YouTube: Youp van 't hek Stapelbedcroxz schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:15:
[...]
660 m2 woonoppervlak en dan nog steeds in een stapelbed moeten slapen![]()
[afbeelding
Enough said I think
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
YouTube: Youp van 't hek Stapelbedcroxz schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:15:
[...]
660 m2 woonoppervlak en dan nog steeds in een stapelbed moeten slapen![]()
[afbeelding
Moerdijk, zou dat dorp niet opgeheven worden?orf schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:51:
Iemand nog een voormalig zusterklooster kopen?
[afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...uis-86839844-steenweg-41/
After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.
Ja dat zou inderdaad, er is nu dacht ik 'een soort je mag blijven maar niet klagen dat je dood gaat can de stank constructie' die onhoudbaar is.nare man schreef op donderdag 28 december 2017 @ 22:05:
[...]
Moerdijk, zou dat dorp niet opgeheven worden?
of je er wilt wonen is een tweedeHet dorp Moerdijk werd bedreigd door de industrie en moest maar worden opgeheven. De uitkoopregeling was er al. Inmiddels is de stemming omgeslagen en trekt het dorp nieuwe bewoners.
[ Voor 36% gewijzigd door franssie op 28-12-2017 22:13 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Wel energielabel D, een gemiddeld jaren 70 huis haalt dat amperBrainCrash schreef op woensdag 27 december 2017 @ 23:53:
Kwam deze tegen tijdens browsen naar wat huizen bij ons in de omgeving, en dit pareltje wilde ik jullie toch echt niet onthouden, echt iets voor in dit topic....
Staat in een bij ons naastgelegen dorpje te koop in het zuiden des lands.
https://www.funda.nl/koop...s-85739497-kruisstraat-2/
Wonderbaarlijk genoeg waan je je bij het bekijken van de fotos letterlijk direct 100 jaar terug in de tijd!!
Prachtig! Zou zo een museum kunnen zijn!![]()
Op een enkel detail na wat na wat speuren op de fotos zichtbaar is (een enkele radiator her en der), is er ook echt bijna niets wat erop wijst dat deze fotos ergens in de afgelopen 100 jaar gemaakt zijn![]()
Teasers:
[afbeelding] [afbeelding]
De inrichting op bepaalde plekken is afgrijselijk, maar als ik de hypotheek kon krijgen (en een rijbewijs had, want locatie) had ik dat huis zo gekocht. Ziet er structureel en qua indeling fantastisch uitBrainCrash schreef op woensdag 27 december 2017 @ 23:53:
Kwam deze tegen tijdens browsen naar wat huizen bij ons in de omgeving, en dit pareltje wilde ik jullie toch echt niet onthouden, echt iets voor in dit topic....
Staat in een bij ons naastgelegen dorpje te koop in het zuiden des lands.
https://www.funda.nl/koop...s-85739497-kruisstraat-2/
Wonderbaarlijk genoeg waan je je bij het bekijken van de fotos letterlijk direct 100 jaar terug in de tijd!!
Prachtig! Zou zo een museum kunnen zijn!![]()
Op een enkel detail na wat na wat speuren op de fotos zichtbaar is (een enkele radiator her en der), is er ook echt bijna niets wat erop wijst dat deze fotos ergens in de afgelopen 100 jaar gemaakt zijn![]()
Teasers:
[afbeelding] [afbeelding]
https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Inderdaad, dat is erg leuk gedaan. Helaas jammer dat de tuin het formaat heeft van een postzegel en je haast ingebouwd zit. Dat zou ik toch zonde vinden van ruim 8 ton.Jasphur schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 09:24:
Niet helemaal mijn stijl, maar ik hou er wel van hoeveel licht er naar binnen komt! Heerlijk
https://www.funda.nl/koop...0462606-gasthuislaan-276/
[afbeelding]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Erg smaakvol, maar als er detailfoto's van douchekoppen gemaakt gaan worden, weet je dat je veel betaald voor weinig huis/perceel.Jasphur schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 09:24:
Niet helemaal mijn stijl, maar ik hou er wel van hoeveel licht er naar binnen komt! Heerlijk
[afbeelding]
[ Voor 47% gewijzigd door nare man op 03-01-2018 10:08 ]
Das ook een groot deel locatie. Ligt net buiten de binnenring idd, maar bij flink park en dan weer net bij een van de weinige tunneltjes onder de binnenring door waardoor het een stuk veiliger is om de ring over te gaan. En je bent zo in de stad, op de fiets zit je van daar af binnen 10 min in de binnenstadRobbertC schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:48:
[...]
In Eindhoven vragen ze ook gewoon 419.000 voor een rijtjeshuis, niet eens binnen de ring![]()
https://www.funda.nl/koop...-40400383-kortonjolaan-6/
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Verwijderd
Zie het van de positieve kant: erg oud zul je er niet worden dus je hebt er niet zo lang last van.
Dat mag geen huis heten.nare man schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 09:58:
Anyway, deze vond ik ook wel shocking:
https://www.funda.nl/koop...03030-diepenbrocklaan-59/
Een goed voorbeeld van de totale gekte die er momenteel in Rotterdam heerst: een tussenwoninkje uit de jaren '60 met de uitstraling van een 'noodgebouw', totaal te moderniseren, voor een half miljoen. En de kers op de taart: vanaf 2019 wordt praktisch in je achtertuin de verbindingsweg A13-A16 aangelegd.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2018 10:50 ]
Mwah, qua ruimte (afwerking even buiten beschouwing gelaten) is het zeker geen verkeerde woning voor b.v. starters. Maar voor die prijs? Dat is echt waanzin. Vraagprijs is ook maar 179k boven de WOZ waarde.Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:47:
[...]
Zie het van de positieve kant: erg oud zul je er niet worden dus je hebt er niet zo lang last van.
[...]
Dat mag geen huis heten.
Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...
En ik heb dus zo'n soort jaren zestig doorzonwoning gekocht in Nijmegen. Op het oog met een hoger afwerkingsniveau (gerenoveerd in de jaren negentig), maar ik had al snel gezien dat het broddelwerk was en dat eigenlijk het hele huis van vloer tot dak gerenoveerd moest worden. Maar dus ook minder dan 30% van die vraagprijs.RvL schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:21:
Wij hebben een soortgelijk huis aan de andere kant van Nederland (Nijmegen) vorig jaar verkocht voor 30% van deze vraagprijs. Afwerkingsniveau was een stuk hoger (badkamer pas gerenoveerd, moderne keuken).
Punctuality is the politeness of kings
De deur naar de straat/tuin is je "achterdeur", je ziet op de foto's ook de deur naar de binnenhal en dat is je "voordeur".Theo schreef op maandag 25 december 2017 @ 18:04:
[...]
Wat een prachtig voorbeeld van makelaarstaal. Niet enkel is de "hal met bel, intercom en brievenbus" niet van toepassing voor deze woning (want voordeur zit op straat); het is ook een gemeenschappelijke ruimte.... En gezien de voordeur op straat zit heb je niks aan de intercom en bellentableau; waarschijnlijk is deze woning er niet eens op aangeslotenDus in makelaarsjargon is het belangrijk om te beschrijven wat de buren hebben, maar jij niet....
Die zogenaamde tuin is nog het meest kansloos. Want je denkt dat deze niet op de foto's zichtbaar is, echter is deze dat wel.. De voorgevel van de woning zit, net als de tuin, op het noordwesten.... Dat stukje stoep is in makelaarsjargon dus een tuin...
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Gaan ze tegenwoordig voor 160k weg in Hatert? Dan heb ik m'n huis in Zwanenveld toch te vroeg verkocht dan.... Dat is weliswaar Dukenburg (kadastraal wel Hatert), maar de lage prijs is wel een reden geweest om er wat langer te blijven wonen. Op het dieptepunt van de crisis stonden de huizen voor 120k te koop....dreamscape schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:47:
[...]
En ik heb dus zo'n soort jaren zestig doorzonwoning gekocht in Nijmegen. Op het oog met een hoger afwerkingsniveau (gerenoveerd in de jaren negentig), maar ik had al snel gezien dat het broddelwerk was en dat eigenlijk het hele huis van vloer tot dak gerenoveerd moest worden. Maar dus ook minder dan 30% van die vraagprijs.
Een en ander is in Nijmegen nogal afhankelijk van de wijk. In Hatert staan veel van dit soort woningen en die gaan rond 160-170k van de hand in een nette staat. Mijn huis is in goede staat (als het ooit af is) al snel 50k meer waard...
Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...
Soms nog wel meer. Jaren zestig doorzonwoning, maar dan best netjes opgeknapt (en hoekhuis) voor 180k zelfs:RvL schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:49:
[...]
Gaan ze tegenwoordig voor 160k weg in Hatert? Dan heb ik m'n huis in Zwanenveld toch te vroeg verkocht dan.... Dat is weliswaar Dukenburg (kadastraal wel Hatert), maar de lage prijs is wel een reden geweest om er wat langer te blijven wonen. Op het dieptepunt van de crisis stonden de huizen voor 120k te koop....
Punctuality is the politeness of kings
RobbertC schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:39:
[...]
Een ton er af zou het weer goedkoop maken, maar dat het flink aan de prijs is, is zeker. Wij willen volgend jaar rond deze prijsklasse iets kopen in (omgeving) Eindhoven, en dus houden we Funda nu al in de gaten. Het is nog geen Amsterdam of Utrecht uiteraard, maar in veel buurten weten ze de hoofdprijs wel te vragen...
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Eens qua locatie, die is gewoon goed te noemen. Maar misschien moet ik gewoon nog even wennen aan de huidige prijzen...The Eagle schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:36:
[...]
Das ook een groot deel locatie. Ligt net buiten de binnenring idd, maar bij flink park en dan weer net bij een van de weinige tunneltjes onder de binnenring door waardoor het een stuk veiliger is om de ring over te gaan. En je bent zo in de stad, op de fiets zit je van daar af binnen 10 min in de binnenstad
En hoop faciliteiten in de buurt. Ik zie het wel hoor, die prijs.
The Eagle schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 13:16:
offtopic:
Welke kant van Eindhoven zoek je? Kom uit de regio, kan je wellicht van tips voorzien
[ Voor 9% gewijzigd door RobbertC op 03-01-2018 13:36 ]
Al die onleesbare telefoonsJasphur schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 09:24:
[afbeelding]
Hier in Voorhout (dichtbij Leiden) zijn ze ook niet helemaal 100. Goedkoopste in het hele dorp is een appartement van 185k wat een ex-klaslokaal is. Je kan het dan ook volledig als casco zien...dreamscape schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:58:
[...]
Soms nog wel meer. Jaren zestig doorzonwoning, maar dan best netjes opgeknapt (en hoekhuis) voor 180k zelfs:
https://www.funda.nl/koop...2476-drakensteinstraat-9/
Wat eenvoudiger (maar ook hoek) voor 165k:
https://www.funda.nl/koop...2810-remmersteinstraat-1/
Een paar kilometer dichter bij het centrum in een iets nettere buurt (minder schotelantennes, maar nog steeds vrij veel tegeltuinen) mag je daar zo 35-40k meer voor neerleggen.
Handig, van die ramen die je open kan doenJochemd13 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:54:
[...]
Hier in Voorhout (dichtbij Leiden) zijn ze ook niet helemaal 100. Goedkoopste in het hele dorp is een appartement van 185k wat een ex-klaslokaal is. Je kan het dan ook volledig als casco zien...
https://www.funda.nl/koop...van-slingerlandstraat-54/
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
Is wel een (soort van) hoek hè...nare man schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 09:58:
[...]
Een goed voorbeeld van de totale gekte die er momenteel in Rotterdam heerst: een tussenwoninkje...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ben je als verkoper/verkoopmakelaar eigenlijk verplicht om bovenstaande info of soortgelijke plannen te verstrekken of mag je dat rustig voor je houden en valt zoiets onder onderzoeksplicht van de koper?nare man schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 09:58:
En de kers op de taart: vanaf 2019 wordt praktisch in je achtertuin de verbindingsweg A13-A16 aangelegd.
Valt nog enigszins mee, hij ligt grotendeels onder de grond daar.nare man schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 09:58:
En de kers op de taart: vanaf 2019 wordt praktisch in je achtertuin de verbindingsweg A13-A16 aangelegd.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Zo simpel kun je dat niet afdoen.nare man schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:58:
Nee, want het is geen informatie die betrekking heeft op de te verkopen onroerende zaak.
Volgens mij staat er in de verkoopbrochure met onzichtbare inkt bijgeschreven dat de verkoopprijs inclusief voorhamer is....nare man schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 09:58:
[ Voor 37% gewijzigd door nare man op 04-01-2018 14:34 ]
Hillegersberg is over het algemeen voor mensen met geld.bertvanoosten schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:40:
Ik ben er niet bekend, maar het lijkt ook niet ver uit de vliegroute van de land/startbaan van het vliegveld te liggen. Gezien de jaarlijkse groei van dit vliegveld, lijkt me dat ook nogal storend?
100k is wel heel weinig, bouwkosten voor een rijtjeswoning (dus niet een eindwoning), +- 120m2 zijn al snel 140-150k, in deze tijd wel richting de 160-170k. Dan komen de bijkomende kosten nog (bouwleges, honoranium, etc.). Dan zit je al bijna op 2 ton. Dan komen de grondkosten nog, hoppa 3 ton.Lodo schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:43:
[...]
Hillegersberg is over het algemeen voor mensen met geld.
Straatweg, Molenlaan. Beide zijn straten waar je flink wat geld moet hebben om daar te kunnen wonen.
Maar 150k voor dat krot, ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden.
Voor 100k bouw je een nieuw rijtjeshuis
Trust me, I'm an engineer
Dat is weer niet zo'n issue, omdat je nergens in de Rijnmond rustig of schoon zit. Lawaai van infrastructuur moet je eigenlijk overal wel voor lief nemen, zelfs in de duurste/'beste' huizen.bertvanoosten schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:40:
Ik ben er niet bekend, maar het lijkt ook niet ver uit de vliegroute van de land/startbaan van het vliegveld te liggen. Gezien de jaarlijkse groei van dit vliegveld, lijkt me dat ook nogal storend?
[ Voor 3% gewijzigd door nare man op 04-01-2018 15:27 ]
Verwijderd
Misschien denk ik te moeilijk, maar wat bedoel je met opgeheven worden?nare man schreef op donderdag 28 december 2017 @ 22:05:
[...]
Moerdijk, zou dat dorp niet opgeheven worden?
offtopic:Verwijderd schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:44:
[...]
Misschien denk ik te moeilijk, maar wat bedoel je met opgeheven worden?
Overdrijven is ook een vak.Paragon93 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:06:
[...]
100k is wel heel weinig, bouwkosten voor een rijtjeswoning (dus niet een eindwoning), +- 120m2 zijn al snel 140-150k, in deze tijd wel richting de 160-170k. Dan komen de bijkomende kosten nog (bouwleges, honoranium, etc.). Dan zit je al bijna op 2 ton. Dan komen de grondkosten nog, hoppa 3 ton.
Verwijderd
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2018 13:41 ]
Gemiddelde verkoopprijs (kwartaal 3 2017) van een tussen-woning in Nederland is volgens de NVM 226k.Aardappel schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 00:29:
[...]
Overdrijven is ook een vak.
Bouwleges, honorarium, grond van 100k? Een doodnormaal rijtjeshuis van 110 m2 met een tuintje van 5 bij 5 koop je voor om en nabij 200k. Misschien wat duurder in de N/Z-Holland en wat goedkoper in Groningen en Limburg. V.o.n.
[ Voor 5% gewijzigd door Paragon93 op 05-01-2018 15:48 ]
Trust me, I'm an engineer
Ligt er ook aan waar je gaat wonen zei ik hè.Paragon93 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:42:
[...]
Gemiddelde verkoopprijs (kwartaal 3 2017) van een tussen-woning in Nederland is volgens de NVM 226k.
Dit is voor bestaande huizen. Nieuwbouw kost aanzienlijk meer.
Natuurlijk zal de gemiddelde tussen-woning in Amsterdam ver daarboven (408k), en de gemiddelde tussen-woning in Groningen daar ver onder.
Ik wens je veel succes met je geldzak van 200k om een nieuwbouw projectwoning te kopen.
Ik werk bij een aannemer, en een gemiddelde rijtjeswoning is +-120-130k bruto bouwkosten, exclusief staartkosten (winst, risico, prijsstijgingen, AK), exclusief grond, exclusief bouwplaatskosten, exclusief gemeentelijke kosten, exclusief kopersopties, etc etc. Er zit wel degelijk een verschil tussen een gemiddelde fundawoning en een nieuwbouwwoning
Vergeet dan ook niet dat hier nog geen complete badkamer in zit, geen complete keuken, je nog de afwerking moet verzorgen etc..
Dan zit de winst er al in. Anders geloof ik je niet.Paragon93 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:42:
[...]
Ik werk bij een aannemer, en een gemiddelde rijtjeswoning is +-120-130k bruto bouwkosten, exclusief staartkosten (winst, ...
Vergeet dan ook niet dat hier nog geen complete badkamer in zit, geen complete keuken, je nog de afwerking moet verzorgen etc..
Tegenwoordig zit de bouw in de lift, dus kan men makkelijk onder de streep nog 2% opslag doen onder de noemer winst, en nog een paar procent risico, CAR-verzekering, en algemene kosten.Vanoverdegrens schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 18:32:
[...]
Dan zit de winst er al in. Anders geloof ik je niet.
Mwoah, het is ook totaal niet mijn smaak, maar vind het wel consequent, meubels en schilderijen e.d. zien er wel uit als kwaliteit.Jasphur schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:39:
Dit is toch het 'Wat er nou weer voor een pand te koop staat.' topicOf…?
Hier weer eentje met een bijzonder prachtig interieur.![]()
[afbeelding]
Ik blijf dat zoiets stoms vinden; een tafel die tegen de muur staat waardoor je maar 2 of 3 stoelen vrij hebt. Terwijl je uit de overige foto's duidelijk kan opmaken dat er 4 of 5 mensen in zo'n huis wonen. Tenzij al die mensen elke keer de tafel verplaatsen is het puur optisch om de ruimte groter te laten lijken. Je ziet het zo vaak langskomen...Jasphur schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:39:
[afbeelding]
Of misschien dat in dit geval het wel zo standaard staat opgesteld. Er lijkt een invalide persoon aanwezig te zijn gezien de til-lift in de slaapkamer, de voorzieningen in de badkamer en de vaste invalide parkeerplek voor het huis. Dus zou zo maar eens kunnen dat om ruimte te maken voor een rolstoel die tafel wel zo veel mogelijk richting de muur staat.Robbie T schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:44:
[...]
Ik blijf dat zoiets stoms vinden; een tafel die tegen de muur staat waardoor je maar 2 of 3 stoelen vrij hebt. Terwijl je uit de overige foto's duidelijk kan opmaken dat er 4 of 5 mensen in zo'n huis wonen. Tenzij al die mensen elke keer de tafel verplaatsen is het puur optisch om de ruimte groter te laten lijken. Je ziet het zo vaak langskomen...
Ik kan nog meer genieten van dezelfde wolkenpartijen die altijd boven het huis hangen. Als je dan toch aan het photoshoppen bent, neem dan ook de moeite om af en toe een ander luchtplaatje te gebruiken.Robbie T schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:44:
[...]
Ik blijf dat zoiets stoms vinden; een tafel die tegen de muur staat waardoor je maar 2 of 3 stoelen vrij hebt. Terwijl je uit de overige foto's duidelijk kan opmaken dat er 4 of 5 mensen in zo'n huis wonen. Tenzij al die mensen elke keer de tafel verplaatsen is het puur optisch om de ruimte groter te laten lijken. Je ziet het zo vaak langskomen...
ScherpT-!-M schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:22:
[...]
Ik kan nog meer genieten van dezelfde wolkenpartijen die altijd boven het huis hangen. Als je dan toch aan het photoshoppen bent, neem dan ook de moeite om af en toe een ander luchtplaatje te gebruiken.
Huis voor kampers met geld ?!Jasphur schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:39:
[afbeelding]
Alle makelaars doen het hoor. Zoveel zonnige dagen hebben we niet in Nederland
De "tuin": https://www.funda.nl/koop...30-zoutstraat-22/#foto-35- stadstuin met appelboom met een opbrengst van 15 appels per jaar;
Zou best kunnen. Of buitenlanders: Amerikanen, Indiërs, Arabieren of zo...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ook wel best duur huis, al is de ligging wel goed.Hielko schreef op maandag 8 januari 2018 @ 17:45:
Hier moest ik ook wel om lachen:
Omschrijving (bij een huis van 330K+):
[...]
De "tuin": https://www.funda.nl/koop...30-zoutstraat-22/#foto-35
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ach, in Amsterdam heb je voor die prijs enkel de boomHielko schreef op maandag 8 januari 2018 @ 17:45:
[...]
Best duur?Touchdomex schreef op maandag 8 januari 2018 @ 19:18:
[...]
Ook wel best duur huis, al is de ligging wel goed.
Leuk idee maar van binnen uit zo onpraktisch en lelijk gedaan. Volgens mij met standaard componenten een ontwerp gemaakt in plaats van voor puur maatwerk gaan.Jasphur schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:02:
[...]
Best duur?Zelfs in Breda krijg je voor 3 ton niet zo'n huis binnen die radius van het stadscentrum haha.
Wooow. Check deze raampartij: https://www.funda.nl/koop...s-40474649-maasdijk-12-a/
[afbeelding]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Jup. Check ook het katrol voor het openen van het raam en de gigantische rol in het midden voor de zonnewering(?). Uiteraard met het verlengsnoer onderaan links het helemaal af.Tsurany schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:12:
[...]
Leuk idee maar van binnen uit zo onpraktisch en lelijk gedaan. Volgens mij met standaard componenten een ontwerp gemaakt in plaats van voor puur maatwerk gaan.
Ik heb ook niet het idee dat het zijn eigen appelboom isHielko schreef op maandag 8 januari 2018 @ 17:45:
[...]
[ Voor 16% gewijzigd door Heyman op 09-01-2018 09:19 ]
Ik zou eerder vallen over de vloerbedekking en de kussensJasphur schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:16:
[...]
Jup. Check ook het katrol voor het openen van het raam en de gigantische rol in het midden voor de zonnewering(?). Uiteraard met het verlengsnoer onderaan links het helemaal af.![]()
[afbeelding]
Zo, weer een mooie Jasphur!Jasphur schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:16:
[...]
Jup. Check ook het katrol voor het openen van het raam en de gigantische rol in het midden voor de zonnewering(?). Uiteraard met het verlengsnoer onderaan links het helemaal af.![]()
[afbeelding]
Voor de Stad is dat best een prima tuin.Hielko schreef op maandag 8 januari 2018 @ 17:45:
[...]
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen...
Sure, verder is er ook niet zoveel mis mee. Maar als je selling point een appelboom is met 15 (!!!!) appels per jaar is dat wel wat sneu.
Als je die vraagprijs kan betalen kan je ook een fatsoenlijke appelboom kopenHielko schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:45:
[...]
Sure, verder is er ook niet zoveel mis mee. Maar als je selling point een appelboom is met 15 (!!!!) appels per jaar is dat wel wat sneu.
K to the KillaZ
Hangt daar nou gewoon een gestileerd hakenkruis aan de muur?RoosW schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:54:
Ik weet niet of deze al eens voorbij zijn gekomen, maar daar gaan we dan..
https://www.funda.nl/koop...stoor-van-kesselhof-18-u/
Oef, leuk hoor, maar de reli tour toch iets te ver doorgetrokken naar mijn smaak.
https://www.funda.nl/koop...403190-heesbergstraat-47/
Tja, sommige mensen missen de jaren 60 toch nog erg
https://www.funda.nl/koop...67975-sneeuwbalstraat-52/
Op de zeer dominante vloer na weinig mis mee, maar dat kleedje, niet goed gevild, het kruipt je steeds achterna!!
Voor een extra smile, check de plattegrond, jawel, daar is ie weer!
RoosW schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:54:
maar dat kleedje, niet goed gevild, het kruipt je steeds achterna!!
[ Voor 16% gewijzigd door Vrijdag op 09-01-2018 10:18 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Die kom je bv op Bali regelmatig tegen hoorVrijdag schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:13:
[...]
Hangt daar nou gewoon een gestileerd hakenkruis aan de muur?
Dat 'jaren 60' huis is gewoon ingericht door de makelaar hahaRoosW schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:54:
…
Tja, sommige mensen missen de jaren 60 toch nog erg
Op de zeer dominante vloer na weinig mis mee, maar dat kleedje, niet goed gevild, het kruipt je steeds achterna!!
Ik denk dat je in die ruimte's best iets van een afkickkliniek kan beginnen....Vrijdag schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:13:
[...]
[afbeelding]
En een halflege fles absinth
[afbeelding]
Verklaart wel die overdaad aan kleuren en tierenlantijntjes
[...]
Dat kleedjeRoosW schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:54:
Helemaal eens, die kerk is echt fantastisch! Als hij voor die prijs bij mij in de buurt te koop stond was het een nobrainer, dan had ik hem direct gekocht. Enige nadeel is het bedrag voor de VVE, maar damn dat huis is fantastisch!KillaZ schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:10:
Die kerk, die vind ik wel heel vet hoor.
Glad langs dat hakenkruis gekeken, good catch!Vrijdag schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:13:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
[...]
Makelaars die huizen inrichten? Ze verkopen ondertussen 'lege kartonnen dozen' met gemak, ik geloof nooit dat de makelaar dat soort moeite gaat doen.Jasphur schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:21:
[...]
Dat 'jaren 60' huis is gewoon ingericht door de makelaar hahaOm het een beetje een gevoel van ruimte te geven.
Die kerk is heel erg gaaf, maar ik zou helemaal gek worden zo donker dat het is binnen.
er staat zelfs een echt absinth tap dingVrijdag schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:13:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
[...]
This is the Way.
Perfect voor Hue, perfect voor gamen. Maar Jasphur houdt van licht, zon, helderheid!RoosW schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:42:
[...]
Makelaars die huizen inrichten? Ze verkopen ondertussen 'lege kartonnen dozen' met gemak, ik geloof nooit dat de makelaar dat soort moeite gaat doen.
Die kerk is fantastisch, maar zie dat te donker als een excuus om helemaal wild te gaan met Phillips Hue verlichting
[ Voor 25% gewijzigd door Jasphur op 09-01-2018 11:27 ]
Mooie afwerking, maar lastige indeling. Heb wel een beetje moeite met de locatie van de badkamer, wat nou als je een Skype gesprek hebt met een zakenpartner en je vrouw gaat net in badRoosW schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:54:
Ik weet niet of deze al eens voorbij zijn gekomen, maar daar gaan we dan..
https://www.funda.nl/koop...stoor-van-kesselhof-18-u/
[ Voor 0% gewijzigd door Baddie09 op 09-01-2018 11:54 . Reden: type-o ]
[ Voor 4% gewijzigd door Jannibal23 op 09-01-2018 11:58 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Pinin op 09-01-2018 15:12 ]
www.casarodriguillo.com
Ha, dan zal de erg geinteresseerde blik niet jouw verhaal betreffenBaddie09 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:53:
[...]
Mooie afwerking, maar lastige indeling. Heb wel een beetje moeite met de locatie van de badkamer, wat nou als je een Skype gesprek hebt met een zakenpartner en je vrouw gaat net in bad
https://www.funda.nl/koop...n-kesselhof-18-u/#foto-14
https://www.funda.nl/koop...n-kesselhof-18-u/#foto-17
En wat zou de gedachte zijn van de foto's met de lopende kranen?
https://www.funda.nl/koop...n-kesselhof-18-u/#foto-10
https://www.funda.nl/koop...n-kesselhof-18-u/#foto-20
https://www.funda.nl/koop...n-kesselhof-18-u/#foto-34
Wel opvallend dat ze het thema van halve vloerbedekking consequent doortrekken in het huis. Ik heb het vermoeden dat deze bewoner geen tegelsnijder heeft aangezien hij/zij alleen hele tegels kan leggen.Pinin schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 12:00:
Deze woning heeft nog wat liefde nodig.
https://www.funda.nl/koop...s-49385700-kreilerhof-55/
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Aardappel op 09-01-2018 14:31 ]
Is dit uit een aflevering van Help mijn man is klusser? Die badkamer....Baddie09 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 12:59:
[...]
Wel opvallend dat ze het thema van halve vloerbedekking consequent doortrekken in het huis. Ik heb het vermoeden dat deze bewoner geen tegelsnijder heeft aangezien hij/zij alleen hele tegels kan leggen.
Dit is wel een pareltje trouwens, een houten eiland voor één van de banken
https://www.funda.nl/koop...700-kreilerhof-55/#foto-2
K to the KillaZ
Het lijkt me minimaal een gevalletje van vol goede moed beginnen, maar door de bomen het bos niet meer zien en dan maar opgeven.KillaZ schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 13:34:
[...]
Is dit uit een aflevering van Help mijn man is klusser? Die badkamer....
En waarom niet?Aardappel schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 13:34:
Als je huis eigenlijk net te klein is voor de standaard vleugel,
I bring you.... THE CELLO... midden in de kamer:
[afbeelding]
Lijkt me eerder een lekkage, zowel in de badkamer, als in de keuken is alles weg gebrokenKillaZ schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 13:34:
[...]
Is dit uit een aflevering van Help mijn man is klusser? Die badkamer....
Zonde eigenlijk. Want het huis is in de opzet echt wel leuk.FabianGTI schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 13:48:
[...]
Lijkt me eerder een lekkage, zowel in de badkamer, als in de keuken is alles weg gebroken
Ook lijkt in de keuken een gedeelte van de vloer weg te zijn gehaald
Gok dat er nog wel wat spoken tevoorschijn komen
Detail: volgens mij is het een contrabas. Maar goed, je punt blijft valide.Aardappel schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 13:34:
I bring you.... THE CELLO... midden in de kamer:
Dan denk je dat het nog meevalt, mijn overburen hebben een vleugel én een Harley Davidson midden in de woonkamer staan. Helaas heb ik er geen foto van.Aardappel schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 13:34:
I bring you.... THE CELLO CONTRABAS... midden in de kamer:
[afbeelding]
Vind die voordeur ook nogal klein, foutje?Jasphur schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:02:
[...]
Best duur?Zelfs in Breda krijg je voor 3 ton niet zo'n huis binnen die radius van het stadscentrum haha.
Wooow. Check deze raampartij: https://www.funda.nl/koop...s-40474649-maasdijk-12-a/
[afbeelding]
[ Voor 32% gewijzigd door Jochemd13 op 09-01-2018 14:34 ]
Dat is voor de bezoekers. Die moeten dan op hun knieën jouw terrein betredenJochemd13 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 14:33:
[...]
Dan denk je dat het nog meevalt, mijn overburen hebben een vleugel én een Harley Davidson midden in de woonkamer staan. Helaas heb ik er geen foto van.
[...]
Vind die voordeur ook nogal klein, foutje?
Sja als je contrabass speelt zul je hem toch ergens moeten laten ?Aardappel schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 13:34:
[afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door heuveltje op 09-01-2018 14:49 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Aardappel schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 13:34:
[afbeelding]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Maar voor dat geld koop je twee boerderijen aan de Vecht hier en hou je geld over om er eentje te renoveren.pep_82 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:35:
Deze al een keer langs geweest? Wat een pand, nu in de aanbieding al 650k gedaald.
https://www.funda.nl/koop/weesp/huis-85493776-kreugerlaan-2/
<>
[ Voor 47% gewijzigd door franssie op 09-01-2018 19:22 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Is weer eens wat anders dan een 'Banana for scale'...
https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!
Misschien handig als je een pandje op het Retsel hebt zoals zijn tegenover buurmanMcGryphon schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 20:01:
Hier in de buurt; altijd al een "bijzonder" gezin geweest dat hier woonde, en dat is aan de inrichting te zien
https://www.funda.nl/koop...747-dodenhoeksestraat-14/
Locatie is m.i. perfect eigenlijk, maar goed dat ben ikAardappel schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 20:04:
[...]
Misschien handig als je een pandje op het Retsel hebt zoals zijn tegenover buurman
In ieder geval wel een pand waarvan 'authentiek' niet sloopwaardig betekent, al zou het voor de brandveiligheid misschien grotendeels wel beter zijn. Niet mijn inrichting maar wel consequent.McGryphon schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 20:01:
Hier in de buurt; altijd al een "bijzonder" gezin geweest dat hier woonde, en dat is aan de inrichting te zien
https://www.funda.nl/koop...747-dodenhoeksestraat-14/
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq