocht je toch wat meer willen weten over de achtergronden van die ruine dan staan hier een paar leuke pagina's over het hoe en waarom in vredesnaam er een half afgebouwd kasteel staat in Almere pal naast het toekomstige Floriadeterrein.
Deze schrijver geeft een aardig beeld van de achtergronden en voor wat ik weet klopt dit aardig met de feiten die ik ken.

[ Voor 17% gewijzigd door PalingDrone op 15-07-2018 20:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 01-08 19:47
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2018 @ 19:17:
Komop man, huizen prijzen zijn overrated. Waar betaal je nu zo godgansveel voor? Een stukje grond? Een hoop bouwstenen? :P

Ik vindt 3 ton voor 60m2 ofzo (of dat nu in NL of PTG is) gewoon een hoop geld. Huizenmarkt is de laatste 15 jaar aan een dikke vette bubbel ofzo.

Als je dood gaat heb je er toch niks meer aan, lijkt mij. En aan kopen zit je vaak vast aan allerlei verplichtingen. Heb zelf bijna een huis van 3 ton overgenomen. Ik ben blij dat ik dat uiteindelijk niet gedaan heb.
Ok en nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:33
Edmin schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 20:41:
Kijk naar die romantische midden-in-de-natuurplaatjes die erbij staan. En kijk dan nog eens naar de trieste vinex waar die hutjes in staatn (inclusief lullig parkprullebakje naast je deur). Wat een treurnis.
Om maar niet te spreken van het betonplex interieur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:31
De Geenstijl discussie met aanverwante discussie is verwijderd. Verder is het wellicht leuk om in AWM eens een topic op te tuigen over het groeibeleid van de kernen rondom de grote steden.

[ Voor 46% gewijzigd door Señor Sjon op 16-07-2018 11:13 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Road-runner83
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:11
Donker huis, slechte foto's of beiden? :+

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/098/076/128_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/098/076/127_1440.jpg

Huis: https://www.funda.nl/koop...is-86173340-vliedlaan-19/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:37
BFmango schreef op zondag 15 juli 2018 @ 12:16:
Dat tuintje ;(

Ik zal mensen die alles betegelen echt nooit begrijpen, daar word je toch gewoon depressief van.
Ik ben het helemaal met je eens, ik word zo depri als ik in mijn huidige nieuwe wijk rondloop, het is allemaal tegels en klinkers, alles dicht getimmerd, haast geen plant te vinden :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
Deveon schreef op zondag 15 juli 2018 @ 13:44:
[...]

Oi, zo moeilijk is Google nu ook weer niet in het gebruik..
https://nobelhorst.nl/
Niet het kasteel dus, maar een soort eco/hippie wijkje, waar de gemeente geen geld voor plantsoenen en riolering uit wou geven.
Wij hebben gekeken naar woningen in dit project maar de eisen om hele stukken gemeente grond te moeten onderhouden en een septic-tank in je grond deden ons naar andere mogelijkheden uitkijken.
Het kasteel heet dus gewoon het kasteel, en ik geloof nooit dat ik mee ga maken dat er iets anders mee gebeurd als sloop en opruiming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
RoosW schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 10:29:
[...]

Oi, zo moeilijk is Google nu ook weer niet in het gebruik..
https://nobelhorst.nl/
Niet het kasteel dus, maar een soort eco/hippie wijkje, waar de gemeente geen geld voor plantsoenen en riolering uit wou geven.
Wij hebben gekeken naar woningen in dit project maar de eisen om hele stukken gemeente grond te moeten onderhouden en een septic-tank in je grond deden ons naar andere mogelijkheden uitkijken.
Het kasteel heet dus gewoon het kasteel, en ik geloof nooit dat ik mee ga maken dat er iets anders mee gebeurd als sloop en opruiming.
Het kasteel is inderdaad geen onderdeel van Nobelhorst, had de reactie niet goed gelezen. Echter is Nobelhorst gewoon aangesloten op het riool. Wat jij bedoelt is het naastgelegen Oosterwold, waar ook de asielzoekers opgevangen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
Deveon schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 11:04:
[...]

Echter is Nobelhorst gewoon aangesloten op het riool. Wat jij bedoelt is het naastgelegen Oosterwold, waar ook de asielzoekers opgevangen worden.
8)7 Ook niet goed onthouden, damn, we hebben ook zoveel mogelijkheden doorgekeken en bezocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Fiber schreef op zondag 15 juli 2018 @ 00:22:
Zullen we weer gewoon leuke huizen gaan posten...?

65k vierkante meter, prijs op aanvraag...

https://www.funda.nl/koop...251690-amersfoortseweg-6/

Lekker veel foto's vooral:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar wat een locatie.. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Hoezo staat er bouwgrond in de URL en geen enkele foto's van binnen?

Zal dan niet zo'n beste staat hebben denk?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:41

Wailing_Banshee

You're Next

SemperFidelis schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 15:28:
Hoezo staat er bouwgrond in de URL en geen enkele foto's van binnen?

Zal dan niet zo'n beste staat hebben denk?
Op het landgoed, bevinden zich een tweetal opstallen. Deze twee houten bungalows zijn oorspronkelijk gebouwd als weekend huizen voor de familie en stonden in het buitengebied in Hengelo. In 1938 zijn beiden naar Maarn verplaatst om daar als vakantiewoningen te gaan fungeren. In de oorlogsjaren heeft het als onderduikadres gediend.
en
Conform bestemmingsplan is het mogelijk om een nieuwe woning te realiseren van 600 m³.
Dus ik denk inderdaad dat de staat niet zo goed is en dat je dit dus niet moet kopen vanwege die opstallen, maar vanwege de grond.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:06

breinonline

Are you afraid to be known?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Buren? Wat is dat...? :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pep_82
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:28
Uit het karakteristieke Nes aan de Amstel presenteren wij een gebouw met karakter:
https://www.funda.nl/koop...0555-amsteldijk-zuid-138/
Met 536m2 heb je in ieder geval genoeg woonruimte anders kan je jezelf op de 1295 m2 ook nog even uitleven, klein minpuntje, je moet wel meerdere malen de loterij winnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pink confetti
pep_82 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:55:
Uit het karakteristieke Nes aan de Amstel presenteren wij een gebouw met karakter:
Met 536m2 heb je in ieder geval genoeg woonruimte anders kan je jezelf op de 1295 m2 ook nog even uitleven, klein minpuntje, je moet wel meerdere malen de loterij winnen.
Mooi hoor!! Wat n prachtige plek!

Wel knap als je zoveel ruimte hebt, toch het toilet in een hoekje weet te proppen.... :?
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/098/111/478_2160.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Pink confetti schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 10:10:
[...]

Mooi hoor!! Wat n prachtige plek!

Wel knap als je zoveel ruimte hebt, toch het toilet in een hoekje weet te proppen.... :?
[afbeelding]
Ik voel mij altijd heel ongemakkelijk als ik veel ruimte om mij heen heb tijdens het toiletbezoek. Dit is voor mij dus perfect. :D

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 13:06

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Jasphur schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 10:11:
[...]

Ik voel mij altijd heel ongemakkelijk als ik veel ruimte om mij heen heb tijdens het toiletbezoek. Dit is voor mij dus perfect. :D
En je kan je aan de hoek van de cabine vasthouden indien er meer kracht nodig is :+

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
Oude huis van yuri van gelder ofzo? Buiten dat, die inrichting is echt dikke prima. Vaak vind ik die grote huizen niet leefbaar ingericht ofzo (te strak, showmeubels, binnenhuisarchitect die zo ver door is geslagen dat er dagelijks dezelfde bloemen gekocht moeten worden), maar dit is mooi en leefbaar.

Ik hou me aanbevolen mocht er iemand iets leuks voor de medemens willen doen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:22

Vrijdag

De Zwarte

oa voorzien van aardwarmte, koelsysteem (vloerkoeling en verwarming) en demotica.
Terminators die je huis slopen? :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pink confetti
[...]

_O-

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Pink confetti
Als je dan toch een tekstje op de muur wil... _O-

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/094/831/792_2160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:49
Kijk ik er nu overheen, of zit er inderdaad geen bad in dat huis?

Ik vind dat wel dikke prima, maar ik neem aan dat veel kopers een bad wel vanzelfsprekend zouden vinden.

Edit: Of is die ruimte met die twee douches meteen een bad? Dan vind ik het helemaal geniaal bedacht :D

[ Voor 7% gewijzigd door Raymond op 18-07-2018 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Wel leuk zo aan de Amstel, fiets ik vaak langs. Alleen zie ik daar echt vele leukere huizen staan dan deze, die waarschijnlijk ook nog goedkoper zijn. Al vind ik t van binnen wel tof ingericht!

[ Voor 3% gewijzigd door SemperFidelis op 18-07-2018 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:22
[...]

je moet wel even opstaan en een halve meter lopen naar het rolletje, das dan weer lastig.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Ik zag de foto's en de vloer deed me direct denken aan een oude school. Ging ik de tekst lezen, staat het al in de eerste zin. Vind ik wel mooi dat men die oude accenten behouden heeft, en zelfs de oude functie hieraan nog te herkennen is.

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
  • Laatst online: 12-09 12:57
Ik vind het prachtig, ook de inrichting. Echter, zou ik mezelf (buiten dat ik het never nooit kan betalen) daar nooit zien wonen: als ik de foto's zo zie, zijn alle kamers zo een grote 'zalen' dat me die kamers en het huis zelf erg ongezellig lijken om te wonen met een klein gezin. Ik begrijp dat alle grote huizen in die prijsklasse veel oppervlakte hebben, echter kan je nog wel leefbare/gezellige kamers hebben, waar dit rmeer 'zalen' zijn. Ook s'nachts naar het toilet dwalen over die gangen..... ik zou toch wat anders kopen als ik het geld had.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22:31

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

https://www.funda.nl/koop...erreschansweg-79/#foto-35
Welkom in de Efteling: kies de blauwe of de rode sauna en vecht als Joris tegen de Draak!

https://www.funda.nl/koop...erreschansweg-79/#foto-28
Of maak een ritje in de Vogelrok!

Verder wel een mooi huis, met ingebouwde domotica, al vind ik dit plafond.... niet helemaal passen:
https://www.funda.nl/koop...erreschansweg-79/#foto-19

[ Voor 4% gewijzigd door Heroic_Nonsense op 18-07-2018 16:24 . Reden: Plaatjes kwamen niet door, dus omgezet in linkjes ]

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanne1
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03-09 20:52
Voor nog geen 2 miljoen een aardig kasteel met maar liefst 54 kamers; als je dan niet verdwaald _/-\o_

https://www.funda.nl/koop...2104-stoutenburgerlaan-5/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/087/157/900_1440x960.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:03

franssie

Save the albatross

Tanne1 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 20:21:
Voor nog geen 2 miljoen een aardig kasteel met maar liefst 54 kamers; als je dan niet verdwaald _/-\o_

https://www.funda.nl/koop...2104-stoutenburgerlaan-5/

[afbeelding]
-
De vraagprijs van € 1.750.000,- k.k. is indicatief en is een combinatie van de biedprijs vanaf € 900.000,- k.k. voor de opstallen en de gekapitaliseerde canon voor het gebruik van de grond ad. een biedprijs vanaf € 30.000,- per jaar.
De canon, die fiscaal aftrekbaar is, doch niet afkoopbaar, wordt jaarlijks geïndexeerd volgens het CPI.
Geen eigen grond, dus nul ontwikkelwaarde. Dus je hebt alleen de onderhoudskosten van de opstal maar niet de eventuele baten. Wellicht interessant om er kantoorruimte van te maken en te verhuren maar dat kan ook niet uit lijkt me.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PKHS
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 21:50
Ruim €13.000,- per m2.

Jij wint. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Ik heb best weleens wat redelijke (studio)appartementen gezien van die oppervlakte maar dit is gewoon een slaapkamer, badkamer + minikeukentje. Volgens mij rekenen ze die vide ook gewoon bij het woonoppervlak van 50m² 8)7

Gelukkig zitten er in ieder geval 450983509 foto's bij van de authentieke details... dan weet je waar je 7 ton aan uitgeeft. _O-

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Harrie_ schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 17:43:
[...]
Volgens mij rekenen ze die vide ook gewoon bij het woonoppervlak van 50m² 8)7
Nah, dat niet maar goed, de ruimte om de vide heen is vrij onbruikbaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Napo schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 17:44:
[...]

Nah, dat niet maar goed, de ruimte om de vide heen is vrij onbruikbaar :+
Sorry ja dat bedoelde ik, dat looppad...

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Harrie_ schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 17:48:
[...]

Sorry ja dat bedoelde ik, dat looppad...
Dat is dus ongeveer 10m2 dat je daar aan kwijtraakt, €675.000,- voor maar 41m2 functionele ruimte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Lijkt me typisch een pand waar je niet zelf gaat wonen maar wat je voor een flink bedrag per nacht gaat verhuren aan toeristen en zo die geen zin hebben in een hotel maar wat wat speciaals zoeken... :)

Kan niet zo goed rekenen, dus geen idee wat je dan per nacht zou moeten vragen om het enigszins rendabel te maken... O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:10
Toch, als je als miljardair naast je villa van enkele miljoenen graag een pied-a-terre in de stad wilt hebben, dan is dit best een mooie kandidaat :)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:28

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Ff rondje met de ifoon.. https://www.funda.nl/koop...-40710853-mozartweg-99-c/

Zoek de "I can see dead people"

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
Harrie_ schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 17:43:
[...]

Gelukkig zitten er in ieder geval 450983509 foto's bij van de authentieke details... dan weet je waar je 7 ton aan uitgeeft. _O-
Waar de scheuren doorheen lopen :o

En hoe ga je het daar ooit lekker donker krijgen als je wil gaan slapen?
Met die ramen zo hoog zonder gordijn o.i.d :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
"Sweet dreams" >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:29

TDB

Fiber schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 18:58:
Lijkt me typisch een pand waar je niet zelf gaat wonen maar wat je voor een flink bedrag per nacht gaat verhuren aan toeristen en zo die geen zin hebben in een hotel maar wat wat speciaals zoeken... :)

Kan niet zo goed rekenen, dus geen idee wat je dan per nacht zou moeten vragen om het enigszins rendabel te maken... O-)
Daar heeft AirBnB al het antwoord op: € 350 per nacht
https://www.airbnb.nl/rooms/8303992

PSN: TDBtje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:39

Ethirty

Who...me?

Lijkt meer op een rituele ruimte van de Illuminati dan op een huis. Het is niet veel meer dan een slaapkamer met een hoog plafond en veel plek voor toeschouwers.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Ethirty schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:24:
[...]
Het is niet veel meer dan een slaapkamer met een hoog plafond en veel plek voor toeschouwers.
Want daar wil je toeschouwers _O-

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

TDB schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 10:48:
[...]

Is dit dan niet een hint dat dit met nieuwe regelgeving niet rendabel meer is? of dat hij (Joris) nu gewoon willen proberen te cashen...

En het is sowieso een rituele ruimte van Scientology/Illuminati/FreeMasons/etc.

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
DarkKnight schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 12:27:
[...]

Is dit dan niet een hint dat dit met nieuwe regelgeving niet rendabel meer is? of dat hij (Joris) nu gewoon willen proberen te cashen...

En het is sowieso een rituele ruimte van Scientology/Illuminati/FreeMasons/etc.
Gewoon een mooi neukhonk. Dat kan ook voor 60 p.n. bij de lokale vdvalk.
Ik vind het werkelijk waar afschuwelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Ik zet dit gewoon even hier neer. Ik zeg er verder niks over.
https://www.funda.nl/koop...is-40653544-meerwijk-2-b/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/094/404/606_1440.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 20-07-2018 13:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:28

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Alweer? Die komt ook regelmatig langs :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
@Touchdomex Serieus? :P Oh, dan moet ik toch eens beter de posts lezen haha. Dan nog. Ik blijf het wel tof vinden. Jammer dat het 'nieuw'bouw is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
Paar pagina's terug nog gezien ja.
Als we toch echte kasten zoeken, altijd al een eigen heli platform willen hebben:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/086/430/979_1440.jpg

https://www.funda.nl/koop...8-groenlandse-kade-69-71/

[ Voor 86% gewijzigd door SemperFidelis op 20-07-2018 14:07 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Oke oke. Dan zet ik dit wel even hier neer. Maar 4,75 en dat zonder tuin! Koopje.
https://www.funda.nl/koop/lelystad/huis-40595401-duintop-12/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/091/989/063_1440.jpg

Op de foto met de buren:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/091/989/091_1440.jpg

Uitzicht naar de andere buren:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/091/989/093_1440.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:38
TDB schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 10:48:
[...]

Dat betekent dus dat je dat pand 6 jaar lang non stop moet verhuren om de aankoopsprijs terug te krijgen. 15 revieuws de afgelopen 3 jaar dus zo druk zal het sowieso niet zijn.

Dat is dan zonder rente op een eventuele hypotheek.

Daarbij alle vaste en variabele kosten die je moet dekken, plus personeelskosten.

…… Dit klinkt me meer als een appartement voor een rijke Rus ofzo, welke cash kan aftikken en daar met een leger escortdames en een schaal cocaine zijn weekendje Amsterdam doorkomt.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:26

SuBBaSS

-has Ryzen

Jasphur schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 14:10:
Oke oke. Dan zet ik dit wel even hier neer. Maar 4,75 en dat zonder tuin! Koopje.

[afbeelding]

Op de foto met de buren:
[afbeelding]

[afbeelding]
Ik gokte bij het zien van de foto eerst op "Zeewolde" maar het is niet ver uit de buurt. O-)

Die huizen staan er ook echt als een triest groepje bij zeg! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lollercopter
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:12
Jasphur schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 14:10:

[afbeelding]

Op de foto met de buren:
[afbeelding]

[afbeelding]
Ik zou er zo gaan wonen denk ik hoor, auto staat droog, relaxt uitzicht, terrasje erbij, veel ruimte.
Liever dit dan een "charmante" (lees = alles valt uit elkaar) jaren 30 woning in rotterdam voor 3 ton hoor. Die fotos zijn ook wel echt op de meest deprimerende grijze dag gedaan. Nu ziet het er daar best leuk uit denk ik :+

[ Voor 9% gewijzigd door Lollercopter op 20-07-2018 14:30 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• leecher
Ik heb nog nooit een mooi huis in Flevoland gezien. Ik weet niet of er een ongeschreven regel is in de bouwkunde wereld maar ik heb de indruk dat elke gefaalde architect naar Flevoland wordt gestuurd. Als je naar de kunstacademie gaat en je noemt jezelf schilder betekend dat niet dat je automatisch Rembrandt level skills hebt, net zoals dat als je bouwkunde hebt gestudeerd en een huis kunt ontwerpen dat niet betekend dat mensen op je knutselwerkjes zitten te wachten. Dat ze de talentlozen met diploma maar gewoon naar Flevoland sturen zodat de rest er niet naar hoeft te kijken. Af en toe ontsnapt er dan eentje over een van de bruggen en dan krijg je bijvoorbeeld dit soort shit

https://www.google.nl/map...asHMNg!2e0!7i13312!8i6656

Architectuur komt naar Flevoland om te sterven. Als er voorbeelden zijn die het tegendeel bewijzen dan wil ik die oprecht graag zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:06

Pathogen

Shoop Da Whoop

SemperFidelis schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 13:59:
Als we toch echte kasten zoeken, altijd al een eigen heli platform willen hebben:
[afbeelding]

Zou je bij deze prijsklasse al een afschrift van je bankrekening moeten laten zien voor een bezichtiging? Of is Fundatoerisme een levensvatbaar concept?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
leecher schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 14:36:
Ik heb nog nooit een mooi huis in Flevoland gezien. Ik weet niet of er een ongeschreven regel is in de bouwkunde wereld maar ik heb de indruk dat elke gefaalde architect naar Flevoland wordt gestuurd. Als je naar de kunstacademie gaat en je noemt jezelf schilder betekend dat niet dat je automatisch Rembrandt level skills hebt, net zoals dat als je bouwkunde hebt gestudeerd en een huis kunt ontwerpen dat niet betekend dat mensen op je knutselwerkjes zitten te wachten. Dat ze de talentlozen met diploma maar gewoon naar Flevoland sturen zodat de rest er niet naar hoeft te kijken. Af en toe ontsnapt er dan eentje over een van de bruggen en dan krijg je bijvoorbeeld dit soort shit

https://www.google.nl/map...asHMNg!2e0!7i13312!8i6656

Architectuur komt naar Flevoland om te sterven. Als er voorbeelden zijn die het tegendeel bewijzen dan wil ik die oprecht graag zien.
Over smaak valt niet te twisten, maar om jouw post nog eens even wat kracht bij te zetten

https://www.funda.nl/koop...0710679-hofstedestraat-9/
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/098/126/873_1440.jpg

https://www.funda.nl/koop/dronten/huis-40715985-herfst-93/
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/097/936/436_1440.jpg

https://www.marktmakelaar...lystad/hollandse-hout/206?
Afbeeldingslocatie: https://haywebattachments.blob.core.windows.net/public/310/136542/12380899/$l/a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordp!
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Voor 7.5 miljoen aan de snelweg.... (a2)
SemperFidelis schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 13:59:
[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipppertje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-07 12:30
leecher schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 14:36:
Ik vind dit wel mooi qua architectuur. Verder geen praktische indeling, en ook de inrichting is matig, maar de architectuur vind ik wel mooi.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/037/122/797_2160.jpg
https://www.funda.nl/koop...8722697-groene-velden-204

En deze vind ik bijvoorbeeld ook leuk gedaan:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/083/873/999_2160.jpg
https://www.funda.nl/koop...-85588167-zwanenwater-48/

En zo zijn er nog wel meer best leuke huizen. Maar toegegeven, er staat staat ook wel veel architectuele rommel.

Maar het had ook zo gekunt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Conono
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 31-08-2020
kipppertje schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:00:
[...]

Ik vind dit wel mooi qua architectuur. Verder geen praktische indeling, en ook de inrichting is matig, maar de architectuur vind ik wel mooi.

[afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...8722697-groene-velden-204

En deze vind ik bijvoorbeeld ook leuk gedaan:
[afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...-85588167-zwanenwater-48/

En zo zijn er nog wel meer best leuke huizen. Maar toegegeven, er staat staat ook wel veel architectuele rommel.
Best aardig, die laatste. Maar dan woon je voor 7-komma-nogwat ton in f*cking Lelijkstad. Thanks but no thanks!
Pagina: 1 ... 69 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De staat van de woningmarkt, inkomenspolitiek, etc, etc is hier offtopic.